Mitä ajattelet

Anonyymi-ap

Kun emme enää kohtaa?

22

293

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

• Anonyymi00003

Sivusta, en tiedä kenelle tarkoitettu. Aivan hirveä ikävä koko ajan. Aika vaan kuluu. Haaveilen, että törmäisimme Hulluilla päivillä vahingossa 🤗

• Anonyymi00004

Töissä on aikaa eikö niin

• Anonyymi00020

En minäkään, mutta olen mukautuja. Tilanteen mukaan aina suhtaudun tulevaan. Ketään ei voi pakottaa mihinkään. Siksi elämä on valintoja täynnä ja aina ne ei mene niinkuin haluaisi?

• Anonyymi00005

Se on ollut hyvä juttu kaiken kaikkiaan koska se auttoi unohtamaan. Hän ei herätä enää tuntemuksia en pyri näkemään itse tervehtiä voin neutraalisti jos vastaan tulee. Hän toimii samalla periaatteella joten meillä on yhteisymmärrys periaatteessa vaikkei kumpikaan sitä varsinaisesti tiedä ja mikä parasta kumpikin on unohtanut toisensa. Eipä juuri paremmin olisi vieraantuminen ja etääntyminen olisi voinut sujua... Jatkan samalla linjalla lopun ajan ja sitten katoan en tiedä palaanko vois kait sitä muutakin tehdä kiirettä ja vastuuta olisi vaan jatkossa tulossa ilman että näkyy tilinauhassa.

• Anonyymi00006

Ajattelin tuossa kohta laittaa ruokaa

• Anonyymi00007

Olen surullinen siitä... N>M

• Anonyymi00008

Olen valtavan helpottunut etten enää kohtaa häntä. Voisi olla neutraalia, mutta aika paljon kiusallista. Onneksi liikumme eri porukoissa niin emme näe toisiamme.

• Anonyymi00009

Varmasti vielä joskus sattumalta kohtaamme, ihme olisi jos emme.

En oikein tiedä mitä ajattelen. Luulin että meidän välille olisi viimein tullut jokin "yhteys", mutta mitään yhteyttä emme voi pitää vieläkään, ja mitään yhteyttä ei vieläkään ole. Mietin sinua välillä enemmän, välillä vähemmän. Luulen että jos emme tule näkemään vielä kuukausiinkaan, niin ikävä alkaa olla jo tosi kova. Mutta en minä tiedä auttaako sekään ikävään mitään, jos jossain ohimennen näemme ja toisillemme hymyilemme. Ei taida auttaa... Ikävään auttaisi vain kunnon tapaaminen ja juttelu, mutta eipä meille enää sellaista iloa taideta tässä elämässä suoda.. :(

• Anonyymi00013

Ajatteletko että hymyilen tämän jälkeen mitä teit?

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Pitkään sitä toivoin et nähtäisiin. Nyt jotenki vaan hirvittää ja ahdistaa koko ajatus.

• Anonyymi00012

Emmekö me enää kohtaa? 😳

• Anonyymi00014

Ei multa, kohdataan me 👍🏻

• Anonyymi00016

Ei. Sivu.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei. Sivu.

Nyt ymmärrän paremmin reaktiosi viimeisellä kohtaamisellamme.

• Anonyymi00015

Elämä yllättää. Aina.

• Anonyymi00018

No näinhän se on. Joskus yllättää positiivisesti, joskus negatiivisesti.

• Anonyymi00021

Väsyttää liikaa. En jaksa murehtia asiaa. Mutta vaikka kohtaisinkin naisen, vaadittaisiin ihme, että kokisin voivani lähestyä häntä. Pidän itseäni jonon viimeisenä hänen tai kenenkään mieheksi tai ystäväksikään. Olen vaan semmoinen, että pidän itseäni vähän arvoisena. Ikävä kuitenkin on. Emme ole pitäneet mitenkään yhteyttä. Mieheltä.

• Anonyymi00022

Kyllä mä niiko olisin jo vuosi kausia sitte tappanu itteni, jos teitä ei ois olemassa

• Anonyymi00023

Olen hyväksynyt asian.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      140
      866
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      652
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      629
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      98
      488
    9. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      267
      466
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      421
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      35
      413
    14. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      407
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    16. 21
      402
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      386
    19. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    20. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      30
      378
    Aihe