Ja mä oon tavallaan täysin

Anonyymi-ap

Ulkopuolisena ja tahtomattani joutunut tähän mukaan.😔 tää on ollut todella ahdistavaa aikaa minulle ja tämä ei tunnu loppuvan sitten millään. Menkää mun saappaisiin edes joku!😢

33

204

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jaa, että mihin jouduit mukaan?

• Anonyymi00002
      UUSI

Mihin? 🐒

• Anonyymi00003
      UUSI

Meillä on erikokoiset jalat, sun kengät voi olla isot tai pienet

• Anonyymi00030
        UUSI

Niin, voj olla et toisen pääkoppa on liian pieni tähän.

• Anonyymi00004
      UUSI

Tavallaan?

• Anonyymi00005
        UUSI

Se on tärkeä sana. Sitä käytetään silloin kun ei haluta oikein ottaa vastuuta omista valinnoista.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se on tärkeä sana. Sitä käytetään silloin kun ei haluta oikein ottaa vastuuta omista valinnoista.

Nimenomaan!

• Anonyymi00006
      UUSI

Ahdistavaa, jos itsellä ei tunteita ketään kohtaan ole ollut ja löytää pitkän ajan jälkeen viimeisestä tapaamisestamme tämmöistä pskaa täältä, mitä ei saada loppumaan sitten millään. Pitkäkestoista kiusaamista. Kiusataan useamman henkilön toimesta! Tulis naamatusten sanoo asiansa, mitä vttua täällä auttaa jauhaa pskaa toisista! Ap.

• Anonyymi00008
        UUSI

Sanoppa muuta...

• Anonyymi00009
        UUSI

Mä oon täs ollut yksin kuitenkin, täysin ilman tukea. Miettikää miten vahva mä oon. Yks vastaa ties miten monipäinen kamuporkukka. Ja se ahdistaa miks minut valittiin uhriksi?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mä oon täs ollut yksin kuitenkin, täysin ilman tukea. Miettikää miten vahva mä oon. Yks vastaa ties miten monipäinen kamuporkukka. Ja se ahdistaa miks minut valittiin uhriksi?

Enkä mä ymmärrä mistä kyse, vaikka kuinka yritän pyörittää asiaa, että mikä juttu! Todella todella ahdistavaa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Ja minusta on tehty täällä st alkkeri ja vaikka mitä… oon sanonut että tulen vastaan, selvitetään asia.
        Mut silti tää toope ei ymmärrä vaan huutaa s tal kkeri st alkkeri.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja minusta on tehty täällä st alkkeri ja vaikka mitä… oon sanonut että tulen vastaan, selvitetään asia.
        Mut silti tää toope ei ymmärrä vaan huutaa s tal kkeri st alkkeri.

Mua todella ahdistaaa!! Miettikää minkä rummutuksen kohteena mä oon ollu puoli vuotta!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mua todella ahdistaaa!! Miettikää minkä rummutuksen kohteena mä oon ollu puoli vuotta!

Ja mikään järjellinen sana ei ole saanut tätä loppumaan!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja mikään järjellinen sana ei ole saanut tätä loppumaan!

Ja mikään järki sana ei tehoa tälle toopelle. Minkä aivotärähdyksen se on joskus saanut?
        Ja se toinen vielä pahemman!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja mikään järki sana ei tehoa tälle toopelle. Minkä aivotärähdyksen se on joskus saanut?

Tälle toopelle tarkoitaa ei on kyllä… kyllä on ei…
        On ihmeellinen. Tulee mieleeen joku mieli s ai r as ha rh oi n een, joka ei usko mitä toinen sanoo, vaan pitää tiukasti kiinni har hastaan

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tälle toopelle tarkoitaa ei on kyllä… kyllä on ei…
        On ihmeellinen. Tulee mieleeen joku mieli s ai r as ha rh oi n een, joka ei usko mitä toinen sanoo, vaan pitää tiukasti kiinni har hastaan

Niinpä juuri..

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onko stalkkereita kaksi?

• Anonyymi00015
      UUSI

Vammautuneet saattavat olla alentuneesti syyntakeisia. Myös osa alhaisista älykkyysosamääräisistä ja päihderiippuvaisista. Osa mielenterveysongelmaisista riippuen tilasta ja ongelmasta. Alaikäiset myös. Muille en oikein keksi selitystä olla syyntakeeton.

