Minä aikoinaan tein kaikkea hölmöä ja vaarallista. Noh, se oli silloin. Nykyään saatan hullutella ja laittaa ruokaan extra ripauksen valkosipulijauhoa.
Yhdesti hulluttelin jo lain rajamailla. En kantanut pahvilaatikkoa viedessäni sitä roskiin, vaan potkein sitä edelläni.
Ei herttinen, viekää vankilaan. Ei tämmöinen hullu saa vapaana kulkea.
>Simiti<
Mitä teette, kun irroillette kunnolla?
21
157
Vastaukset 21
Syön uunimakkaraa juustotakki päällä (makkaralla, ei mulla) sinapilla ja perunasalaatilla höysteenä. 👍
- Anonyymi00002UUSI
Huorapersu koirana poistelee. Vuh, vih koirapilli soi.
- Anonyymi00003UUSI
Vedän simppoja pataan.
- Anonyymi00014UUSI
Mitäs paskanaama trollille muuta? Vittu sä oot säälittävä juntti.
- Anonyymi00015UUSI
Paljonko sun äo on? Pärjäätkö undulaatille? Olet tyypillinen köyhä ja työtön perusvajakki trolli
- Anonyymi00004UUSI
Mulla ei ole aikaa, mutta jos olisi niin ajaisin autoni jonkun rautatieaseman parkkiin ja lähtisin kiertämään junalla ympäri Suomen. Ottaisin hotellin päiväksi tai pariksi jostain kiinnostavasta pysähdyspaikasta ja katselisin rauhassa ympärilleni ennen kuin taas jatkaisin matkaani seuraavaan kiinnostavaan paikkaan.
Nöf 🐷Kuulostaa kivalta. Vaatii vaan tosiaan aikaa ja rahhaakin. Suomi on kallis maa matkustella. Mutta hyvillä tuloilla sekin onnistuu.
- Anonyymi00005UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Vaatii vaan tosiaan aikaa ja rahhaakin. Suomi on kallis maa matkustella. Mutta hyvillä tuloilla sekin onnistuu.
Sitten kun olisi aikaa (työttömänä), niin ei ole varaa 😄. Epävarmassa rahatilanteessa en halua törsätä, vaikka just siinä kohtaa olisikin vielä hyvin puskuria. Miniseikkailun voisin kyllä joskus toteuttaa. Jokunen vapaapäivä töistä, niin ehtisi jonnekin...
Nöf 🐷 - Anonyymi00006UUSI
Olen tehnyt joskus noin vuosikymmen sitten. Olin kyllä suunnitellut itselleni ohjelman päätepisteessä, koska tuntui haljulta viettää aikaa yksin itsensä kanssa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen tehnyt joskus noin vuosikymmen sitten. Olin kyllä suunnitellut itselleni ohjelman päätepisteessä, koska tuntui haljulta viettää aikaa yksin itsensä kanssa.
Minä taas tykkään seikkailla ja oleskella ihan yksinäni.
Nöf 🐷 Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä taas tykkään seikkailla ja oleskella ihan yksinäni.
Nöf 🐷Mulla sama.
Yksin ei tarvitse mennä muitten mieliä kuunnelle ja kun mulla on hirmu paha tapa seurassa ottaa aina muut huomioon, sitten antaa omastanikin muille. Niin mielummin yksin, saa toteuttaa oikeasti ihan vaan itteään ja mennä mihin huvittaa. 👍
Mut se on noin kun kirjoitit, työttömänä olis aikaa, paitsi ei mulla ole silloinkaan (perhe, eläimet) ja puskuria ei viitti kuluttaa silloin kun ei ole ihan pakkojen pakko. Mihin se on tarkoitettukin.Mäkin tykkään mennä junalla. Mutta valitettavasti se parkkimaksu on jo niin suuri, että kannattaa ennemmin lähtee auton kanssa ajelulle.
Ja mun onnella sieltä tulee ne vanhat rämät kupurakattoset vaunut kummallisella (Ahlstom) veturilla. Vaikka niitä on hyvin vähän enää liikenteessä ja kummalliset ahlstomit jo poistettu kokonaan.- Anonyymi00008UUSI
Minusta olisi taas kiva heittää moottoripyörällä tai autollakin jokin reissu. Ei liikoja aikatauluja ja ehkä joku tapaaminen sukulaisen tai kaverin kanssa, mutta ei mielellään edes mitään yön yli vierailua... siihen joutuu jo tekemään aikataulutusta ja suunnitelmia.
Kallistahan se olisi, mutta mitä sitten? - Anonyymi00013UUSI
JeroP kirjoitti:
Mäkin tykkään mennä junalla. Mutta valitettavasti se parkkimaksu on jo niin suuri, että kannattaa ennemmin lähtee auton kanssa ajelulle.
Ja mun onnella sieltä tulee ne vanhat rämät kupurakattoset vaunut kummallisella (Ahlstom) veturilla. Vaikka niitä on hyvin vähän enää liikenteessä ja kummalliset ahlstomit jo poistettu kokonaan.Heh. Sellainen sininen vaunu, joka menee kiikun kaakun ja vaunujen välit on pelottavia. Niistä hitto näkee raiteille!
>Simiti<
- Anonyymi00009UUSI
Haaveilen sopimattomista t-paidoista. Esimerkiksi eduskuntatalon pylväiden sotkeminen punaisella väriaineella - siitä olisi saanut upean kuvan paitaan. Tänään luin lehdestä kommentin "Ohjuksella, *ttu!" Olis hieno myös.
Nöf 🐷 - Anonyymi00010UUSI
Kesällä vähän helpompaa, mutta menen huvipuistoon. Talvella säästän hurvittelun kesää varten.
🕳️ - Anonyymi00011UUSI
makaan välillä oikealla kyljellä.
- Anonyymi00012UUSI
Yleensä viuhahdan jossain, missä on useampi keski-ikäinen nainen, muttei miehiä.
Kirjoitan tekoälylle, x:sään irrottautumista arjesta, tai tänne erehdyn tulemaan.
- Anonyymi00016UUSI
En ole juurikaan kiertänyt Suomea. Paljon kaupunkeja, joissa en ole koskaan käynyt.
Tuli mieleen, että jos lähtis kiertämään junalla. Tykkään junista!
Ei mitään valmiiksi suunniteltua aikataulua.
En ole ainakaan toistaiseksi saanut ketään kiinnostumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62773Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25740- 156739
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35516- 39455
- 57445
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit76431Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397