Ois ollu mukava alkaa harrastamaan, seksiä mukavan ja kiltin neitoa en kanssa.
Terveisin
Setä 50 vuotias Heinola
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Mutta kun ei edelleenkään kelpaa kenellekään klo 23 pakkonukutettava 50 v ruma haiseva vajakki niin näinpä menet taas tappion kärsineenä tyhmyrinä petiisi mököttämään. Onnea valitsemallasi tiellä, jatkahan laitospuurosi jälkeen taas aamulla että saamme nauraa!
T. Netta Heinolasta- Anonyymi00010UUSI
Rane50vuotias kirjoitti:
Taas kerran sä kusipää tajusit änkyttää itestäs
Hahhah, hiljaisuus tuli taas kun aikuisvauva nukutettiin klo 23 😆
Onneton setä tätä ei näe kuin aamupuuroa mättäessään siihen korvattomaan päähänsä ellei Ylläpito ehdi sikseen poistaa....
T. Netta Heinolasta
- Anonyymi00002UUSI
Katko ku homo tajusit täältä RI neitoja löydy
Sut laitetaan nyt nukkumaan 🤣😂😂- Anonyymi00005UUSI
Vittu sä se ruma oot 😂 neitsyt setä 😁
- Anonyymi00003UUSI
Homo opettele kirjoittamaan 😁
kiltin neitoa en kanssa.😂😂😂 - Anonyymi00004UUSI
Vielä rykäisit turhan ilmoituksen varttia ennen nukkumaan joutumistasi.
Mikä oli tämän päivän saldo seuran saannin suhteen? Vastaan puolestasi: pyöreä 0!- Anonyymi00006UUSI
Rane50vuotias kirjoitti:
Kato ku sä kusipää huoran laitos pentu tajusit piirittää itestäs
Niinhän sä teit, luuseriukko!
- Anonyymi00009UUSI
Rane50vuotias kirjoitti:
Kato ku sä kusipää huoran laitos pentu tajusit piirittää itestäs
Rane setä herätys 😂😁 miksi nukut
- Anonyymi00007UUSI
No aamulla laitospuuro kun on lusikoitu korvattomaan päähän, on taas uutta energiaa lääkehuuruisten unien jälkeen alkaa tehtailemaan uusia ilmoituksia. Pian nukutus siltakodissa taas tapahtuu
- Anonyymi00008UUSI
Oliko Rane viikonloppuna Heikin mökillä Vesan ja Heikin spermattavana?
Onko pylly hellänä Vesan ja Heikin panemisesta?- Anonyymi00012UUSI
Kyllä oltiin lahen sedän eli levanderin Matin mökillä raunoa niinkun UR heinola kairalla konsanaan. Rauno spermattiin vielä tässä siltakadulla ennen kun vein takaisin siltakotiin
Vesa
- Anonyymi00011UUSI
https://www.facebook.com/share/v/1DpQFfVKmj/?mibextid=wwXIfr
Rauno siltakodin laulukilpailussa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158764
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407