Alluuu!!! Eiku saateri... ALETTEEE!!!

Allu ei käy, muuten sisko voi koputella vähemmän hellästi kajuuttaan ja piilottaa viskit...

Miten meni noin niinku omasta mielestä? Kävit bemulla Ranskassa ja pysäköit. Pysäköit kuten vain bemukuski voi pysäköidä 😂

"–Emme raaskineet hinata autoa paikalta, sillä pysäköinti oli sellainen mestariteos"

https://www.is.fi/autot/art-2000012299062.html

57

328

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nooh. Sattuuhan sitä. 😊

>Simiti<

• Anonyymi00002

Sultako se jäi se kiskonpala siellä raiteille, ku lamppukaupoilla kävit?

• Anonyymi00006

En se minä ollut. Sitäpaitsi se oli vahinko.

>Simiti<

• Anonyymi00003

Aletheijas on oikeasti aika possu...mihin perkeerais kaaransa...

Vois olla hyvinkin tuo....

Mutta eiköhän vaan kurvaa tieliikennerajoitusten rajamailla poikaansa treeneihin.... A. Vatasen vaistaheitto-oppien mukaan huomennakin täällä koto-Suomessa. 😁

• Anonyymi00005

En ymmärrä lainkaan, mistä porukka nyt noin vauhkoaa. Opettelisivat itse parkkeeraamaan ja availemaan oviaan niin, että uskaltaa jättää autonsa niiden viereen. Bemu täytyy säilyä naarmuttomana nääs 🙃

Näössä ei siis ole vikaa vaan ihan suunnitellusti parkkeerattu, nätisti just keskelle viivaa 🤣

Aletheias

• Anonyymi00007

Olit varmaan sitte "avustavana parkki-pirkkona" länttäämässä mysteeriautoa meluvallien väliin Hämeenlinnan motarilla takavuosina?
        Sillä nosturikuskilla on varmasti ollu useempiki viiva alla, eikä pelkästään tienpinnassa.

• Kuulemma bemun tehtailla opettavat, että bemut pitää aina pysäköidä ristin päälle (4 ruudun keskelle), niin pysyy auto kunnossa. Kuvan perusteella se ei tolla ranskalaisella tontilla olisi ollut mahdollista, niin plan b kuitenkin toteutui 🤣

Ja juu, nimenomaan tarkoituksella, tyyli ennen tarkoitusta 😁

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olit varmaan sitte "avustavana parkki-pirkkona" länttäämässä mysteeriautoa meluvallien väliin Hämeenlinnan motarilla takavuosina?
        Sillä nosturikuskilla on varmasti ollu useempiki viiva alla, eikä pelkästään tienpinnassa.

Tuo tapaus on itselleni tuntematon, vaikka muutoin kyllä osaan olla luova parkkeeraaja 😄

Aletheias

• Anonyymi00009
        randombypasser kirjoitti:

Kuulemma bemun tehtailla opettavat, että bemut pitää aina pysäköidä ristin päälle (4 ruudun keskelle), niin pysyy auto kunnossa. Kuvan perusteella se ei tolla ranskalaisella tontilla olisi ollut mahdollista, niin plan b kuitenkin toteutui 🤣

Ja juu, nimenomaan tarkoituksella, tyyli ennen tarkoitusta 😁

Kyllä, se lukee ensimmäisenä manuaalissa, että bemut pitää parkkeerata niin, että ne herättää huomiota ja muut osaa varoa 😅

Tämähän on siis enemmänkin elämäntyyli ja asenne eikä pelkkä auto 🥰

Aletheias

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo tapaus on itselleni tuntematon, vaikka muutoin kyllä osaan olla luova parkkeeraaja 😄

Aletheias

Minä yleensä parkkeeraan poikittain peräkärryn kanssa ja jätän kyydissä olevan mönkkärin tyhjäkäynnille.

>Simiti<

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä yleensä parkkeeraan poikittain peräkärryn kanssa ja jätän kyydissä olevan mönkkärin tyhjäkäynnille.

>Simiti<

Tuo on hyvä tyyli, keräät kylillä mainetta 😄

Aletheias

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä, se lukee ensimmäisenä manuaalissa, että bemut pitää parkkeerata niin, että ne herättää huomiota ja muut osaa varoa 😅

Tämähän on siis enemmänkin elämäntyyli ja asenne eikä pelkkä auto 🥰

Aletheias

Nimenomaan varoa ☝️
        Bemun logo kun jossain vilahtaa, jokainen viisas läsnäolija pakenee välittömästi jonkin raskaan betoniesteen taakse, mieluiten myös useamman metrin korkeuteen, bemukuskit kun tunnetusti osaavat pysäköidä myös vertikaalisti 🤣

Elämäntyyli ja asenne... Uhhuh, susta kyllä paljastuu jatkuvasti uusia kerroksia kuin silmiä polttelevasta sipulista konsanaan, melkein alkaa jo itkettää 😂

• Anonyymi00021

Nimenomaan varoa ☝️
        Bemun logo kun jossain vilahtaa, jokainen viisas läsnäolija pakenee välittömästi jonkin raskaan betoniesteen taakse, mieluiten myös useamman metrin korkeuteen, bemukuskit kun tunnetusti osaavat pysäköidä myös vertikaalisti 🤣

