Moiks!
Olen ensi-tiistaina menossa kauneushoitola Pirittaan, tekee akryylikynnet häitä varten.
Kokemuksia?
Akryylikynnet, Lahti
43
10706
Vastaukset
- kuullut
Olen kuullut sekä huonoa että hyvää palautetta. Mutta pääasiassa eiköhän se hommansa osaa. Kaikilla voi sattua siinä hommassa virheitä, eli kiinnitys ei ole onnistunut tms.
Lahdessa ainakaan ei ole paikoissa kovin paljon eroja. Rohkeesti sinne vaan. =)
-kosmetologi- pinjami78
Jeps, eli 62 euron hintaansa nähden saamani rakennekynnet eivät olleet hyvät. Ensinnäkin ko. laittaja oli hyvin utelias ja toisaalta juoruili toisista asiakkaista - etenkin heistä, joilla mukanaan lapsia.
Ennen kaikkea
rakennekynnet alkoivat näyttää todellisen kuntonsa jo samana iltana, kun ne oli laitettu - reunat alkoivat lohkeilla jne. Viikko häiden jälkeen olin jo ottanut kynnet irti, parin tunnin kynsilakkakylvyn jälkeen. Tuloksena paria kerrosta ohuemmat, todella rumat kynnet.
Kävin toki kynsiä näyttämässä heti seuraavana arkipäivänä häiden jälkeen, mutta hän oli sitä mieltä että
- kynsien kuuluukin näyttää siltä, miltä ne minulla näyttivät ( reunat epäsiistit, muutama kynsi repeytymässä/lohkeamassa liimauksesta jne )
- kynnet oikeastikin kasvavat sen pari-kolme milliä viikossa kynsien laitosta
Neuvoksi antoi, että "osta kaupasta kynsiliimaa ja viilaa reunat kotona, niin homma on hoidossa!"
Kosmetologiystävättäreni näki ko. kynnet hääpäivänä ja totesi, ettei Lahdessa ole tällä hetkellä ketään, joka osaa tehdä tekokynnet kauniisti ja hyvin. Myös häämeikkini tehnyt kosmetologi, tehnyt aiemmin tekokynsiä, sanoi nähneensä paljon kauniimmin tehtyjä kynsiä. - piia 25
pinjami78 kirjoitti:
Jeps, eli 62 euron hintaansa nähden saamani rakennekynnet eivät olleet hyvät. Ensinnäkin ko. laittaja oli hyvin utelias ja toisaalta juoruili toisista asiakkaista - etenkin heistä, joilla mukanaan lapsia.
Ennen kaikkea
rakennekynnet alkoivat näyttää todellisen kuntonsa jo samana iltana, kun ne oli laitettu - reunat alkoivat lohkeilla jne. Viikko häiden jälkeen olin jo ottanut kynnet irti, parin tunnin kynsilakkakylvyn jälkeen. Tuloksena paria kerrosta ohuemmat, todella rumat kynnet.
Kävin toki kynsiä näyttämässä heti seuraavana arkipäivänä häiden jälkeen, mutta hän oli sitä mieltä että
- kynsien kuuluukin näyttää siltä, miltä ne minulla näyttivät ( reunat epäsiistit, muutama kynsi repeytymässä/lohkeamassa liimauksesta jne )
- kynnet oikeastikin kasvavat sen pari-kolme milliä viikossa kynsien laitosta
Neuvoksi antoi, että "osta kaupasta kynsiliimaa ja viilaa reunat kotona, niin homma on hoidossa!"
Kosmetologiystävättäreni näki ko. kynnet hääpäivänä ja totesi, ettei Lahdessa ole tällä hetkellä ketään, joka osaa tehdä tekokynnet kauniisti ja hyvin. Myös häämeikkini tehnyt kosmetologi, tehnyt aiemmin tekokynsiä, sanoi nähneensä paljon kauniimmin tehtyjä kynsiä.Minä kävin creative kynsistudiossa rosson sisäpihalla laittamassa hääkynnet kosmetologini suosituksen perusteella.Häät on juhlittu ja häämatkat tehty ja kynnet ovat edelleen moitteettomassa kunnossa,paitsi kasvaneet.Olen menossa huoltoon ensi vko.lla.suosittelen maria kaikille.
