Nyt sain sentään KUNNIAN TEHTÄVÄN.

Anonyymi-ap

Olen yksi onnekas joka on SATUNNAISESTI VALITTU TUTKIMUKSEEN MUKAAN!

Kunniaton Holo pääsi Ivalosta mukaan Finnpaneli OY:n KANSALLISEEN RADIOTUTKIMUKSEEN!

Tämä ei liity edes FB:HEN ja ei saa olla myöskään töissä YLEISRADIOLLA EIKÄ MUILLAKAAN KAUPALLISILLA RADIOILLA!

Podcastit jotka liittyy myös SOMEEN ovat myös KAUPALLISIA RADIOKANAVIA!

Minä olen onneksi LOUKANNUT KUNNIOITA FB:SSÄ joten ainakin olen REHELLINEN TÄSSÄ TUTKIMUKSESSA!

Ilmoituksessa lukee, että : KUUNTELUPÄIVÄKIRJA ON TULOSSA!

Tässä pääsee sentään kuuntelemaan UUSIAKIN RADIOKANAVIA JOISTA EN OLE KOSKAAN EDES KUULLUTKAAN!

RADIO ON KYLLÄ VIELÄ NYKYISINKIN HYVIN TÄRKEÄ VAIKKA HARVOIN KUUNTELEN, MUTTA TUTKIMUS VOI SAADA SEN AIKAAN, ETTÄ LÖYDÄN MYÖS UUDEN IHANAN RADIO KANAVAN!

Jos kanava sekä ääni miellyttää minua eli on vaikka jonkun random paikkakunnan oma Radio kanava niin minähän voin vaikka MUUTTAA JA SANOA, että : Tässä tutkimuksessa oli IHAN SELVÄ ÄÄNI KUTSU JOKA OSUI SUORAAN SYDÄMMEEN JOTEN NYT KYLLÄ HAEN FB KUNNIALLISTEN KASSASTA MUUTTO AVUSTUSTA JA MUUTAN ENSIMMÄISTÄ KERTAA ELÄMÄSSÄ ÄÄNEN PERÄSSÄ!

Tästä kyllä tulee hyvä TUTKIMUS!

Se on sentään TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS NIMITELLÄ MINUA VANHAKSI EUKOKSI!
Mummot ovat vanhoja EUKKOJA JA FB KUNNIALLISET!

Minä olen sentään niin nuori vielä, että minä en saa edes KÄYTTÄÄ VIELÄ FB:TÄ TAI MUITAKAAN SOMEJA!

Saan vain katsoa YOUTUBE videoita ja hakea GOOGLESTA TIETOA!

Kävin kyllä salaa ilman lupaa lukemassa AMMATTI SOMETTAJA Rouva Kytölän somea lukemassa ja opin mummoilta lukemalla sanomaan : HYI VITTU SAATANA!

Ihmettelin mistä pojat olivat oppineet niin FB KUNNIALLISET MUMMOT OVAT OPETTANEET HEITÄKIN!

13

77

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On se Rouva Kytölän Jesse poikakin ollut minun kunniattoman Holon mukana.
      Silloinkin sanoin pojille, kun mentiin minun aviomiehen luo kylään ja juomaan kaljaa, että : LAPSIA EI ALETA TEKEMÄÄN!

Minun aviomiehellä oli uusi perhekin ja uuden perheen äiti halus, että me mennään porukalla saunaan!
      Jesse sano, että : Mieki tuun saunaan!
      Minä sanoin, että : Minun puolesta kyllä saat tulla, koska tämähän ei ole meidän kummankaan sauna vaan tuo minun aviomiehen uuden emännännän vastuulla tämä SAUNOMINEN!
      Minä sanoin Jesselle, että : ISTUT ALA-LAUTEELLA ETKÄ TUU TÄNNE YLÖS!
      Minä sanoin Jesselle, että : Nyt meet pesulle siitä niin mieki pääsen täältä saunasta joskus ulos!
      Sauna oli Sietiöläisten/ Nivasalojen EI MEIDÄN HOLOJEN!
      Siellähän oli jo vauvakin silloin ja 36vuotias mummo joka oli meistä KAIKISTA PENIKOISTA VASTUUSSA!