Elämäntyyli ja asenne... Uhhuh, susta kyllä paljastuu jatkuvasti uusia kerroksia kuin silmiä polttelevasta sipulista konsanaan, melkein alkaa jo itkettää 😂

Bemukuskien kyvyt ovat luontaisia 😇 Ei edes vilkkua tarvitse osata käyttää, koska kaikki väistää muutenkin. Parempi säästää sähköä 🙃

Voi sä et ole nähnyt vielä kuin karhean ensimmäisen kerroksen 😅 Alle kätkeytyy vielä lukuisia mehukkaita, suloisen makeita ja itkettävän kirpeitä kerroksia. Kannattaa ottaa nessut mukaan 😂

Aletheias

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Bemukuskien kyvyt ovat luontaisia 😇 Ei edes vilkkua tarvitse osata käyttää, koska kaikki väistää muutenkin. Parempi säästää sähköä 🙃

Voi sä et ole nähnyt vielä kuin karhean ensimmäisen kerroksen 😅 Alle kätkeytyy vielä lukuisia mehukkaita, suloisen makeita ja itkettävän kirpeitä kerroksia. Kannattaa ottaa nessut mukaan 😂

Aletheias

Mä luulen, että ne kyvyt jotka bemukuskeilla on luontaisia, niin me varmaan ajatellaan ihan eri asioita 😂

U-käännös motarilla - no problemo. Väärää ramppia motarilta ylös tai alas - normipäivä. Vilkku - lisävaruste, en ostanut. Invaparkki - ilmainen ja aina vapaa. Lista jatkuu ja jatkuu, näppis loppuu kesken. Mut kaikki luontaista 😇

Jep, kuvailit juuri sitä miksi naiset on niin pelottavia. Näet sen kuoren, ekan kerroksen ja luulet, että tämä, tässä on täydellinen, elämäni nainen. No tarina jatkuu ja kuorit niitä kerroksia... Tarttee täydet sukellusvarusteet, kunnon kuivapuku ja pullot, hazmat-puku niiden päälle ja mitähän kaikkea. Mutta kyllä, siitä voi selvitä hengissäkin, sellaistakin on kuulemma tapahtunut. Naisen kanssa 🤣

• Anonyymi00022

Mä luulen, että ne kyvyt jotka bemukuskeilla on luontaisia, niin me varmaan ajatellaan ihan eri asioita 😂

U-käännös motarilla - no problemo. Väärää ramppia motarilta ylös tai alas - normipäivä. Vilkku - lisävaruste, en ostanut. Invaparkki - ilmainen ja aina vapaa. Lista jatkuu ja jatkuu, näppis loppuu kesken. Mut kaikki luontaista 😇

Jep, kuvailit juuri sitä miksi naiset on niin pelottavia. Näet sen kuoren, ekan kerroksen ja luulet, että tämä, tässä on täydellinen, elämäni nainen. No tarina jatkuu ja kuorit niitä kerroksia... Tarttee täydet sukellusvarusteet, kunnon kuivapuku ja pullot, hazmat-puku niiden päälle ja mitähän kaikkea. Mutta kyllä, siitä voi selvitä hengissäkin, sellaistakin on kuulemma tapahtunut. Naisen kanssa 🤣

No joskus sitä täytyy olla luova liikenteessäkin, kun ei ne muut kuskit aina tajua 😆 Tärkeintä, että bemun musta pinta kiiltää niin, että kaikki osaa väistää 😇

Mutta mieti miten tylsää olisi, jos kaikki kerrokset olisi heti näkyvillä. Tuo ainakin väriä ja vaihtelua elämään, kun ei mene touhu liian tylsäksi 😂

Aletheias

• Anonyymi00022 kirjoitti:

No joskus sitä täytyy olla luova liikenteessäkin, kun ei ne muut kuskit aina tajua 😆 Tärkeintä, että bemun musta pinta kiiltää niin, että kaikki osaa väistää 😇

Mutta mieti miten tylsää olisi, jos kaikki kerrokset olisi heti näkyvillä. Tuo ainakin väriä ja vaihtelua elämään, kun ei mene touhu liian tylsäksi 😂

Aletheias

Tajua... tai osaa? Muru, se ei ole se musta pinta, vaan se logo jota väistetään, pelätään 😂

Just ton takia miehet on niin helppoja. On kaarna, nila, pintapuu ja ydinpuu, mutta periaatteessa yhtä umpihalkoa koko paketti. Mun ikäsillä on enää kaarna, osa nilasta, pintapuu ja läpilaho ydinpuu. Latvasta on jo neulasetkin tippunut ja kaarna kasvaa naavaa tyvestä aina latvuksiin eli korviin asti, kasvaa etenkin korvissa ja nenässä. Iisibiisi tuleva kelopuu, upea hopeanharmaa ja kumisee tyhjyyttä kun kylkeen kopauttaa, mutta onneksi edes tikat ja varikset tykkää 😂

• Anonyymi00023

Tajua... tai osaa? Muru, se ei ole se musta pinta, vaan se logo jota väistetään, pelätään 😂

