Oli olla tuolla ihmisten ilmoilla. Johtunee syrjäytymiseni korkeasta asteesta + siitä että oon ollut viikon ilman li-hallisia hi-moja. Ei se päivä ala paistamaan risukasaan vaikka jotkut yrittää olla ilman. Mitä lie wannabe-kuntokuureja. Kaveri oli joskus sata päivää ilman ja sanoi että egobuustaus toimi vain muutamalle ensimmäiselle päivälle. En ole hul-lu 😱!
En mä oo zombie vaan kaikki muut (ja itse asiassa li-halla kyllästetyt yksilöt on aivan kuin zombeja). Tässä Quagmire - https://www.youtube.com/watch?v=EZUVXst_zOM . LIITTYKÄÄ TINDERIIN 🤩🤣! Ps. Naisten on turha alkaa moralisoimaan koska siinä tapauksessa ne ei tiedä mistä aloituksessani puhun. Toi zombiemoodi koskee nimenomaan jätkiä. -💊-.
En mä oo zombie vaan kaikki muut (ja itse asiassa li-halla kyllästetyt yksilöt on aivan kuin zombeja). Tässä Quagmire - https://www.youtube.com/watch?v=EZUVXst_zOM . LIITTYKÄÄ TINDERIIN 🤩🤣! Ps. Naisten on turha alkaa moralisoimaan koska siinä tapauksessa ne ei tiedä mistä aloituksessani puhun. Toi zombiemoodi koskee nimenomaan jätkiä. -💊-.
Vastaukset 34
Vanhimmat
Mulla olis monenlaista aktiviteettia tiedossa. Jota olen siis kaivannut. Ei nyt jotenkin kiinnostakaan. Tulee hoidettua vaan pakolliset kuviot.
... Biologiset pakot 😁? On mullakin ollut järkeviä juttuja mitä tehdä joiden vuoksi lihankyttäilyt ovat jääneet vähiin. Aina ei edes ehdi tehdä mitä haluaa. Mullakin meni lähes tunti ruokaostosreissulle vaikka yritin olla ripeä kuten aina. Joitain tuotteita ei meinaa millään löytää enkä löytänytkään yhtä einestä. Onneks tutusta lähikaupastani löytyy sitä ja kaupan kompaktiuden ansiosta se on helppo löytää. Ulkomuistista muistaa missä eri tuotteet ovat. -💊-.
Joo. Vieraasta kaupasta ei löydä kyllä yhtään mitään.
Vesa-Matti Loirilla oli aikanaan niin monta harrastusta kuin vain miehellä voi elämänsä aikana olla. Veikkauksen ja buukkauksen alkuaikojen tiimellyksessä taksaripisteet pyörien niin kerto-, jako-, ja kertolaskut ulkoa opetellen Vesan ilmiömäinen taito soveltaa lennosta oli jotain muuta kuin 20 vuotta 10m⁴ sisällä viettämien vuosien kangistamat nykyaikalaiset.
Toisto-lihasmuisti, toisto-lihasmuisti...
Taljat kouluun? Vesa ei muistoansa antaisi pilata millään halvalla. Edes tulkinnallisesti. Oikeasti ainutlaatuinen mitä ihmiset muistelleet kadulla ja baareissa. Kaikilla jotain erilaista kerrottavaa. Vielä kun kansantanhuja muistavat osaisivat jotain arvokasta oppiakin tuottaa jäämistöksi hänestä.
-Vikasietotilassa- koko juttu.
Norjakaan pitkään One-hit-wondereita tuottanut ennen kansakunnan pimennystä.
No voi vittu taas! Mulla on ollut kymmeniä harrastuksia. Nyt ei hetkeen kiinnosta, koska selkä kipeä. En asu myöskään missään pienessä kopissa kerrostalossa, kuten sinä.
Mut meän mersut, meän gonad, meän kse! Meän kaukosäätimellä meän mäen mäen ainakaan silviisii mäen toliaaviisii mäen ainakaan nytten mäen muista mäen kehtaa mee vaan mäkeen.
Ja pysykin siellä.
Rati-riti ralla tuli talvihalla.
Itsekkin olen syrjäytynyt. Hirveetä mennä ovesta ulos ja se epätodellinen olo lävähtää suoraan kasvoihin.
Syrjäytynyt eli jumala :) 🛐. Erilainen perspektiivi, laatikon ulkopuolelta. Tavallaan viihdettä katsella kuinka lampaat juoksentelevat kehää ympäri. Samojen asioiden toistaminen, historian toistaminen. Kaikki pysyy aina samana. Pidemmittä puheitta, päiväni murmelina (se biisi 👌). https://www.youtube.com/watch?v=_ro-7ljyQMI . Shakan verse iskee tossa piisissä.
Mä oon oikeesti tosi filosofinen ja kriittinen ajattelija. Sitä ei vaan jaksa kuin vain välillä koska kuka näitä jaksaa vatvoa 🤷♂️. Räppäreillä on NNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon enemmän asiaa kuin virkamiehillä. Spirituaalisesti light-years ahead of them. Ickekin on äänessä 😅. Sen äänen tunnistaminen on yleistietoa jos multa kysytään. Tossa biisissä on sama Jontin quote minkä pistin yhelle täällä palstalla täsä vähän aikaa sitten. -💊-.
