tirkistelee Teitä......:o)))
Moikkelis....kaikille..pääsin salaa
33
948
Vastaukset
- Doe-01
Riparijuhlat viikonloppuna tiedossa:)?
- quistis
nyt pääsin vähän koneelle...tääl niin kireetä..siis kotona...Huomenna saan Tutusta vieraita:o)))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
nyt pääsin vähän koneelle...tääl niin kireetä..siis kotona...Huomenna saan Tutusta vieraita:o)))
raskasta välillä..tiedän kyllä mitä tarkoitat.Vai että Turkkulaissi vierait on tulossa;)?
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
raskasta välillä..tiedän kyllä mitä tarkoitat.Vai että Turkkulaissi vierait on tulossa;)?
alkuperäistä ja yks turkulaistunut savolainen...Hyvä koktail vai;o))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
alkuperäistä ja yks turkulaistunut savolainen...Hyvä koktail vai;o))
Se viimemainittu on paras,mutta voisi olla myös savolaistunut turkulainen.Molemmat ovat mahdollisia ja maittavia coktaileja:))
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
Se viimemainittu on paras,mutta voisi olla myös savolaistunut turkulainen.Molemmat ovat mahdollisia ja maittavia coktaileja:))
ymmärtänyt...Mulla ei omakohtaista kokemusta:o)) Mut mä luotan kuulemaani;o)) No tietysti vähän kade olen...;o)
- Doe-01
quistis kirjoitti:
ymmärtänyt...Mulla ei omakohtaista kokemusta:o)) Mut mä luotan kuulemaani;o)) No tietysti vähän kade olen...;o)
ajattelin muuttaa.jaa-a hiljaista on täällä..SY on kyläilemässä ja yksitypy kait Sotkamossa YÖ:n konsertissa..et sillee:)
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
ajattelin muuttaa.jaa-a hiljaista on täällä..SY on kyläilemässä ja yksitypy kait Sotkamossa YÖ:n konsertissa..et sillee:)
En ole käyny siellä viiteen vuoteen...Niin hiljaista:o))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
En ole käyny siellä viiteen vuoteen...Niin hiljaista:o))
ja etenkin,kun saa jatkuvasti tuoretta leipää ja pullaa,jossa on lakkahilloa mausteena:)
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
ja etenkin,kun saa jatkuvasti tuoretta leipää ja pullaa,jossa on lakkahilloa mausteena:)
mullakin niitä lakkoja....Savosta sain:o)) Hyvä et nyt olet noin iloinen...Yritä oikeesti jaksaa:o)) Halaa....voimia vain:o))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
mullakin niitä lakkoja....Savosta sain:o)) Hyvä et nyt olet noin iloinen...Yritä oikeesti jaksaa:o)) Halaa....voimia vain:o))
taas hyvin..ja tekstarin perusteella muuallakin:)
Kyllä tässä pikkuhiljaa jaksellaan taas..
Halit sinnekin ja hyvää yötä:)) - quistis
Doe-01 kirjoitti:
taas hyvin..ja tekstarin perusteella muuallakin:)
Kyllä tässä pikkuhiljaa jaksellaan taas..
Halit sinnekin ja hyvää yötä:))Hyvää yötä Sinulle:o)))
- perskuti
Minulla oli sellainen tunne,että joku tarkkailee,ja Sinua epäilin,...siis positiivisesti:=))
Noooo..miten niin "salaa", kukas sinua tarkkailee?
Tietysti, kun vieraita on, niin helposti tuntee että ei toimi kuten He toivovat?
Kyllä tekis mieli sanoa,..todella tekis, mutta mikä minä olen sanomaan.
Hienoa,että sinulla on "mahdollisuus" käydä tirkistelemässä:=))- quistis
pervohan mä olen;o)))) Mä en ole saanu pillimehua...:o( Niin kiva mesta tää on:o(
kuis hurisee....:))))
- quistis
tää kone;o)) Mä väsy ja migreeninen...mut viel heilun hengis:o))
quistis kirjoitti:
tää kone;o)) Mä väsy ja migreeninen...mut viel heilun hengis:o))
mokoma migreeni.... ootko särkylääkettä ottanut...
