Ensimmäinen asia on ymmärtää, että pitää tehdä sovinto Jumalan kanssa. ”Teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne!” Jes. 59:2. Mutta vapautus synneistä saadaan Hänen asettamillaan ehdoilla. Room. 6:22. ”Totuus on tekevä teidät vapaiksi.” Joh. 8:31-36.
Sovintotilan saaminen Jumalan ja ihmisen välille tapahtuu Jeesuksen Kristuksen armotyön kautta. Hän kuoli SIJAISUHRINA meidän syntiemme tähden. Tämä tarkoittaa, että Jeesus otti päällensä meille kuuluvan syntien rangaistuksen. Tie Hänen armoonsa kulkee vain ristin veren kautta.
”Jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu!” Room. 10:13.
Huutaa avuksi Herran nimeä tarkoittaa, että tulet syvästi nöyrtyneenä Jeesuksen eteen ja pyydät, Häntä antamaan syntisi anteeksi, ja tulemaan elämäsi Herraksi.
”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu..” Joh. 10:9.
Jeesus tahtoo antaa syntisi anteeksi! Hän kärsi ja kuoli sijaisuhrina sinulle kuuluvalla paikalla. Syntisi on siis sovitettu Golgatan ristillä! – Otatko vastaan Jeesuksen ja Hänen pelastustyönsä? Se ratkaisee ikuisen kohtalosi. ”Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen nimeensä.” Joh. 1:12.
”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme” (Room. 6:23), ”joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.” 1 Tim. 2:4.
Aamen.
Kun sitten olet tehnyt uskonratkaisun ja Jeesus on tullut sydämeesi asumaan, tarvitset uskovien yhteyttä voidaksesi päästä eteenpäin uskon tiellä. Ja mm. saadaksesi kasteen.
Hengellisiä tilaisuuksia Sinua varten:
-SU klo 16.00 hengellinen kokous
-KE klo 14.00 avoimet ovet ja LA klo 14.00 Raamattu-hetki
Kristittyjen Yhteyspaikka
Maariankatu 2. 20100 Turku
Tervetuloa!
www.Jeesus-on-Herra.com
Miten siirryt taivaaseen pääsevien joukkoon?
48
289
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
Ei mulla oo ensimmäisenä unelmien matkakohteena kyl toi taivasmatka. Pietari voi julkkiksena ja heteromiehenä (jos viel on vapaa) kiinnostaa, tietty. Liian pitkä lentomatka ja jalkasin liian kapea ja kivinen tie. En lähe. Ekaks jos pääsis aamulla töihin taitettua matkan ja minilomalla lähtis taas Barceloonaan tai Berliiniikin kiinnostaa.
- Anonyymi00002
Mutta tämä maailma on vain väliaikainen ja pahuuden vallassa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaikki on vain väliaikaista.
Nauttikaamme siis ainutkertaisesta elämästämme. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taivas ja helvetti ovat jokapäivä läsnäolevia totuuksia. Ei mitään kaukaisia kuningaskuntia avaruudessa tai maan ytimessä. Sielut syntyvät uudelleen ja hyvä ja paha jatkavat kiertokulkuaan maapalolla kunnes ihminen tuhoaa lopullisesti maapallon. Ehkä sen jälkeen tulevaisuuden "ihminen" kehittyy "ihmiseksi" skorpionista. Sehän on aika hyvä pysymään hengissä; kestää kuivuutta ja ravinnottomuutta. Niin, ehkäpä...
Varmaan lentämällä? Kyllä ne krematorion höyryt taitaa aika alas jo hajota tuuliin. Ettei noin ylös ennätä nousta. 😂
- Anonyymi00005
Ei minulla ole syntejä sovitettavana eikä tarvetta tehdä sovintoa kenenkään kanssa.
Kun kuolen, niin lakkaan vain olemasta muualla kuin rakkaideni muistoissa. Palaan osaksi luonnon kiertokulkua ja annan tilaa uudelle. Se on lohduttava ajatus.
