Uskallatteko naiset tehdä miehelle suoran ehdotuksen jos

Anonyymi-ap

haluatte tätä?Vai tyydyttekö olemaan vain kauniita ja odottamaan.?

52

282

1Äänestä

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Kyllä olen sanonut yhdelle miehelle ja hän vastasi ettei halua ketään tilalle, kun ei voi unohtaa rakastettuaan joka kuoli. Vain ystävä haluaa olla naisen kanssa, mennä jonnekin yhdessä mutta ei rakentaa suhdetta. Pyörin samoissa ympyröissä, näyttää pitävän paikkaansa.
      Muuten on aina mies ehtinyt sanoa ensin ja minä olen vain joko myöntynyt tai estänyt suhteen aloittamisen.
      Mutta kyllä, kyllä uskallan tehdä suoran ehdotuksen. Ei voi saada mitä tahtoo, jos ei sano. Flirttailu ja keikistely eivät kuulu käytökseeni.

• Anonyymi00004
      UUSI

Suurimmalle osalle naisia opetettu että mies tekee aina aloitteen.

• Anonyymi00013
        UUSI

Ottajia löytyy aina

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ottajia löytyy aina

Niihän se on. Luonnon laki.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ottajia löytyy aina

Juu, ottajia riittää, mutta ne on niitä b-luokan juntteja rumamiehiä.

Jos laatua haluaa, on oltava aktiivinen, kiinnostus on myös pystyttävä sanomaan.

• Anonyymi00005
      UUSI

Mistä ehdotuksesta nyt puhutaan?

Jos "lähetkö paneen?" ehdotuksesta, niin hyvin harvan naisen seksuaalisuus toimii niin, että napataan vaan kadulta panokaveri ulkonäön perusteella.

Kyse ei siis ole uskalluksesta vaan halusta.

Nöf 🐷

• Anonyymi00010
        UUSI

Minä en ajatellut, että tuo aloitus koskisi pelkästään ennalta tuntemattomia miehiä.

🦄

• Anonyymi00022
        UUSI

Mä kyllä ajattelin että aloittaja tarkoittaa suhdetta, jossa vietetään muutenkin aikaa yhdessä kuin pelkästään panemalla.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en ajatellut, että tuo aloitus koskisi pelkästään ennalta tuntemattomia miehiä.

🦄

Minä ajattelin jo ihan kirjoitusvirheiden perusteella tuon palstaätmiksi. 😉

Nöf 🐷

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minä ajattelin jo ihan kirjoitusvirheiden perusteella tuon palstaätmiksi. 😉

Nöf 🐷

Myös verbien 'uskaltaa' ja 'tyytyä' käyttäminen kertoo aika paljon henkilön asenteesta naisia kohtaan.

🦄

• Anonyymi00006
      UUSI

Hyvä kysymys. Tilanteeseen vaikuttavat monet asiat…Miehen aloitteellisuus on tärkeää, koska se kertoo itselle, että hän on kykenevä viemään asioita eteenpäin ja saavuttamaan sen, mitä haluaa. Itselle miehen rooli on tässä selkeä, koska pidän siitä, että mies on rohkea näissä asioissa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Juuri tuo on minullekin tärkeää: että saan olla rohkea, viedä asioita eteen päin ja saavuttaa, mitä haluan saavuttaa.

Pidän tietttyn pisteeseen saakka siitä, että miehellä on tätä samaa ominaisuutta. Mutta en missään nimessä halua, että miehellä on tätä ominaisuutta yhtä paljon kuin minulla. Sellaiset miehet eivät viehätä minua.

🦄

• Anonyymi00008
      UUSI

Aina on vaan se paneminen mielessä

• Anonyymi00009
      UUSI

Kuuluuko teille mitään muuta kuin panemista sunnustaihin?

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei nainen pysty siihen nainen opetetaan passiiviseksi

• Anonyymi00012
        UUSI

Oletko sä taas ollut ilman pillua kun noin suututtaa? Eikö sinulla ole se nukke?

• Anonyymi00014
        UUSI

Kyllä joku pikakyytikuski huolii vähintään

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei naiset tee aloitteita.
      Sitten jäisi se "sinähän tämän aloitit..." kortti pois eron koittaessa.
      Naiset tarvitsevat usein syntipukin omille virheilleen.

