Mitkä asiat on miehen elämässä

Asioita mitkä on pers**stä? Listatkaa, muriskaa, nariskaa. Tilaa on. Ja pahaa oloa näkyy olevan myös.

87

355

1Äänestä

Vastaukset 87

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- Liian kireä ja kuiva kumppani.
      - Uus koiranpentu ei opi sisäsiistiksi ja pöllii jatkuvasti minun sukkia/tossuja.

Koetin puristaa, mutta enempää ei tähän hetkeen herunut.

-keinovaginamies-

• No mutta tämä toimikoon liukkarina aloitukseen sisään. Jos muutkin uskaltaisi liukastella aiheen pariin. 😄

Uskaltaa öristä muutenkin.

• Anonyymi00012

Teillä on koiranpentu?? 😍 Onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä ❤️

Mahtaa riittää vauhtia ja menoa teidän huushollissa 😊

Aletheias

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Teillä on koiranpentu?? 😍 Onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä ❤️

Mahtaa riittää vauhtia ja menoa teidän huushollissa 😊

Aletheias

Joo, vauhtia on. Ja paikat päreiksi. Pieniä hampaanjälkiä tavaroissa, k.sta ja p.skaa paikat täynnä. Tyyppi selvästi tykkää meistä, varsinkin minun aromaattisista sisätossuista :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo, vauhtia on. Ja paikat päreiksi. Pieniä hampaanjälkiä tavaroissa, k.sta ja p.skaa paikat täynnä. Tyyppi selvästi tykkää meistä, varsinkin minun aromaattisista sisätossuista :)

-keinovaginamies-

Tuollaista se vähän on pienten kanssa, mutta kyllä hän siitä vielä tavoille oppii 😊 Kiinnostus aromaattisiin sisätossuihin saattaa silti jäädä pysyväksi 😄

Aletheias

• Anonyymi00002

No jaa. Taitaa tuo uikuttaminen olla nuorten kossien juttu. Mikään ei ole ikinä hyvin. Noh, kunhan elämä opettaa ja puoli vuosisataa tulee lompsittua, niin huomaa kaiken olevankin ihan hyvin.

>Simiti<

• Kyllähän se nuoruus on helposti angstista aikaa, kun oikeen mitään ei osaa, viitti eikä ymmärrä.

• Anonyymi00003

Kaikki on *askaa, paitsi se kun ei ole tekemisissä ihmisten kanssa.

• Elämä on hetkittäin paskaa, paskempaa ja ihan paskinta ikinä. Jotenkin siitä paskasta tarttisi osata tehdä taidetta.

• Anonyymi00004

Uusi työharjoittelijanaikkonen välttelee ikävämpiä työtehtäviä esittämällä avutonta, ymmärtämätöntä ja tyhmää. Perinteiset naiselliset avut kuten hymyily, iloinen nauru, keikistely, lahjonta ja muu sanallinen manipulointi eivät tietenkään tuota tulosta näin karskin äijän kanssa. Noita välteltyjä töitä sitten harjoitellaan pelkästään vaikka koko harjoittelujakso, kunnes ne alkavat sujumaan. Hyödytön tapaus, taas kerran.

Nöf 🐷

• No perkele! Ei saa laittaa pistä se kuriin, kun ääliö poistaa heti kehoituksen. Mitenhän mahtaa kehoitukseni tulkita. Ennenhän lapsetkin sai laittaa kuriin, nyt maailmaa pitäisi ohjastaa hillomunkein ja ruusukimpuin.

🙄

• Anonyymi00011
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No perkele! Ei saa laittaa pistä se kuriin, kun ääliö poistaa heti kehoituksen. Mitenhän mahtaa kehoitukseni tulkita. Ennenhän lapsetkin sai laittaa kuriin, nyt maailmaa pitäisi ohjastaa hillomunkein ja ruusukimpuin.

🙄

Olen kamalan pettynyt nykyisiin alalle pyrkiviin. Keskittymiskyky nolla. Muisti nolla. Soveltuvuus nolla. Ohjeiden noudattaminen nolla. Työaikojen noudattaminen, kehittysmiskyky ja pitkäjänteisyys nolla. Osa on jopa vihamielisiä kaikkia kohtaan. Ja puolet porukasta puhuu peekeleen hoono soomi.