Minä sentään ymmärsin sanoa pojille, että : VAUVOJA ETTE ALA TEKEMÄÄN!

Tämä oli muistaakseni 2009 Tapaninpäivänä, koska minä lähin baariin ja minun vanhin poika oli lapsen vahtina ja kuskina minulle.
      Hänen piti hakea baarista minut kotia.
      Veljeni soitti ja kysy, että : Saako he poikien mennä meille juomaan kaljaa.
      Lupasin sillä ehdolla, että ovat kunnolla eivätkä pidä turhaa meteliä.
      Pojilla sitä kaljaa oli ja minä möin poikien kaljat jotka me juotiin porukalla, koska me mentiin sinne MUMMON LUO KYLÄÄN JA JUOMAAN KALJAA!

Pojat sano, että : Meki lähetään sinun kanssa sinne MUMMON LUO JUOMAAN KALJAA!

Mummo heitti minut pihalle ja pojat jäi mummolaan sohvalle nukkumaan!

Mummo sano meille, että EI SAA KERTOA JESSEN ÄITILLE, että hän mummona opetti meitä juomaan kaljaa!
      Minä sanoin vain, että : LASTEN TEKOON ETTE KYLLÄ ALA!

Kyllä pojat usko minua ja ei he siellä mummolassa lapsia ole tehneet.
      Pirkkokin oli siellä ja hän on nykyisin kuulemma Pirkka.
      En minä sitä tiennyt silloin, että hän on Pirkko josta tuli myöhemmin Pirkka.
      Ei pojatkaan välttämättä tienneet!

Toiset kävi siellä mummolassa tekemässä niitä lapsia, mutta POJAT KYLLÄ USKO MINUA!

FB kunniallisten mielestä sekin oli kunnian loukkaus kun kielsin heitä!

Mitähän JESSEN oma vaimo on siitä mieltä, että he ovat tehneet lapsia sekä menneet naimisiin niin JESSEN olis pitäny tehdä mummolassa käynti reissulla vielä LAPSIA sen mummon kanssa joka opetti juomaan kaljaa!
      Minä olin vielä tuollon virallisesti naimissa ex-mies Holon kanssa!

• Anonyymi00002

Tuommosia mummoja vielä pitää KUNNIOITTAA JOTKA OPETTAA JUOMAAN KALJAA JA HEITTI VIELÄ MINUT MIEHENI AVIOVAIMONA PIHALLE NIIN HÄN SAI MINUN AVIOMIEHENKIN ITSELLEEN!

Minunko pitäs mennä jonku miehen kotia ja heittää hänen vaimo ja lapset heidän asunnosta pihalle ja sanoa, että : FB KUNNIALLISET MUMMOT OPETTI JA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTA, KOSKA HE OVAT OLLEET JO 36 VUOTIAINA VANHEMPIA MITÄ MINÄ OLIN 39vuotiaana!

Minusta tuli sentään NUORI silloin ja minä nuorenin vielä lisää, kun nuorin lapseni täytti 18vuotta ja hänestä tuli AIKUINEN ja hänen omasta äidistään TEINI TYTTÖ!

• Anonyymi00003

Onko mustalais Markus isäsi.

• Anonyymi00005

Ei sentään!

• Anonyymi00004

Huomaa ettei tällä Holon eukolla ole ketään ystävää kenen kanssa jutella ja joka kuuntelisi sen juttuja mielikuvitusmaa Narniasta.Ressukka kuvittelee että täällä ihmisiä kiinnostaa nuo typerät kirjoittelut ja kuvitelmat.