• UUSI

Harvemmin syntipukkeja on vain jompi kumpi. Yleensä molemmat on antaneet asioiden lipsua käsistä siinä kohtaa, kun erokin jo mieleen tulee.

• UUSI

Juu, ilman omia aloitteitani olisin sinkku edelleen. Ei ole aloitteita sadellut, kuin niitä kaikki kelpaa puutteessa tyyppisiä. Mihin voi pyyhkiä perseensä. Älyttömien äijien älyttömiä heittoja.

• Anonyymi00016
      UUSI

Tietysti uskallan. Miksi en uskaltaisi. Pelkkä haluaminen kuitenkin on niin vähäinen syy, että sen sanomisessa ole mitään järkeä.

• Anonyymi00017
        UUSI

"Pelkkä haluaminen kuitenkin on niin vähäinen syy, että sen sanomisessa ole mitään järkeä."

Paitsi tietysti, jos tarkoitat myös sotä, että sanoisinko tuon omalle miehelle. Jos tarkoitat, nin doh tottakai minä sen ilmaisen.

• Anonyymi00018
      UUSI

Prinssinä odottelen naisen aloitetta. ☺️

• Anonyymi00028
        UUSI

Mitä ikinä sä siellä teet, tiedäthän , varmaan sen,

levoton prinssi täällä odottaa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Riippuu tilanteesta. En ole juurikaan tehnyt aloitteita miesten suuntaan oikein koskaan, eli siinä olen huono, mutta omalle miehelle tietysti ilmaisisin haluni ja toiveeni avoimesti.

Aletheias

• Anonyymi00020
      UUSI

Miks en uskaltais? Laiskana jätän toiminnan toiselle ja keskityn viilaileen kynsiä, josko laittelis vähän uutta lakkausta

• Anonyymi00021
      UUSI

en ole kiinnostunut miehistä, jotka tulisivat kenenkään luoksen pelkän ulkokuoren houkuttamina. Pyrin parhani mukaan välttelemään tuollaisia mmiehiä ja vähäinenkin haisu siitä, että mies voisi olla tuota tyyppi saa kiinostukseni loppumaan.

Eli juu, lähestyn kyllä ihan itse.

• Anonyymi00023
      UUSI

En koe luontevaksi mennä kadulla "vain " juttelemaan tms. tyyppisiä aloitteita ja yleensä he, jotka lähestyvät ilman muuta kontekstia, ovat vähintäänkin tungettelevia.

Parisuhteessa ollessani olen aloitteellinen. Onpa tässä huomatta niinkin omituinen piirre, kuin aloitteellisuudesta mielensä pahoittava mies. Hitusen erikoista, että seksuaalisuus olisi ainoastaan miehen aloitteesta tapahtuvaa ja nainen ei saisi olla aloitteen tekijä.

• Anonyymi00025
      UUSI

Mikä loppujen lopuksi on aloite? Keskustelun aloitus, lämmin katse? Hymy?

Jos suhdetta miettii, niin onko se aloite se, kun jompikumpi miettii ääneen, että tästähän voisikin tulla jotain syvempää?

Ja onko sillä sitten väliä, jos on jo suhteessa, että mistä kaikki alkoi?

Vai olisiko sillä väliä enemmänkin, että kumpikin osallistuisi aktiivisesti suhteeseen?

• UUSI

No mulla se aloite tarkoittaa aina sitä, että itse teen ekan siirron ja otan kommunikointi kontaktin, ylläpidän kunnes joko toinen torjuu tai lähtee tutustumaan minuun vastavuoroisesti kiinnostuen. Mikäs tää on..

Parisuhteessa taas lähestyn ensin asia kun asia, jonka toinen joko torjuu tai osallistuu.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No mulla se aloite tarkoittaa aina sitä, että itse teen ekan siirron ja otan kommunikointi kontaktin, ylläpidän kunnes joko toinen torjuu tai lähtee tutustumaan minuun vastavuoroisesti kiinnostuen. Mikäs tää on..

Parisuhteessa taas lähestyn ensin asia kun asia, jonka toinen joko torjuu tai osallistuu.