Just ton takia miehet on niin helppoja. On kaarna, nila, pintapuu ja ydinpuu, mutta periaatteessa yhtä umpihalkoa koko paketti. Mun ikäsillä on enää kaarna, osa nilasta, pintapuu ja läpilaho ydinpuu. Latvasta on jo neulasetkin tippunut ja kaarna kasvaa naavaa tyvestä aina latvuksiin eli korviin asti, kasvaa etenkin korvissa ja nenässä. Iisibiisi tuleva kelopuu, upea hopeanharmaa ja kumisee tyhjyyttä kun kylkeen kopauttaa, mutta onneksi edes tikat ja varikset tykkää 😂

Logo, väri.. Ei sen niin väliä, kunhan muut väistää 😅
        (Tosikoille tiedoksi, en ajattele tai aja noin)

Voi miten kaunis vertaus, mies kuin puu 😁 Mutta kuten tässä yhtenä iltana todettiin, niin puuhan on upea materiaali ja arvokaskin harmaantuessaan. Oikein hyvä, vaikka vähän naamaa kasvaiskin 🤗
        Me naiset ollaan sitten jokin ehkä vähän monimutkaisempi organismi 😄 (Kato, ei tullut kirjoitusvirhettä 😇)

Aletheias

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Logo, väri.. Ei sen niin väliä, kunhan muut väistää 😅
        (Tosikoille tiedoksi, en ajattele tai aja noin)

Voi miten kaunis vertaus, mies kuin puu 😁 Mutta kuten tässä yhtenä iltana todettiin, niin puuhan on upea materiaali ja arvokaskin harmaantuessaan. Oikein hyvä, vaikka vähän naamaa kasvaiskin 🤗
        Me naiset ollaan sitten jokin ehkä vähän monimutkaisempi organismi 😄 (Kato, ei tullut kirjoitusvirhettä 😇)

Aletheias

No kieltämättä sikäli värikin, että bemut, mersut ja volvot otetaan usein mustina, ja voi kyllä, niitä väitää mielellään, vaikka ihan lähi abcille asti 😂

Noooo... Vaikka markkinoin miestä yhtenä klapina, eikä se väärin ole, niin onhan sitä puussakin syitä. Ja tikkuja, paljon tikkuja, etenkin jos syitä vastaan silittää 🤣
        Mutta on puu hieno materiaali kyllä. Siinä missä sipulikin on upea raaka-aine 😁

Puhelimen autom. korjaushan toimi hyvin, kun kuitenkin olit kirjoittanut orgasmi ja puhelin korjasi sen 😂 Se meni vähän harhaan kohdassa naamaa, minkä ehkä piti olla naavaa? Sun puhelin on loistava! 😇

• Anonyymi00028

No kieltämättä sikäli värikin, että bemut, mersut ja volvot otetaan usein mustina, ja voi kyllä, niitä väitää mielellään, vaikka ihan lähi abcille asti 😂

Noooo... Vaikka markkinoin miestä yhtenä klapina, eikä se väärin ole, niin onhan sitä puussakin syitä. Ja tikkuja, paljon tikkuja, etenkin jos syitä vastaan silittää 🤣
        Mutta on puu hieno materiaali kyllä. Siinä missä sipulikin on upea raaka-aine 😁

Puhelimen autom. korjaushan toimi hyvin, kun kuitenkin olit kirjoittanut orgasmi ja puhelin korjasi sen 😂 Se meni vähän harhaan kohdassa naamaa, minkä ehkä piti olla naavaa? Sun puhelin on loistava! 😇

Musta vain on paras mahdollinen väri autolle 🖤 On mulla valkoinenkin ollut ja sekin oli ihan nätti, mutta ehkä vähän turhan pliisu 🤔 Sitä ei väistetty niin tehokkaasti 😅

Niin, puutakin pitää osata käsitellä ja hoitaa niin, että se pysyy kuosissaan vuosikaudet. Pitää osata silittää oikeaan suuntaan ja öljytä välillä 😄😇

Naama, naava, ei kai se niin tarkkaa ole 😁 Mun puhelimella on oma mieli, jota se käyttää mun nolaamiseen hyvin innokkaasti 😂

Aletheias

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Musta vain on paras mahdollinen väri autolle 🖤 On mulla valkoinenkin ollut ja sekin oli ihan nätti, mutta ehkä vähän turhan pliisu 🤔 Sitä ei väistetty niin tehokkaasti 😅

Niin, puutakin pitää osata käsitellä ja hoitaa niin, että se pysyy kuosissaan vuosikaudet. Pitää osata silittää oikeaan suuntaan ja öljytä välillä 😄😇

Naama, naava, ei kai se niin tarkkaa ole 😁 Mun puhelimella on oma mieli, jota se käyttää mun nolaamiseen hyvin innokkaasti 😂

Aletheias

Autolle ehkä, mutta ei kaikille kuskeille. Yleisesti ottaen jokaisella bemu/mersu/volvo/jne. kuskilla tulisi olla auto, joka on maalattu huomiovärein ja mielellään vielä joku mielipuolinen vilkku katolla. Näin kaikki osaisivat paremmin poistu jaloista, kuten viranomaisajoneuvojen kohdalla useimmiten myös tapahtuu, pois lukien bemut 😂

