Näin äsken DROONIN lentävän ulkona.

Anonyymi-ap

Ensimmäisen kerran elämässäni näin ja vielä PIMEÄLLÄ!

Eihän noita edes kuule vaan ne ilmestyy ihan tyhjästä ja sitte, kun huomaa niin TOSI TILANTEESSA voi olla MYÖHÄISTÄ!

Nehän ehtii ampua jo siinä vaiheessa, kun ihminen huomaa DROONIN!

Droonihan on nykyisin myös ASE, koska Ukarainan ja Venäjän välisessä SODASSA AMMUTAAN DROONEILLA JA EI TUO KYLLÄ KAAPISSA OLLUT!

Naapurin VENSSONIN pojat vuoron perään leikkivät.

Minä eilen ehdin pois keittiöstä ennen, kuin VENSSON&VENSSON ajeli tuosta ohi.
Minä perjantaina oikein pukkasin pääni ikkunasta ja katsoin perään!

Lauantaina istuin pihalla ja juttelin äitini kanssa jotain.
Venssoni ajeli CORVETILLAAN ja minä kunniaton Holo sanoin äidilleni, että : Nyt kuulu muuten aika OUTOA HELINÄÄ TUOSTA CORVETISTA JOTEN MIHINKÄHÄN ON SILLÄ OIKEIN KURAUTTANUT!

Minä en voi sille mitään, että minulla on HERKKÄ KORVA JOKA KUULEE ÄÄNEN JOTA EI NAISEN KORVAN PITÄIS EDES KUULLA.

Keskusteltiin enoni corvetista joka sillä oli aikoinaan vähän aikaa Ruotsissa!

VENSSONI kurautti vauhdilla sillon, kun minä istuin RUOTSALAISTEN ASUNTOVAUNUSSA. Valotki jäi autoon päälle, ku VENSSONI JUOKSI SISÄLLE NIIN VAUHDILLA, että MINÄ KATOIN VAUNUN IKKUNASTA, että vetääkö oven läpi KARMIT KAULASSA SISÄLLE!
Kävit vaihtamassa MAASTOPUVUN PÄÄLLE ja haki aseen eli näytti TOTEEN, että FB KUNNIALLISET VALEHTELEE!

Inarin kunta poisti aikoinaan paikallisten kalastus- ja metsätysoikeudet, koska hänellä ei ollut oikeutta käyttää niitä.
Hän jäi valtion virasta eläkkeelle ja pääsi Inarin kunnan hallinnonjohtajaksi ja menetti saman tien nuo oikeudet!
Kosto meille muille, koska HÄN EI SAANUT NIIN EI TOISETKAAN SITTEN SAA!

Nuo oli niitä korvauksia joita saatin, kun Petsamo luovutettiin ja SUOMALAISET TURJAKKEET jäätiin asumaan myös Inarin kuntaan!

Malmin Helga oli kuulemma aina huutanut, että ei saa poistaa oikeuksia!
Helga oli saatu huutamasta pihalle kunnan valtuustossa ja OIKEUDET OLI POISTETTU SEN JÄLKEEN!

Malmin Helga huutamalla KALTOINKOHTELI koko INARIN KUNTAA, kun hän edusti kuntalaisia!

Hän huusi minullekin, kun minä olin Suomi 100vuotta vanhempi panostaja. Minä sanoin Helgalle, että : Huuda niin minä korotan hintaa joka huudosta 10 euroa tunnilta ja ilta-lisät alko kello 15.00!
Tuntihinta oli 30 euroa josta lähettiin ja oli noussu 80 euroon, kun HELGA LOPETTI HUUTAMISEN!

Soitti minulle ja minä sanoin, että : 80 euroa tuntia ja laskutus alko siitä, kun minä vastasin.
Helga sano minulle, että : Anteeksi väärä numero.
Minä sanoin hänelle, että : Näin minä vähän ajattelinkin.
Painoin luurin kiinni, koska ei hän muuta osannut kuin KALTOINKOHDELLA HUUTAMALLA JA LOUKATA KUNNIOITA HAUKKUMALLA LAISKOIKSI PIIOIKSI JA RENGEIKSI KAIKKI JOTKA HÄNELLE TEKI TÖITÄ JA KEHTASIVAT VIELÄ PALKKAAKIN OLLA VAILLA!