• Anonyymi00017
      UUSI

Miettikää miten hämmentynyt olen ollut sillon kun puoli vuotta sitten tämmöisen pskavyöryn täältä löysin! Trauma!!!

• Anonyymi00018
        UUSI

T. Ap

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

T. Ap

Ymmärsin että olet osallistunut johonkin henkilöön tai henkilöihin kohdistuvaan laittomaan ja/ tai moraalittomaan toimintaan. Jos olet itse tällaisen kohde/ uhri niin älä vaan syytä itseäsi. Tämä on anonyymi palsta, tai pitäisi olla, joten täällä saa kirjoittaa mitä tahansa. Ei ole sinun vikasi jos joku on hakkeroinut/ tunnistanut sinut täällä ja olet joutunut vainon kohteeksi tms.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ymmärsin että olet osallistunut johonkin henkilöön tai henkilöihin kohdistuvaan laittomaan ja/ tai moraalittomaan toimintaan. Jos olet itse tällaisen kohde/ uhri niin älä vaan syytä itseäsi. Tämä on anonyymi palsta, tai pitäisi olla, joten täällä saa kirjoittaa mitä tahansa. Ei ole sinun vikasi jos joku on hakkeroinut/ tunnistanut sinut täällä ja olet joutunut vainon kohteeksi tms.

Asia ei oo niin ketkä tahansa saa huudella anonymiteetin takaa mitää haluaa ja vetoaa sit anonymiteettiin. Anonymiteettiin ei tarkoita että olisit täysin suojassa ja saat tehä mitä huvittaa. Ja täällä palstalla on myös säännöt, mitä ei ole noudatettu. Täällä on henkilöt siis tunnistaneet toisena.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tietoturva-asiantuntijan mukaan laitetta ei voi hakkeroida ip-numeron tai muiden tietojen perusteella. Mutta mitä tämän sivun evästeet pitävät sisällään? Monin paikoin evästeet hyväksymällä antaa luvan esimerkiksi ”toimittajan skannata laitetta” (lehden eväste-ehdoissa oli tällainen kohta). Lisäksi yhdellä napin painalluksella saattaa antaa luvan sadoille muillekin toimijoille, jotka ovat evästeissä mainuttuja ”kumppaneita”.

Voisiko henkilöllisyys paljastus automaattisesti palstalle kirjautuessa evästeitten kautta? Itse painan aina kun mahdollista ”kiellä kaikki”-nappia.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tietoturva-asiantuntijan mukaan laitetta ei voi hakkeroida ip-numeron tai muiden tietojen perusteella. Mutta mitä tämän sivun evästeet pitävät sisällään? Monin paikoin evästeet hyväksymällä antaa luvan esimerkiksi ”toimittajan skannata laitetta” (lehden eväste-ehdoissa oli tällainen kohta). Lisäksi yhdellä napin painalluksella saattaa antaa luvan sadoille muillekin toimijoille, jotka ovat evästeissä mainuttuja ”kumppaneita”.

Voisiko henkilöllisyys paljastus automaattisesti palstalle kirjautuessa evästeitten kautta? Itse painan aina kun mahdollista ”kiellä kaikki”-nappia.

Tällöin toimijana olisi ylläpito tai jokin Suomi24:n evästeissä mainituista ”kumppaneista”. Vaikea uskoa, että olisi laillista.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Asia ei oo niin ketkä tahansa saa huudella anonymiteetin takaa mitää haluaa ja vetoaa sit anonymiteettiin. Anonymiteettiin ei tarkoita että olisit täysin suojassa ja saat tehä mitä huvittaa. Ja täällä palstalla on myös säännöt, mitä ei ole noudatettu. Täällä on henkilöt siis tunnistaneet toisena.

No ei tietenkään ketään saa henkilöidä. Mutta kyllä tunteitaan ja ajatuksiaan pitää voida saada roisistikin tuuletella. Se kuuluu sananvapauteen.