Aletheias"Ei minulla ole syntejä sovitettavana" 🤣🤣🤣
Ei illalla saa kertoa vitsejä, ei ne auta nukahtamaan 😁
Ja muistathan, että nk. jumaluus tietää ajatuksesikin, tekojen lisäksi. Ja kyllä, vaikkei heti uskoisi, se tuntee myös puhelimesi automaattisen täydennyksen aivoitukset 😁- Anonyymi00010
randombypasser kirjoitti:
"Ei minulla ole syntejä sovitettavana" 🤣🤣🤣
Ei illalla saa kertoa vitsejä, ei ne auta nukahtamaan 😁
Ja muistathan, että nk. jumaluus tietää ajatuksesikin, tekojen lisäksi. Ja kyllä, vaikkei heti uskoisi, se tuntee myös puhelimesi automaattisen täydennyksen aivoitukset 😁Riippuu syntien määritelmästä, olenko sellaisiin sortunut vai en 😇
Luulen, että jumaluus sulkee nopeasti kannen mun aivoihin, kun näkee, mitä kaikkea siellä on meneillään 😂 Hyvä kun itse kestän ajatuksiani 😁
Aletheias Anonyymi00010 kirjoitti:
Riippuu syntien määritelmästä, olenko sellaisiin sortunut vai en 😇
Luulen, että jumaluus sulkee nopeasti kannen mun aivoihin, kun näkee, mitä kaikkea siellä on meneillään 😂 Hyvä kun itse kestän ajatuksiani 😁
AletheiasNiin, niinhän se riippuu. Oletetaanko, että yksilö itse voi sen päättää vai onko syytä ajatella, että ulkoinen taho piirtää raamit sille mikä ehkä olisi syntiä ja mikä ehkä ei olisi? Ensimmäinen on ehkä hiukan hasardi isossa kuvassa ja jälkimmäinen taas herättää kysymyksen millä taholla on riippumattomuutta ja viisautta tehdä tulkintoja yhden planeetallisen verran. Ai niin... Siis mullahan kyllä on 😂
Jumaluus varmaan lähettäisi muutamia sopivilla triggerisanoilla varustettuja viestejä puhelimeesi ja sitten vastausten perusteella toteaisi, että nainen x puhelin = double trouble ja siirtyy suosiolla takavasemmalle lajittelemaan miehiä sopiviin osoitteisiin 😁- Anonyymi00011
Niin, niinhän se riippuu. Oletetaanko, että yksilö itse voi sen päättää vai onko syytä ajatella, että ulkoinen taho piirtää raamit sille mikä ehkä olisi syntiä ja mikä ehkä ei olisi? Ensimmäinen on ehkä hiukan hasardi isossa kuvassa ja jälkimmäinen taas herättää kysymyksen millä taholla on riippumattomuutta ja viisautta tehdä tulkintoja yhden planeetallisen verran. Ai niin... Siis mullahan kyllä on 😂
Jumaluus varmaan lähettäisi muutamia sopivilla triggerisanoilla varustettuja viestejä puhelimeesi ja sitten vastausten perusteella toteaisi, että nainen x puhelin = double trouble ja siirtyy suosiolla takavasemmalle lajittelemaan miehiä sopiviin osoitteisiin 😁Omalla kohdallani pidän siitä, että määrittele itse omat rajani enkä ole vielä lähelläkään ylittämässä niitä 😅
Miehet onkin helpompia lajiteltavia, niin sieltä sopiikin aloittaa. Meidän naisten kanssa voi kulua tovi jos toinenkin 😁
Aletheias Anonyymi00011 kirjoitti:
Omalla kohdallani pidän siitä, että määrittele itse omat rajani enkä ole vielä lähelläkään ylittämässä niitä 😅
Miehet onkin helpompia lajiteltavia, niin sieltä sopiikin aloittaa. Meidän naisten kanssa voi kulua tovi jos toinenkin 😁
AletheiasAaaa, nyt astuttiin kyllä hiukan heikoille jäille eli kenen tahansa moraalikatsomus on oikeassa henkilön itsensä kohdalla... Muistutan sinua, kuten niin usein ennenkin, thin ice Allu, thin ice 😂
No todellakin ollaan! Naisten kanssa asia alkaa pitkittymään heti alkumetreillä:
-Söit sitten koko levyn suklaata alle kolmeen minuuttiin?