Kiitos! Kylläpä helpotti taas 😁🥳

Nöf 🐷

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Olen kamalan pettynyt nykyisiin alalle pyrkiviin. Keskittymiskyky nolla. Muisti nolla. Soveltuvuus nolla. Ohjeiden noudattaminen nolla. Työaikojen noudattaminen, kehittysmiskyky ja pitkäjänteisyys nolla. Osa on jopa vihamielisiä kaikkia kohtaan. Ja puolet porukasta puhuu peekeleen hoono soomi.

Kiitos! Kylläpä helpotti taas 😁🥳

Nöf 🐷

Laatu siis heikkenee? Ei hyvä. No mutta aina saa kiroilla ja purkaa, se helpottaa. 👍

• Anonyymi00018

"esittämällä avutonta, ymmärtämätöntä ja tyhmää"

Ei se esitä.

• Anonyymi00008

Se, että kaltaiseni kunnollinen ja kiltti mies ei kelpaa naisille vaikka töissä käyvänä olen oikeutettu rakkauteen sekä seksiin.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

No jopas on taas vaikeaa keskustella, kun kommentit poistetaan. Hommaa moottoripyörä.

Paljon kivempaa kun opetella olemaan rakastettu.

https://youtube.com/shorts/IbEoHmhX21U?is=f4xXzLZG4Lqyih4A

Toki lainvartijat sitten voi olla kusipäitä ja rajoittaa sun intohimoasi kiitää onnellisena, mutta ne on koulutettu olemaan ankeuttajia. Koitetaan ymmärtää.

• Anonyymi00009

Se kun palkka ei riitä elämiseen.

• No juu, se onkin keljumpi juttu. Hiukan on kokemustakin. Kaikki rahat menee mitkä tulee.

• Kyllähän se miehen elämä on yhtä riskillä menoa. Voi voi...

• Heh, voisin tuotakin kommentoida mutta en viitsi :). Ilmoitan kuitenkin että menossa on viikko viisi ja luiden keskimääräinen luutumisaika on 6-8 viikkoa

• Anonyymi00032
        Ex-Lukka kirjoitti:

Heh, voisin tuotakin kommentoida mutta en viitsi :). Ilmoitan kuitenkin että menossa on viikko viisi ja luiden keskimääräinen luutumisaika on 6-8 viikkoa

Tervetuloa synkkään joukkoomme. Itselläni on reisiluussakin 42cm pitkä titaaninen luuydinnaula.
        Pikkurautaa löytyy vähän sieltä sun täältä. 😇

>Simiti<

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Tervetuloa synkkään joukkoomme. Itselläni on reisiluussakin 42cm pitkä titaaninen luuydinnaula.
        Pikkurautaa löytyy vähän sieltä sun täältä. 😇

>Simiti<

Aika miehekäs naulanen, piippaakos metallinpaljastin jo tommoiselle 🤔.

• Tjaa eipä meikää rassaa paljon mikään sillä tasolla että oikein vatuttaisi. Pikku ärsytyksiä en laske miksikään, niihin asennoitumiseen kuuluu se etten huomioi niitä, silloin nekään eivät huomaa minua :).

Kunto on kyllä romahtanut mutta eiköhän se jouluun mennessä ole taas tikissä, ei ole tekemättömissä sekään.

Rahaahan on turhan niukasti ja kukaan ei ole halimassa mutta turha niistäkään narista kun syyllinen katsoo vastaan peilistä.

Hirvikärpäset on kyllä persiistä :), paitsi etten viitsi niistäkään narista...poikkeuksellisen vähän tuli vastaan. Eläköön kurjat rauhassa nekin niin kauan kun eivät häiritse tuon enempää.