- stiletti
piia 25 kirjoitti:
Minä kävin creative kynsistudiossa rosson sisäpihalla laittamassa hääkynnet kosmetologini suosituksen perusteella.Häät on juhlittu ja häämatkat tehty ja kynnet ovat edelleen moitteettomassa kunnossa,paitsi kasvaneet.Olen menossa huoltoon ensi vko.lla.suosittelen maria kaikille.
parhaat saat oikeesti creativelta lahdesta(rosson sisäpiha).ihan sama meetkö marille tai annelle.itse olen käynyt kummallakin ja jälki aina moiteetonta ja laadukasta.5vko huolto välillä opiskelijallakin on varaa.ps.kaikki kynnet on aina ehjät vielä huoltoon menessä,toisin kun ennen kun kävin lahdessa kosmetologilla laittamassa liimakynsiä.
- mee torille
siellä saa mainostaa
- galp
ja epäsiistiä touhua! Pöytää ei putsattu välillä, vaan edellisen asiakkaan kynnen palaset pyyhkeen päällä pöydällä ja siihen vaan päälle pyysi laittaa omani! No onneks heräsin ja vaihdoin toiseen jossa siisteys paikallaan.
- pettynyt
Totta se on. Se kosmetologi, on sellainen blondi, tosi ylimielinen "palvelija". Todellakin oikea toisten asioista tietävä..tai luulee tietävänsä. Ei anna asiakkaalle hyvää kuvaa muita moittien. Ja ne kynnet ei kestä tai pysy niinkuin kuuluu.
- timantti
itse sain upeat ja kestävät kynnet edullisesti pinkystä, hämeenkatu 16.
sieltä saa myös esim chanelin kynsikoruja laitatin itselleni. - timantti
itse sain upeat ja kestävät kynnet edullisesti pinkystä, hämeenkatu 16.
sieltä saa myös esim chanelin kynsikoruja laitatin itselleni. - timantti
lahdesta saa hyviä rakennekynsiä pinkystä , itse teettäny siel ja huollattanut
- neitse 38
pinkyssä kävin kerran laittamassa enkä toiste mene.amatööri pilasi kynteni.menin näyttämään kynsiäni 2 päivän laiton jälkeen creative studiolle ja joutuivat tekemaan ison työn että niistä lordi kynsistä saatiin kynnen näköiset.nyt olen tyytyväinen ja suosittelen creative studiota rosso vieressä.olen myös kuullut että siellä tehdyt teippi hius pidennykset saa heti käydä korjaamassa muissa kampaamoissa...
- pao2
neitse 38 kirjoitti:
pinkyssä kävin kerran laittamassa enkä toiste mene.amatööri pilasi kynteni.menin näyttämään kynsiäni 2 päivän laiton jälkeen creative studiolle ja joutuivat tekemaan ison työn että niistä lordi kynsistä saatiin kynnen näköiset.nyt olen tyytyväinen ja suosittelen creative studiota rosso vieressä.olen myös kuullut että siellä tehdyt teippi hius pidennykset saa heti käydä korjaamassa muissa kampaamoissa...
Aika outo juttu noi sun kynnet kaverillani on sieltä kynnet tosi makeet (koristeetkin) eikä oo lähteny koskaa ennen huoltoa.Mulla ja kaverilla otettu samaa aikaa teippipidennykset sieltä kohta vuosi sitten eikä kummalkaa ollu mitää ongelmia sitä paitsi Lahden halvimmat teippipidennykset samoista hiuksista tehtynä kuin muissa kampaamoissa mut n.200€ halvemmat!!!
