En ole itse kovinkaan seksuaalinen ja riehakas. Naiseni on hyvin intohimoinen ja halukas seksiin hyvinkin usein, silloinkin kun itseäni ei huvittaisi, mikä on aika usein. Miten voin hienotunteisesti tehdä hänelle selväksi, että en hirveästi välitä seksistä vaikka häntä rakastankin.
Liian himokas nainen
8
4261
Vastaukset
- himokas....
mies minulla taas...aina heppi pystyssä vonkaamassa, vaikkei minua itseäni haluttaisikaan..rupeaa puistattamaan..täytyy vältellä tilanteita..esim. eri aikaan saunassa..nukkumaan vasta myöhemmin...aamulla nousen ajoissa...päivällä onneksi töissä..
- ***.
NO SIINÄ SULLA ON SITTEN HOMMAA SAADA NAISESI TAJUAMAAN ASIAN NIIN ETTEI OTA HERNETTÄ NENÄÄNSÄ.. ANNA HÄNELLE SEKSIN SIJAAN PALJON LÄHEISYYTTÄ JA SUKLAATA.
- yks
jos haluat olla yhdessä ja rakastat, niin miksei sulle seksi kelpaa, sehän on suhteen yksi peruspilari:)
- tipu
joo minä kans ihmettelen samaa asiaa..miksi seksi ei kelpaa..nähtävästi sulla on jotain pahasti vialla..säälin sun muijaas.
- Itse se himokas
Mua haluttaa jokapäivä ja kokoajan...
Miestäni n.2 krt/vko.
Ei sekään tunnu pahalta, ettei hän halua aina, mutta se että kun minä teen aloitteen tulee pakit, mutta kun hän tekee aloitteen olemme silleen. Tuntuu, että hänen halunsa täytyy hoidella, mutta minun ei. Tietäis etukäteen jo aamulla, ettei illalla saakkaan, niin voisin hoidella itse itseni niin ei tulisi illalla pettymystä.
Kaameata odottaa koko päivä eikä sitten saakkaan!
Mielummin olisin jo itse itseni hoidellut niin olisi päässyt ajoissa nukkumaan, mutta ei. Ensin torjunta, sitten odotan että isäntä nukahtaa ja sitten vasta voin hoidella itseni. Eli 2lta yöllä ehkä nukahdan ja aamulla töihin.
Mun on vain pakko saada joka päivä joko häneltä tai itseltäni.
Vieraisiin en mene!
-Naikkonen-- Mies ja munat
- zapparalla
... on vähän sekä että. Olen aika intohimoinen ja halukas seksiin mutta mieheni ja minun väliltä alkaa olla kipinä lopussa. Emme enää rakastele niin usein ja usein "hoitelen" itse itseni tilaisuuden ja halujen tullen. Mies ei kestä juuri mitään ja saa melkein heti, minä olen usein juuri parhaimmassa vireessä kun hän sanoo että "sori kultsi, mä sain jo". Sitten pesulle ja puhutaan niitä näitä tai painutaan katsomaan telkkaria.
Pahinta kuitenkin on se että hän rakastellessa katselee minua ja ilmeitäni ja ilmeisesti olen aika koomisen näköinen niissä tilanteissa kun hän on ruvennut nauramaan minulle päin naamaa. Voitte uskoa että himot ei enää sellaisen jälkeen hyrrää!
Seksi on minusta elämän suola ja ilman sitä suhde ennen pitkää kuihtuu - ja meille taitaa olla juuri käymässä niin. Jos intohimoa ja vetovoimaa riittäisi niin voisin rakastella päivittäin rakastamani kumppanin kanssa ;)... - seura toistaan:
http://www.mtv3.fi/http://naiset.almamedia.fi/helmi/
"Holstege teki ryhmineen aivotutkimuksia myös miehillä. Ongelmaksi tuli vain se, että PET-skannaus vaatii aikaa yli kaksi minuuttia, mutta miesten orgasmi on ohi muutamassa sekunnissa, joten täysin tarkkoja aivokuvauksia orgasmia ei saatu. Miesten aivojen aktiviteetti otettiin kuitenkin lepotilassa, erektion aikana, kumppanin stimuloidessa käsin penistä sekä käsistimulaatiolla aikaansaadun ejakulaation aikana.Tutkimuksessa selvisi se, että myös miehillä aivojen aktivaatio taantuu tunnealueilla. Miesten aivoissa tapahtuu kuitenkin huomattavasti vähemmän aktiviteetin laskua kuin naisilla. Merkittävä ero miesten ja naisten välillä on se, että sukuelimistä saapuvat signaalit ovat seksuaalisen nautinnon kannalta miehille huomattavasti tärkeämpiä kuin naisille. Miehet ovat siis sukuelinkeskeisempiä kuin naiset. Näyttää siis siltä, että miesten aivot ovat todellakin alapäässä – ainakin silloin, kun on kyse seksistä."
Kari Heusala
Lähteet: Human Reproduction
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833