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mokoma migreeni.... ootko särkylääkettä ottanut...
ei vain laannu...:o( Tää johtuu varmasti eroahhdistuksesta;o))
quistis kirjoitti:
ei vain laannu...:o( Tää johtuu varmasti eroahhdistuksesta;o))
se siitä sit pikkuhiljaa.... siis se särky häviä....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
se siitä sit pikkuhiljaa.... siis se särky häviä....:))
eihän tätä muutoin kestä:o))))
quistis kirjoitti:
eihän tätä muutoin kestä:o))))
tapana kuunnella päänsärkyä... kuunnella...jumps....jumps... kuis sun päivä muuten on menny.... mie kävin vähän rytkyjä ostelemas... ja nyt puoskari tuli tähän meille...:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tapana kuunnella päänsärkyä... kuunnella...jumps....jumps... kuis sun päivä muuten on menny.... mie kävin vähän rytkyjä ostelemas... ja nyt puoskari tuli tähän meille...:)))
ja leivoin ja riitelin...huusin kuin hinaaja ja meinas pää räjähtää:o(
quistis kirjoitti:
ja leivoin ja riitelin...huusin kuin hinaaja ja meinas pää räjähtää:o(
höh... sulla nyt sit huono päivä.... saisko sua piristettyä....:))) ajattelin jos pitsaa tilaisin.... pe illan kunniaks....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
höh... sulla nyt sit huono päivä.... saisko sua piristettyä....:))) ajattelin jos pitsaa tilaisin.... pe illan kunniaks....
piristyn...Ihan kohta tai sit en :o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pitsaa tilaamaan....:))
tilaa hyvää ;o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
tilaa hyvää ;o))
Jollei ole lapsia illassa mukana, niin vedä kunnon "lärvit, perseet olalle,..nakit,...mitä tahansa",..heitä tekstiä,.. että He ymmärtävät kuinka tärkeä juhla on Sinulle ja tyttärellesi, eikä vieraille ja heidän neuvoilleen,..kuinka pitäis olla ja kuinka "HÄN" on aina tehny!!
Kysäse kerran kuuluvasti, KUKAS TÄÄLLÄ ON TALON EMÄNTÄ! JA KENEN TYTTÄREN JUHLISTA TÄSSÄ ON KYSYMYS!
Miksi, minkä tähden sinun tulee kärsiä mikreenistä ja pahaa oloa?..
Nyt unohda toi hoivavietti,...perskuti!!
Kaikesta huolimatta...Hyvää illanjatkoa Sinulle quistis! - quistis
perskuti kirjoitti:
Jollei ole lapsia illassa mukana, niin vedä kunnon "lärvit, perseet olalle,..nakit,...mitä tahansa",..heitä tekstiä,.. että He ymmärtävät kuinka tärkeä juhla on Sinulle ja tyttärellesi, eikä vieraille ja heidän neuvoilleen,..kuinka pitäis olla ja kuinka "HÄN" on aina tehny!!
Kysäse kerran kuuluvasti, KUKAS TÄÄLLÄ ON TALON EMÄNTÄ! JA KENEN TYTTÄREN JUHLISTA TÄSSÄ ON KYSYMYS!
Miksi, minkä tähden sinun tulee kärsiä mikreenistä ja pahaa oloa?..
Nyt unohda toi hoivavietti,...perskuti!!
Kaikesta huolimatta...Hyvää illanjatkoa Sinulle quistis!se helppoa on saat minut kyyneliin....:o)
- perskuti
quistis kirjoitti:
se helppoa on saat minut kyyneliin....:o)
Elämässä,.. valjon nähdä voi väärää, sydämessä tunne oikea on.....
- QQQQQQQQQQQQQ
perskuti kirjoitti:
Elämässä,.. valjon nähdä voi väärää, sydämessä tunne oikea on.....
se on totta..Vain sydämellään näkee,...
- perskuti
QQQQQQQQQQQQQ kirjoitti:
se on totta..Vain sydämellään näkee,...
Helppoo ei oo kellää,..elää täytyy,...ennenki on yrittäneet,... mut kaikki on kuolleet.
Mees quistis kattoo öistä taivasta, jos se olis vielä selkee? yhdistä omaan olemisees,...nii kyl myö ollaa sirusii, pienii,...mitättömii,...mut niin ihanii.... - nylkkäri
quistis kirjoitti:
se helppoa on saat minut kyyneliin....:o)
sanat puolestani.Nylkysen paatunut sydän sykkii myös sinulle.Toivotan sinulle monta kiloa elämän iloa olette tyttärenne kanssa juhlan ansainneet.
- K0LLI.1
Minä täällä! :Ö)))!!!...
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637