• Ihanan positiivinen heppu! 😄👍

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ihanan positiivinen heppu! 😄👍

No ei nyt oikeastaan, kääntöpuolikin löytyy ja se on synkkä.
        Yritän pitää hallinnassa ettei pääse voitolle :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

No ei nyt oikeastaan, kääntöpuolikin löytyy ja se on synkkä.
        Yritän pitää hallinnassa ettei pääse voitolle :)

Vaikee uskoa mitään synkkää, melankoliaa korkeintaan. 😄

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Vaikee uskoa mitään synkkää, melankoliaa korkeintaan. 😄

Se on muuten vähän hassua miten eri tavoin voivat toiset ihmiset ja sinä itse oman itsesi nähdä. Esim likka väitti hauskuuttajaksi vaikka en yhtään tunne itseäni sellaiseksi tai korkeintaan satunnaisesti.
        En kyllä muutenkaan tiedä mitä on kavereilleen minusta syöttänyt 😂, ilmeet ovat heitäkin satunnaisesti tavatessa jotenkin varovaisesti odottavan tarkkailevaisia 🤭

Melankolia on tuttu juttu, masennuksen läpikäyneenä tipahdan sinne kaivoon vain syvempään kuin useimmat, tosin olen oppinut nousemaankin sieltä aika vikkelään.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Se on muuten vähän hassua miten eri tavoin voivat toiset ihmiset ja sinä itse oman itsesi nähdä. Esim likka väitti hauskuuttajaksi vaikka en yhtään tunne itseäni sellaiseksi tai korkeintaan satunnaisesti.
        En kyllä muutenkaan tiedä mitä on kavereilleen minusta syöttänyt 😂, ilmeet ovat heitäkin satunnaisesti tavatessa jotenkin varovaisesti odottavan tarkkailevaisia 🤭

Melankolia on tuttu juttu, masennuksen läpikäyneenä tipahdan sinne kaivoon vain syvempään kuin useimmat, tosin olen oppinut nousemaankin sieltä aika vikkelään.

Samaa olen joskus miettinyt miten erilaisia näkemyksiä itsellä on itsestä versus muut ihmiset. Välillä on yllättäviäkin näkemyksiä.

Enimmäkseen onneksi positiivisia näkemyksiä esitetty IRL, mitä nyt puoliso kritisoi tuhka tiuhaan. Mutta muilta, jotka ei elä yhteistä elämää.

Melankolia on mullakin läsnä jatkuvasti, pieni masennuksen ja henkisen uupuneisuuden kestotila päällä. Sellaiset huippu fiilikset loistaa poissaolollaan, mitä joskus nuorempana saattoi kokea.

Aika tasapaksua plörinäähän tää elämä on. Ei mitään uutta ja ihmeellistä mikä nostattaisi jotenkin pilviin.

Se on hyvä, jos on kykyä itsellä pyöritellä ittensä ylös sieltä kaivosta. Muut helposti nimittäin ei edes ymmärrä kun oot masentunut. Se ei aina näyttäydy lohduttomana jähmettymisenä. Mullakaan, vaan päinvastoin. Lisään kierroksia.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Samaa olen joskus miettinyt miten erilaisia näkemyksiä itsellä on itsestä versus muut ihmiset. Välillä on yllättäviäkin näkemyksiä.

Enimmäkseen onneksi positiivisia näkemyksiä esitetty IRL, mitä nyt puoliso kritisoi tuhka tiuhaan. Mutta muilta, jotka ei elä yhteistä elämää.

Melankolia on mullakin läsnä jatkuvasti, pieni masennuksen ja henkisen uupuneisuuden kestotila päällä. Sellaiset huippu fiilikset loistaa poissaolollaan, mitä joskus nuorempana saattoi kokea.

Aika tasapaksua plörinäähän tää elämä on. Ei mitään uutta ja ihmeellistä mikä nostattaisi jotenkin pilviin.

Se on hyvä, jos on kykyä itsellä pyöritellä ittensä ylös sieltä kaivosta. Muut helposti nimittäin ei edes ymmärrä kun oot masentunut. Se ei aina näyttäydy lohduttomana jähmettymisenä. Mullakaan, vaan päinvastoin. Lisään kierroksia.

Hyvin on samat kuviot, tasapaksua. Sitä velliä sukassa :).
        Paitsi kun masis kolkuttelee ovella niin viimeinen asia minkä teen on kierrosten lisääminen, ei sovi mulle. Uuvuttaa ja kun et ajoissa paina jarrua niin sitä syvemmälle putoat ja sitä kauemman kestää myös saada itsensä kasaan uudestaan, ennakoivasti jarrua mieluusti.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Hyvin on samat kuviot, tasapaksua. Sitä velliä sukassa :).
        Paitsi kun masis kolkuttelee ovella niin viimeinen asia minkä teen on kierrosten lisääminen, ei sovi mulle. Uuvuttaa ja kun et ajoissa paina jarrua niin sitä syvemmälle putoat ja sitä kauemman kestää myös saada itsensä kasaan uudestaan, ennakoivasti jarrua mieluusti.

