Syyntakeeton on henkilö, jota ei voida tuomita rangaistukseen rikoksesta, koska hän ei ole tekohetkellä kyennyt ymmärtämään tekojensa merkitystä tai säätelemään käyttäytymistään vakavan mielenterveyden häiriön tai sairauden vuoksi
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Lääkäri Holoko se täällä alko väittämään, että hän Johtava lääkäri Liisanantti ovat AINOAT TERVEPÄISET TÄSSÄ KYLÄSSÄ!
Outi Liisanantin suku on sekasin, kuin Rasmuksen SUKU! Naisilla on sukunimet joiden perusteella he ovat MIEHIÄ!- Anonyymi00002UUSI
Outi Liisanantti ja Titta Rasmus ei kumpikaan olleet OMIIN ODOTETTUJA LAPSIA VAAN HE LOUKANNEET JO SYNTYMÄLLÄ OMIENSA KUNNIOITA JA FB KUNNIALLISET SYYTTÄÄ MINUA!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Outi Liisanantti ja Titta Rasmus ei kumpikaan olleet OMIIN ODOTETTUJA LAPSIA VAAN HE LOUKANNEET JO SYNTYMÄLLÄ OMIENSA KUNNIOITA JA FB KUNNIALLISET SYYTTÄÄ MINUA!
Ilmankos naapurin Rasmus ja Ventseni ovatkin minun kunniattoman Holon kavereita!
Rasmukseen EI OLE SAANUT SYNTYÄ NAISIA!
Heidät omat äidit loukkaa kunnioita, mutta pojat perivät kaiken ja HEIDÄN SISKOT VIELÄ MAKSAVAT HEILLE KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSIA, koska he ovat syntyneet VÄÄRÄÄN SUKUUN!
Guttormin suku toimii samalla tavalla, koska GUTTORM on miehen etunimi NORJASSA! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ilmankos naapurin Rasmus ja Ventseni ovatkin minun kunniattoman Holon kavereita!
Rasmukseen EI OLE SAANUT SYNTYÄ NAISIA!
Heidät omat äidit loukkaa kunnioita, mutta pojat perivät kaiken ja HEIDÄN SISKOT VIELÄ MAKSAVAT HEILLE KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSIA, koska he ovat syntyneet VÄÄRÄÄN SUKUUN!
Guttormin suku toimii samalla tavalla, koska GUTTORM on miehen etunimi NORJASSA!En minä kunniaton Holo tiedä tuon VENTSENIN oikeaa nimeä, mutta kaikki kutsuu häntä VENTSENIKSI!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En minä kunniaton Holo tiedä tuon VENTSENIN oikeaa nimeä, mutta kaikki kutsuu häntä VENTSENIKSI!
En minä kunniaton Holo edes tiedä, että kumpi heistä on VENTSENI JA KUMPI ON RASMUS.
Puhuvat, että he ovat kuulemma VELJEKSIÄ! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En minä kunniaton Holo edes tiedä, että kumpi heistä on VENTSENI JA KUMPI ON RASMUS.
Puhuvat, että he ovat kuulemma VELJEKSIÄ!Kävin kylällä ja tulin kotia niin minä kunniaton Holo hoksasin, että : Miepä vielä pyörähän mutkan käyn kattomassa, että onko VENTSENIN COVVETTE PIHALLA!
Ei näkyny joten on tietenkin vieny korjaamolle sen. Kuulu semmonen räminä ja pauke aamulla, kun lähti johonki että mieki kunniaton Holo heräsin siihen!
Saman näkönen kevari näky olevan pihalla joka oli Suomi 100vuonna minun kaverin pihalla Mustiolla!
Sekin oli kunnian loukkaus FB kunniallisten mielestä!
Mistähän Ventseni oli tuon KEVARIN SAANUT SELVILLE!!! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kävin kylällä ja tulin kotia niin minä kunniaton Holo hoksasin, että : Miepä vielä pyörähän mutkan käyn kattomassa, että onko VENTSENIN COVVETTE PIHALLA!