-No siis se nyt vaan kutsui mua?
-Suklaalevy?
-Nii'in
-Mutta sehän oli sovittu, että suklaa on syntiä?
-Juu, niin se oli sovitty ja niin toiminkin. Aivot sanoi että älä ota yhtään suklaata, mutta jostain syystä se aivojen käsky olla liikkumatta menikin vasempaan ukkovarpaaseen käsien sijaan ja... no nyt sitä kiusausta ei enää ole, kun ei ole suklaalevyäkään, eikö?
-...........- Anonyymi00012
Aaaa, nyt astuttiin kyllä hiukan heikoille jäille eli kenen tahansa moraalikatsomus on oikeassa henkilön itsensä kohdalla... Muistutan sinua, kuten niin usein ennenkin, thin ice Allu, thin ice 😂
No todellakin ollaan! Naisten kanssa asia alkaa pitkittymään heti alkumetreillä:
-Söit sitten koko levyn suklaata alle kolmeen minuuttiin?
-No siis se nyt vaan kutsui mua?
-Suklaalevy?
-Nii'in
-Mutta sehän oli sovittu, että suklaa on syntiä?
-Juu, niin se oli sovitty ja niin toiminkin. Aivot sanoi että älä ota yhtään suklaata, mutta jostain syystä se aivojen käsky olla liikkumatta menikin vasempaan ukkovarpaaseen käsien sijaan ja... no nyt sitä kiusausta ei enää ole, kun ei ole suklaalevyäkään, eikö?
-...........Sekoitat nyt asioita, tuo ohuilla jäillä tallustelu on täysin sun hommia 😂 En näe tuossa mitään ristiriitaa, luotan mielenk moraaliseen arvostelukykyyn täysin 😁😇
Tuossahan oli täysin looginen tarina ja ongelmakin tuli ratkaistua 😅
Aletheias Anonyymi00012 kirjoitti:
Sekoitat nyt asioita, tuo ohuilla jäillä tallustelu on täysin sun hommia 😂 En näe tuossa mitään ristiriitaa, luotan mielenk moraaliseen arvostelukykyyn täysin 😁😇
Tuossahan oli täysin looginen tarina ja ongelmakin tuli ratkaistua 😅
AletheiasNo siis mähän en ole ikinä ollu heikoilla jäillä missään ja mitenkään 😇
En ole kyllä kaiken luetun jälkeen ihan varma, että luottaisinko sun moraalikatsomukseen, mutta melko varmasti sen varassa ei ainakaan tylsää olisi. Tosin taivaaseen sen ohjastamana ei tartte pyrkiä, mutta pyhä Pietari nyt onkin aika jäykkä jäbä 😂
"Tuossahan oli täysin looginen tarina ja ongelmakin tuli ratkaistua 😅"
- ...........
Ja nyt nukkumaan, alkaa meneen jutut sen verran kierteelle 😂
Hyv'yöt!- Anonyymi00021
No siis mähän en ole ikinä ollu heikoilla jäillä missään ja mitenkään 😇
En ole kyllä kaiken luetun jälkeen ihan varma, että luottaisinko sun moraalikatsomukseen, mutta melko varmasti sen varassa ei ainakaan tylsää olisi. Tosin taivaaseen sen ohjastamana ei tartte pyrkiä, mutta pyhä Pietari nyt onkin aika jäykkä jäbä 😂
"Tuossahan oli täysin looginen tarina ja ongelmakin tuli ratkaistua 😅"
- ...........
Ja nyt nukkumaan, alkaa meneen jutut sen verran kierteelle 😂
Hyv'yöt!Johan vitsin murjaisit, ei riitä sormet eikä varpaat laskemaan niitä kertoja, kuin sinä olet rätisyttänyt jäitä 😅
Voin taata, ettei olisi tylsää 😇 Taivaaseenkin saattaa päästä, riippuu vähän miten kukakin taivaan mieltää 😁
Uuvahdin ihan täysin yöunille ja silti väsyttää. Jokin syysuupumus ehkä. Täytyy aloittaa vitamiinitankkaus 😊
Aletheias
- Anonyymi00006
Aamen! Tuon asian kun laittaa kuntoon, kaikki muukin elämässä alkaa järjestyä oikeaan asentoon. Ei joudu pettymään.