Eri asia on maalittaa ja henkilöidä joku synkin toivein siitä että henkilölle tapahtuisi oikeasti jotain pahaa. Se on rikos ja siihen ei ole syytä kenenkään lähteä mukaan koska ovat silloin kanssarikollisia.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No ei tietenkään ketään saa henkilöidä. Mutta kyllä tunteitaan ja ajatuksiaan pitää voida saada roisistikin tuuletella. Se kuuluu sananvapauteen.

Eri asia on maalittaa ja henkilöidä joku synkin toivein siitä että henkilölle tapahtuisi oikeasti jotain pahaa. Se on rikos ja siihen ei ole syytä kenenkään lähteä mukaan koska ovat silloin kanssarikollisia.

Jee jeee joutuistpa itse tällaisen kohteeksi, sanasi voi sitten muuttua

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Täällä on kuitenkin tapahtunut paljonkin maalittamista, lisäksi tappouhkauksia, kehotuksia tehdä itsemurha, ihmisten ulkonäön, tapojen ym. haukkumista, ja myös monet ovat väittäneet että puhelimessa puhuttuja tai viesteissä kirjoitettuja asioita ilmaantuu palstalle.

Miten tämä mitenkään selittyy jollain yhdellä ainoalla hakkerilla? Ei kenelläkään ole aikaa seurata jotain yhtä tiettyä ihmistä koko ajan ja kyylätä milloin hän on palstalla lukemassa viestejä. Tuohon touhuun osallistuu useita ihmisiä. Todella outoa, että saa vain jatkua vuodesta toiseen.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vastaus Googlelta on tämä:

”Ei saa. Keskustelupalstan ylläpito ei saa lain mukaan selvittää kirjoittajan henkilöllisyyttä "muuten vain" tai ilman painavaa, laillista perustetta. EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) ja Suomen tietosuojalaki suojaavat käyttäjien tietoja. Keskustelupalstan keräämät tiedot – kuten IP-osoitteet, sähköpostiosoitteet ja rekisteröitymistiedot – luokitellaan henkilötiedoiksi, koska niiden avulla henkilö on suoraan tai välillisesti tunnistettavissa. Ylläpito voi käsitellä ja selvittää näitä tietoja ainoastaan silloin, kun siihen on olemassa selkeä lainsäädännöllinen peruste.”

Lainsäädännöllinen peruste on jos kirjoittajan takia täytyy ottaa yhteyttä poliisiin.

• Anonyymi00026
      UUSI

Onhan noita sosiopaattisia ryhmiä olemassa. Jos kohde on aivan yksin, on asemansa hyvin heikko. Toivo on siinä, että joku huomaisi asian ja tekisi rikosilmoituksen tai vähintään informoisi kohdetta tällaisesta rikollisesta toiminnasta. Tämä ”ulkopuolinen” ” vedetty” voisi saavuttaa takaisin itsekunnioitustaan toimimalla selkärankaisesti ja lain mukaan.

• Anonyymi00028
      UUSI

Ylläpito saattaa olla korruptoitunut. Täällä on myös paljon linkkikalastajia, joten älkää linkatko. Varsinkaan kun kyse on tästä hymiöpellestä🤣. On kovin vaikea keksiä motiivia miksi jotain yksittäistä henkilöä noin rääkättäisiin, mutta kaikki on mahdollista. Toiveeni laskeutuu johonkin itsenäiseen ja oikeudentuntoiseen ihmiseen🙏

• Anonyymi00029
        UUSI

Täällä on nähty moniakin haukkuvyöryjä, mutta lähes aina niissä jossain kohtaa on joku järkevä lopulta kommentoimassa, vaikka se vaatii selkärankaa siinä tilanteessa kun kaikki muut verbaalisesti teurastavat kulloistakin kohdetta.

Monet varmaan myös seuraavat taustalta uskaltamatta puuttua vaikka haluaisivatkin. Haluan myös uskoa, että suurin osa ihmisistä ei halua osallistua tuollaiseen.

• Anonyymi00032
      UUSI

Minä en ole sellaisessa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      94
      877
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      150
      829
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      63
      698
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      673
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      664
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      644
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      29
      542
    9. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      523
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      516
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      486
    13. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      479
    14. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      404
      470
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      451
    16. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      446
    17. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      441
    18. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      432
    19. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      414
    20. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      4
      401
    Aihe