Puun öljyäminen alkaa yhtäkkiä kuulostaa todella mielenkiintoiselta aiheelta. Haluaisitko kertoa siitä lisää, vaikuttaa nimittäin siltä, tiedät siitä enemmänkin 😇

Kyllä te varmaan elätte symbioosissa puhelimesi kanssa, aina jompikumpi on paha kaksonen ja toinen hyvä kaksonen, ihan päivästä ja fiiliksestä riippuen 😂

• Anonyymi00030

Autolle ehkä, mutta ei kaikille kuskeille. Yleisesti ottaen jokaisella bemu/mersu/volvo/jne. kuskilla tulisi olla auto, joka on maalattu huomiovärein ja mielellään vielä joku mielipuolinen vilkku katolla. Näin kaikki osaisivat paremmin poistu jaloista, kuten viranomaisajoneuvojen kohdalla useimmiten myös tapahtuu, pois lukien bemut 😂

Puun öljyäminen alkaa yhtäkkiä kuulostaa todella mielenkiintoiselta aiheelta. Haluaisitko kertoa siitä lisää, vaikuttaa nimittäin siltä, tiedät siitä enemmänkin 😇

Kyllä te varmaan elätte symbioosissa puhelimesi kanssa, aina jompikumpi on paha kaksonen ja toinen hyvä kaksonen, ihan päivästä ja fiiliksestä riippuen 😂

Kyllä se riittää, kun tulee kaasu pohjassa bemu-merkki vilkkuen, niin aremmat väistää ajoissa ja viimeisetkin siinä vaiheessa kun ajaa pepussa kiinni valoja väläytellen 🤣

No siis puuhan on orgaaninen aine, joka tarvitsee oikeanlaiset olosuhteet säilyäkseen sileänä, kovana ja jykevänä. Jos puuta huoltaa huonosti, alkaa se hiljalleen tikuttua, hapertua ja pehmittyä, jolloin se ei enää sovellu tarkoitukseensa. Sen takia säännöllinen hoito oikeanlaisen öljyn kera tekee puulle hyvää ja pitää sen kunnossa pitkään. Suosittelen valitsemaan öljyn huolella, kaikki öljyt ei sovi kaikille puulajeille 😇

Minä olen aina se hyvä kaksonen, tietty 😂

Aletheias

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Kyllä se riittää, kun tulee kaasu pohjassa bemu-merkki vilkkuen, niin aremmat väistää ajoissa ja viimeisetkin siinä vaiheessa kun ajaa pepussa kiinni valoja väläytellen 🤣

No siis puuhan on orgaaninen aine, joka tarvitsee oikeanlaiset olosuhteet säilyäkseen sileänä, kovana ja jykevänä. Jos puuta huoltaa huonosti, alkaa se hiljalleen tikuttua, hapertua ja pehmittyä, jolloin se ei enää sovellu tarkoitukseensa. Sen takia säännöllinen hoito oikeanlaisen öljyn kera tekee puulle hyvää ja pitää sen kunnossa pitkään. Suosittelen valitsemaan öljyn huolella, kaikki öljyt ei sovi kaikille puulajeille 😇

Aletheias

Bemu-merkki! Just semmonen, koripallon kokoinen, katolle pyörimään ja siniset osat vilkkuu kuin polliisin siniset valot! Välittömästi lähtee kansalaisaloitetta matkaan 😁

Oikeanlainen öljy... Joo'o... Huhhuh, on nyt aika paljon opittavaa, tähän täytyis ottaa mestari-kisälli kuvio ettei tule tuhottua mitään arvokasta 😇

Olen 100% varma, että puhelimesi vastaisi samoin. Joten... Kumpi on pomo, naiset kun on aika helposti tekniikan armoilla 🤔

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Aletheias

Ai sä olit jo tonnekin "Jos saisit itse sijoittaa eläkevarasi" ehtiny 🤭

• Anonyymi00031

Bemu-merkki! Just semmonen, koripallon kokoinen, katolle pyörimään ja siniset osat vilkkuu kuin polliisin siniset valot! Välittömästi lähtee kansalaisaloitetta matkaan 😁

Oikeanlainen öljy... Joo'o... Huhhuh, on nyt aika paljon opittavaa, tähän täytyis ottaa mestari-kisälli kuvio ettei tule tuhottua mitään arvokasta 😇

Olen 100% varma, että puhelimesi vastaisi samoin. Joten... Kumpi on pomo, naiset kun on aika helposti tekniikan armoilla 🤔

Kyllähän se nyt pitää kaikille näkyä, minkä merkkisellä autolla kulkee 😂

Kannattaa tosiaan opetella kunnolla, ettei mene vain suttaamiseksi ja läträämiseksi öljyn kanssa. Se on arvoaksta ainetta ja pitää käyttää harkiten oikeaoppisesti. Suosittelen suhtautumaan aiheeseen vakavuudella ja pieteetillä 🙃

Minä olen pomo tietysti 😇 Paitsi silloin, kun suollan jotain ihan älytöntä ja säädytöntä, syytän puhelinta 😁

