Täällä. Mikä mielenterveyshuone tämä on
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Pahempi kuin Peltola. Mutta täällähän osa ihmisistä viihtyy ja kuluttaa aikaansa.
Mukavaa iltaa ja levollisia unia tänne. - Anonyymi00002UUSI
Pahempaakin on nähty. Odotapa huomista.
- Anonyymi00004UUSI
Just joo. Perjantaina hallusinaatiot suomi24 palstalla. Suosittelen ulkoilua, tv:n katsomista, ystävien kanssa tapaamista, neurosonic patjan rentoutuksia, lukemista ja rentoa oloa ilman palstaa ✌️
Hyviin uniin!
- Anonyymi00003UUSI
Voi kun olisi vielä vanhat kunnon mielisairaalat.
- Anonyymi00006UUSI
Onnex ei, oisin siellä koko ajan
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onnex ei, oisin siellä koko ajan
Mä taas haluisin passittaa porukkaa sinne.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä taas haluisin passittaa porukkaa sinne.
Esim kenet ?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Esim kenet ?
Häiriköiviä mielenterveysongelmallisia. Näiden ei pitäisi olla vapaana kaduilla.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Häiriköiviä mielenterveysongelmallisia. Näiden ei pitäisi olla vapaana kaduilla.
OHI
- Anonyymi00005UUSI
Tähän pitää suhtautua kuin baarissa humalaisiin jokainen sönköttää tärkeänä omaa juttuaan kukaan ei kuuntele toisiaan saatikka ymmärrä tai edes huomenna muista.
- Anonyymi00009UUSI
No onko se toisaalta ihme että jengi sekoaa ilman rakkautta
- Anonyymi00012UUSI
On siellä kuule muutkin ongelmat pohjalla kuin rakkauden puute.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
On siellä kuule muutkin ongelmat pohjalla kuin rakkauden puute.
Kenellä mitäkin tietysti. Elämä ei ole helppoa kaikille
- Anonyymi00011UUSI
Mielenterveyshuoneella ei olla ilkeita toisiaan kohtaan. Ainakaan potilaat eivät ole ilkeitä toisiaan kohtaan.
- Anonyymi00015UUSI
Niin tuossa on vinha perä.
- Anonyymi00016UUSI
Tapauskohtaista ihan. Kyllä joissain sairaaloissa nimenomaan ollaan ilkeitä keskenään. Riippuu ihan tuurista, että millanen potilasjoukko sattuu kohtaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.138828Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja265462Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35403- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
- 29374