Ja nyt kun mietin olen aina ollut parisuhteissa melko passiivisten kanssa. Ilmankos musta tuntuu, että teen kaikki helvetin asiat että suhde elää. 😅

Täytyykin lopettaa ja ruveta passiiviseksi. Kokeilla loppuuko koko suhde sitten, kun mä en enää ookkaan vetojuhta.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin, mutta teetkö sen aloitteen vaikka hymystä, joka sinulle on osoitettu tai muusta?

Eli onko se varsinainen aloite innostumaan jostakusta tullutkin jo siltä toiselta? 😄

• UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niin, mutta teetkö sen aloitteen vaikka hymystä, joka sinulle on osoitettu tai muusta?

Eli onko se varsinainen aloite innostumaan jostakusta tullutkin jo siltä toiselta? 😄

Muusta. Ei se ole tullu vielä ikuna keltään toiselta. Ikävä sanoa, koska saa mut näyttämään ihan paskalta kiinnostumista ajatellen. 😂

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Muusta. Ei se ole tullu vielä ikuna keltään toiselta. Ikävä sanoa, koska saa mut näyttämään ihan paskalta kiinnostumista ajatellen. 😂

Toisaalta ei mua kuka tahansa olis voinu löytääkkään. Kotihiiret harvemmin löydetään, vaan ne menee itse tykö.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Toisaalta ei mua kuka tahansa olis voinu löytääkkään. Kotihiiret harvemmin löydetään, vaan ne menee itse tykö.

Ja en pidä minään aloitteina niitä mitkä kiertää koko ringin vuorotellen läpi kysellen kaikilta epätoivoissaan, alatko olee lähetkö mukaan. Ne on pellejä jokainen.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja en pidä minään aloitteina niitä mitkä kiertää koko ringin vuorotellen läpi kysellen kaikilta epätoivoissaan, alatko olee lähetkö mukaan. Ne on pellejä jokainen.

Ne on nk. Renkaanpitkijouta, koittaa vaan kepillä jäätä onneaan, josko joku taukki sanoisikin joo.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No kyllä mun ainakin on jotain saatava toiselta vastaan jo ennen, ennenkuin vaikka meen juttelee. Kyllä siinä jotain hymyjä tms. Vaihdellaan. 🙃

Että ota nyt selvää, kuka sen aloitteen tekee? Ja onko se vain se eka sana? 😄

Kyllä mulla se on ollut jo jotain keskinäistä mikroilmettä ja jotain, mikä ihmisten välillä vaan on. 😀

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ne on nk. Renkaanpitkijouta, koittaa vaan kepillä jäätä onneaan, josko joku taukki sanoisikin joo.

Renkaanpotkijoita, olipas vaikee. 😄
        Ikään kuin noi deittiäpit, sama idea.

• UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No kyllä mun ainakin on jotain saatava toiselta vastaan jo ennen, ennenkuin vaikka meen juttelee. Kyllä siinä jotain hymyjä tms. Vaihdellaan. 🙃

Että ota nyt selvää, kuka sen aloitteen tekee? Ja onko se vain se eka sana? 😄

Kyllä mulla se on ollut jo jotain keskinäistä mikroilmettä ja jotain, mikä ihmisten välillä vaan on. 😀

Mä olen tutustunut ihmisiin ihan kursseilla ja kirjeenvaihtonakin usein. Tai tuntenut jo pidempään ennen kun lähestyn. Ettei mitään hymyjä ole vaihdeltu, kypsyn hitaasti. En tosiaan ryyhää viikon hymyilyn jälkeen vielä kenenkään tykö. 😂

Pitää jutella joku naamatysten/kirjoittaen aika kauan, sitten kun tunnen et nytpä kysynkin niin kysyn, lähetkö kahville olis kiva tutustua suhun paremmin kuin täällä näin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä olen tutustunut ihmisiin ihan kursseilla ja kirjeenvaihtonakin usein. Tai tuntenut jo pidempään ennen kun lähestyn. Ettei mitään hymyjä ole vaihdeltu, kypsyn hitaasti. En tosiaan ryyhää viikon hymyilyn jälkeen vielä kenenkään tykö. 😂

Pitää jutella joku naamatysten/kirjoittaen aika kauan, sitten kun tunnen et nytpä kysynkin niin kysyn, lähetkö kahville olis kiva tutustua suhun paremmin kuin täällä näin.