Aletheias

• Anonyymi00032

Ai sä olit jo tonnekin "Jos saisit itse sijoittaa eläkevarasi" ehtiny 🤭

Näköjään olin sinnekin ehtinyt tekemään parhaan mahdollisen sijoitussuunnitelman 😂

Aletheias

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Näköjään olin sinnekin ehtinyt tekemään parhaan mahdollisen sijoitussuunnitelman 😂

Aletheias

Varmaan puhelimesi ja sen käyttämä tekoälybotti, mutta eikö ole ihanaa, kun ei tartte itte kaikkea muistaa hoitaa 😂

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllähän se nyt pitää kaikille näkyä, minkä merkkisellä autolla kulkee 😂

Kannattaa tosiaan opetella kunnolla, ettei mene vain suttaamiseksi ja läträämiseksi öljyn kanssa. Se on arvoaksta ainetta ja pitää käyttää harkiten oikeaoppisesti. Suosittelen suhtautumaan aiheeseen vakavuudella ja pieteetillä 🙃

Minä olen pomo tietysti 😇 Paitsi silloin, kun suollan jotain ihan älytöntä ja säädytöntä, syytän puhelinta 😁

Aletheias

Loistavaa, meillä on täydellinen kompromissi!

Täytyykin käydä hakemassa viikonlopuksi erilaisia öljyjä ja alkaa testaamaan niitä, eiköhän siinä ala jyvät erottumaan akanoista, kun niitä hieroo puuvarteen läpi koko pitkän viikonlopun kämmen rakoilla 😇

Aaaa, okei, eli puhelin on pomo, paitsi kun se tarttee syntipukin, jolloin "puhelimen automaattisia tekstiominaisuuksia ei ole otettu käyttöön" 😂

Saateri nyt tarttee mennä nukkumaan, kryptinen strategiapalaveri aamulla. Hyvät yöt!

• Anonyymi00033

Varmaan puhelimesi ja sen käyttämä tekoälybotti, mutta eikö ole ihanaa, kun ei tartte itte kaikkea muistaa hoitaa 😂

Käsittämättömän näppärää, mitä tänne enää itse kirjoittaa kun kaikki kommentit voi antaa botin hoidettavaksi 😅

Aletheias

• Anonyymi00034

Loistavaa, meillä on täydellinen kompromissi!

Täytyykin käydä hakemassa viikonlopuksi erilaisia öljyjä ja alkaa testaamaan niitä, eiköhän siinä ala jyvät erottumaan akanoista, kun niitä hieroo puuvarteen läpi koko pitkän viikonlopun kämmen rakoilla 😇

Aaaa, okei, eli puhelin on pomo, paitsi kun se tarttee syntipukin, jolloin "puhelimen automaattisia tekstiominaisuuksia ei ole otettu käyttöön" 😂

Saateri nyt tarttee mennä nukkumaan, kryptinen strategiapalaveri aamulla. Hyvät yöt!

Hyvä viikonloppuauunnitelma sulla 😅

Aina löytyy hyvä syntipukki, kun mun ajatukset lähtee turhan vauhdikkaalle laukalle 😁

Sama täällä, pitkä päivä takana eikä huominen näytä yhtään helpommalta. Antoisaa strategiapalaveria ja hyvää yötä!

Aletheias

• Vihdoinkin sinäkin kumipäinen luupää alat oppimaan.. Allu on aikoja sitten hävinnyt palstoilta valittamasta naisettomuuttaan ja tilittämästä katkeruuttaan, mutta se nimi on jo pilattu sen tuhannen kertaa...

Aletheias on liian lady kutsuttavaksi Alluksi, mutta toki.. rakkaalla lapsella on monta nimeä. :)

• Anonyymi00011

Šinä kerrot ja minä ihmettelen, tai en muista. Mikä tämä Allu tarina on?
        Ýhden Allun muistan kun omasta mielestään kovikset kiusasivat koko palstalta pois.

>Simiti<

• Anonyymi00013

Kumipäinen luupää 😅 Voi tuota sisarusrakkautta 🥰

Vaikka vähän luupäinen Rande kyllä osaa olla. Harvoin tapaa yhtä luupäisiä kuin itse 😁

Aletheias

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Šinä kerrot ja minä ihmettelen, tai en muista. Mikä tämä Allu tarina on?
        Ýhden Allun muistan kun omasta mielestään kovikset kiusasivat koko palstalta pois.

>Simiti<

Ei varmaankaan samasta Allusta puhuta. Tämä Allu jota tarkoitan voivotteli pitkät pätkät naisettomuuttaan palstalla .. ihan hyväntahtoinen kaveri, mutta kovin puiseva keskustelijana kun se sama virsi soi joka kommentissa.

Vähän niinkuin tämä feminismistä hokeva anokin. Aina sama virsi.

Allu oli kyllä muuten ihan palstalainen, mutta tuo ainainen valitusvirsi siitä naisettomuudesta. Ei sitä oikein jaksanut. Kun ei kelpaa kenellekään jne..

Toki Rande saa kutsua Aletheiasta miksi haluaa, mutta niin kaunis ihminen mielestäni tarvitsee kauniimman lempinimen kuin Allu.

Aletheias ei pistä yhtään pahitteeksi että häntä allutellaan, mutta minä en suostu siihen. Minä kutsun häntä mielummin Aleteksi.

