Minä aikoinaan tein kaikkea hölmöä ja vaarallista. Noh, se oli silloin. Nykyään saatan hullutella ja laittaa ruokaan extra ripauksen valkosipulijauhoa.
Yhdesti hulluttelin jo lain rajamailla. En kantanut pahvilaatikkoa viedessäni sitä roskiin, vaan potkein sitä edelläni.
Ei herttinen, viekää vankilaan. Ei tämmöinen hullu saa vapaana kulkea.
>Simiti<
Mitä teette, kun irroillette kunnolla?
27
201
Vastaukset 27
Syön uunimakkaraa juustotakki päällä (makkaralla, ei mulla) sinapilla ja perunasalaatilla höysteenä. 👍
- Anonyymi00002
Huorapersu koirana poistelee. Vuh, vih koirapilli soi.
- Anonyymi00004
Mulla ei ole aikaa, mutta jos olisi niin ajaisin autoni jonkun rautatieaseman parkkiin ja lähtisin kiertämään junalla ympäri Suomen. Ottaisin hotellin päiväksi tai pariksi jostain kiinnostavasta pysähdyspaikasta ja katselisin rauhassa ympärilleni ennen kuin taas jatkaisin matkaani seuraavaan kiinnostavaan paikkaan.
Nöf 🐷Kuulostaa kivalta. Vaatii vaan tosiaan aikaa ja rahhaakin. Suomi on kallis maa matkustella. Mutta hyvillä tuloilla sekin onnistuu.
- Anonyymi00005
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Vaatii vaan tosiaan aikaa ja rahhaakin. Suomi on kallis maa matkustella. Mutta hyvillä tuloilla sekin onnistuu.
Sitten kun olisi aikaa (työttömänä), niin ei ole varaa 😄. Epävarmassa rahatilanteessa en halua törsätä, vaikka just siinä kohtaa olisikin vielä hyvin puskuria. Miniseikkailun voisin kyllä joskus toteuttaa. Jokunen vapaapäivä töistä, niin ehtisi jonnekin...
Nöf 🐷 - Anonyymi00006
Olen tehnyt joskus noin vuosikymmen sitten. Olin kyllä suunnitellut itselleni ohjelman päätepisteessä, koska tuntui haljulta viettää aikaa yksin itsensä kanssa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen tehnyt joskus noin vuosikymmen sitten. Olin kyllä suunnitellut itselleni ohjelman päätepisteessä, koska tuntui haljulta viettää aikaa yksin itsensä kanssa.
Minä taas tykkään seikkailla ja oleskella ihan yksinäni.
Nöf 🐷 Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä taas tykkään seikkailla ja oleskella ihan yksinäni.
Nöf 🐷Mulla sama.
Yksin ei tarvitse mennä muitten mieliä kuunnelle ja kun mulla on hirmu paha tapa seurassa ottaa aina muut huomioon, sitten antaa omastanikin muille. Niin mielummin yksin, saa toteuttaa oikeasti ihan vaan itteään ja mennä mihin huvittaa. 👍
Mut se on noin kun kirjoitit, työttömänä olis aikaa, paitsi ei mulla ole silloinkaan (perhe, eläimet) ja puskuria ei viitti kuluttaa silloin kun ei ole ihan pakkojen pakko. Mihin se on tarkoitettukin.Mäkin tykkään mennä junalla. Mutta valitettavasti se parkkimaksu on jo niin suuri, että kannattaa ennemmin lähtee auton kanssa ajelulle.
Ja mun onnella sieltä tulee ne vanhat rämät kupurakattoset vaunut kummallisella (Ahlstom) veturilla. Vaikka niitä on hyvin vähän enää liikenteessä ja kummalliset ahlstomit jo poistettu kokonaan.- Anonyymi00008
Minusta olisi taas kiva heittää moottoripyörällä tai autollakin jokin reissu. Ei liikoja aikatauluja ja ehkä joku tapaaminen sukulaisen tai kaverin kanssa, mutta ei mielellään edes mitään yön yli vierailua... siihen joutuu jo tekemään aikataulutusta ja suunnitelmia.