Ei näkyny joten on tietenkin vieny korjaamolle sen. Kuulu semmonen räminä ja pauke aamulla, kun lähti johonki että mieki kunniaton Holo heräsin siihen!
Saman näkönen kevari näky olevan pihalla joka oli Suomi 100vuonna minun kaverin pihalla Mustiolla!
Sekin oli kunnian loukkaus FB kunniallisten mielestä!
Mistähän Ventseni oli tuon KEVARIN SAANUT SELVILLE!!!Rouva Lagerin pitäs olla ISO JA LIHAVA EUKKO EIKÄ MIKÄÄN KALJAA KITTAAVA ÄMMÄ!
Tuskin anoppinsa sentään ALKOHOLISTI OLI VAIKKA ROUVA LAGERIN MIELESTÄ OLI! - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rouva Lagerin pitäs olla ISO JA LIHAVA EUKKO EIKÄ MIKÄÄN KALJAA KITTAAVA ÄMMÄ!
Tuskin anoppinsa sentään ALKOHOLISTI OLI VAIKKA ROUVA LAGERIN MIELESTÄ OLI!Rouva Lageri väittää OSAAVANSA RUOTSIA niin hyvin, että HÄN PÄRJÄÄ RUOTSISSA YKSIN ILMAN SUOMALAISTA TULKKIA!
Hän väittää osaavansa paremmin RUOTSIA MITÄ RUOTSALAISET JOTKA ASUU RUOTSISSA!
Hän on oman miehensä ja hänen siskonsa tulkkina aina RUOTSISSA JOS HEIDÄN PITÄÄ KÄYDÄ JOTAIN ASIOITA KÄYDÄ HOITAMASSA!
Minä kunniaton Holo olen välillä joutunut oman isäni asioita hoitamaan, kun Ruotsista verotoimisto kyselee välillä jotain.
He kyselee tavallaan, että onko kyseinen henkilö vielä ELÄVIEN KIRJOISSA!
Rouva Lager ei ole ilmoittanut Inarin kunnasta minun kunniattoman Holon omille vanhemmille, että HÄN HOITAA MYÖS NÄITÄ INARIN KUNTALAISTEN RUOTSIIN LIITTYVIÄ ASIOITA, KOSKA HÄN OSAA NÄMÄ ASIAT PAREMMIN MITÄ RUOTSIN VALTION TYÖNTEKIJÄT JOTKA NÄITÄ KIRJEITÄ LÄHETTÄÄ! - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rouva Lageri väittää OSAAVANSA RUOTSIA niin hyvin, että HÄN PÄRJÄÄ RUOTSISSA YKSIN ILMAN SUOMALAISTA TULKKIA!
Hän väittää osaavansa paremmin RUOTSIA MITÄ RUOTSALAISET JOTKA ASUU RUOTSISSA!
Hän on oman miehensä ja hänen siskonsa tulkkina aina RUOTSISSA JOS HEIDÄN PITÄÄ KÄYDÄ JOTAIN ASIOITA KÄYDÄ HOITAMASSA!
Minä kunniaton Holo olen välillä joutunut oman isäni asioita hoitamaan, kun Ruotsista verotoimisto kyselee välillä jotain.
He kyselee tavallaan, että onko kyseinen henkilö vielä ELÄVIEN KIRJOISSA!
Rouva Lager ei ole ilmoittanut Inarin kunnasta minun kunniattoman Holon omille vanhemmille, että HÄN HOITAA MYÖS NÄITÄ INARIN KUNTALAISTEN RUOTSIIN LIITTYVIÄ ASIOITA, KOSKA HÄN OSAA NÄMÄ ASIAT PAREMMIN MITÄ RUOTSIN VALTION TYÖNTEKIJÄT JOTKA NÄITÄ KIRJEITÄ LÄHETTÄÄ!FB kunnialliset väittää, että jos Suomesta poistuu sekä palaa takaisin Suomeen niin sekin ON KUNNIAN LOUKKAUS!
- Anonyymi00008UUSI
Ovatko virolaisia ne venswelit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140745
- 37732
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179546- 32539
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46502Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 64474
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 36422
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59415