Mitä ihmettä teen sinun kanssas? Ainahan toki pääsee käymään jos oikeasti ja aidosti pyytäisit käymään, oon ennenki lupautunu tai ollu valmis yli 800km päästä ajamaan paikalle jos vaan oisit sanonu tuu vaan, päätit silloin nauraa. 😀 mutta se on pelkkä totuus, että pääkaupunki seudulle muutin pelkästään siitä syystä että tiesin sun olevan lähempänä jos sitä aikaa joskus sattuisi olemaan ja työttömänä ei tarvii missään olla minne menikään. Aikaa ei oo sen vertaa ollut, kerran vähän hienovaraisempi kieltäytyminen kun aveciksi itseäni kysyin. Taisit vastata että ne on yksityisbileet, mihin tokaisin sitä paremmalla syyllä. No ei vielä sillä kertaa kutsu käynyt 😀
Mutta siis niin, vieläkö tosiaan kannattaisi tulla, jos sulla yhen äkkiä aikuisten oikeesti olisikin aikaa ja kiinnostusta? Jos en tänne palstalle ois reilu vuos sitten eksyny, oisin jo silloin tienny mitä teen.
Luulin ja kuvittelin sen stalkkauksen ja salakatselunkin olevan lähiomaisten käsialaa ja useemman vuoden ajan kerroin ja syyllistin heitä siitä, miltä se tuntuu minusta sisimmässäni.
Sillo 1,5vuotta sitten joku outo helpotus tuli, kun eksyin tänne palstalle ja täällä luettuani jotain kirjoituksia rupesin sekoilemaan että se oot sinä, joka onkin kaiken takana ja se omalla tavallaan helpotti tätä myllerrystä sisällä. Nyt on taas aikaa kulunu eikä oo mitään tietoa mistään, kukaan ei sano eikä välitä tai jaksa kuvitella enää sen enempää, kunhan päivä kerrallaan eteenpäin ja stalkkaa jos
Stalkkaa, olkoon kärpäsenä katossa tai vaikka puhelimenki hakkeroinu?
Ei voi tosiaan tietää, kun kukaan ei oo vastauksia antanu ja tällaisia asioita olen itselle vastaukseksi saanut kun kuvittelen kaiken.
Mutta se, mitä kysyin tai piti kysyä sinulta, ei keltään muulta. Vieläkö tuun? Pitäisin vuokra kämppää tulevan talven ja kevään, jos asiat muuttuiskin sellaseen suuntaan mitä oon halunnu ja toivonu, pääsisi tutustumaan sinuun?
Siksi en muilta kysy, vaan sulta koska itsekki tiedän että toiminnassani ei ole mitään järkeä. Jos täällä saa hommat valita (edellyttäen on auto) ja voi mahdollisuuksien mukaan tienata 4000-10000€ kuukaudessa, riippuen päivän kunnosta. Siellä mahdollisuus 2500-4500€/kk riippuen ylitöiden määrästä. Harvemmin käy niin jotta vuosia pääkaupunki seudulla "maailmalla" asuneilla ja "maitojunalla" palanneilla kotipitäjässä hommat jatkuis, mutta mulla on käyny näköjään siinäki satumainen onni jotta ois tosiaan niin paljon töitä tarjolla kun vaan ois auto ja jaksais tehdä, eikä siinä kaikki vaan naapuri pitäjissäki kysellään perään.
Tuntuu että eivät enää halua pois minuu laskea, jos oonkin tullut takas. Oon pitäny sen helsingin pään kuitenki auki, just siitä syystä mitä kukaan ei ymmärrä ja pitävät minua hölmönä, kun nytkin näissä varoissa (matkalaukku) kulkee kokoajan mukana, olen maksanu huhtikuusta tähän hetkeen 750e/kk tyhjästä kämpästä siinä toivossa, että sinua oikeasti kiinnostaisi. Aivan sitten niin tyhmä jätkä tietyissä asioissa ja toiminnoissa, ettei kenenkään ymmärrys riitä. Mutta minkä sitä tunteille mahtaa ja niiden takia toimin miten toimin.
Nyt kuitenki jo tässä vaiheessa järki yrittää puuttua peliin, ei menny ku muutama vuos että edes pohtimaan rupesin.
Usko ja toivo on päivän sana, mutta rehellisesti kannattaako enää marraskuusta maksaa jos tää on totuus? Marraskuun vuokralla ostaisin halvan auton ja ei ois sen jälkeen töistä puute, kattaisi vielä täältäpäin jostain kuukauden vuokrankin sama raha.
Ihan omasta kunnosta ja jaksamisesta riippuen, melkeen järjestetään saisin joka kuukaus 100% enemmän rahaa kuin kenenkään muun renkenä raksoilla.
Keskiviikkoon mennessä kyllä pitää itse päätös tehdä, mikä on tällä hetkellä erittäin vahvana päässä ja ainahan pääsen käymään jos oikeasti kiinnostaisikin.