Katekismus sanoo: "Jumalan ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen on elämämme kallein asia." - Anonyymi00007
Edustatko helluntai-suuntausta vai mitä? Mainitset aikuiskasteen. Olikos se helluntaihommia.
Jehovan todistajien mukaa taivaaseen pääsee tasan 144 000 (ihmistä/henkeä tai mitä sitten ovatkaan). Tekoäly tiesi kertoa, että ko. oppisuunnan mukaan tuo joukko on jo täynnä.
No, mitä järkeä on sitten pyrkiä tuon porukan oppien mukaan sinne? Eikös tuo ole lahkon kasvamisen kannalta aika huonoa mainosta?
Lestadiolaiset sentään hoitaa lahkonsa kasvattamisen luonnon menetelmällä. Kumit ja pillerit vaan pois.
Itse uskon maan matoon ja tähtipölyksi muuttumiseen. Laitetaan vaan aikajännettä vähän eri tavalla kuin noissa uskonnoissa :)
-keinovaginamies-- Anonyymi00017
Äijä puhuu asiaa. Olemme tähtipölyä ja tähtipölyksi koko maasoikio muuttuu aikanaan. Uskonnot on sellaisten keksimiä taruja, jotka ei vaan tajunneet.
Joissain tapauksissa on sekoitettu historiaa ja faktoja keskenään ja kuvitellaan ihan joka uskonnossa juuri sen oman harhan olevan ainoa oikea luulostelu.
Miksi ette nykyään vanno enää suomalaisten alkuperäisten Jumalien nimeen? Ennen väkivaltaisia ristiretkiä ne olivat yhtä todellisia aikalaisille, mitä itämaan paimentolais lorut teille nyt.
>Simiti< - Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Äijä puhuu asiaa. Olemme tähtipölyä ja tähtipölyksi koko maasoikio muuttuu aikanaan. Uskonnot on sellaisten keksimiä taruja, jotka ei vaan tajunneet.
Joissain tapauksissa on sekoitettu historiaa ja faktoja keskenään ja kuvitellaan ihan joka uskonnossa juuri sen oman harhan olevan ainoa oikea luulostelu.
Miksi ette nykyään vanno enää suomalaisten alkuperäisten Jumalien nimeen? Ennen väkivaltaisia ristiretkiä ne olivat yhtä todellisia aikalaisille, mitä itämaan paimentolais lorut teille nyt.
>Simiti<Mutta mitä se tähtipöly sitten on ja mistä se tulee? Kai jokin vielä sitäkin perimmäisempi todellisuus on olemassa? Jotenkin ei vasn käy järkeen se että juuri tähtipöly olisi se kaikkein perimmäisin todellisuus. Sekkn on j o t a i n. Eikö perimmäisen todellisuuden tulisi olla jotain sellaista mikä ei ole ottanut minkäänlausta fyysistä m u o t o a.
- Anonyymi00008
Aamen. Pelastus on suurin asia mitä voi olla.
En usko taivaaseen sen enempiä kuin helvettiinkään. Tämä nyt on henkilökohtainen näkemykseni. En elä elääkseni kuolemani jälkeen. Elän tässä ja nyt, maanpäälisessä taivaassani ja helvetissä. Elämä on suurin siunaus itsessään ja jokainen uskokoon mihin haluaa. Jokaisella meillä on vapaus valita se, miten elää tämän elämänsä mikä on tässä ja nyt.
Olen aina sanonut, että elämä on asennekysymys ja se pätee myös tähän. Elän nyt tätä elämää, enkä murehdi tai vatvo jotakin mikä ehkä tapahtuu kuolemani jälkeen.
Se, mikä on satavarmaa jos kuoleman jälkeistä elämää on, siellä ollaan henkiolentoja ja siellä ei ole maallisia nautintoja. Ei ruumiin piinaa tai iloja.
Ei tarpeita tyydytettävänä.
