Alluuu!!! Eiku saateri... ALETTEEE!!!

Allu ei käy, muuten sisko voi koputella vähemmän hellästi kajuuttaan ja piilottaa viskit...

Miten meni noin niinku omasta mielestä? Kävit bemulla Ranskassa ja pysäköit. Pysäköit kuten vain bemukuski voi pysäköidä 😂

"–Emme raaskineet hinata autoa paikalta, sillä pysäköinti oli sellainen mestariteos"

https://www.is.fi/autot/art-2000012299062.html

18

132

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nooh. Sattuuhan sitä. 😊

>Simiti<

• Anonyymi00002
      UUSI

Sultako se jäi se kiskonpala siellä raiteille, ku lamppukaupoilla kävit?

• Anonyymi00006
        UUSI

En se minä ollut. Sitäpaitsi se oli vahinko.

>Simiti<

• Anonyymi00003
      UUSI

Aletheijas on oikeasti aika possu...mihin perkeerais kaaransa...

Vois olla hyvinkin tuo....

Mutta eiköhän vaan kurvaa tieliikennerajoitusten rajamailla poikaansa treeneihin.... A. Vatasen vaistaheitto-oppien mukaan huomennakin täällä koto-Suomessa. 😁

• Anonyymi00005
      UUSI

En ymmärrä lainkaan, mistä porukka nyt noin vauhkoaa. Opettelisivat itse parkkeeraamaan ja availemaan oviaan niin, että uskaltaa jättää autonsa niiden viereen. Bemu täytyy säilyä naarmuttomana nääs 🙃

Näössä ei siis ole vikaa vaan ihan suunnitellusti parkkeerattu, nätisti just keskelle viivaa 🤣

Aletheias

• Anonyymi00007
        UUSI

Olit varmaan sitte "avustavana parkki-pirkkona" länttäämässä mysteeriautoa meluvallien väliin Hämeenlinnan motarilla takavuosina?
        Sillä nosturikuskilla on varmasti ollu useempiki viiva alla, eikä pelkästään tienpinnassa.

• UUSI

Kuulemma bemun tehtailla opettavat, että bemut pitää aina pysäköidä ristin päälle (4 ruudun keskelle), niin pysyy auto kunnossa. Kuvan perusteella se ei tolla ranskalaisella tontilla olisi ollut mahdollista, niin plan b kuitenkin toteutui 🤣

Ja juu, nimenomaan tarkoituksella, tyyli ennen tarkoitusta 😁

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olit varmaan sitte "avustavana parkki-pirkkona" länttäämässä mysteeriautoa meluvallien väliin Hämeenlinnan motarilla takavuosina?
        Sillä nosturikuskilla on varmasti ollu useempiki viiva alla, eikä pelkästään tienpinnassa.

Tuo tapaus on itselleni tuntematon, vaikka muutoin kyllä osaan olla luova parkkeeraaja 😄

Aletheias

• Anonyymi00009
        UUSI
        randombypasser kirjoitti:

Kuulemma bemun tehtailla opettavat, että bemut pitää aina pysäköidä ristin päälle (4 ruudun keskelle), niin pysyy auto kunnossa. Kuvan perusteella se ei tolla ranskalaisella tontilla olisi ollut mahdollista, niin plan b kuitenkin toteutui 🤣

Ja juu, nimenomaan tarkoituksella, tyyli ennen tarkoitusta 😁

Kyllä, se lukee ensimmäisenä manuaalissa, että bemut pitää parkkeerata niin, että ne herättää huomiota ja muut osaa varoa 😅

Tämähän on siis enemmänkin elämäntyyli ja asenne eikä pelkkä auto 🥰

Aletheias

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo tapaus on itselleni tuntematon, vaikka muutoin kyllä osaan olla luova parkkeeraaja 😄

Aletheias

Minä yleensä parkkeeraan poikittain peräkärryn kanssa ja jätän kyydissä olevan mönkkärin tyhjäkäynnille.

>Simiti<

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä yleensä parkkeeraan poikittain peräkärryn kanssa ja jätän kyydissä olevan mönkkärin tyhjäkäynnille.

>Simiti<

Tuo on hyvä tyyli, keräät kylillä mainetta 😄

Aletheias

• UUSI

Vihdoinkin sinäkin kumipäinen luupää alat oppimaan.. Allu on aikoja sitten hävinnyt palstoilta valittamasta naisettomuuttaan ja tilittämästä katkeruuttaan, mutta se nimi on jo pilattu sen tuhannen kertaa...

Aletheias on liian lady kutsuttavaksi Alluksi, mutta toki.. rakkaalla lapsella on monta nimeä. :)

• Anonyymi00011
        UUSI

Šinä kerrot ja minä ihmettelen, tai en muista. Mikä tämä Allu tarina on?
        Ýhden Allun muistan kun omasta mielestään kovikset kiusasivat koko palstalta pois.

>Simiti<

• Anonyymi00013
        UUSI

Kumipäinen luupää 😅 Voi tuota sisarusrakkautta 🥰

Vaikka vähän luupäinen Rande kyllä osaa olla. Harvoin tapaa yhtä luupäisiä kuin itse 😁

Aletheias

• UUSI

Alluko on siis Aletheias, se mikä ei ole piilossa?

• Anonyymi00014
        UUSI

Rande sanoo mua joskus Alluksi, mistä Pikku-pirpana aina huomauttaa, ettei se ole sopiva ja antoi mulle nimen Alette 😄

Täällä on ilmeisesti ollut enemmänkin Alluja, mutta heidän tarinaansa en tunne.

Aletheias

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Rande sanoo mua joskus Alluksi, mistä Pikku-pirpana aina huomauttaa, ettei se ole sopiva ja antoi mulle nimen Alette 😄

Täällä on ilmeisesti ollut enemmänkin Alluja, mutta heidän tarinaansa en tunne.

Aletheias

Allu oli aikoinaan hyväntahtoinen keskustelija, jonka palstan kiusaavat kumipäät ottivat haukkumiskohteekseen.

Hän ei kestänyt jatkuvaa pilkkaa ja poistui. Kiusaajat saavuttivat tavoitteensa, toisin kuin minun kohdalla, kenelle nuo anonyymit kelapummi peruskiusaajat ovat hyvin kateellisia.

>Simiti<

• Anonyymi00016
      UUSI

Tiedoksi, musta-laiset on täällä kielletty sana, tai sitten toinen sana liittyi tavaran pois viemiseen, ehkä ne eivät saa olla samassa lauseessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      91
      2116
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1373
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      137
      1025
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      226
      991
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    6. 95
      843
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      741
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      734
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      717
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      690
    11. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    12. 46
      622
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      611
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      27
      503
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      470
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33