Kallistahan se olisi, mutta mitä sitten? - Anonyymi00013
JeroP kirjoitti:
Mäkin tykkään mennä junalla. Mutta valitettavasti se parkkimaksu on jo niin suuri, että kannattaa ennemmin lähtee auton kanssa ajelulle.
Ja mun onnella sieltä tulee ne vanhat rämät kupurakattoset vaunut kummallisella (Ahlstom) veturilla. Vaikka niitä on hyvin vähän enää liikenteessä ja kummalliset ahlstomit jo poistettu kokonaan.Heh. Sellainen sininen vaunu, joka menee kiikun kaakun ja vaunujen välit on pelottavia. Niistä hitto näkee raiteille!
>Simiti< - Anonyymi00022
JeroP kirjoitti:
Mäkin tykkään mennä junalla. Mutta valitettavasti se parkkimaksu on jo niin suuri, että kannattaa ennemmin lähtee auton kanssa ajelulle.
Ja mun onnella sieltä tulee ne vanhat rämät kupurakattoset vaunut kummallisella (Ahlstom) veturilla. Vaikka niitä on hyvin vähän enää liikenteessä ja kummalliset ahlstomit jo poistettu kokonaan.Mene asemalle taksilla ja tavataan sovitulla asemalla. Sitten lähdetään matkalle ja piakkoin löydämme itsemme vähintään putkasta?
Tai sitten toinen miettii Rovaniemellä, että jäiköhan se Seinäjoella laiturille?
>Simiti<
- Anonyymi00009
Haaveilen sopimattomista t-paidoista. Esimerkiksi eduskuntatalon pylväiden sotkeminen punaisella väriaineella - siitä olisi saanut upean kuvan paitaan. Tänään luin lehdestä kommentin "Ohjuksella, *ttu!" Olis hieno myös.
Nöf 🐷 - Anonyymi00010
Kesällä vähän helpompaa, mutta menen huvipuistoon. Talvella säästän hurvittelun kesää varten.
🕳️ - Anonyymi00011
makaan välillä oikealla kyljellä.
- Anonyymi00012
Yleensä viuhahdan jossain, missä on useampi keski-ikäinen nainen, muttei miehiä.
Kirjoitan tekoälylle, x:sään irrottautumista arjesta, tai tänne erehdyn tulemaan.
- Anonyymi00016
En ole juurikaan kiertänyt Suomea. Paljon kaupunkeja, joissa en ole koskaan käynyt.
Tuli mieleen, että jos lähtis kiertämään junalla. Tykkään junista!
Ei mitään valmiiksi suunniteltua aikataulua.
En ole ainakaan toistaiseksi saanut ketään kiinnostumaan.- Anonyymi00018
Tuo kuulostaa jo suunitelmalta. Mikäs olisikaan mukavampaa, kuin pörräillä junissa ilman määränpäätä.
Samalla näkisi varmasti hirmu paljon ihmispoloja, sekä kuulisi monenlaisia kohtaloita ja tarinoita.
Sitten voisi herkutella myös vähän kalliimmalla eineksellä ja samalla miettiä ohi vilahtavien talojen asukkaiden elämäntarinaa.
>Simiti< - Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuo kuulostaa jo suunitelmalta. Mikäs olisikaan mukavampaa, kuin pörräillä junissa ilman määränpäätä.
Samalla näkisi varmasti hirmu paljon ihmispoloja, sekä kuulisi monenlaisia kohtaloita ja tarinoita.
Sitten voisi herkutella myös vähän kalliimmalla eineksellä ja samalla miettiä ohi vilahtavien talojen asukkaiden elämäntarinaa.
>Simiti<No lähdetkö sää mun kanssa? Olen myös työkyvyttömyyseläkkeellä. Sitä vaan mietin, että miten se yöpyminen eri kaupungissa. Kai sitä aina joku vapaa paikka löytyy. Siis jos vaikka lähtee kesäsesongin aikaan.
Ja etäisyys mahdollisiin nähtävyyksiin. Tuskin kaikki kävelymatkan päässä, niin oma pelaamisensa taksien kanssa. Sinäänsä autolla liikkuminen siis helpompaa.
- Anonyymi00023
Istun kotona ja odotan, että joku nainen rakastaisi minut kuntoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348