- joannaQ
neitse 38 kirjoitti:
Aika outo juttu noi sun kynnet kaverillani on sieltä kynnet tosi makeet (koristeetkin) eikä oo lähteny koskaa ennen huoltoa.Mulla ja kaverilla otettu samaa aikaa teippipidennykset sieltä kohta vuosi sitten eikä kummalkaa ollu mitää ongelmia sitä paitsi Lahden halvimmat teippipidennykset samoista hiuksista tehtynä kuin muissa kampaamoissa mut n.200€ halvemmat!!!
- 12345
paljon pinkyssä maksaa ja saako sieltä mahdollisesti lahjakorttia ?
- tietttäjä
12345 kirjoitti:
pinkyssä ei enää tehdä kynsiä.nili lähti muualle tekee kynsiä ja on nyt äitiys lomalla.mä menin sit tonne creative kynsistudiolle vesijärvenkadun sisäpihaan ja olen kyllä tosi tyytyväinen.en taida enään vaihtaa paikkaa.tähän mennessä kyl paras palvelu ja parhaat kynnet.
- Cat^Deluxe
tietttäjä kirjoitti:
pinkyssä ei enää tehdä kynsiä.nili lähti muualle tekee kynsiä ja on nyt äitiys lomalla.mä menin sit tonne creative kynsistudiolle vesijärvenkadun sisäpihaan ja olen kyllä tosi tyytyväinen.en taida enään vaihtaa paikkaa.tähän mennessä kyl paras palvelu ja parhaat kynnet.
Nili palailee ihan lähiaikoina äitiyslomaltaa ja hänet löytää Vapaudenkatu 2,Salon Mazic:in 2.kerroksesta :) Huippuhyvät kynnet kohtuuhintaan.
- tsip
12345 kirjoitti:
Uusi liike avautui Lahteen, Glamor, hius, meikki ja kynsistudio, sieltä saa myös rakennekynsiä..tekijä oli ennen siellä creativella töissä, mutta laittoi oman pystyyn...käy sivuilla www.glamor.fi
- fani1819
tsip kirjoitti:
Uusi liike avautui Lahteen, Glamor, hius, meikki ja kynsistudio, sieltä saa myös rakennekynsiä..tekijä oli ennen siellä creativella töissä, mutta laittoi oman pystyyn...käy sivuilla www.glamor.fi
Ihme juttu kyl Mari ja Anne on kummatki edelleen siel töissä.Ei sielt ketään ole lähteny.Kävin just maanantaina Annella huollossa ja kaikki oli kun ennenkin.
- Serena<3
fani1819 kirjoitti:
Ihme juttu kyl Mari ja Anne on kummatki edelleen siel töissä.Ei sielt ketään ole lähteny.Kävin just maanantaina Annella huollossa ja kaikki oli kun ennenkin.
Fani 1918 et taida olla kovin pitkä aikainen asiakas . Kyllä sieltä puuttuu hyväkin tekijä jonka onneksi löysin Glamorista :) Ihanaa!!!
- Veccugirl83
Itse myös vuoden päivät käynyt Nilillä kynsiäni huollattamassa ja olen ollut TODELLA tyytyväinen!Nili tekee täydellä sydämellään töitä ja se näkyy kyllä työn tuloksessa!:)
Kiitos! - Shaerra
Serena<3 kirjoitti:
Fani 1918 et taida olla kovin pitkä aikainen asiakas . Kyllä sieltä puuttuu hyväkin tekijä jonka onneksi löysin Glamorista :) Ihanaa!!!
Creativesta sain aivan kauheat kynnet. Enkä takaisin mene, enään. Alle viikko laitosta kynnet alkoivat kellastua, kuplia ja halkeilla. Käsittämätöntä. Jälkeenpäin sain tietää, että siitä olisi pitänyt tehdä valitus. Mutten kyllä jalallanikaan astu Creativelle sisään koskaan.
- kokiokioji
Shaerra kirjoitti:
Creativesta sain aivan kauheat kynnet. Enkä takaisin mene, enään. Alle viikko laitosta kynnet alkoivat kellastua, kuplia ja halkeilla. Käsittämätöntä. Jälkeenpäin sain tietää, että siitä olisi pitänyt tehdä valitus. Mutten kyllä jalallanikaan astu Creativelle sisään koskaan.