Ro-ma-ni-an pand... anteeksi nal-let. Kiikarilla vuodesta 2200. Kelpaako häkki?
Muistin oikein. Matrix-saaga ajoittuu noin vuoteen 2200. Melkoisen realistinen dystopia siinä kuvattu kun mietitään A.I.:tä eli Terminatorismia. Onko tää todellisuus Matrix 😅? Ette voi todistaa ettei se olis ☝️. -💊-.
Pelaatteko dominoa siellä talot näyttäisi vähän joltain italian-job -ketjukirjeeltä. Tommosta kuukkelin laatikoita jotain.... pönttöjä? Eikö ne silleen sanonu niitä ennen?
Ei hitto mun pitää mennä kattoon takaperin Generation Kill-sarja.
En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa. En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa. En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa. En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa. En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa. En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa. En huomannut merijalkaväen lähtevän mafian harhatiedosta väärään suuntaan Irakissa.
-Springfield elementary
Supooooo! Mä ohitan tän kill-switchin ette saanut kuin SDK:t näiltä tavallisilta nörteiltä. Ja kaikki muut pakkaustiedostot. Mut. Kaistat on monet. Pitäkää hauskaa sosialistiparatiisissa.
Ai. Sulla sitte tapana olla toisten leivänsyrjässä kii.
En oo ikinä äänestänyt ja koska oon elämämkoululainen niin mä voin sentään nostaa kädet ilmaan ja todeta että eipähän oo ainakaan minun vikani että olemme tässä tilanteessa v. 2026. Samalla en joudu aktiivisesti kantamaan omaa korteani kekoon eli tukemaan globaalin teknokratian luomista. Po-liisivaltiomallia on väläytelty jo tovi. Soti-lasjunttasysteemi. Miksi? Sehän tiedetään tässä vaiheessa että "siksi".
Eli kontrolli. Liikkumistamme on alettu rajoittamaan polttoaineiden hintojen nousun myötä. Se ei ole sattumaa. Harvoin sattumia esiintyy. Oon siis ideologisesti työtön 🤔? Kenties alitajuisesti. P.S. En oo seurannut ees än-äs "salaliit-toteoreetikoita" aikoihin. Se on hyvin, hyvin satunnaista eli on mulla omaakin ajattelua ☝️. -💊-.
Nii, ja polkupyörä on mun mielestä edelleenkin ihmiskunnan paras keksintö tähän päivään mennessä. Jokin aurinkopaneeliyhdistelmä sähköpyörän kanssa ois optimaalinen kapistus. Chiittasin tekoälyltä nää nimet. Karl von Drais, Kirkpatrick Macmillan, John Kemp Starley.
Teslakin oli nero. Jos sen ois annettu toteuttaa itseään ja sitä ois rahoitettu niin halvat sähköautot sähköpolttoaineineen ois olleet markkinoilla jo vuosikymmeniä. Tässäkin asiassa rikkain 1 % on estänyt ihmiskunnan kehityksen ja edistyksen, ja sama meno jatkuu edelleen. -💊-.
Te ootte ihme kakun saanut aikaiseksi mikä on kaatunut vauhdissa pitkin pituuttaan. Titanic 2. Taas liikaa vauhtia. 40 prosenttia tiedoista väärää. Sillä Raattentie-effect moteissa. Ihme vempuloita.
Joka vitun kerta näitten priimusoppilaiden taidonnäytteitä.
Sit ku huomaat olevasi peräloossissa mistä tulitkin muista se toimii vaan kerran.
Arvaako lapsosista kuka avaa parhaillaan wow-signaalia? Tiedättekö mistä siellä on merkintöjä kynällä? Planaareista.
70 prosenttia naisista kannattaa väkivaltaa jos se on niille eduksi. Mafia -> edunsaantihommat, (suomeksi turpaan jollekin muulle itsensä sijaan) sillä opettajainneuvos kysyy taas selitettä tutusti mafialta asiantuntijoiden sijaan.
Sama lopputulos ilman tulosta tietenkin.
Aaa KRP paikalla joo pitäkää kevytliikenne auki normaalit kiinni. Joku 7 switchausta ainakin päällänsä. Jos molemmat väylät pitää auki ne "poimuu" keskenään. Se heittää villit aika-avaruudet numeraaleihin. Laivanupotusta.
Das Boot!
Viikon verran jos jaksatte kevyttä datailua niin päästään ulapalta.
Vähän ku Pokemonia.
Hayabusa mitään typeriä satelliitteja koskaan rakennellut.
Tässä sille yhdelle pankkivirkailijalle kiinnostaako ottaa enemmänkin selvää?
https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/17cgikx/pystyykö_kukaan_selittämään_näitä_valoja/
Vähän sama kun teillä esipuheet kun pitää niin se ei tunnu niin ryöstöltä.