Itse vain unohtelevat ja huumepäissään sekoilevat. Joku kuvitteli, että joku on tunkeutunut, käynyt vessassa ja jättänyt vetämättä.
Hohhoijaa. Kukaan ei ole ikinä nähnyt ketään, mutta paskalla oli käyty. Voi vtu mitä junttipellejä nuo kansanedustaja umpijuntit.
Kansanedustajat kuvittelee, että niiden koteihin tungeututaan.
44
150
Vastaukset 44
- Anonyymi00001UUSI
Se on harhautusta. Taustalla tapahtuu nyt jotain tärkeää ja se pitää nyt peittää.
- Anonyymi00002UUSI
Ei tapahdu mitään. Kännissä vain sekoilevat, eivätkä muista mitään.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei tapahdu mitään. Kännissä vain sekoilevat, eivätkä muista mitään.
Kyllä näitä valeuutisia ja skandaaleja nostetaan pintaan, jotta todellisten roistojen toiminta pysyisi pinnan alla. Kansaa on helppo kuohuttaa ja pelotella.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä huomaa, että älykkyys on laskenut ja rajusti. Varsinkin ikinä tuottavia töitä tekemättömällä pummipelle-edustajalla.
- Anonyymi00004UUSI
Putleri orpo ei vedä viinaa. Se vetää kokaiinia, kuten purrakin.
- Anonyymi00005UUSI
Mun entisellä työpaikalla käytiin sanomassa mitä sieltä pakkolunastetaan, jos sota alkaa.
Saaristossa käy myös kauhea kuhina kun kartoitetaan mahdollisia maahannousupaikkoja.
Olen pienimuotoisesti alkanut varautua siihen, että täältä joutuu lähtemään.- Anonyymi00006UUSI
Jos täältä joku pitäisi ottaa mukaan, niin Simiti poliittisista erimielisyyksistä huolimatta. Siinä on niin hurjan näköinen ukko, että siitä olisi katastrofiolosuhteissa hyötyä.
Sergei toki antaisi järkevimmät ja käytännöllisimmät neuvot, ja FHL rukoilisi Jumalaa. - Anonyymi00007UUSI
Painu hybridikeskuksen trolli vittuusi. Ketään ei kiinnosta sun paskat trollaukset.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos täältä joku pitäisi ottaa mukaan, niin Simiti poliittisista erimielisyyksistä huolimatta. Siinä on niin hurjan näköinen ukko, että siitä olisi katastrofiolosuhteissa hyötyä.
Sergei toki antaisi järkevimmät ja käytännöllisimmät neuvot, ja FHL rukoilisi Jumalaa.Vittu että huoraava trolli tuli taas hybridikeskukseen huoraamaan ja haukkumaan oikeita Suomalaisia
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Painu hybridikeskuksen trolli vittuusi. Ketään ei kiinnosta sun paskat trollaukset.
Mä olen ihan varma että olet persaukinen nisti ylilaudalta. Mihin sä täältä luulet lähteväsi? Et yhtään mihinkään. Haha.
Sanoin jo, että olen Simin kanssa eri mieltä asioista. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vittu että huoraava trolli tuli taas hybridikeskukseen huoraamaan ja haukkumaan oikeita Suomalaisia
8:33
Kattos. Joku pikkurohkea on herännyt lauantaiaamuna nimittelemään ja kiroilemaan. Ei oikeat suomalaiset noin käyttäydy.
Vilma - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kattos. Joku pikkurohkea on herännyt lauantaiaamuna nimittelemään ja kiroilemaan. Ei oikeat suomalaiset noin käyttäydy.
VilmaKuole paska kuole ukrainan trolli
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
VilmaHuuooooraaaaa! Kuole persehuoooooooraaaa. Kuoooleeee juntttttiiii!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuole paska kuole ukrainan trolli
Voi reppana. Missä sivistyksesi?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Huuooooraaaaa! Kuole persehuoooooooraaaa. Kuoooleeee juntttttiiii!
Voi reppana.
- Anonyymi00011UUSI
Mikä se juttu oli, että joku ois jöötillä käynyt jonkun edustajan asunnossa? Onneksi asiaan ei liittynyt isompaa rikosta, kuten Japanissa, kun henkirikostapauksen ainoa todiste oli vetämätön vessa. Joutuivat analysoimaan. Tosi juttu.
- Anonyymi00012UUSI
Höpöjuttua.
Salarakas oli jöötännyt pönttöön ja puolisko löysi sen. Kansaned keksi vakoilujutun. Taitaa olla yhteinen salarakas kun on sama tavaramerkki. - Anonyymi00013UUSI
Nykyihminen keskittyy lähinnä siihen älylaitteeseensa, jopa pskalla istuessaan, niin ei sitä voi joka köntsäystä muistaa huudella.
- Anonyymi00014UUSI
Mun vessassa on pahimman vainoamisen aikaan käyty pskalla.
Olkoonkin niin, että kyseessä oli huoltomies, niin turvallisuuden tunne häviää pitkäksi aikaa, kun asunnossa käydään ilman lupaa.
Eikä kiva yllätys, kun tulee töistä ja kauhea vetämättömän pskan haju leijuu kämpässä.