Kiusaan tuota palstabroidiani eli Randea aina tuolla asialla. Ja kas, hän vissiin alkaa oppimaan.. vaikka onkin kumipäinen luupää.. :)

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kumipäinen luupää 😅 Voi tuota sisarusrakkautta 🥰

Vaikka vähän luupäinen Rande kyllä osaa olla. Harvoin tapaa yhtä luupäisiä kuin itse 😁

Aletheias

Juu tähän liittyy tarina, kumipäinen luupää...

Menin työharjoitteluun yhteen konepajaan ja siellä vastaanotto oli aika tylyä.. selvästi eräs työntekijöistä ilmaisi, että ei ole naisen paikka konepaja ollenkaan.

No jouduin sitten tämän kyseisen henkilön oppiin ja tein kaiken kuten käskettiin.. siitäkin huolimatta, että sain osakseni huomattavaa väheksyntää.

Tuolle henkilölle kaikki oli joko luupäitä eli henkilöitä jotka ei opi vaikka kuinka opetetaan kalloon takomalla tai kumipäitä joiden päästä kimpoaa kaikki pois.

Olin vuoroin kumipää tai luupää.
        No .. sain kesätöitä sieltä pajalta ja tehtiin kolme kuukautta yhdessä töitä tuon konkarin kanssa. Konkarin joka osasi muistuttaa, että hän on koneistaja kolmannessa polvessa.. jo vain, hän oli kyllä pätevä, ei sillä.

Työllistyin pariksi vuodeksi muualle ja siitä vaihtaessani taas firmaa, kas olikin tämä samainen konkari siellä töissä.
        Hän opetti minua taas. Ja opinkin mielestäni paljon häneltä.. mistä toki hän oli hyvinkin eri mieltä.

Tehtiin töitä kolmisen vuotta yhdessä ja siinä matkalla minun oma tyylini koneistaa ja tehdä ohjelmia työstökoneille kasvoi omiin mittoihinsa. Itsenäistyin tuosta hänen tyylistään tehdä käikäleitä. Eli oma tyylini poikkesi hänen tyylistään.

Jouduin aika melkoisesti muuttamaan hänen vanhoja ohjelmia jotta sain työn lopputuloksesta itseäni miellyttävän. Minulle kun ei riittänyt se, että lopputulos on tilauksen mukainen, vaan sen piti olla myös kustannustehokasta.
        Otettiinkin välillä ihan railakkaasti yhteen erimielisyyksistä.

Lopulta hän antoi kuitenkin periksi, antoi minun tehdä tyylilläni vaikka halveksuikin. Nimitti minua sa*tanan kumipäiseksi luupääksi.

Mut juu, pää josta kimpoaa asiat pois, eikä oppi mene takomallakaan.
        Kun jotakin olen päättänyt, olen kumipäinen luupää. Ja toi palstaveli on aikalailla samasta puusta veistettyä. :)

• Anonyymi00018
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu tähän liittyy tarina, kumipäinen luupää...

Menin työharjoitteluun yhteen konepajaan ja siellä vastaanotto oli aika tylyä.. selvästi eräs työntekijöistä ilmaisi, että ei ole naisen paikka konepaja ollenkaan.

No jouduin sitten tämän kyseisen henkilön oppiin ja tein kaiken kuten käskettiin.. siitäkin huolimatta, että sain osakseni huomattavaa väheksyntää.

Tuolle henkilölle kaikki oli joko luupäitä eli henkilöitä jotka ei opi vaikka kuinka opetetaan kalloon takomalla tai kumipäitä joiden päästä kimpoaa kaikki pois.

Olin vuoroin kumipää tai luupää.
        No .. sain kesätöitä sieltä pajalta ja tehtiin kolme kuukautta yhdessä töitä tuon konkarin kanssa. Konkarin joka osasi muistuttaa, että hän on koneistaja kolmannessa polvessa.. jo vain, hän oli kyllä pätevä, ei sillä.

Työllistyin pariksi vuodeksi muualle ja siitä vaihtaessani taas firmaa, kas olikin tämä samainen konkari siellä töissä.
        Hän opetti minua taas. Ja opinkin mielestäni paljon häneltä.. mistä toki hän oli hyvinkin eri mieltä.

Tehtiin töitä kolmisen vuotta yhdessä ja siinä matkalla minun oma tyylini koneistaa ja tehdä ohjelmia työstökoneille kasvoi omiin mittoihinsa. Itsenäistyin tuosta hänen tyylistään tehdä käikäleitä. Eli oma tyylini poikkesi hänen tyylistään.

Jouduin aika melkoisesti muuttamaan hänen vanhoja ohjelmia jotta sain työn lopputuloksesta itseäni miellyttävän. Minulle kun ei riittänyt se, että lopputulos on tilauksen mukainen, vaan sen piti olla myös kustannustehokasta.
        Otettiinkin välillä ihan railakkaasti yhteen erimielisyyksistä.

Lopulta hän antoi kuitenkin periksi, antoi minun tehdä tyylilläni vaikka halveksuikin. Nimitti minua sa*tanan kumipäiseksi luupääksi.