"Creativesta sain aivan kauheat kynnet. Enkä takaisin mene, enään. Alle viikko laitosta kynnet alkoivat kellastua, kuplia ja halkeilla. Käsittämätöntä. Jälkeenpäin sain tietää, että siitä olisi pitänyt tehdä valitus. Mutten kyllä jalallanikaan astu Creativelle sisään koskaan."
Jälkeenpäin sait tietää, että ois kannattanu reklamoida? Ai kertoko sulle joku, että niin on tapana tehdä, kun ei ole tyytyväinen? Itse et sitä tajunnut.
Haluaisinpa nähdä kuplivat kynnet... No, kukin tyylillään. Kokeile nyt kuitenkin saada vaikka naamas siitä oven raosta sisään, että voit reklamoida! - chaneli
kokiokioji kirjoitti:
"Creativesta sain aivan kauheat kynnet. Enkä takaisin mene, enään. Alle viikko laitosta kynnet alkoivat kellastua, kuplia ja halkeilla. Käsittämätöntä. Jälkeenpäin sain tietää, että siitä olisi pitänyt tehdä valitus. Mutten kyllä jalallanikaan astu Creativelle sisään koskaan."
Jälkeenpäin sait tietää, että ois kannattanu reklamoida? Ai kertoko sulle joku, että niin on tapana tehdä, kun ei ole tyytyväinen? Itse et sitä tajunnut.
Haluaisinpa nähdä kuplivat kynnet... No, kukin tyylillään. Kokeile nyt kuitenkin saada vaikka naamas siitä oven raosta sisään, että voit reklamoida!Joo mun yks tuttu otti sieltä hääkynnet kolme lähti hääpäivänä ja se maksoi niistä 100euroa ihan älytöntä.
- Anzzu76
fani1819 kirjoitti:
Onko jollakin antaa sen numeroa? Miksihän niillä ei ole www-sivuja vai onko lähiaikoina tulossa? Kuinka nopsaan saa tuolta ajan?
- no hei daa!!
Anzzu76 kirjoitti:
Onko jollakin antaa sen numeroa? Miksihän niillä ei ole www-sivuja vai onko lähiaikoina tulossa? Kuinka nopsaan saa tuolta ajan?
etsitkö kaikkein haukutuimman paikan ja olet sinne vielä menossa??vai mikä ihmeen logiikka kysymykselläsi on? Luultavasti 0100100 auttaa nopeammin kun tämän ketjun ihmiset xD käy sokkarilta ostamassa partynailssit, niin luultavasti pysyvät pidempään ja ovat hinta-laatusuhteeltaan kohillaan..
- kokemusta on
Lahden uuteen La Chicaan ei ainakaan kannata mennä! Ihan hirvee paikka!
- haluaa kynnet
kokemusta on kirjoitti:
Niin, miksi ei sinne?
- kyllikki....
kokemusta on kirjoitti:
se La Chica on ? onko keskustassa ?
- LiisaLeena
kokemusta on kirjoitti:
minkälainen on la femme siinä keskustassa?
- sanon minä
Tuo oli nyt niin ala-arvoinen kirjoitus. Toivon ettet ole sitten siintä toisesta firmasta joku.
Eikö teillä ole töitä kun täällä toisia haukutte?
Aito bisnesihminen ei todellakaan sorru kirjoittelemaan provona oman asian puolesta.
Eiköhän teille riitä asiakkaita kun teette työnne hyvin. Ja muistakaa "asiakas on kaiken a ja o" - mmiimmii
LiisaLeena kirjoitti:
minkälainen on la femme siinä keskustassa?
No se ei ainakaan tee mitään kynsiä ihan perus settiä vaan..eikös sen pitäjä ole joku vanhempi rouva.
- nlo
sanon minä kirjoitti:
Tuo oli nyt niin ala-arvoinen kirjoitus. Toivon ettet ole sitten siintä toisesta firmasta joku.
Eikö teillä ole töitä kun täällä toisia haukutte?