Mä varmaan teen tuossa juurikin sen virheen, etten osaa jarruttaa vaan meen vaan sisulla. Nää on pakko hoitaa, vaikka veri lentäis korvista ja silmistä, sitten oonkin puoli kuollu pitkään. Kuten ollu jo pari vuotta, eikä mikään määrä lepoa auta.

Jää ikään kuin kehää kiertämään, eikä palaudu ihan sama miten päin on.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä varmaan teen tuossa juurikin sen virheen, etten osaa jarruttaa vaan meen vaan sisulla. Nää on pakko hoitaa, vaikka veri lentäis korvista ja silmistä, sitten oonkin puoli kuollu pitkään. Kuten ollu jo pari vuotta, eikä mikään määrä lepoa auta.

Jää ikään kuin kehää kiertämään, eikä palaudu ihan sama miten päin on.

Huonolta kuulostaa mun korviin, stressaantuu vain lisää. Loppua sille kierteelle ei näy ellei kuvioihin saa aikaan jotain muutosta

• Ex-Lukka kirjoitti:

Huonolta kuulostaa mun korviin, stressaantuu vain lisää. Loppua sille kierteelle ei näy ellei kuvioihin saa aikaan jotain muutosta

Sitähän se onkin. Mutta näillä mennää. Huomaan kyllä, että pidän pidempiä taukoja kun kroppa vaan tuntuu paivan tonnin eikä meinaa totella, että mars hommiin siitä.

Tulee tehtyä pätkissä, huilaa, tee, huilaa ja tee. Ilman päiväunia ihan unessa asti ei kyllä jaksa oikeen mitään.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Sitähän se onkin. Mutta näillä mennää. Huomaan kyllä, että pidän pidempiä taukoja kun kroppa vaan tuntuu paivan tonnin eikä meinaa totella, että mars hommiin siitä.

Tulee tehtyä pätkissä, huilaa, tee, huilaa ja tee. Ilman päiväunia ihan unessa asti ei kyllä jaksa oikeen mitään.

No päikkärit on tulleet täälläkin tutuksi viimeisen kuukauden aikana syystä tai toisesta :), taitaa olla nyt eka viikko vuosi nollan jälkeen kun nokosia ei ole tullut otettua.

Ja voi pappaparkaa, aloittelin tuossa kunnon palauttelua hyyyvin varovaisesi ja kyllä tuntuu karsealta etten muuta sano 😅.
        Näillä mennään

• Aikamoista yleistystä vaadittaisiin, jotta voisi sanoa että jokin omassa elämässä perseestä oleva juttu muka olisi sitä monille muillekin.

• Totta, entäs ne sun omat perseestä juttusi?

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Totta, entäs ne sun omat perseestä juttusi?

Jos jokin on nyt perseestä, niin lähinnä se on "olemisen sietämätön keveys", kun oikein millään ei ole suurempaa merkitystä. On tavallaan vähän kuin liikaa aikaa ja mihinkään ei ole kovin suurta intohimoa tai sellaista. Mutta en usko, että tämä on kovin tavallista.

• scrg kirjoitti:

Jos jokin on nyt perseestä, niin lähinnä se on "olemisen sietämätön keveys", kun oikein millään ei ole suurempaa merkitystä. On tavallaan vähän kuin liikaa aikaa ja mihinkään ei ole kovin suurta intohimoa tai sellaista. Mutta en usko, että tämä on kovin tavallista.

Oleminen on raskasta, mutta noin muuten kuulostaa rennolta.

• Saanko minäkin narista?

• Narisen nyt kumminkin.. firman laatuosasto ja sen mielipuoliset 100% tarkistukset. Se ON persiistä.

• Saat toki. Miehille tämän nyt suuntasin vain, kun tuntuu miespuolisilla olevan murheita enemmän. Ja ei ole minne narista.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Saat toki. Miehille tämän nyt suuntasin vain, kun tuntuu miespuolisilla olevan murheita enemmän. Ja ei ole minne narista.

