Politiikkan ja henkilöihin et toki saisi koskea. Minä ainakin uteliaisuudestani muuttaisin maan lätyksi. Sitten matkustaisin maailman reunalle hämmästelemään.
Tokikin jotkut muut ihmiset voisivat olla suivaantuneita.
>Simiti<
Mikäli saisit muuttaa yhden asian maailmassa
35
170
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Kieltäisin ulkomaalaiset datakeskukset Suomesta. Pelkkää prseilyä koko touhu.
Nöf 🐷- Anonyymi00021
Älä nyt gubbenöf, jos valtio kerran maksaa niistä, niin hyvä sijoitus täytyy olla. Itse en ymmärrä miten ns velat muuttuisi saataviksi tässä suhteessa, mutta
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä nyt gubbenöf, jos valtio kerran maksaa niistä, niin hyvä sijoitus täytyy olla. Itse en ymmärrä miten ns velat muuttuisi saataviksi tässä suhteessa, mutta
Ai hitsi,
Gubbenöf 🥸
- Anonyymi00002
Pistäsin narsistit telotusriviin jos saisin yhden asian elämässä muuttaa joka ainoan eivät osaa muuta tehdä kun hakea hyötyä toisesta
- Anonyymi00003
Aina oikeus toteutuisi.
Minä muuttaisin mustan valkoiseksi, ja kun katsantokanta ihmisillä muuttuisi, niin siinäpä olisikin seurattavaa kun pikkuhiljaa avartuisi ihmismielet näkemään ettei kaikki asiat ole niin itsestään selviä .. eikä todellakaan musta-valkoisia.
- Anonyymi00004
Rakennuttsisin sargofagin Kiinan ja Venäjän päälle ja odottaisin mitä tapahtuisi...
- Anonyymi00005
Toki ulisitte sitten Ukraina pummitrollina vielä vähän lisää rahaa ja sun huorahallitus myöntää idiotismissaan. Ukrainan oligarkit ei maksa senttiäkään takaisin ikinä. Hevoshammas kokkari pressa vain lupaa rahoittaa Ukrainan mafiaa ikuisesti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toki ulisitte sitten Ukraina pummitrollina vielä vähän lisää rahaa ja sun huorahallitus myöntää idiotismissaan. Ukrainan oligarkit ei maksa senttiäkään takaisin ikinä. Hevoshammas kokkari pressa vain lupaa rahoittaa Ukrainan mafiaa ikuisesti.
Mitä Ukraina tähän liittyy? En mä sitä sargofagiin laittsis vaan nämä kaksi isoa auktoritääristä periferiapersläpeä..
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä Ukraina tähän liittyy? En mä sitä sargofagiin laittsis vaan nämä kaksi isoa auktoritääristä periferiapersläpeä..
Ainiin... pohjoiskoreakin pitäis kelmuttaa.... kyllä silläkin on joku ydinaseen tapainen...
Riitäisköhän joku 30 vuoden kelmutus? 🤔 - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ulisevat Ukrainan trollit pummivat joka paikassa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ulisevat Ukrainan trollit pummivat joka paikassa.
Olisiko Ukraina pummimassa, jos Venäjä ei olisi hyökännyt sinne? Parempi elitaso niillä oli kuin keskimäärin Venäjällä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olisiko Ukraina pummimassa, jos Venäjä ei olisi hyökännyt sinne? Parempi elitaso niillä oli kuin keskimäärin Venäjällä.
Ukrainaasa lapsikauppa ja trollaus on suurimmat zelen mafiakaupat.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä se Ukraina taas tähän liittyy?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä se Ukraina taas tähän liittyy?
Älä hybridikeskuksen vihatrolli ukrainapaska hätäänny. Leikataan vähän lisää Suomen kansalaisilta vaikka Suomi ei ole Slaavihuorien sodan osapuoli.
Tai ennen oikeiston tuhoaija ei ollut.
>Simiti< - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Putin vs Zelenskyy
https://www.youtube.com/watch?v=A7anERv6-co - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä hybridikeskuksen vihatrolli ukrainapaska hätäänny. Leikataan vähän lisää Suomen kansalaisilta vaikka Suomi ei ole Slaavihuorien sodan osapuoli.
Tai ennen oikeiston tuhoaija ei ollut.
