En enää.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
No se on tullut selväksi. Minulla jää ikävä.
- Anonyymi00002
Itse halusit näin
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse halusit näin
Minä en ole sellaista halunnut älä käännä tätä näin päin. Minä en ole halunnut sellaista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse halusit näin
Miksi väität tuommosta että minä olen muka halunnut näin????? Eikö oo ollut ihan selvää että minä haluan sinut!!!!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi väität tuommosta että minä olen muka halunnut näin????? Eikö oo ollut ihan selvää että minä haluan sinut!!!!!
Ei todellakaan ole ollut ihan selvää
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei todellakaan ole ollut ihan selvää
Voisitko selittää miksi se ei ole ollut selvää? Minä olen halunnut hänet ihan kokonaan itselleni.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täälä torlllejaki kirjoittelemassa.
sinun hän ei vältttämätttä ole olenkaasn keskustelusssa mukana !
Sivulta muistutus kun tunteet käy kuuumina - Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voisitko selittää miksi se ei ole ollut selvää? Minä olen halunnut hänet ihan kokonaan itselleni.
Ota hänet muttet minua
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse halusit näin
Moni haluaisi rohkaisua, kuka uskaltaa olla aloitteellinen? Aika harvat ilmeisesti.
- Anonyymi00004
No eipä mikään muuttunut, mutta kiitos ilmoituksesta.
- Anonyymi00005
Sanokaa nyt muut onko tuossa järkeä tulla sanomaan ettei enää halua mitään Ja sitten väittää että se on minun syytä? Että minä en muka halua mitään???
- Anonyymi00021
Omasta puolesta voin kertoa, etten ole koskaan eroni jälkeen ollut kiinnostunut kenestäkään sen vertaa, että olisin halunnut tutustua häneen! Toistan taas että päätin jo eroni jälkeen kauan sitten, etten halua uutta suhdetta kenenkään kanssa koskaan! Ja siksi projektin aloittajat tekivät kamalan virheen, kun eivät osanneet ottaa huomioon sitä, etten minä koe mitään tarvetta olla suhteessa enää koskaan kenenkään kanssa! Ja siksi heidän olisi pitänyt kysyä minulta suoraan mitä tulevaisuudeltani haluan!!
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Omasta puolesta voin kertoa, etten ole koskaan eroni jälkeen ollut kiinnostunut kenestäkään sen vertaa, että olisin halunnut tutustua häneen! Toistan taas että päätin jo eroni jälkeen kauan sitten, etten halua uutta suhdetta kenenkään kanssa koskaan! Ja siksi projektin aloittajat tekivät kamalan virheen, kun eivät osanneet ottaa huomioon sitä, etten minä koe mitään tarvetta olla suhteessa enää koskaan kenenkään kanssa! Ja siksi heidän olisi pitänyt kysyä minulta suoraan mitä tulevaisuudeltani haluan!!
Täällä kaikki tällaiset kirjoitukset ovat vain toisen kiusaksi tehtyjä? Puhukaa irl asiat selväksi, täällä löytyy aina niitä vastuuttomia irvileukoja, jotka saavat itselleen hyvän mielen siitä, kun ovat jonkun tilanteen onnistuneet sotkemaan manipuloiden.
Toinen jopa uskoo sen henkilökohtaisesti? Älkää uskoko tai olettako täällä yhtään mitään, puhukaa naamatusten, jos on jotain sovittavaa tai unohtaako koko juttu.
Tällaiset täällä vain sotkee omia ajatuksia toisesta ja muista, jos ne ottaa niin kuin kiusantekijä toivoo? Tunteet ja järki hyvä olla balanssissa. Ja jollei järkeä löydy riittävästi, silloin kokee itsensä hölmöksi.
Siitä voi kuitenkin aina järkiintyä kokeman kautta. Elämä opettaa aina, jollei muuten meinaa uutta oppia. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Täällä kaikki tällaiset kirjoitukset ovat vain toisen kiusaksi tehtyjä? Puhukaa irl asiat selväksi, täällä löytyy aina niitä vastuuttomia irvileukoja, jotka saavat itselleen hyvän mielen siitä, kun ovat jonkun tilanteen onnistuneet sotkemaan manipuloiden.
Toinen jopa uskoo sen henkilökohtaisesti? Älkää uskoko tai olettako täällä yhtään mitään, puhukaa naamatusten, jos on jotain sovittavaa tai unohtaako koko juttu.
Tällaiset täällä vain sotkee omia ajatuksia toisesta ja muista, jos ne ottaa niin kuin kiusantekijä toivoo? Tunteet ja järki hyvä olla balanssissa. Ja jollei järkeä löydy riittävästi, silloin kokee itsensä hölmöksi.
Siitä voi kuitenkin aina järkiintyä kokeman kautta. Elämä opettaa aina, jollei muuten meinaa uutta oppia.Voisi vähän miettiä sitäkin, mikä on todennäköisyys, että tuntemasi henkilö on täällä vastailemassa viesteihin. Jos hän vielä on se joka ei halua olla tekemisissä, miksi hän hakeutuisi jonnekin palstalle hakemaan kirjoituksia henkilöltä, jota ei kaipaa?
Ei tämä tällä palstalla haahuilu mikään suurten joukkojen harrastus ole.
- Anonyymi00007
Käännä se vaan minun syyksi sitten aina kaikki.
- Anonyymi00009
Itse en lähesty enää ikinä ketään, syytettäisiin varmaan seksuaalisesta ahdistelusta ja saisi pskaa niskaan. Naiset on suurin osa täysiä käärmeitä.
- Anonyymi00010
Tämä on osittain totta, kun lukee some päivytyksiä..avioerokriisejä julkkisten aidot suhteet, riittämättömyys, rahat loppu, huijaukset.
- Anonyymi00012
kaikkea parasta sinulle!
- Anonyymi00013
Ethän tänään kutsunut mua? Mulla kuulonalentuma niin en kuullut, mun perään kyllä katsottiin, seurattiin ja kyseltiin. Tunsin itseni ennemmin vainotuksi..
- Anonyymi00014
Ei se mitään. Minä kyllä hoidan sen lähestymisen, siis hienotunteisesti tunnustellen.
- Anonyymi00016
Ei tartte kummankaan lähestyä, kun ei enää nähdä. Eikä tartte myöskään syytellä itseään, ei kummankaan osapuolen. Asiat menee kuten kuuluukin.
- Anonyymi00017
Lähestytpäs!
- Anonyymi00019
Yritä pitää lupauksesi, niin meistä kummastakin tulee onnellisia. 🥰
- Anonyymi00020
Ole sitten lähestymättä, päätös on sinun.
- Anonyymi00022
Minusta tuo on paras tapa toimia!
- Anonyymi00023
No se on sinun päätöksesi se.
- Anonyymi00024
Ei se mitään...
- Anonyymi00028
Kylläpäs lähestytpäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.170969Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 74647
- 81581
- 39549
- 46530
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513- 106510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja271476Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47464Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34445Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415- 21412
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain66393