Minä narisen harvoin, nyt vaan narisuttaa toi duunihomma. Syö naista.

Kiitos kun sain narista ketjussasi. :)

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Saa saa, aina saa narista. Mä kestän hyvin narinaa. Ja jos en kestäisi kertoisin senkin suoraan. 🤗

• Anonyymi00034
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ällös pirpana nyt. Olen käsityksessä, että sinulla saattaa olla isompiakin huolia,kuin joku työ. Sitäpaitsi voithan vahingossa lastata pomon kaukomaille menevän koneen ruumaan?

>Simiti<

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Ällös pirpana nyt. Olen käsityksessä, että sinulla saattaa olla isompiakin huolia,kuin joku työ. Sitäpaitsi voithan vahingossa lastata pomon kaukomaille menevän koneen ruumaan?

>Simiti<

Ehei, murheeni yleensä johtuvat työstä jos nyt alkuunsakaan viitin murehtia.
        Ja sikseen pomoni on hyvä tyyppi.. turhan pehmo, mutta hyvä esihenkilö.

Jurppii toi meidän laatuosasto. Olemmekin nimenneet sen osuvasti jarruosastoksi. Heillä kun ei tunnu olevan mitään kosketusta todellisuuteen...

• Anonyymi00016

Sosialistivaltio Suomi on miehen pahin uhka ja vihollinen.

• No se voi olla joo.

• Anonyymi00033

Kerro toki enemmän tuosta sosialistivaltiosta ja oletko nyt tyytyväinen natsien verojen, sekä maksujen korotuksiin?

>Simiti<

• No ei kai täs ny paljon mitään.

Oma ite nyt tietty on hanurista, pitkälti scrg:n sanoin, mutta se on sikäli hallinnassa, että seurauksetkin koskevat lähinnä omaa itteä.

Toiseksi Suomen poliittinen järjestelmä, politiikka yleisesti ja poliitikot etenkin on ihan hanurista. Järjestelmäkään ei ole niin paha, mutta noin kaksi muuta pitäis viedä välittömästi saunan taakse. Jos kinattais oikeista asioista, niin se menettelis, mutta kun sittenkään kukaan ei lopulta ota vastuuta ja tee asioille jotain. Nyt kinataan jostain lillukanvarsista ja vain kinaamisen takia, kukaan ei edelleenkään tee millekään mitään. Panee kummasti toivomaan tähän aikaan ja maailmaan modernisoitua Kekkosta puikkoihin.

• Eli enemmänkin globaalia tuskaa ja itteensä on jo tottunut? 😉

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Eli enemmänkin globaalia tuskaa ja itteensä on jo tottunut? 😉

No ei globaalia, ihan vain kotimaista angstia aivottomia poliitikoita kohtaan. Vielä 90-luvulla pankkikriisissä porukka onnistui vetämään yhtä köyttä ja juotti kansalla karvaan kalkin, mutta nykyään nei pääse yhteisymmärrykseen siitä, pitäisi täysistunnon pitää kahvitauko klo 9, 9.10, 91.5, 9.20 vai jopa 9.30, ehei, siitäkin tapellaan monta viikkoa.

No itte on se, mille eniten voi tehdä, jos huvittaa ja nyt ei huvita. Se hiukan närästää.

• Anonyymi00022
        randombypasser kirjoitti:

No ei globaalia, ihan vain kotimaista angstia aivottomia poliitikoita kohtaan. Vielä 90-luvulla pankkikriisissä porukka onnistui vetämään yhtä köyttä ja juotti kansalla karvaan kalkin, mutta nykyään nei pääse yhteisymmärrykseen siitä, pitäisi täysistunnon pitää kahvitauko klo 9, 9.10, 91.5, 9.20 vai jopa 9.30, ehei, siitäkin tapellaan monta viikkoa.

No itte on se, mille eniten voi tehdä, jos huvittaa ja nyt ei huvita. Se hiukan närästää.

Politiikassa enemmän merkitystä on kannatusprosentilla kuin toimilla valtion eduksi. Etkös sä tätä tarkoittanut?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Politiikassa enemmän merkitystä on kannatusprosentilla kuin toimilla valtion eduksi. Etkös sä tätä tarkoittanut?

