Näinpä. Miksi ette toimi vaan sallitte sairaiden ihmisten ilkeityt? Teillä on vastuu!
2Äänestä
Anonyymi00002
Olen samaa mieltä. Miksi täällä saa misogynia rehottaa?
2Äänestä
Anonyymi00005
Koska kansa klikkaileepi sen tason ketjuja tulessa auki. T naiselta
0Äänestä
Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näitä oli niin monta, että todella ihmetytti. Eihän tiedä pyytää, jollei tiedä sisältöä. Vilma
0Äänestä
Anonyymi00003
Ei se noin huutelemalla onnistu. Mene laittamaan suoraa palautetta ylläpidolle sähköpostiin. Niin minä olen tehnyt. https://www.suomi24.fi/palaute
Asiattomista viesteistä kannattaa myös tehdä ilmoitus suoraan viestin Ilmoita-toiminnolla
0Äänestä
Anonyymi00004
niin, katsotaan nyt kuinka nopeasti se feministinen koneisto toimii
1Äänestä
Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai kyseessä on oikein koneisto jos joku vessan seinätöhry poistuu? Älä poika sure, sinä voit kirjoittaa aina uuden. -Ta To
0Äänestä
Anonyymi00007
Ja siirtäkää politiikka politiikan puolelle.
0Äänestä
Anonyymi00001
Ja uskonnon tuputtajat myös. Ettetö osaa / tahdo vai ettekö kykene?
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00001 kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin SANANVAPAUS, se koskee myös uskonnollisia asioita.
2Äänestä
Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin SANANVAPAUS, se koskee myös uskonnollisia asioita.
Pöpiltä kirjoittaja vaikuttaa. Tukehtuu omaan fanaattisuuteensa. Vilma Ei pidä aliarvioida kirjoittajia. Ihmisillä o n aina jokin vakaumus. Voi olla liian vaikeaa sinullekin.
0Äänestä
Anonyymi00001
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niille on omat palstat!
0Äänestä
Anonyymi00019
Anonyymi00001 kirjoitti:
Niille on omat palstat!
NIIN ON MYÖS SANANVAPAUDELLEKIN OMA PALSTA.
0Äänestä
Anonyymi00011
huvigusn pelini pokefin kuvernööfri, on kavefeiga,k en ole ogganug monia 19kpl taigaa olla, uusi maailmz gtaas mihin pääsedn dbvaxixxa olin jo Sgrip pääsen..
Miksi joku viitsii käyttää noin paljon voimavaroja trollaamiseen ja herjaamiseen? Vähällä vaivalla voisi keksi mukavia keskustelunaiheita ja käyttää aikaansa järkevään suoropuheliuun.
On vaikea ymmärtää, mitä nuo trollit ajavat takaa? Mitä järkeä? Tämä ei aukene ...
Asiasta toiseen... palstan ulkomuoto on muuttunut omituiseksi ja myrkynvihreäksi. Kestää taas hetken tottua uuteen. 🤔
Vastaukset 24
Vanhimmat
Näinpä. Miksi ette toimi vaan sallitte sairaiden ihmisten ilkeityt? Teillä on vastuu!
Olen samaa mieltä. Miksi täällä saa misogynia rehottaa?
Näitä oli niin monta, että todella ihmetytti. Eihän tiedä pyytää, jollei tiedä sisältöä.
Vilma
Ei se noin huutelemalla onnistu. Mene laittamaan suoraa palautetta ylläpidolle sähköpostiin. Niin minä olen tehnyt. https://www.suomi24.fi/palaute
Asiattomista viesteistä kannattaa myös tehdä ilmoitus suoraan viestin Ilmoita-toiminnolla
Ai kyseessä on oikein koneisto jos joku vessan seinätöhry poistuu? Älä poika sure, sinä voit kirjoittaa aina uuden. -Ta To
Ja siirtäkää politiikka politiikan puolelle.
Pöpiltä kirjoittaja vaikuttaa. Tukehtuu omaan fanaattisuuteensa.
Vilma
Ei pidä aliarvioida kirjoittajia. Ihmisillä o n aina jokin vakaumus.
Voi olla liian vaikeaa sinullekin.
Niille on omat palstat!
NIIN ON MYÖS SANANVAPAUDELLEKIN OMA PALSTA.
huvigusn pelini pokefin kuvernööfri, on kavefeiga,k en ole ogganug monia 19kpl taigaa olla, uusi maailmz gtaas mihin pääsedn dbvaxixxa olin jo Sgrip pääsen..
Miksi joku viitsii käyttää noin paljon voimavaroja trollaamiseen ja herjaamiseen? Vähällä vaivalla voisi keksi mukavia keskustelunaiheita ja käyttää aikaansa järkevään suoropuheliuun.
On vaikea ymmärtää, mitä nuo trollit ajavat takaa? Mitä järkeä? Tämä ei aukene ...
Asiasta toiseen... palstan ulkomuoto on muuttunut omituiseksi ja myrkynvihreäksi. Kestää taas hetken tottua uuteen. 🤔
Ei ole kyse tuollaista edes, vaan kiihkoilijasta.
Sillä taitaa olla psykoosi päällä ja hallinta hukassa.
En ole täysin perillä trollien psykooseista ja elämänhallinnan lipsumisesta, mutta oletan, että jotain on sekaisin ja "tulehdustilassa".
Ehkä sillä on vaan paha olla ja se "oksentaa" huonoa oloaan palstalle? Ei olisi ensimmäine kerta.
Ikävää, että näitä sattuu ja keskusteluja pilataan aiheettomasti.
South Park, kausi 20.
Eikö kyse nyt ollut aloituksista?
Eikö nainen olekkaan samanarvoinen mieheen nähden , vaan heikko ja apua tarvitseva ? Outoa tasa-arvoa
Tasa arvo on ainoastaan ja vain naisten päässä, mielikuvituksessa. Minkäänlaista todellisuuspohjaa sille ei ole olemassa.
minä jakxsa<n höpögellä ikä ä-palsgzn kansxa, oli irfhe ehxottss jobain pokdfi-peliä jonka ikärajakin näyggi oleVAN 21