Mutta voit myös tuoda suurimman ilon.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Sinä olet satuttanut mies
- Anonyymi00002
Harmi jos sinua on satutettu. Oletko itse satuttanut?
- Anonyymi00003
Millä tavalla satuttanut? Tahallaanko mielestäsi?
- Anonyymi00004
Ei tahallaan. En usko.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tahallaan. En usko.
Miten sitten satuttanut?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten sitten satuttanut?
Vaikea sitä on lyhyesti kertoa. Hän kääntyi pois luotani. Elämäni suurin toivo.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli muutti pois? Lähti pois jostain, missä olit? Sivuutti sinut tervehtimättä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli muutti pois? Lähti pois jostain, missä olit? Sivuutti sinut tervehtimättä?
Ajoi autolla vastaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ajoi autolla vastaan.
Eikä ottanut kyytiin?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et antanut sitä mitä olin vailla.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et antanut sitä mitä olin vailla.
Niin, olit vain sitä vailla. Minä haluan sitä todella usein ja sinä olit valintasi tehnyt, joista seuras hyvää, mut paljon pahaa. Mä en ois sua ikin satuttanut.
- Anonyymi00010
Anteeksi. En saa selvää sinusta joten en ole muuttanut elämääni mitenkään. N-M
- Anonyymi00012UUSI
jep
- Anonyymi00013UUSI
Olen käyttäytynyt epävarmasti ja en ole halunnut mitään pahaa kenellekään. Haluan korjata meidän välit niin että voisimme kohdata hymyssä suin ilman että tarvitsee vältellä. Ollaan molemmat lukossa ja haluan avata ne solmut. Meillä on hyvä energia ja se säteilee ympärille kun annetaan vaan sille mahdollisuus. Tämä on mieheltä kivalle naiselle
- Anonyymi00014UUSI
Voi kunpa tuo viesti olisi minulle, omasta mielestäni aika kivalle naiselle.
- Anonyymi00016UUSI
Se on vain sinun käsityksesi tilanteesta, mutta minulla on täysin eriävä mielipide sinusta! En halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä ja voit syyttää vain projektin aloittajia siitä, etteivät he kysyneet minulta mitään siitä, minkä ikäistä ihmistä en koskaan halua elämääni! Jos he sen olisivat ymmärtäneet tehdä, olisin nyt jo ollut kauan ystävyyssuhteessa 70v miehen kanssa! Minulla on monta lasta ja yhtäkään lasta en enää koskaan tule elämääni halumaan! Olisi pitänyt kysyä ne kysymykset ennen projektin aloitusta, niin olisin saanut elää rauhallista elämää kymmenen vuoden ajan! Hyi, en voi koskaan olla missään tekemisissä minua kymmenen vuotta stalkanneen henkilön kanssa! Voi teitä proejktin aloittajat minkä minulle teitte!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on vain sinun käsityksesi tilanteesta, mutta minulla on täysin eriävä mielipide sinusta! En halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä ja voit syyttää vain projektin aloittajia siitä, etteivät he kysyneet minulta mitään siitä, minkä ikäistä ihmistä en koskaan halua elämääni! Jos he sen olisivat ymmärtäneet tehdä, olisin nyt jo ollut kauan ystävyyssuhteessa 70v miehen kanssa! Minulla on monta lasta ja yhtäkään lasta en enää koskaan tule elämääni halumaan! Olisi pitänyt kysyä ne kysymykset ennen projektin aloitusta, niin olisin saanut elää rauhallista elämää kymmenen vuoden ajan! Hyi, en voi koskaan olla missään tekemisissä minua kymmenen vuotta stalkanneen henkilön kanssa! Voi teitä proejktin aloittajat minkä minulle teitte!
Osaatteko yhtään edes hävetä sitä, miten paljon pahaa saitte aikaan projektilla! Haluan ystäväkseni sellaisen miehen, joka ei stalkkaa eikä ole vähäpuheinen ja ikä on minulle tärkein valintakriteeri siihen liittyen kenet voin hyväksyä ystäväkseni! En tee mitään vähän yli 40v miehellä!
- Anonyymi00019UUSI
Epävarmuudeksiko sitä nykyään kutsutaan 🤔
- Anonyymi00022UUSI
Mää niin rakastaisin kun tän viel saisin hält kuulla. Rakastan silti, mut tää ois unelmani.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Epävarmuudeksiko sitä nykyään kutsutaan 🤔
lisäksi:Mun energiat häntä kohtaan on kyllä käytetty ja suuntaan energiani niihin, ketkä kohtelee ihmismäisesti.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi kunpa tuo viesti olisi minulle, omasta mielestäni aika kivalle naiselle.
Minä en halua olla missään tekemisissä koskaan stalkkerin kanssa! On se käsittämätöntä, että häirikkö saa jatkaa yhä jatkaa inhottavaa käyttäytymistään, eikä ymmärrä sitä ollenkaan sitä, miten paljon sellainen käytös saa aikaan todella pahaa oloa!
- Anonyymi00015UUSI
Niino kiihdyn nollasta sataa sekuneissa ja innostun herkästi. Koen voittopuoleisesti positiivisia tunteita ja olen optimisti
- Anonyymi00017UUSI
Ihmiset rakastaa mun ylitsepursuavaa tunne-elämää
- Anonyymi00020UUSI
Marjatta ei voi puhua yli lääkäreiden, se on epäkohteliasta. Sossu opiskeliasta teen kantelun kun on epäeettistä ja vastoin hyviä tapoja
- Anonyymi00025UUSI
Et vain näe malkaa omassa silmässäsi.
- Anonyymi00026UUSI
Tuskin nyt sentään, kun hädin tuskin tunnetaan. 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135755Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.85381Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362