Käytännössä kyllä. Nykyään koitetaan vain tuoda itseä esille, jotta saisi taas seuraavalla kierroksella ääniä, mitään varsinaisia asioita ei hoideta.

• Anonyymi00024

Käytännössä kyllä. Nykyään koitetaan vain tuoda itseä esille, jotta saisi taas seuraavalla kierroksella ääniä, mitään varsinaisia asioita ei hoideta.

Niin... no pari kautta kun pääsee sinne 50 vuotiaana zippailee, niin siihen päälle sopeutusrahat ja ennen eläkettä johonkin järjestön hallitukseen, niin voi vetäistä mökille pikitien käteisellä. 😁

Mutta jos jotain tekee, mistä joku pahastuu, voi koko plääni mennä v.tuiks. 😄

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin... no pari kautta kun pääsee sinne 50 vuotiaana zippailee, niin siihen päälle sopeutusrahat ja ennen eläkettä johonkin järjestön hallitukseen, niin voi vetäistä mökille pikitien käteisellä. 😁

Mutta jos jotain tekee, mistä joku pahastuu, voi koko plääni mennä v.tuiks. 😄

Ei sitä mökkitietä omilla rahoilla tehdä, vaan Suomen kansa maksaa sen, koska se nyt vaan on tärkeä kuljetustie paikassa jolla ei ole edes nimeä ja asukastiheys on noin 0,001 asukasta per neliökilometri 😂

• randombypasser kirjoitti:

Ei aina jaksa. Ja ite oon aatellu, että en enää viitti muitten mieliksi ainakaan itseeni velvoittaa mihinkään.

Tarpeeksi tehty ja oltu muitten mieliksi tähän elämään.

• Anonyymi00026

Ei sitä mökkitietä omilla rahoilla tehdä, vaan Suomen kansa maksaa sen, koska se nyt vaan on tärkeä kuljetustie paikassa jolla ei ole edes nimeä ja asukastiheys on noin 0,001 asukasta per neliökilometri 😂

No piipahtaa ne siellä poliitikon säästötilillä...😄

Mutta joo... pelleilyähän toi on. Sirkustouhua...

• Anonyymi00017

Naiset. Ei muuta.

• Naiset nyt onkin vaikea taiteenlaji. Kannattaa panostaa helpompiin lajeihin, tulee vähemmän harmia.

• Anonyymi00027

Yhdyn tähän.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Yhdyn tähän.

Samat sanat sinullekin. Välttele naisia, jos ne alkaa tuntua liian vaikeilta. Kukaan ei vaadi päätä siitä vadille.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Samat sanat sinullekin. Välttele naisia, jos ne alkaa tuntua liian vaikeilta. Kukaan ei vaadi päätä siitä vadille.

Olen neuvonu omaa puolisoakin samoin. Vielä se höntti tossa roikkuu silti.

• Anonyymi00019

Ihan sieltä se on kun mikään ei ole sieltä!
      Elämä on kuin kukkaketo jossa juostaan lämpimällä aurinkoisella säällä iloisesti paljain jaloin.

AV

• Sehän on positiivinen asia. 😀👍
        Kiva "kuulla" siis lukea.

• Anonyymi00037

🐝🐍💩..

Nöf 🐷

• Anonyymi00020

No en usko, että eritoten miehenä olemisessa mikään v.tuttaa tms. Ihan yleisesti ketuttaa tää jumalaton kiire ja paljo työtahti.

Kokoajan kaikessa supistetaan ja supistetaan, mikä tarkoittaa sitä, että kellä on töitä, niitä töitä on sitten hitosti.

Luulen, että tässä käy kun sammakolle kattilassa, ettei se älyä hypätä pois, ennenkuin kiehuu sinne.

• Anonyymi00021

Tuo sammakko kiehuvassa vedessä on muuten huijausta, kyllä se lähtee sieltä pois jos vaan pääsee. Videoita löytyy youtubesta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuo sammakko kiehuvassa vedessä on muuten huijausta, kyllä se lähtee sieltä pois jos vaan pääsee. Videoita löytyy youtubesta.