>Simiti<Tässä aloituksessa kysyttiin, mitä haluaisin tehdä ja kerroin sen. Eikä siihen liity Ukraina mitenkään. Vaan Venäjä, Kiina ja Pohjois-korea.
Elä sinä ukko ala skitsoilemaan. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Putin vs Zelenskyy
https://www.youtube.com/watch?v=A7anERv6-coUkrainan huoratrolli kiijuu..
- Anonyymi00007
Murskaisi äitimyytin. Sitten isämyytin. Molempien omat emotionaaliset ja muut tarpeet menevät kyllä lapsen edelle ( lapsen oikeudet).
Voisin vaikka poistaa itsekkyyden. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä tulisi tilalle, koska jokin sen tyhjiön täyttäisi.
- Anonyymi00009
Eiköjän se täyttyisi uhriutumisella alta aikayksikön. Nykyään se on niin muotia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiköjän se täyttyisi uhriutumisella alta aikayksikön. Nykyään se on niin muotia.
Näin kertoo uhriutuja, sekä sosiopaatti.
- Anonyymi00018
Ei ole olemassa mitään muuta kuin itsekkyys.
Ei ole muuta.
- Anonyymi00012
Kilteille ja kunnollisille hyville miehille oikeus saada seksiä (ja naisilla velvollisuus antaa sitä heille).
- Anonyymi00016
Hieman riippuu että miten sen kiltti ja kunnollinen määritellään? Itse en taitaisi kuulua siihen porukkaan.
- Anonyymi00014
Muuttaisin jokaisen vanhemman rakastavaksi lastaan kohtaan. Lapsi kasvatettaisiin rakkaudella, oikeudenmukaisesti ja lapsella olisi rajat. Ehkä persoonallisuushäiriöiden poistaminen olisi vielä tärkeämpi toimenpide (psykopatia, sosiopatia jne)
🕳️ - Anonyymi00015
Mutta tiedätkös, maa on jo lätty. Minä muuttaisin sen pyöreäksi!
- Anonyymi00017
Vaikea kysymys. Jos politiikkaa eikä henkilöitä saa muuttaa, ei varmaan historiaakaan. En oikein tiedä.
Joku loton tapainen systeemi millä vähätuloisille, siis oikeasti köyhille, annettaisiin miljoonia rahaa tilille. Tästä on esimerkki Brasiliasta missä eräs presidentti antoi köyhille rahaa, ja talous lähti nousuun sen seurauksena, kun köyhät ihmiset pistivät rahan käyttöön eikä säästötileille homehtumaan. Jos rikkaille annetaan rahaa ne vaan säästään sen "tulevaisuuden varalle", mutta köyhä ei näe mitään tulevaisuutta ja laittaa rahat menemään saman tien. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä kaikkea sillä rahalla voisi tehdä ja mitä sillä saisi.- Anonyymi00020
Kolkopetssì vittuas hipts boyyyi öshlolaôsey vuotaä
- Anonyymi00023
Viinaa ja tupakkaa. Ei köyhä osaa pistää rahaa tuottamaan.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No, siinä tapauksessa se raha menisi takaisin valtiolle. Veikkauspelit vielä siihen päälle.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Katos kun kokoomuslaista alkoi kyrsimään.... kun hänen tienaamiaan rahoja alettaisiin jakamaan köyhille! se vasta olisi kauhistus... Vaikka kokoomuslainen ei ole päivääkään itse tehnyt mitään OIKEAA TODELLISTA TYÖTÄ, istunut vaan yksityisessä toimistossaan naputtamassa koneella jotain pskaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Katos kun kokoomuslaista alkoi kyrsimään.... kun hänen tienaamiaan rahoja alettaisiin jakamaan köyhille! se vasta olisi kauhistus... Vaikka kokoomuslainen ei ole päivääkään itse tehnyt mitään OIKEAA TODELLISTA TYÖTÄ, istunut vaan yksityisessä toimistossaan naputtamassa koneella jotain pskaa.
Kaappaisin vallan ihan itselleni.
Vilma
- Anonyymi00028UUSI
Poistaisin täältä kaikki sellaiset ihmiset, joilla on vaikeuksia antaa muiden ihmisten elellä elämäänsä rauhassa, muiten vahingoittamatta, sellaisina kuin ovat.
- Anonyymi00033UUSI
Siis kaikki Wokeistit pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781238Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 64913
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513787Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86463
- 51461