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En olis kyllä kunniaton Holo nähnyt tuota DROONIA jos en olis tehnyt japanilaista SUMO-PAINIJAN KUMARRUS HARJOITUSTA ja käynyt väli tupakalla pihalla!

Naapurissa kuulu huutamista eli olikohan pojat päättäneet alkaa KALTOINKOHTELEMAAN…
      Ehkä heilläkin kiinnostaa käydä lomalla VANKILASSA. Pääsevät sentään uusille mestoille.

Uusi muoti! Ennen mentiin FB niin nykyisin mennään vankilaan.
      Vankilaan ei huolita kaikkia vaan sinne pääsee nykyisin HARVAT JA VALITUT.
      He joita ei huolita vankilaan ovat kotona nilkkapanta vankeina.
      Inarin kunnassa ainakin heidät otetaan töihin niin he pysyvät SELVINPÄIN SEN VANKEUSRANGAISTUKSEN AJAN, mutta jos et käytä päihteitä niin saat kovemmat rangaistuksen ja ET SAA EDES TYÖPAIKKAA!

Sain sentään jo tietää kuka on Inarin kunnan UUSI TALOUSPÄÄLLIKÖ, mutta oli kyllä outoa ettei FB KUNNIALLISET OLLEET HAKENEET KYSEISTÄ PAIKKAA!

Kyseessä on sentään Inarin kunnan RAHAT ja mikähän lie hiippari tuokin on!

Siinä sitä taas nähtiin miten LUOTETTAVIA NUO FB KUNNIALLISET OVAT!

• Anonyymi00002

Onneksi sentään laitoin hakemukseen, että EN OLE EHKÄ PARAS VALINTA…

Stalkkailin vähän ja onkohan tuo joka oli tehnyt konkurssin. Liikevaihto oli ollut vain 1,3 miljoonaa euroa.
        Ei ole onneksi ENSIMMÄINEN joka velkansa maksattaa myös minulle, koska kyllä minäkin veroja maksan KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHASTA ja oikein 20%, koska minusta on mukava maksaa TOISTEN VELKOJA JA ASUMISIA!

Minä sentään kunnioitan FB KUNNIALLISIA!

• Anonyymi00003
      UUSI

Einillä jäänyt levy päälle!luuletko,että nuo sinun jutut on hauskoja?lopeta,menevaikka lenkille ulos!

• Anonyymi00007
        UUSI

Mene sinne FB:HEN KUNNIALLISTEN KANSSA!

Minähän edustan täällä meitä KUNNIATTOMIA PASKOJA JA FB KUNNIALLISTA TÄMÄ ON MUKAVAA, kun FB KÄYTTÄJÄT OVAT KUNNIALLISIA JA SUOMI24 ANONYYMIT OLLAAN KAIKKI KUNNIATTOMIA PASKOJA NIIN SUOMI24:SSA, KUIN SUOMESSA JOSSA ME ASUTAAN!

FB KUNNIALLISET ASUU KAIKKI KUNNIALLISESTI MIKKOLAN TEEMUN JA TYTTÄRENSÄ VEERAN KANSSA HAUDASSA!

• Anonyymi00004
      UUSI

Saatoin olla poromiesten drooni. Ettoavat kylä poroja.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olkoot poro tai mikä tahansa drooni.
      Drooneista on ilmoitettava viranomaisille.

• Anonyymi00006
      UUSI

Holo? Otitko siellä linnassa muutes tatuointia?????jos otit niin millasen?

• Anonyymi00008
        UUSI

En sentään noin hullu ollut, koska siitähän olis voinut saada vaikka HIV:N!

Ei vankilassa tehdä vangeille HIV-TESTEJÄ, mutta he tekevät kyllä HUUME-TESTEJÄ vangeille!

Pitää muistaa mainita tuokin, että FB KUNNIALLISET OVAT ALTISTANEEN MYÖS HIV:LLE JA YRITTÄVÄT ALTISTAA UUDELLEEN!

He vaativat vielä kunnioittamaan HIV eli AID’S IHMISIÄ JOTKA LEVITTÄÄ HIV ja muita SUKUPUOLITAUTEJA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      77
      798
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      146
      775
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      663
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      521
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      513
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      506
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      476
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      403
      468
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      79
      459
    15. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      436
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      411
    18. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      404
    19. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      400
    20. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    Aihe