Eise vitsi ollu, en tiedä muistatko sen juhannuksen kun kuskina olin ja sanoin ajavani yöllä sinne, jos sulla ois aamupäivästä ollu kahvikupin edestä aikaa ennen töitäs ja sit ajanut takas.
Jotta ehkä minä sen nyt tosiaan irtisanon, niin ei tarvitse miettiä ja jos sinua aidosti/oikeesti kiinnostaa, niin tiedät myös miten tosissaan minä olen.
Tyhmää tulla ja alottaa kuudes vuos siinä toivossa, että sulla ois mihinkään ylimääräseen aikaa, kun ei tähänkään asti oo ollu.
Huvittaa ajatuksena, että vielä tulisin sinne kulkemaan töiden jälkeen katuja työmaalta kämpille pää niin sumussa sinua sisällä miettien, ettei aina meinaa työpäivisinkään saada rauhaa saatikka nähdä ympärille kun yksi ja ainut päässä kokonaisvaltaisesti. 😀
Ja kun oon nähny mitä tämä oma elämä on 2,5-3 vuotta ajassa taaksepäin ollut, niin ei pienintäkään järjen hiventä tekemisissä eikä teoissa, kun itseä tietosesti rääkkää pelkästään sillä perusteella että jotain tahoa kiinnostaa yksityiselämäni niin paljon, että pirstoi sen vähäisen välittämisen mitä olin oppinut pitkästä aikaa tekemään vielä ennen helsinkiin muuttoa 5 vuotta sitten, välittämään itsestä.
Omaa heikkoa päätä ylempänä syytän, sehän se lopetti mielenkiinnon hyvinvointiin, ei stalkkeri.
pyhäpäivän pyörittelyä pään sisältä kirjoittaen sekavan selkeesti järkeviä
3
111
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mulla ois niin paljo ollu enempi asiaa ja jouduin pyyhkii eikä millään meinannu mahtua. Oisin tarvinnu toisen 5000 merkkiä vähintään ja nyt se toinen moinen pyyhkiyty pois kun ei saanu samaan eikä muista missä järjestyksessä ois mikäki tullu.
Mutta oma heikko pää, ei kukaan tai mikään muu kun ei pitäs antaa vaikuttaa vaikka ois useempiki vuos menny moista rallia.
Oon vaan niin herkkä
Ap - Anonyymi00003
Oon vaan itelle aika vihanen, paljon leppyny mutta tosiaan vihanen ja pettyny, että annoin asian paisua päässä niin pahasti, ettei kiinnosta kunnolla itsestä huolehtia.
Ennen stalkkausta ja senkin aikaan vielä kävin hoitamassa lääkärissä itseä, kun tajusin ja päässä pyörähti ympäri ei enää oo kiinnostanut kun jotain toista kiinnostaa niin paljon.
Ehkä ymmärrät hyvin, tai sitten et ollenkaan mutta näin se vuosien epätietosuudessa pitäminen käänsi oman pääni ihteä vastaan.
Oma valinta se miten se päähän kävi ja käy, ei sen kuka taustalla häärii ja käärii. Eiköhän vielä tuu se kaunis päivä kun opin taas itsestä kunnolla välittävälittämään ja paljon on merkkejä ilmassa, ainakin että puhun viisaita ja järkeviä niinku tossa alotuksessa. Onko mitään järkeä 😀
Se on vielä ihan eri asia puhua viisaita ja järkeviä jos toteutus ei oo sama.
Minä en usko ku ihteeni ja hyvä tosiaan ettei usko ja toivo ikinä haihdu täysin, vaikka välillä kovasti ihteään koettelis - Anonyymi00004
On siinä toisaalta kun ajattelee, niin paljon hyvääkin, tai en epäröi sitten porttien auetessa yhtään. Jos kädentaitoa niin paljon maailmalla arvostavat, ettei ole väliksi lentääkö 20 tuntia Japaniin vaiko 2 tuntia saksaan. Kun ei oo kotii mihin palata tai ketä ikävöidä, ei oo niin väliks vaikka lentäiskin toiselle puolen maata ja alottais siellä puhtaasti.
En oo ihan täysin varma pystynkö suomessa koskaan, kun kuitenki se jokapäivä päässä ajatuksena pyörähtää.
Ei niinkään negaiivisesti, vaan antaa kahtoa ja stalkata jos on niin kiinnostavaa.
Tuskin Japaniin asti perässä tulis ja someen postailis puolesta.
Epätietosuudella on iso merkitys ja vaikka vielä hyvin pääni jaksaa, niin tuottaa se pienen ei toivotun vivahteen jollain tavalla jokaiseen päivään, ennenku tietää.
Japanissa esimerkiksi se ei varmasti enää vatkais, päinvastoin ja voi hyvin olla jo ensi kevään to do listalla vaikkei varsinaista listaa ole, niin aina oon halunnu Japanissa käydä, varsinkin vuorilla ja jos sinne tekemään jäis?
Toiveena ja haaveena ensin kuitenkin olisi käydä tuo saksa katsomassa, jos mahdollisuus aukeaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.138828Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja265462Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35403- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
- 29374