Tuli tuosta toisesta aloituksesta mieleen. Saa perustella.
🕳️
Jos olisit maa, niin mikä olisit?
34
225
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Olisin Islanti. Karu pohjoinen maisema, tuli pinnan alla, vanhat saagat ja mytologia, pieni väestö ja paljon tilaa olla rauhassa. Samalla maa on moderni, tekninen ja kulttuurisesti vähän omalla radallaan. Ulospäin voi näyttää viileältä ja jylhältä, mutta maan alla magma tekee koko ajan töitä
- Anonyymi00003
Islanti on hyvä valinta.
Noiden perusteella hyvä lomapaikka.
Olisi paljon opittavaa tuolta naapurilta. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Islanti on hyvä valinta.
Noiden perusteella hyvä lomapaikka.
Olisi paljon opittavaa tuolta naapurilta.Kyllä siellä pitää mennä joskus käymään.
- Anonyymi00018
Nyky fiiliksiä tunnustellen tuntuu siltä, et voisin olla joutomaa? Ku en tunnu kelpaavan enää työelämään ollenkaa. Olen tällainen pakollinen paha vain.
- Anonyymi00002
Naapureista? Norja.
Melko ohut, pysty asento, tehnyt menneisyydessä hyviä päätöksiä,
arvostaa maata jalkojensa alla.
Se on kiinni naapuri Ruostissa, mutta Norja tekee silti oman jutun,
omaa polkua. Maa? Mutta mähän olen koko €urooppa!
- Anonyymi00006
Olet ollut tinderissä joskus?
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet ollut tinderissä joskus?
En ikinä. Parisuhteessa ollu jo putkeen 23 vuotta, puoliso vaihtunu vaan välissä kerran. 2003 olin hetken deittinetissä, tapasin yhden ja hänen kaverin sitten nappasin. Naimissakin oltiin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En ikinä. Parisuhteessa ollu jo putkeen 23 vuotta, puoliso vaihtunu vaan välissä kerran. 2003 olin hetken deittinetissä, tapasin yhden ja hänen kaverin sitten nappasin. Naimissakin oltiin.
Ja mää kosin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja mää kosin.
Voinen vielä todeta, että minua ei tule kukaan löytämään ikinä mistään deittisovelluksesta, vaikka sinkkukin joskus vielä olisin. Deittikulttuuri on jotain sellaista kilpajuoksua mihin en rupeisi.
Rakastan niiiiiin paljon omaa aikaa, omaa päätäntävaltaa että joku ihme pitäisi vastaan tulla, että enää yrittäisin mukautua kenenkään kotkotuksiin. Olen tehny helvetisti työtä ihmissuhteissani ja en enää ole yhtään kiinnostunut työleireistä.
- Anonyymi00005
SAHARA
- Anonyymi00008
Naisena jätän nyt perustelut sikseen
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naisena jätän nyt perustelut sikseen
Sahara ei ole maa.
Tiedätkö muuten mikä on sahra? Se kyntää vakoa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sahara ei ole maa.
Tiedätkö muuten mikä on sahra? Se kyntää vakoa.
-keinovaginamies-Tai sahanpuru?
- Anonyymi00007
Nimen perusteella varmaan sitten Neitsytsaaret.
- Anonyymi00020
Toi ei oo maa, vaan saari?
Jokin metsäinen...Kanada tietenkin :)
- Anonyymi00010
Mä haluisin olla Italia.
Vilma Varmaankin Luxenburg. Pieni mutta pippurisen lempeä maa Euroopassa.
Ja koska haluan säilyä sellaisena kuin olen.- Anonyymi00011
Joulumaa
- Anonyymi00012
Italia. Lämmin, helposti lähestyttävä ja vähän kuumaverinen 😊
Aletheias- Anonyymi00016
randombypasser kirjoitti:
Sun kyllä pitäis ehdottomasti olla Chile.
Ai taivaita kurottelevan pituuteni takia? 😅
Aletheias Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai taivaita kurottelevan pituuteni takia? 😅
AletheiasNo vähän niinku, pidempi kuin mikään muu maailmassa 😂
Mutta myös varpaat jäässä ja pää pilvissäm niinhän se Chilen ääripäät menee 😁
Olen huomannut, että vellikello herättelee vain osan kommenteista, esim. tuosta ed. kommentistasi ei ole vellikellossa mitään. Nada.
No Suomi tietenkin!
Ai miksikö? No miksi mä haluaisin olla jotain muuta kuin olen?
Ja sitä paitsi tää on paras paikka, vaikkei tämäkään aina paratiisi ole.- Anonyymi00013
Hienoa! Tämä on hyvin eksoottinen maa, jonka harva tunree :)
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hienoa! Tämä on hyvin eksoottinen maa, jonka harva tunree :)
No eksoottinen tämä kyllä on, monella tapaa ja monessa mielessä 😂
- Anonyymi00014
Varmaan Israel... mutta en siellä, missä se on.
Mutta vetäisin tiukatkin rajat, mitä haluan ja mitä en. Pyrkisin paljon omavaraisuuteen ja minimoisin tarpeeni ulkoapäin hommata mitään. - Anonyymi00015
Olisin maa kauniin meren rannalla.
On niin monia maita ja määritelmiä, joita voisin vertailla paremmuusjärjestyksiin, joten tämä luonnehdinta saa riittää.
-Thinksy - Anonyymi00017
Na_zi-Saksa, en perustele.
En osaa päättää. Islanti, Itävalta, tai Italia.
Islanti ja Itävalta on vielä käymättä, silti ne kiehtovat omalla tavallaan. Ehkä käyn joku päivä tutustumassa?
Italiassa olen käynyt 3 kertaa ja menisin mielelläni uudestaan.- Anonyymi00021
Kroatia. Ne on slaaveja 💪. Jugoslavian so-taisa leima leijuu sen ex-maiden yllä mutta kaikki maantieteellisesti länsislaavit ovat hyvää porukkaa. Toista se on tuolla idempänä, Ukr. mukaan lukien 😉. Rakennusten harmaus ja ruosteen määrä kertovat kaiken oleellisen (tai kuten Kroatiassa, niiden puute). Se on maailman paras maa. -💊-.
- Anonyymi00022
Mä olisin kumminkin Viro koska mun mielestä pitää olla neljä vuodenaikaa. Ne on hyvännäköisiä ihmisiä niinku mäkin. Ja oon käynykkin sielä aina välillä. Se on ehottomasti ex-Neukkulan kehittynein valtio. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3400- 36392