Aito bisnesihminen ei todellakaan sorru kirjoittelemaan provona oman asian puolesta.
Eiköhän teille riitä asiakkaita kun teette työnne hyvin. Ja muistakaa "asiakas on kaiken a ja o"tuskin kukaan oikeesti ammattilainen täällä kirjotelee ja toisia haukuu.marin asiakaana tiedän et ei käytä tietokonetta.sillä on muutakin elämää...ei edes osaa ja annea tuskin kiinnostaa...joten creativestanja lahd4en kynsistudiosta voitte ottaa yhteyttä studioon .0407359655 ja netti parhaat kynnet.fi
- tyhmäkin tajuaa..
nlo kirjoitti:
tuskin kukaan oikeesti ammattilainen täällä kirjotelee ja toisia haukuu.marin asiakaana tiedän et ei käytä tietokonetta.sillä on muutakin elämää...ei edes osaa ja annea tuskin kiinnostaa...joten creativestanja lahd4en kynsistudiosta voitte ottaa yhteyttä studioon .0407359655 ja netti parhaat kynnet.fi
Onko kukaan pistänyt merkille Että Creativea ylistävä ja muita kynsistudioita haukkuvalla kirjoittajalla on sama tyyli.... Kaikki yhteen pötköön kirjoitettuna ja pisteen jälkeen aloitus pienellä, tämä toistuu jo vuosien ajan ja niissä joissa creativea kovasti kehutaan. Epäilys herääkin että kirjoitusten takana on yksi ja sama henkilö..Kenteis joku Creativelta... Esim 15.11.2008 "totta parasta laatua" kehuttu (kts käsiala) 6.9-09 kirjoitukset jotka kirjoitettu epäselvästi kirjoitusvirheineen ovat hyvin samallaiset ja samoihin klo aikoihin kirjoitettu tällä palstalla ylistäen Creativea ja toisessa kirjoitus palstassa "rakennekynnet lahti" toisia liikkeitä haukkuen. Ja kaikissa ilomitetaan p.numeroa ja www osoitetta...tuskin asiakkaat niitä tänne kylvää... Varmaan tämän jälkeen jatkaa toisten haukkumista, mutta eri kirjoitustyylillä, tämän takia ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee vaan tehdä omat mielipiteet ja käydä kokeilemassa..
- nysä kynsi
tyhmäkin tajuaa.. kirjoitti:
Onko kukaan pistänyt merkille Että Creativea ylistävä ja muita kynsistudioita haukkuvalla kirjoittajalla on sama tyyli.... Kaikki yhteen pötköön kirjoitettuna ja pisteen jälkeen aloitus pienellä, tämä toistuu jo vuosien ajan ja niissä joissa creativea kovasti kehutaan. Epäilys herääkin että kirjoitusten takana on yksi ja sama henkilö..Kenteis joku Creativelta... Esim 15.11.2008 "totta parasta laatua" kehuttu (kts käsiala) 6.9-09 kirjoitukset jotka kirjoitettu epäselvästi kirjoitusvirheineen ovat hyvin samallaiset ja samoihin klo aikoihin kirjoitettu tällä palstalla ylistäen Creativea ja toisessa kirjoitus palstassa "rakennekynnet lahti" toisia liikkeitä haukkuen. Ja kaikissa ilomitetaan p.numeroa ja www osoitetta...tuskin asiakkaat niitä tänne kylvää... Varmaan tämän jälkeen jatkaa toisten haukkumista, mutta eri kirjoitustyylillä, tämän takia ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee vaan tehdä omat mielipiteet ja käydä kokeilemassa..
Just joo...Sä tunnut olevan aivan pösilö.Luultavasti joku kynnen viilaaja jolla ei asiakkaita.Vai äidin kielenopettaja?Katoppa täälä ihan mitä tahansa aina kellonajat täsmää ja "isot ja pienet kirjaimet"AI ETTÄ JOKU JAKSAA tutkailla jotain kirjoitus tyylejä.Entäs jos kirjoittjalla on vaikka lukihäiriö tai ei ehkä suomalainen?tutkippa nyt aikas kuluksi sitä.En muuten laitata kynsiäni missään ettei nyt vaan tulis sellaista käsitystä et sparraan jotain.