Mut juu, pää josta kimpoaa asiat pois, eikä oppi mene takomallakaan.
        Kun jotakin olen päättänyt, olen kumipäinen luupää. Ja toi palstaveli on aikalailla samasta puusta veistettyä. :)

Melkoinen tarina misogyniasta, päättäväisyydestä ja sitkeydestä 😊 Hyvä sinä, kun et antanut epäasiallisen kohtelun lannistaa!
        Välillä on siis enemmän kuun hyvä olla luupäinen kumipää 😁

Teillä on sitten oikein kunnollinen sisarussuhde, kun kaksi luupäätä ottaa yhteen 😄

Aletheias

• Rakas siskoseni, aloituksen alkuosa olikin muotoiltu juuri sinun verbaalisia hellyydenosoituksiasi varten ja sitä tuli juuri tilattu määrä 😁❤️

En silti lupaa vielä oppineeni läksyäni, ehkä tämä oli alku sille 😇

• randombypasser kirjoitti:

Rakas siskoseni, aloituksen alkuosa olikin muotoiltu juuri sinun verbaalisia hellyydenosoituksiasi varten ja sitä tuli juuri tilattu määrä 😁❤️

En silti lupaa vielä oppineeni läksyäni, ehkä tämä oli alku sille 😇

Kyll mää tierän, että teet justiinsa niin kuin itteäsi kiinnostaa ja huvittaa sanoin tai tein ihan mitä tahansa.

Siinäpä piilee se viehätys, kun ite oon ihan samanlainen.

Mutta kuuntelin sinua kun koristelin keittiötäni.. ei tullut ruutua vaan raita.. :) mutta ei se sitä tarkoita että aina kuuntelisin sinua rakas veliseni. :)

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Melkoinen tarina misogyniasta, päättäväisyydestä ja sitkeydestä 😊 Hyvä sinä, kun et antanut epäasiallisen kohtelun lannistaa!
        Välillä on siis enemmän kuun hyvä olla luupäinen kumipää 😁

Teillä on sitten oikein kunnollinen sisarussuhde, kun kaksi luupäätä ottaa yhteen 😄

Aletheias

Voi kuule, olen saanut elämässäni ainakin laivalastillisen epäasiallista käytöstä osakseni. Ei lannista minua.
        Lapsena sitä oli vaikeaa käsitellä, mutta opin sen kantapään kautta.

Vaikein oppi lieneen oli hyväksyä oman perheeni suoma mitä sikamaisin kohtelu minua kohtaan.

No, menneet ovat menneitä, ne kuitenkin on tehnyt minusta minut, niin ei niitä kuitenkaan parane unohtaa.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyll mää tierän, että teet justiinsa niin kuin itteäsi kiinnostaa ja huvittaa sanoin tai tein ihan mitä tahansa.

Siinäpä piilee se viehätys, kun ite oon ihan samanlainen.

Mutta kuuntelin sinua kun koristelin keittiötäni.. ei tullut ruutua vaan raita.. :) mutta ei se sitä tarkoita että aina kuuntelisin sinua rakas veliseni. :)

Sehän aina riittää, että edes kuuntelee, mutta sen jälkeen voi tehdä ihan miten itte parhaaksi kulloinkin sattuu katsomaan 😁

Sehän aina riittää, että edes kuuntelee, mutta sen jälkeen voi tehdä ihan miten itte parhaaksi kulloinkin sattuu katsomaan 😁

Njääh.. mun tyhjänpäiväisyyksiä ei aina kannata edes kuunnella. :)
        Riittää kun välillä hymähtää ja vaan esittää kuuntelevansa.

• Anonyymi00029
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi kuule, olen saanut elämässäni ainakin laivalastillisen epäasiallista käytöstä osakseni. Ei lannista minua.
        Lapsena sitä oli vaikeaa käsitellä, mutta opin sen kantapään kautta.

Vaikein oppi lieneen oli hyväksyä oman perheeni suoma mitä sikamaisin kohtelu minua kohtaan.

No, menneet ovat menneitä, ne kuitenkin on tehnyt minusta minut, niin ei niitä kuitenkaan parane unohtaa.

On takuulla ollut vaikea hyväksyä oman perheen ikävä käytös itseäsi kohtaan. Perheen pitäisi olla se, johon voi luottaa ja turvata aivan sama mitä maailmassa tapahtuu ja jos näin ei ole, järisyttää se ihmisen perusturvan tunnetta.

Olet kyllä upeasti pystynyt jättämään nuo asiat menneisyyteen ❤️ Noinhan se on, että vaikeatkin kokemukset ovat osa sitä mitä olemme ja parhaimmillaan ne voivat kehittää ihmistä parempaan suuntaan, kuten kohdallasi on käynyt.

Aletheias

• Alluko on siis Aletheias, se mikä ei ole piilossa?

• Anonyymi00014

Rande sanoo mua joskus Alluksi, mistä Pikku-pirpana aina huomauttaa, ettei se ole sopiva ja antoi mulle nimen Alette 😄

Täällä on ilmeisesti ollut enemmänkin Alluja, mutta heidän tarinaansa en tunne.