🕳️- Anonyymi00023UUSI
Toivottavasti oli edes laillinen syy huoltokäynnille. Törkeää käydä toisen vessassa hädällä.
Saitko edes ruusupuskaa hyvitykseksi 🤭
Nöf 🐷 - Anonyymi00034UUSI
Vittu sä oot pelle.
- Anonyymi00015UUSI
Joku poistatti sen toisen ketjun. En päässyt enää kommentoimaan.
On tää niin herkkää.
Ilmeisesti syytetty väärää tahoa teoista.
Ja jollain on kauhea kommaripelko, kun on muistissa 60- ja 70-luvun nuorisokapina ja lapsukaiset olivat ns. paremmista perheistä heilumassa.- Anonyymi00026UUSI
Modetrollit on äärioikeistolaisia ja hokevat kommaria. Vittu ne on juntteja.
Asiassa on menossa poliisitutkinta, mutta aloittaja lulee tietävänsä asian ilman tutkintaakin. Käyttää vielä katukieltä ja kiroilee.
- Anonyymi00027UUSI
Vittu sä oot looserinatsilesta.
- Anonyymi00018UUSI
Nykkö sen vasta hokasit
Voihan olla, että osa kuvitteleekin kuultuaan toiselta tunkeutumisesta. Alkaa aivot etsiä merkkejä omankin kodin nurkista tunkeutumisesta.
Se on helposti sellainen dominoefekti, perusteeton pelko realisoituu omassa päässä, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut.
En muista hienompaa termiä tälle ketjureaktiolle. Ehkä joku muu muistaa.- Anonyymi00019UUSI
Joo. Ja 2. avaimet voivat olla huoltomiehelle, isännöitsijällä, naapurilla, sukulaisella, avainfirmalla. Entä eduskuntatalon maalanneet anarkistit.
Vilma
- Anonyymi00020UUSI
Kuulostaa ihan itäisen naapurin huonolta huumorilta.
-Ty- Anonyymi00025UUSI
Ai Ukrainan sekoilulta?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai Ukrainan sekoilulta?
Ei.
-Ty - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei.
-TyPainu trolli vittuusi.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Painu trolli vittuusi.
Kommentoit väärään kohtaan.
-Ty
Juu isännöitsijä tai huolto tuskin toisten kotona käy. Tieteski jos avaimensa on unohtanu, niin joku voi kopioida, mutta epätodennäköistä, että useampi noi ois unohtanu.
Vanhemman abloyn pakka oli joustava, jollon välilevyt sai raotettua ja siten pysty avaimen lovet tunnusteleen rautalangalla. Mutta noita tuskin nykyään enää on.
Execistä taas on suojaus vanhentunu, niin asukas voi oman lukon ja jonkun muun, vaikka yleise tilan lukon purkamalla selvittää yleisavaimen ja teettää uuden.Mutta tosiaa nää on työläitä, että enempi itekin luulen aloittajan olevan oikeilla jäljillä.
- Anonyymi00028UUSI
Olemme kuulemma demokratian ytimessä.
Ois tärkeää tietää, ovatko kaikki kokoomuslaisia?
Vilma - Anonyymi00030UUSI
No poliisi uskoo heitä ja se on tärkempää kuin sinun mielipiteesi.
- Anonyymi00031UUSI
Ei poliisia kiinnosta kenenkään mielipiteet vaan, miten asia on.
Uskoo, jos uskoo. Mut sinä uskot, että uskovat.
Oletko läsnä? Et.
Vilma - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei poliisia kiinnosta kenenkään mielipiteet vaan, miten asia on.
Uskoo, jos uskoo. Mut sinä uskot, että uskovat.
Oletko läsnä? Et.
VilmaOlen sen verran läsnä, että jos puhemies tuo esiin lehdistötilaisuudessa eduskunnassa, että Helsingin poliisi tutkii tapausta, niin asia on silloin niin.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olen sen verran läsnä, että jos puhemies tuo esiin lehdistötilaisuudessa eduskunnassa, että Helsingin poliisi tutkii tapausta, niin asia on silloin niin.
20:45
Onko tässä jokin kilpailu? - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
20:45
Onko tässä jokin kilpailu?Kilpailu?
Mitä höpötät?
Kyse on faktasta. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kilpailu?
Mitä höpötät?
Kyse on faktasta.21:58
Et tiedä sen enempää faktoista kuin kukaan mukaan täällä.
Meille kerrotaan jotakin. Uskoo kerrottuun ken haluaa.
Ja jokaisella on ajatuksen ja mielipiteen oikeus. Tämä on faktaa.
Vääntele taas juttua, miten haluat. - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
21:58
Et tiedä sen enempää faktoista kuin kukaan mukaan täällä.
Meille kerrotaan jotakin. Uskoo kerrottuun ken haluaa.
Ja jokaisella on ajatuksen ja mielipiteen oikeus. Tämä on faktaa.
Vääntele taas juttua, miten haluat.Tiedän, että Helsingin poliisi tutkii asiaa ja se on fakta. Miksi ei olisi?
Oletko jotain salateoreetikkoja joka epäilee, että Ylen uutiset televisiossa on feikkiä?
- Anonyymi00037UUSI
Olisiko huojentavampaa jos kansanedustajat olisivat yhtä salaperäisiä mitä kakkaviivat vessanpöntössä:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518