näyttäen....hmm. .. wolverinelta :))
Mitäpä nainen tuumaisit, kun miehesi tulisi eräjormalomalta kauheat poskipartapuskat leukaperissään :)))
Ps. Olen tullut siihen tulokseen, että palstan parasta antia on väliksen kysely-formaatti.
-keinovaginamies-
Mitäpä nainen tuumaisit, kun miehesi tulisi eräjormalomalta kauheat poskipartapuskat leukaperissään :)))
Ps. Olen tullut siihen tulokseen, että palstan parasta antia on väliksen kysely-formaatti.
-keinovaginamies-
Vastaukset 10
Vanhimmat
Soi nii maan prkuleesti välipartapussikses, ettei yläfemmoilla oo mitää asiaa lähellekään.
No parta ei pahoille kasva ja jos kasvaa antaa kasvaa. Luonto loi parran syystä tai toisesta ja kyllähän se kasvaa jollei sitä poiskaan höylää/aja. Ei tietysti kaikilla miehilläkään kasva ja joillain naisilla sen sijaan kasvaa kyllä eli ok.
Hyväksyisin.
En ole keksinyt parralle järkevää tarkoitusta, mutta kun ei sitä jaksa höyläilläkään, niin puskeehan se.
Ehkä pakkasessa suojaa vähän viimalta?
Mutta väliksen pitäis innostua taas laittamaan niitä hyvin mielikuvituksellisia skenaarioita/kysymyksiä naisille.
Myös hra/rva funeaun taidepläjäyksiä voisi esiintyä.
-keinovaginamies-
Ehkä se on vain sivutuote, hormonien jäynää näin _karva_vastaisessa_ maailmassa. 😄
Mutta onhan se parhaimmillaan komea, kuten mäyrällä raidallinen pää.
Tietokantojen selailu kolmantena osapuolena ei ookaan ku teiän vakkareitten hupia. Mut sitte se hupi meille taviksille vasta alkaaki, ku jäätte siitäkin kii.
Kukas se oli se Pasila-sarjan poliisipäällikkö ja mitäs se aina huudahtelikaan, kun alkoi heittää?
-keinovaginamies-
En tiedä, ku en oo kattonu. Enkä kato. Teppo varmaan heittää ilmaveivit, ja femman naapurin Maurille. Ja huutaa lopuks Pekka perään.!
Pidän karkeasti ottaen sellaisesta miestyypistä monien muiden miestyyppien lisäksi. Liki Clint Eastwood vähän villiintyneenä naavaa korvissa ja poskipielissä istumassa kohmeessa itäneen omenapuun alla.
Mun oven taakse ilmesty kerran Gene Hackmanin näkönen kaupparatsu. Mutta se oli naisoletettu. Yritti viel väkisin päästä sisään.