Ja halvennat?
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
En ole tehnyt sellaista
- Anonyymi00002
Tästä syystä en ikinä luottaisi
- Anonyymi00003
Heikossa on luottaminen sinulla
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heikossa on luottaminen sinulla
Heikkoa se on aina sinuun ollut
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heikkoa se on aina sinuun ollut
Ja jälleen anonyyminä vihjailemassa. Miksi teet näin?
- Anonyymi00004
En ole edes aloittanut vielä.
- Anonyymi00005
Söpö tai ujo ei oo mitenkää ilkeästi sanottu.
- Anonyymi00008
Et kiinnosta ja et usko sitä. Jankkaat täällä samaa paskaa joka päivä ja melkein jokaisessa aloituksessa.
- Anonyymi00013
Tää. Sitte käyttäytyny noin ja valittaa / syyllistää muita kun itsellä ei oo ketään
- Anonyymi00014
Puhu omasta puolestasi
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi
Mullahan on seuraa ihan jäätävä jono. Oma, hieno, täydellisyyttä hipova elämä. Sun pitäis pikkuhiljaa mennä itseesi ja hyväksyä rttä olet harhainen ja elät valhetodellisuudessa
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mullahan on seuraa ihan jäätävä jono. Oma, hieno, täydellisyyttä hipova elämä. Sun pitäis pikkuhiljaa mennä itseesi ja hyväksyä rttä olet harhainen ja elät valhetodellisuudessa
Haista vittu
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen vain onnellinen että mun ei tarvitse nähdä sinua.
Olet onneton luuseri - Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen vain onnellinen että mun ei tarvitse nähdä sinua.
Olet onneton luuseriSinä taidat itse olla kun minä elän henkilökohtaista unelmaelämääni, josta olen haaveillut pitkään
- Anonyymi00028
Semmoinen s M mies on...paskan jauhaja..
- Anonyymi00009
Miten nii? No, tää ois alaston mies sulle!
- Anonyymi00010
Pallomaha
- Anonyymi00011
Siks ku suomalaiset on juntteja.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pallomaha
Kato ittees ihrakasa. 🤷🏼♂️
- Anonyymi00018
Aloittaja kysyy miksi, vastaukset on sarjaa miten.
- Anonyymi00019
Miten missä miksi milloin
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten missä miksi milloin
Niin kysyi syytä ilkeilylle ja halventamiselle, niin tässä vastaukset on vain esimerkkejä ilkeilystä, ei vastauksia kysymykseen.
En ole aloittaja.
- Anonyymi00021
Sori, mutta minua ei haittaa tippaakaan halventaa S-ryhmän sontiaisia.
- Anonyymi00023
Siis tarkoitatko S-ryhmällä tätä kauppaketjua?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Siis tarkoitatko S-ryhmällä tätä kauppaketjua?
Kyllä. Joskus lähiPrisman henksu voisi vaikka tajuta pitää turpansa kiinni ja olla ehdottamatta typeryyksiä. Lisäksi ovat ulkoistaneet ruokatilausten toimitukset Woltille ja en halua tukea kyseistä tuontityövoiman ylläpitäjää, joten jatkossa hankin ruokani jostain toisaalta.
- Anonyymi00022
Eipä tule harrastettua moista.
- Anonyymi00027
Milloin?
- Anonyymi00029
mä en sua pa ne enää koskaan -sia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338