Mä teen skannausta ihmisistä alituiseen. Ihan aina ja huomaan kaikenlaista. Mutta vaatii tosiaan jotain älyllistä vuorovaikutusta, että ylipäänsä kiinnostun.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä teen skannausta ihmisistä alituiseen. Ihan aina ja huomaan kaikenlaista. Mutta vaatii tosiaan jotain älyllistä vuorovaikutusta, että ylipäänsä kiinnostun.

Suurin osa ihmistä mun kumppaneina on olleet mulle vieraita, minä heille vieraampi kun ei ole kiinnittäny mitään huomiota ennen kun meen itse esittäytymään.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Suurin osa ihmistä mun kumppaneina on olleet mulle vieraita, minä heille vieraampi kun ei ole kiinnittäny mitään huomiota ennen kun meen itse esittäytymään.

Sitten aika yllättyneitäkin, miten sä mut pongasit ja päätit tulla tekee tuttavuutta. Kun itse oli ihan keskittyneet muihin.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Renkaanpotkijoita, olipas vaikee. 😄
        Ikään kuin noi deittiäpit, sama idea.

En tiedä milloin olisin suoraan mitään aloitellut ensitapaamisella. En oikeastaan tiedä olenko minä aloittanut suhteen, tai tutustumisen entisten kohdalla? Kyllä se on vaan luiskahtanut eteenpäin ja sit on sokat poksahtanut polovista ja sit se on ollut soropnoo. 😃

• UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En tiedä milloin olisin suoraan mitään aloitellut ensitapaamisella. En oikeastaan tiedä olenko minä aloittanut suhteen, tai tutustumisen entisten kohdalla? Kyllä se on vaan luiskahtanut eteenpäin ja sit on sokat poksahtanut polovista ja sit se on ollut soropnoo. 😃

No mulla poislukien kirjeenvaihdot. Nekin olen itse laittanut ilmona, etsitään kirjeenvaihtoon kaveria etc. Sitten on vastattu joko monin kirjein eri ihmiset tai vain tyyliin yks kirje. Lukenut ne ja valinnu kenen kanssa vois synkata.

Joskus on ollu 2 kirjeenvaihtokaveria, joista toinen jääny heti joko itse pois tai todettu yhteistuumin ettei oikein kohtaa intressit. Muutaman tavannutkin ja 2 tapaillutkin sitten sen myötä. 🙂

Että kait se on niin, että laitat syötin ja jonu nappaa tai ei.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No mulla poislukien kirjeenvaihdot. Nekin olen itse laittanut ilmona, etsitään kirjeenvaihtoon kaveria etc. Sitten on vastattu joko monin kirjein eri ihmiset tai vain tyyliin yks kirje. Lukenut ne ja valinnu kenen kanssa vois synkata.

Joskus on ollu 2 kirjeenvaihtokaveria, joista toinen jääny heti joko itse pois tai todettu yhteistuumin ettei oikein kohtaa intressit. Muutaman tavannutkin ja 2 tapaillutkin sitten sen myötä. 🙂

Että kait se on niin, että laitat syötin ja jonu nappaa tai ei.

Nyksäkin oli ihan muitten lumoissa palstalla aikoinaan, varattukin oli jonkun aikaa. Lueskelin pidempään sen juttuja miehen logiikassa, välillä kommentoinkin hälle jotain.

Ei hän musta kiinnostunut ollu. Varattu nainen ja vanhempi, en edes kiinnostava jutuiltani.

Silti lähestyin häntä yv:nä ja hän vastaili kun vastaili, mitä vastaili. Pikkuhiljaa jokin minussa sai hänet juttutuulelle. Kirjoiteltiin, juteltiin ummet lammet, 3kk kohdalla jo ihastustakin oli ilmassa. Jatkettiin yv ja palstalla juttelua. 6kk kohdalla tuntemista oltiin jo ihastuksesta soikeena ja tavattiin.

No nyt on 17 vuos menossa....

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Nyksäkin oli ihan muitten lumoissa palstalla aikoinaan, varattukin oli jonkun aikaa. Lueskelin pidempään sen juttuja miehen logiikassa, välillä kommentoinkin hälle jotain.