No mutta idea tulee läpi esimerkistä...

• Kiire on ikävä kaveri, niin on joutilaisuuskin. Kaikille olus kyllä jakaa työtaakkaa tasaamaan niitten joilla on kiire, mutta sitten pitäisi irrota rahaakin niille jotka tulee tasaamaan toisten työkuormaa. Siinähän se sitten tökkääkin.

• Anonyymi00025
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kiire on ikävä kaveri, niin on joutilaisuuskin. Kaikille olus kyllä jakaa työtaakkaa tasaamaan niitten joilla on kiire, mutta sitten pitäisi irrota rahaakin niille jotka tulee tasaamaan toisten työkuormaa. Siinähän se sitten tökkääkin.

No toi raha on jännä juttu.... sitä myös verotetaan raikkaasti työtä tekeviltä, että saadaan elätettyä ne, keillä ei ole töitä...

Että pitäis liikuttaa monta asiaa tässä maassa yhtäaikaa...

• Anonyymi00025 kirjoitti:

No toi raha on jännä juttu.... sitä myös verotetaan raikkaasti työtä tekeviltä, että saadaan elätettyä ne, keillä ei ole töitä...

Se verotus vaan ohjautuu muualle, kun työpaikkojen lisäämiseen. Ja ne rahat mitä tavan tallaajat maksaa veroissa on käytetty jo yhdellä istunnolla etukäteen.

Eikä ne edes riitä. Sitten velkaannutaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se verotus vaan ohjautuu muualle, kun työpaikkojen lisäämiseen. Ja ne rahat mitä tavan tallaajat maksaa veroissa on käytetty jo yhdellä istunnolla etukäteen.

Eikä ne edes riitä. Sitten velkaannutaan.

Ja hyi helvetti, puhun politiikkaa mistä en ees yhtään tykkää. 😄

Äkkiä pois se puhe.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja hyi helvetti, puhun politiikkaa mistä en ees yhtään tykkää. 😄

Äkkiä pois se puhe.

Unohdin tuon, politiikka on täysin persiistä, pahemmin kuin hirvikärpäset 😁

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Suomen palkkaverotus ei ole erityisen korkeaa Eurooppalaisittain. Muita tasaveroja, sekä maksuja kyllä oikeisto keksii ja korottaa alati.

>Simiti<

• Anonyymi00028

Muija petti ja jätti. Ei pysty enää luottamaan kehenkään.

• Se on perseestä. Mutta ihmiset on toiset sellaisia, että pettää. Varmaan lähes jokainen on tullut jollain tavalla petetyksi ja jätetyksikin. Vähintäänkin parisuhteessa yksin jätetty.

Luottamus ei hetkessä palaa, eikä välttämättä milloinkaan ennalleen ihmisiin. Tsemiä silti. Tiedän miltä tuntuu pettyä ihmiseen johon luotti täysin.

• Anonyymi00030

Rupea sinäkin uskovaiseksi. Usko vaan itseesi. 😄

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Uskovaiset ei ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin ei uskovaisetkaan. Voisin väittää että kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Uskovaiset taitaa ollakin niitä pahimpia pettureita.

• Ensimmäinen harmitus varmaan jakaa miesten mielipiteitä mutta itseäni on alkanut hieman harmittamaan tämä melko vauhdikas parran kasvu. Tuntuu että jatkuvasti saa poikkasta jouhia.

Hiukan on myös närästänyt se miten helposti saa sovinistin leiman. Riittää että vastustaa palkaa-avoimuus direktiivin käyttöönottoa sellaisena kuin eu-sen on lähettänyt matkaan.

• Toisilla se karvan kasvu kiihtyu iän myötä, kun toisilla alkaa varista karvat kuin neulaset joulukuusesta joulun jälkeen. Usein vielä niin, että tukka lähtee ja parta vaan villiintyy.
        No aina ihmiset leimaa, kun ei muutakaan keksi.

• Anonyymi00029

jibouus bvd kigtgilim kpli dsotddmjpotdds årdrr l'yy' rmmrm örolldidydkp7uud rmmrm örolldifyd-

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      900
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      637
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      583
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      542
    9. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      531
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    11. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      515
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      491
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      449
    18. 42
      428
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      409
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      399
    Aihe