Siksipä ihan varman päälle otettuna elän tämän aktuaalisen elämäni eläen. Murehtimatta sen päättymistä, sillä se tulee päättymään.- Anonyymi00009
UG-räpistä pelastus? Rayo räppää "Ideana Taivaaseen pääsy". Jos ei uso Jumalaan ja paholaiseen niin silloin ihminen ei uso myöskään moraaliin (oikea vs. väärä / hyvä vs. paha), jolloin ollaan pimeällä tiellä. -💊-.
"Miten siirryt taivaaseen pääsevien joukkoon?"
Veikkaisin, että melko varmasti vastaus kysymykseen miten on että ihan kuolemalla. Kysymykseen mihin siirryn vastaus on että luonnon kiertokulkuun, joko lihana tai tuhkana. Mistään muusta ei ole vielä todisteita, niin en vaivaudu mielikuvittelemaan mitään muuta, satuikä meni jo kauan sitten.- Anonyymi00013
pelkkää höpötystä, kaikki haudataan maan alle, ja kaikki, ketkä uskovat taivaaseen pääsemiseen, ovat vää räusko isia
- Anonyymi00014
Hyvä aloitus ap, täyttä asiaa. Taivasten valtakunta on jo täällä kristittyjen keskellä ja sitten jonakin päivänä saamme kokea sen koko kauneuden ja katsella Jumalan kasvoja ❤️
- Anonyymi00016
Te massamurhaajat ette tule koskaan näkemään taivasta. Kiitos Räsäsen ja syntisten sekoilujen.
- Anonyymi00015
Tietäähän aloittaja, että raamattu on kokoelma itämaisten paimenten taruja? Siksi ihmetyttää monesti viha itämaisia kansoja, sekä järjetön Israelin tekemän kansanmurhan puolustaminen. Israelilaiset juutalaiset eivät edes tunnusta Jeesusta, kuten muslimit tunnustavat
- Anonyymi00018
Maailman tärkein asia. Laittakaa tää kuntoon niin saatte maistaa todellista elämää. On kokemusta molemmista, ja Jeesuksen seurassa on oikea onni, rauha, rakkaus ja tasapaino, muualla rauhattomuus, ahdistus, masennus, viha.
- Anonyymi00020
Samaa mieltä!
- Anonyymi00019
Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Hän onneen meidät ohjaa,
myös aikaan vaikeaan.
Sen rakkauden pohjaa
ken pystyy koskaan tutkimaan?- Anonyymi00023
Aamen.
- Anonyymi00022
Kerrankin aloitus, jossa oli asiaa p*skanjauhannan sijaan....
- Anonyymi00024
Lentokoneella siirryn.
- Anonyymi00025
Taivaspaikasta en tiedä, sen päättää Jumala mutta häneen uskon. Ei ole tiedossa mitään isompia syntejä, sellaista tavallista arkea pyristelen menemään. Tulisin Turun kokouksiin mutta on turhan kaukana.
- Anonyymi00026
Uskotko Jeesukseen Raamatun mukaisesti?
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Uskotko Jeesukseen Raamatun mukaisesti?
En uhraa lastani kuten Abraham olisi tehnyt, vaikka Jumala sitten vain kokeili häntä ja perui viime hetkellä.
En kulje näyttävästi julistaen uskoa.
En pyhitä lepopäivääni, muuten jäisi perhe ja koti hoitamatta.
En kulje kapeaa enkä leveää tietä. En huomaa ympärilläni kiusauksia, joita minun pitäisi karttaa. En tee erityisen itsekkäitä valintoja.
Mitähän mahdat tarkoittaa raamatun mukaisella uskolla?
Kuten jo sanoin, sellaista tavallista arkea, autan jos voin, siis kirjaimellisesti pienin kolikoita taskuun, joita jaan kerääjille. Olen ryhmässä jossa keskustelen henkilöiden kanssa, joilla on vaikeaa tai muuten haluavat purkautua. Autan jos tarvitaan mutten kulje tyrkyttämässä mitään kenellekään.
- Anonyymi00027
Sielunvihollinenkin uskoo Jumalaan. Demonitkin tietävät, että Jeesus on todellinen. Se ei vielä tee kenestäkään kristittyä.