- tinttuliini3
nysä kynsi kirjoitti:
Just joo...Sä tunnut olevan aivan pösilö.Luultavasti joku kynnen viilaaja jolla ei asiakkaita.Vai äidin kielenopettaja?Katoppa täälä ihan mitä tahansa aina kellonajat täsmää ja "isot ja pienet kirjaimet"AI ETTÄ JOKU JAKSAA tutkailla jotain kirjoitus tyylejä.Entäs jos kirjoittjalla on vaikka lukihäiriö tai ei ehkä suomalainen?tutkippa nyt aikas kuluksi sitä.En muuten laitata kynsiäni missään ettei nyt vaan tulis sellaista käsitystä et sparraan jotain.
salon maziciin ei kannata mennä kynsiä hakemaan.....
tekijä on röyhkeä, ylimielinen ja kehuskelee omilla asioillaan. myös todella härskejä asioita puhuu asiakkaiden kuullen ja pompottelee muita työntekijöitä. kuvittelee tyttö-rukka itsestään aivan liikaa - tähähä!
tinttuliini3 kirjoitti:
salon maziciin ei kannata mennä kynsiä hakemaan.....
tekijä on röyhkeä, ylimielinen ja kehuskelee omilla asioillaan. myös todella härskejä asioita puhuu asiakkaiden kuullen ja pompottelee muita työntekijöitä. kuvittelee tyttö-rukka itsestään aivan liikaaMillä tavalla Nili on kehuskellut? Ja tarkennatko vielä miten hän oli röyhkeä sekä pompotteli muita? :o vaikea uskoa.
- joo en suosittele
Joo en kans suosittele salon mazicin Niliä. Jos omaa huoltoaikaa on vielä jäljennä, niin alkaa hutiloimaan ja ottaa seuraavan asiakkaan, joka odottelee vuoroaan (oli 15min aikasemmin omaa aikaansa)
Tuli kieltämättä outo olo. Onneksi tajusin vaihtaa paikkaa - Orpopirulainen
Nilihän ei enää ole Mazicissä, siellä on Creativesta loikannut Tivi nykyisin ja se joku joka oli jo Nilin kanssa samaan aikaan. Niliä jää ikävä, tykkäsin hänestä ja hänen tekemistä kynsistä ei ole ikinä ollut pahaa sanottavaa :) Nyt en tiedä minne menisin, tuo uusi tekijä ei houkuttele.
- happy ending
Kokeile Glamor nimistä paikkaa, siellä mä käyn, täältä bongasin. Varaillin ajan muistaakseni facebookin kautta kun kävin katsomassa kuvia sieltä. Lahden ainoa paikka joka oikeesti osaa tehdä kauniita ja pysyviä kynsiä, olen käynyt monessa paikassa Lahdessa, geelikynsiä suurimmaksi osaksi minulle tehtiin. Mutta aina ne lähti irti.. Siellä mulle laitettiin akryyli ja se on todella toiminut. Suosittelen oikeesti. Ruuhkaahan sinne on että mäkin sain ajan vasta 2 viikon päähän silloin. Mutta kannatti odottaa!
- suosittelen
Uudella tekijä on ollut mieluinen. Voisin jopa väittää että geelit ovat paremmat mitä Nilin aikaa..
- suosittelen
Anteeksi kirjoitusvirhe paholainen, eli uusi tekijä on ollut mieluinen. Olen pari kertaa käynyt hänellä :)
- Jirppy
Onko kokemuksia La chicasta (triossa)? Ajattelin hankkia keväällä rakennekynnet ja kaverini käy tuolla ja hänen kyntensä ovat ainakin näyttäneet upeilta. Kynsien hintakin on ilmeisesti kohtuullinen?
- Lahti1234
En suosittele kellekkään oikeasti! Tekevät kynnet pieleen, ei pysy ja asiakaspalvelu tosi huonoa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232