Aletheias

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Rande sanoo mua joskus Alluksi, mistä Pikku-pirpana aina huomauttaa, ettei se ole sopiva ja antoi mulle nimen Alette 😄

Aletheias

Allu oli aikoinaan hyväntahtoinen keskustelija, jonka palstan kiusaavat kumipäät ottivat haukkumiskohteekseen.

Hän ei kestänyt jatkuvaa pilkkaa ja poistui. Kiusaajat saavuttivat tavoitteensa, toisin kuin minun kohdalla, kenelle nuo anonyymit kelapummi peruskiusaajat ovat hyvin kateellisia.

>Simiti<

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Aletheias

Mä muistan Allun myös Simitin mainitseman kirjoittajan, niin piti kysyä varmennus. 🙂👍

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Aletheias

Ja miehen logiikassa oli joskus Alruna nimimerkillä nainen, jota Alluksikin sanottiin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Allu oli aikoinaan hyväntahtoinen keskustelija, jonka palstan kiusaavat kumipäät ottivat haukkumiskohteekseen.

Hän ei kestänyt jatkuvaa pilkkaa ja poistui. Kiusaajat saavuttivat tavoitteensa, toisin kuin minun kohdalla, kenelle nuo anonyymit kelapummi peruskiusaajat ovat hyvin kateellisia.

>Simiti<

Onpa kurja, jos joku on joutunut poistumaan kiusaamisen takia. Tietysti pitää tehdä, miten on itselle parhaaksi, mutta jokaisella pitäisi olla rauhassa palstalla rauhassa omana itsenään.

Aletheias

• Anonyymi00020
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja miehen logiikassa oli joskus Alruna nimimerkillä nainen, jota Alluksikin sanottiin.

Tiedätkö Alruna kuulostaa jotenkin tutulta 🤔 Olen saattanut törmätä häneen joskus menneisyydessä täällä netin syövereissä. Ehkä, en mene vannomaan kun en muista varmaksi.

Aletheias

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Tiedätkö Alruna kuulostaa jotenkin tutulta 🤔 Olen saattanut törmätä häneen joskus menneisyydessä täällä netin syövereissä. Ehkä, en mene vannomaan kun en muista varmaksi.

Aletheias

Voi ollakin. On hän varmaan muuallekin kirjoitellut, kun miehen logiikkaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Muistan Alrunan, mutta tuota virallista Allua en muista, liekö mennyt vain ohi silmien tai sitten olin palstatauolla.

Muistan Alrunan, mutta tuota virallista Allua en muista, liekö mennyt vain ohi silmien tai sitten olin palstatauolla.

No se täällä ollut Allu ei ole hetkeen ainakaan tunnistein kirjoitellut.

• Anonyymi00016

Tiedoksi, musta-laiset on täällä kielletty sana, tai sitten toinen sana liittyi tavaran pois viemiseen, ehkä ne eivät saa olla samassa lauseessa.

• Juu allu postilta.

• Anonyymi00024

"Aikuinen Asperger mä oon...!"

• Anonyymi00025

Tuleeko jaloviinasta Asperger ainakin nää oireet on viinan ylikäyttöön sopivat,

"aivojen keskellä tukos, silmissä mustenee pää ja lihakset kramppaa, skitsofrenia alkaa kertaamaan sulle matematiikka koko elämänvarren voimin..."

Tohon limerenssi päälle niin kaikki maailman edelliset ihastukset flirttailee sulle isiensä ja sukulaistensa räyhätessä säälittävyyttäsi.

Mä luulen et tää ei liity kaksisuuntaiseen kuten tiedemiehat sanoo vaan kaista on nimenomaan jumissa. Se on silloin 1-kaistainen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tuleeko jaloviinasta Asperger ainakin nää oireet on viinan ylikäyttöön sopivat,

"aivojen keskellä tukos, silmissä mustenee pää ja lihakset kramppaa, skitsofrenia alkaa kertaamaan sulle matematiikka koko elämänvarren voimin..."

Tohon limerenssi päälle niin kaikki maailman edelliset ihastukset flirttailee sulle isiensä ja sukulaistensa räyhätessä säälittävyyttäsi.

Mä luulen et tää ei liity kaksisuuntaiseen kuten tiedemiehat sanoo vaan kaista on nimenomaan jumissa. Se on silloin 1-kaistainen.

Aspergergerissa se mikä viheltäen tulee se viheltäen menee. Mikään ei pysy paikallaan. Hyvä olla Asperger Suomessa. Suomalaiseen liikkumattomuuteen.

Suosi sinäkin Aspergeria!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Aspergergerissa se mikä viheltäen tulee se viheltäen menee. Mikään ei pysy paikallaan. Hyvä olla Asperger Suomessa. Suomalaiseen liikkumattomuuteen.

Suosi sinäkin Aspergeria!

Muller! Was ist ein Møller? Drei deschilitren an täglich!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      78
      1270
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      48
      975
    3. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      903
    4. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      71
      837
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      811
    6. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      151
      754
    7. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      40
      742
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      68
      741
    9. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      729
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      677
    11. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      121
      615
    12. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      203
      608
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      601
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      555
    15. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      185
      538
    16. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      528
    17. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      123
      520
    18. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      95
      510
    19. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      510
    20. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      476
    Aihe