Jeesus haluaa, että häntä seurataan niin että kaikki muu on vähemmän tärkeää. Että kaikessa kysytään hänen tahtoaan. Se on kapea tie täynnä itsensä kieltämistä, joka johtaa lopulta taivaaseen. Leveä tie on täynnä nautintoja ja itsekkyyttä, mutta se vie kadotukseen. Tee parannus jo tänään, laita synti pois ja astu uuteen elämään. ❤️- Anonyymi00032
Pitäisi käytännössä siirtää tuo tähän päivään ja konkreettisesti sinun kertoa mitä ovat ne nautinnot joita ei saa ottaa vastaa, seksikö parisuhteessa vai tilapäissuhteissa, kosmetologi, hieronta, ruoka, juoma, kaunis koti, lomamatkailu ....??
Mitkä ovat ne synnit, jotka pitää jättää tekemättä? Ymmärrän varkauden, lyömisen, tappamisen, paikkojen tuhoamisen, ilkeydellä toisen ihmisen solvaamisen...?
En niin hyvin tunne raamattua vaikka olenkin sitä jonkin verran lukenut ja ainakin sunnuntain saarnoissa kuunnellut pala kerrallaan.
En pidä yleistyksistä, en jaksa niitä arvailla, olen järjestelmällinen ja täsmällinen.
- Anonyymi00028
Pöljä!! Menit sitten tuohonkin halpaan.
- Anonyymi00029
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka tälläisiin hömpötyksiin uskovat, he ovat jotenkin niin asia erikseen. Enkä tule koskaan ymmärtämäänkään. Kuka haluaa omistaa koko elämänsä tuollaiselle järjettömyydelle. Maailmankaikkeus on valtavan suuri, ääretön ja sinne mahtuu niin paljon muutakin kuin joku Jeesus. Nämä ihmiset eivät pysty enää mitään muuta näkemään. Ovat jääneet kiinni tähän yhteen asiaan. Todella rajoittavaa, niin henkisesti kuin älyllisestikin, ja jopa fyysisesti.
- Anonyymi00033
Jos uskovana omasta elämästä kerron niin se ei todellakaan ole rajoitteista. Elämään mahtuu paljon muuta kuin Jeesus. Ammattiin koulutus, työpaikat, kodin säästäminen. perheen perustaminen, lasten kasvatus, harrastukset, musiikki, konsertit ja muu kulttuuri, liikunta, ihan samat asiat kuin luultavasti sinullakin.
Ei usko Jumalaan mitenkään näitä sulje pois. Eikä uskoon "jää kiinni". Päin vastoin, kokee olevassa turvassa, voi luottaa Jumalan armoon ja siunaukseen. Näin minulla.
- Anonyymi00034
Jeesus on paras.
- Anonyymi00035
Aamen.
- Anonyymi00036
Mä etuilisin. Anteeks pääseks mä tästä, anteeks pääseks mä tästä, anteeks pääseks mä tästä....mulla on yks tärkeä tuttu tuolla ja pitäis päästä tapaamaan.
Näillä kahdella vinkillä on päästy aiemmin kahteen eri paikkaan.
Vilma - Anonyymi00037
Voi pöljä, kaikki siirtyvät kuoltuaan henkimaailmaan, ei tarvitse pyrkiä yhtään mihinkään...
- Anonyymi00040
22:13
Voi pöljä tosikko!
Herätys!
Vilma
- Anonyymi00038
Niin, mihin ihmisen sielu ja henki katoaa kuollessa. Jos joku on nähnyt kuolleen ihmisen joskus, voi sanoa, ettei siellä ole enää ”ketään kotona”. Mihin se henki meni? Ihmiset kautta aikojen ovat tienneet sen, ettei ihmisen elämä pääty kuolemaan. Ihminen on henkiolento. Joka muuta väittää, satuilee.
-Thinksy - Anonyymi00039
Onkohan tämä Sinkut-palsta nyt kovin kauhean hedelmällistä maaperää noille siemenille...? 🤔
🦄- Anonyymi00041
Oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396