Miehet, älkää investoiko aikaanne, rahaansa, tunteitanne ja koko elämäänne ihmiseen, johon ette voi luottaa.
Jos toinen pitää koko ajan vaihtoehtoja lämpiminä ja on valmis lähtemään heti, kun vastaan tulee houkuttelevampi vaihtoehto, te ette ole rakentamassa yhteistä tulevaisuutta. Te olette vain väliaikainen pysäkki siihen asti, kunnes seuraava juna saapuu.
Ilman uskollisuutta ja luottamusta parisuhteeseen investoiminen on aika huono sijoitus.
Jos toinen pitää koko ajan vaihtoehtoja lämpiminä ja on valmis lähtemään heti, kun vastaan tulee houkuttelevampi vaihtoehto, te ette ole rakentamassa yhteistä tulevaisuutta. Te olette vain väliaikainen pysäkki siihen asti, kunnes seuraava juna saapuu.
Ilman uskollisuutta ja luottamusta parisuhteeseen investoiminen on aika huono sijoitus.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Ei kai kukaan järkevä investoikaan, ellei ensin laske kustannuksia ja tee pohjatyötä kunnolla.
Entä jos mies sanoo ettei halua parisuhdetta? Mitä naisen tulisi siinä tilanteessa tehdä? Jäädä silti vai katsella muita vaihtoehtoja? Itse olen silti jäänyt. Olen huomannut, että jos oikeasti rakastaa ei voi kovin syvästi kiinnostua muista. En aio laittaa tunteitani syrjään. On vain hän enkä halua muita vaihtoehtoja.
Minä en ole koskaan sanonut, etten haluaisi parisuhdetta. Päinvastoin, pidin meitä parisuhteena ja elin sen mukaisesti. Siksi jälkikäteen esitetty väite jostain epämääräisestä “hengailusta” tuntuu aika oudolta.
Ap:lle haukotuksia. 🥱
Ota nainen, käytä sitä kaikkeen mihin haluat, laita se tekemään kotitöitä, "lainaa" siltä rahaa.
Näin MIES toimii.
Ja paskat toimi. Tuo on typerää yleistämistä