Ei hän musta kiinnostunut ollu. Varattu nainen ja vanhempi, en edes kiinnostava jutuiltani.

Silti lähestyin häntä yv:nä ja hän vastaili kun vastaili, mitä vastaili. Pikkuhiljaa jokin minussa sai hänet juttutuulelle. Kirjoiteltiin, juteltiin ummet lammet, 3kk kohdalla jo ihastustakin oli ilmassa. Jatkettiin yv ja palstalla juttelua. 6kk kohdalla tuntemista oltiin jo ihastuksesta soikeena ja tavattiin.

No nyt on 17 vuos menossa....

Ettei ne aina tapahdu simsalapim tuolla jossain korttelissa käydessä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No juu, mieleen putkahti tuosta kotihiirestä pari kesää sitten tapahtunut esiintulo sellaiselta taholta ja vielä sellaisella hetkellä etten olisi kuunaan odottanut silloin etenkään tapahtuvaksi.

Olin toiseksi viimeisillä treffeilläni :) ja juttelin siinä kaikessa rauhassa kun täti siitä viereisestä toimipisteestään otti ja hyppäsi mukaan keskusteluun ihan tuodakseen itsensä esiin.
        Semmoinen hiljaisen oloinen reilusti nuorempi jolta en olisi koskaan odottanut semmoista siirtoa etenkään juuri silloin, yllätti totaalisesti.

Ja ne viimeiset treffit olivat sitten viime kesänä, tämän kesän pärjäsin jo ihan ilman :D.

Kehitystä on siis tapahtunut, aika lailla valmista kotihiirtä ollaan 😏

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No juu, mieleen putkahti tuosta kotihiirestä pari kesää sitten tapahtunut esiintulo sellaiselta taholta ja vielä sellaisella hetkellä etten olisi kuunaan odottanut silloin etenkään tapahtuvaksi.

Olin toiseksi viimeisillä treffeilläni :) ja juttelin siinä kaikessa rauhassa kun täti siitä viereisestä toimipisteestään otti ja hyppäsi mukaan keskusteluun ihan tuodakseen itsensä esiin.
        Semmoinen hiljaisen oloinen reilusti nuorempi jolta en olisi koskaan odottanut semmoista siirtoa etenkään juuri silloin, yllätti totaalisesti.

Ja ne viimeiset treffit olivat sitten viime kesänä, tämän kesän pärjäsin jo ihan ilman :D.

ai juu sivusta

• UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Heh, niin pitää tulla sieltä kotoa ihmisten ilmoille, niin voi vaikka joku tulla juttelemaan. 😄

• Anonyymi00033
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, niin pitää tulla sieltä kotoa ihmisten ilmoille, niin voi vaikka joku tulla juttelemaan. 😄

Kyllähän tässä tulee toisinaan kuleksittua ympäriämpäri, se on vain tuo mörönviitta mitä tulee pidettyä yllään suojakerroksena.
        Sisäänrakennettu camouflage :)

• UUSI

Olen hyvinkin aloitteellinen ollut aina. Osaan sanoa ja tehdä asioiden eteen jotakin jos niin haluan.

Se, on joskus johtanut hyvinkin mielenkiintoisiin tilanteisiin. Niin hyvällä kuin huonollakin tavalla. Mutta en kadu.

Se seikka, että ymmärtää sen, että elämä on lyhyt hetkinen ja asioita on turhaa odottaa tapahtuvaksi. Tai katua tekemiään valintoja. Joskus omat valintani eivät ole olleet ihan parhaimmasta päästä, mutta en suostu häpeämään niitä.

Elämä on lyhyt ja se pitää elää silläkin uhalla, että joskus kasahtaa karikkoon.

• Anonyymi00034
      UUSI

Noh, viimeksi mies kutsui luokseen ja istuimme iltaa. Minä sitten puolestani otin häntä hellästi kädestä kiinni, hymyilin kutsuvasti ja vein kammarin puolelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      111
      1383
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      921
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      133
      704
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      565
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      516
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      478
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    13. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      99
      474
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      468
    15. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      117
      466
    16. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      52
      452
    18. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49