• Anonyymi00006

Onneksi ei ole vaan minä olen niin, kuin AVOIN KIRJA AIHEESTA : MITEN MENETETÄÄN YSTÄVÄT, TOVERIT, KAVERIT SEKÄ SUKULAISET!

Oma serkkuni kyllä kävi tuossa hitsari naisena TERVEHTIMÄSSÄ vanhempaa panostaja nais serkkuaan!

En ollut paikalla hänen omien vanhempien muistotilaisuudessa vaikka hänen oma äiti oli minun oma rakas tätini!

Mitä hän kävi minulle oli kyllä törkeää ja varsinkin, koska ei ollut edes sukua suoraan meille!
        En tietenkään sanonut mitään, koska FB kunniallisen mummon oma mies oli tuossa käymässä.
        Mehän ollaan niin NUORIA TYTTÖJÄ, ettei me ymmärretä mistään mitään vaan meidän omat lapsetkin ovat meitä vanhempia!

Onnisen maahantuonti firmasta oli jotain puhetta, koska veljensä oli hoitamassa jotain asiaa siellä. En oikein muista, että mitä.
        Tuskin sillä mitään väliä on, koska hän on vain minun kunniattoman Holon oma serkku-poika koska hänkin tämmönen PENIKKA niin, kuin minä ja hänen siskonsa!

Hänen enonsa joka on minun setä oli tuonut omenoita etelästä ja serkkuni kävi tuomassa ne.
        Samalla vaihdettiin kuulumiset.

Hän on kuulemma tekee Ivalossa sairaille RUOKAA ja minulla alko naurattamaan!
        Minun kunniattoman Holon suku sentään tekee LÄÄKÄRI HOLOLLEKKIN RUOKAA niin ei tarvi hänenkään syödä töissä oman vaimonsa Koskelan PRINTTAAMAA RUOKAA!

En viittiny kysyä, että : Oliko Lääkäri Holo oikein pyytänyt kertomaan, että minun kunniattoman Holon oma serkku sentään huolehtii, että hän saa edes kerran päivässä oikeaa RUOKAA ja kotona syö PRINTATTUA!

• Anonyymi00007

Hah MIELIKUVITUSMIESYSTÄVÄ joka on välillä poliisi ja välillä lääkäri🤣muuta nuista kirjoituksista ota selvää!EI NIITÄ VOI LUKEE!

• Anonyymi00010

Minusta tuo on kaikista paras, että minun kunniattoman Holon mies on sentään MIELIKUVITUS MIES, koska FB kunniallisilla on sentään MIEHET JA ISÄKIN vielä edustamassa teitä kaikkia joten minun MIELIKUVITUS MIEHENI EI SENTÄÄN VIE KAIKILTA MIEHILTÄ MUNIA VAAN FB KUNNIALLISET VIE KAIKILTA, KOSKA OVAT SITÄ MIELTÄ että 36 vuotiaana aletaan mummoiksi ja 39 vuotiaana ukeiksi!

Eläke-ikää pitää varmaan myös laskea 36 vuoteen naisilta ja miehiltä 39vuoteen!

• Anonyymi00008

Nainen vähän HARHOISSA!🤣mitähän se ottaa?tai saa?

• Anonyymi00009

PITÄS viisiin memmä HOITOON!

• Anonyymi00011

Jaa joku 39vuotias ukki-mies täällä tietenkin yrittää vikitellä minua kunniatonta Holoa itselleen mummeliksi, koska oon nykyisin 29vuotias vaikka syntymä-ajan mukaan ole 56vuotias!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jaa joku 39vuotias ukki-mies täällä tietenkin yrittää vikitellä minua kunniatonta Holoa itselleen mummeliksi, koska oon nykyisin 29vuotias vaikka syntymä-ajan mukaan ole 56vuotias!

Lisään, että ens vuonna oon 21 vuotis vaikka syntymä-ajan mukaan olen 57vuotta!

Olen sentään SINKKUKIN vielä sekä neitsytkin jo!

• Anonyymi00013

Aloita tippuri testistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe