Perjantai jälleen blääh

Viikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän?

Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia.

Eikö nyt vois vaan olla aurinkoinen syssy kivoine ruskineen... 🫩🍁🍂🍃
65323
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 65

Vanhimmat

Täällä myös pihahommia. Ei ole tosin kaikki lehdet pudonneet puusta. Tuli idea! Tee sää ysärinuorena tänään levyraati! 10 biisiä vuosilta 1990-2000. Joka vuodelta yksi. Muut saa äänestää parasta ja arvioida perusteluineen.

1Äänestä
  • Tai mä voin tehdä.

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00001 kirjoitti:

Tai mä voin tehdä.

Jos viittit, niin kiva. Mun renkutukset jo tiietään. 🙏

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos viittit, niin kiva. Mun renkutukset jo tiietään. 🙏

Ai. No kiva. Joku ihme innostus, et olen alkanut käydä kaikkia vuosilistoja läpi. Siis nostalgiamielessä. Paljon löytänyt sellaisia, joita en muistanutkaan.

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00001 kirjoitti:

Ai. No kiva. Joku ihme innostus, et olen alkanut käydä kaikkia vuosilistoja läpi. Siis nostalgiamielessä. Paljon löytänyt sellaisia, joita en muistanutkaan.

Sieltä löytyy helmiä, kun kahlaa läpi ajan kanssa. Musiikki oli tietyllä tavalla vielä musiikkia, toisin kun nyt se on melodista kakofoniaa. Johon kyllä korva tottuu, jopa toisinaan mieltyykin.

Äänestä

• Aloittaja

Tökstöksnöö kirjoitti:

Sieltä löytyy helmiä, kun kahlaa läpi ajan kanssa. Musiikki oli tietyllä tavalla vielä musiikkia, toisin kun nyt se on melodista kakofoniaa. Johon kyllä korva tottuu, jopa toisinaan mieltyykin.

Musiikkilistaa kasarilta odotellessa laitoin bilekamppeetkin päälle ja hiukset lakkaan. Juhlat voi alkaa. 😂

Äänestä

Ihan hyvin vois olla aurinkokeli, nättiä vaahterapuuta pihalla ja aurinko siintäisi lehvästöjen välistä :)

Pidin jo syysloman ja kelit suosi tuolloin (pääosin) Eli posin kautta muistelen lomaa. Nyt varmaan sitten autotallihommaa ja omaa rauhaa, kun muorikin lähti reissuun. Pentuleikkejä koiran kanssa tietysti myös :)
Pitäis taikka yhdet letkuliittimet, kun luulen ettei valmiina löydy kehitteillä olevaan sovellukseen. Elämään saa haasteita, kun ei mene markettitavaran perässä, vaan värkkää vanhasta uutta :)

Eikös k.rpä otsassa ole näppärä naisista pitävälle? :))

-keinovaginamies-

1Äänestä
  • Siis taikoa.

-keinovaginamies-

Äänestä

• Aloittaja

Kyllähän se varmaan naisille helpoin olis, äkkiä vaan loikkaa silmille ja voi jättää turhat lätinöt väliin. Ja paljonko se haittaa jos sieltä tatin alapuolelta kuuluu mutinaa, kunhan tatti on oikeessa paikassa.

Äänestä

• Aloittaja

Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllähän se varmaan naisille helpoin olis, äkkiä vaan loikkaa silmille ja voi jättää turhat lätinöt väliin. Ja paljonko se haittaa jos sieltä tatin alapuolelta kuuluu mutinaa, kunhan tatti on oikeessa paikassa.

Täytyy varmaan kokeilla joku päivä pyörähtää kylillä tatti ottassa lippahatun alla. Kerron sitten miten kävi jahka päästää osastolta kotio. 👍

Äänestä

• Aloittaja

Tökstöksnöö kirjoitti:

Täytyy varmaan kokeilla joku päivä pyörähtää kylillä tatti ottassa lippahatun alla. Kerron sitten miten kävi jahka päästää osastolta kotio. 👍

Näköjään keiniksenkin huumori on liian seksustistä. Voi nyt uffaffaffaa en muuta sano.

Äänestä

Aijaa,
Sullahan oli oikein perjantaikuvakin 🍆 👍

-keinovaginamies-

Äänestä
  • Aloittaja

Kas, mun kieroutunut huumorini sai jonkun voimaan pahoin. En tienny että bottejakin voi oksettaa. 😝

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kas, mun kieroutunut huumorini sai jonkun voimaan pahoin. En tienny että bottejakin voi oksettaa. 😝

Sama.
    Kommentteja häipyy. Eivät pidä rennommasta otteesta seksuaalisuuteen nämä botit :))

-keinovaginamies-

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

Sama.
    Kommentteja häipyy. Eivät pidä rennommasta otteesta seksuaalisuuteen nämä botit :))

-keinovaginamies-

Ei näköjään saa yhtään veistellä limakalvojen ja karvojen kera. Kumman tiukka pipo botilla. Onkohan se uskossa?

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei näköjään saa yhtään veistellä limakalvojen ja karvojen kera. Kumman tiukka pipo botilla. Onkohan se uskossa?

Bottielämä on niin kuivaa.
    Ovat vaan kateellisia lihallisemmasta ja tunteikkaammasta mahdollisuudesta :)

-keinovaginamies-

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

Bottielämä on niin kuivaa.
    Ovat vaan kateellisia lihallisemmasta ja tunteikkaammasta mahdollisuudesta :)

-keinovaginamies-

Botti saattaa olla hyperseksuaali, koittaa vaan estää muita olemasta edes nano asteella.

Äänestä

No mitä sadekelillä voi muka tehdä

Äänestä
  • Aloittaja

Sitähän minäkin tässä funtsaan. Kun ei huvita sadetakkia ylle nyhtää ja kuutennii läpimärät vaatteetkin ärsyttää.

Tairan mennä viemään roskia kierrätyspisteelle, tulee ees jotain älyllisempääkin tänää tehtyä. 🥁💡

Äänestä

Rento viikonloppu tulossa. Käyn salilla, lenkillä ystävän kanssa, pojan pelejä katsomassa, vähän siivoan, ehkä leivon omppupiirakkaa. Ei siis mitään ihmeempää 😊

Sää nyt ei ole mikään paras mahdollinen, mutta en anna sen liikaa häiritä. Sain jo suurimmat pihajutut tehtyä, niin nyt on enää vähän haravointia ja muutaman kukkaruukun tyhjennystä. Ne ehtii vaikka ensi viikolla. Se tylsä puoli sateissa on, että kukkaruukkujen mullasta tulee raskasta kuin synti niin siinä mielessä kannattaisi tyhjätä ruukut ennen näitä syyssateita. En koskaan opi 😄 Mutta sen voi ottaa lihastreenin kannalta 😊

Aletheias

1Äänestä
  • Aloittaja

Ja sitten iltapuhteina tuut viihdyttämään meitä tarinan nälkäisiä lukijoita, niillä taljoilla ja muilla mausteilla. 😜👍

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja sitten iltapuhteina tuut viihdyttämään meitä tarinan nälkäisiä lukijoita, niillä taljoilla ja muilla mausteilla. 😜👍

Voisihan sitä bottia testata, miten hyvin mun mausteiset jutut tulee läpi 😅 Se taljatarina nimittäin sai hyvinkin mausteista jatkoa mun mielessä 😁

Aletheias

1Äänestä

• Onko isojakin syntejä?

Pirkkaniksi:
    Jos on isoja, ja niissä oli vain kesäkukkia, niin tönää ruukut vaan suoraan kyljelleen. Nostelee vasta sitten kun suurin osa vedestä on valunut pois.

Tietysti toimii vain sellaisilla alustoilla (nurmi/sora) joita ei tarvi säästellä ruskealta valumavedeltä.

-keinovaginamies-
    a.k.a avustava kukkapuutarhuri

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko isojakin syntejä?

Pirkkaniksi:
    Jos on isoja, ja niissä oli vain kesäkukkia, niin tönää ruukut vaan suoraan kyljelleen. Nostelee vasta sitten kun suurin osa vedestä on valunut pois.

Tietysti toimii vain sellaisilla alustoilla (nurmi/sora) joita ei tarvi säästellä ruskealta valumavedeltä.

-keinovaginamies-
    a.k.a avustava kukkapuutarhuri

Korkeintaan mun ajatukset on syntisiä 😄 Muutoinhan minä olen veroni maksava, kuuliainen kansalainen 😇

Ruukut on sellaisia keskikokoisia kukkaruukkuja ja ne voisi hyvin valuttaa nurmikolle. Sitä pitääkin kokeilla. Vaikka olenkin valtavan vahva lihaskimppu (ainakin kuvitelmissani), niin litimärkä multa ottaa silti vähän voimien päälle. Täällä kun ei multaa voi edes lykätä mihinkään pihan perälle vaan se on raahattava roskin, niin olen joskus raahannut mustaa roskasäkkiä sen näköisenä, että joku olisi voinut kuvitella minun hävittävän ruumista 😅

Kiitos vinkistä! 🤗

Aletheias

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Voisihan sitä bottia testata, miten hyvin mun mausteiset jutut tulee läpi 😅 Se taljatarina nimittäin sai hyvinkin mausteista jatkoa mun mielessä 😁

Aletheias

Testaa, testaa!!! 😁👍
    Pääsen minäkin joskus naisen pään sisään erotiikassa. 😀

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Testaa, testaa!!! 😁👍
    Pääsen minäkin joskus naisen pään sisään erotiikassa. 😀

En tiedä edustanko tavallista naista seksifantasioiden osalta 😁 Mutta ainakin yhden naisen pään sisään niiden kautta pääsisi 😊

Aletheias

1Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

En tiedä edustanko tavallista naista seksifantasioiden osalta 😁 Mutta ainakin yhden naisen pään sisään niiden kautta pääsisi 😊

Aletheias

No nyt kuulostaa rohkealta ja lupaavalta :))
    Toivottavasti kateellinen botti ei puutu peliin.

-keinovaginamies-

Äänestä

Korkeintaan mun ajatukset on syntisiä 😄 Muutoinhan minä olen veroni maksava, kuuliainen kansalainen 😇

Ruukut on sellaisia keskikokoisia kukkaruukkuja ja ne voisi hyvin valuttaa nurmikolle. Sitä pitääkin kokeilla. Vaikka olenkin valtavan vahva lihaskimppu (ainakin kuvitelmissani), niin litimärkä multa ottaa silti vähän voimien päälle. Täällä kun ei multaa voi edes lykätä mihinkään pihan perälle vaan se on raahattava roskin, niin olen joskus raahannut mustaa roskasäkkiä sen näköisenä, että joku olisi voinut kuvitella minun hävittävän ruumista 😅

Kiitos vinkistä! 🤗

Aletheias

Voin kuvitella näyn.
    Vahva muori roijaa olkapäällään ruumista takapihalta autonkonttiin ja pälyilee naapuripihoihin, ettei kukaan vaan näe.

Noloa jos kompastuu ja mullat leviää pihatielle, niin valtava pettymys naapurin miehellä, kun ei ollutkaan mitään jännää.

Itse kaadan suoraan kottikärrryyn tai ruohonleikkurin kärryyn ja kippaan just sinne pihan perälle.

-keinovaginamies-

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

No nyt kuulostaa rohkealta ja lupaavalta :))
    Toivottavasti kateellinen botti ei puutu peliin.

-keinovaginamies-

Ei saanut olla edellinen viesti täällä, vaikken käyttänyt mitään ronskeja sanoja 😄 Onpas täällä nyt tiukka linja, vaikka edelleen täällä saa olla kaiken maailman penetraattori-viestit.. Aika tekopyhää touhua. Katsotaan tuleeko tämäkään läpi 😊

Aletheias

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Voin kuvitella näyn.
    Vahva muori roijaa olkapäällään ruumista takapihalta autonkonttiin ja pälyilee naapuripihoihin, ettei kukaan vaan näe.

Noloa jos kompastuu ja mullat leviää pihatielle, niin valtava pettymys naapurin miehellä, kun ei ollutkaan mitään jännää.

Itse kaadan suoraan kottikärrryyn tai ruohonleikkurin kärryyn ja kippaan just sinne pihan perälle.

-keinovaginamies-

Joo ei kyllä kovinkaan jännää saa näistä mun säkkien raahailuista, vaikka saattaa epäilyttävältä näyttääkin 😄
    On siihen tullut jo tekniikka vuosien mittaan. Oikein raskas säkki kulkeutuu säkkiä reittä vasten linkaten, roska-astioille päästyä täytyy ottaa säkistä kunnon ote ja sellaisella tempaisutekniikalla pynnätä säkki roska-astian päälle, josta sen saa sitten viritettyä aukosta alas. Kerran oli niin raskas, että kun olin tempaissut säkin ylös niin alkoi hetkellisesti pyörryttää 😄

Kunpa voisikin vain kärrätä jonnekin pihan perälle.. samalla saisi siileille suojaa 😊

Aletheias

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Aletheias

No tavallinen tai ei niin mun pää on vielä epätavallisempi naisen pääksi. En ole osannut ikinä eläytyä naiskehoon seksuaalisesti. Sen mitä olen muitten kirjoituksia lukenut, sen verran siitä ymmärrän.

Vähän hankala selittää, mutta ehkä jos miettii että on mies, joka yrittää elää naiskehossa, naiskeholla soveltaa kaikkea mitä fyysisesti tekee, saattaa helpottaa ymmärtämään vieraudentunnetta.

Äänestä

• Aloittaja

Tökstöksnöö kirjoitti:

No tavallinen tai ei niin mun pää on vielä epätavallisempi naisen pääksi. En ole osannut ikinä eläytyä naiskehoon seksuaalisesti. Sen mitä olen muitten kirjoituksia lukenut, sen verran siitä ymmärrän.

Vähän hankala selittää, mutta ehkä jos miettii että on mies, joka yrittää elää naiskehossa, naiskeholla soveltaa kaikkea mitä fyysisesti tekee, saattaa helpottaa ymmärtämään vieraudentunnetta.

Eli luen kyllä mielelläni naisen kun naisen kokemusmaailmasta, koitan päästä kärryille. Vähän heikosti kun olen osannut kehoani käyttää suhteessa pään sisältö.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Radikaali itsensä hyväksyminen (Radical Acceptance)

Tämä psykologinen keino tarkoittaa todellisuuden hyväksymistä sellaisena kuin se on, ilman taistelua sitä vastaan.
    • Mieheys on mielentila, ei pelkkä keho: Voit tietoisesti erottaa toisistaan käsitteet "biologinen keho" ja "minun identiteettini". Kehosi on vain kuori, joka mahdollistaa elämisesi, mutta se ei määritä sitä, kuka sinä olet sisimmässäsi.
    • Kehopoistuvuus (Body neutrality): Aina kehoaan ei tarvitse rakastaa. Voi riittää, että siihen suhtautuu neutraalisti: arvostaa sitä siitä, että se kantaa sinua, toimii ja mahdollistaa asioiden kokemisen, vaikka sen muoto ei vastaisi sisäistä identiteettiä.

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00025 kirjoitti:

Radikaali itsensä hyväksyminen (Radical Acceptance)

Tämä psykologinen keino tarkoittaa todellisuuden hyväksymistä sellaisena kuin se on, ilman taistelua sitä vastaan.
    • Mieheys on mielentila, ei pelkkä keho: Voit tietoisesti erottaa toisistaan käsitteet "biologinen keho" ja "minun identiteettini". Kehosi on vain kuori, joka mahdollistaa elämisesi, mutta se ei määritä sitä, kuka sinä olet sisimmässäsi.
    • Kehopoistuvuus (Body neutrality): Aina kehoaan ei tarvitse rakastaa. Voi riittää, että siihen suhtautuu neutraalisti: arvostaa sitä siitä, että se kantaa sinua, toimii ja mahdollistaa asioiden kokemisen, vaikka sen muoto ei vastaisi sisäistä identiteettiä.

Radical Acceptance toimii mulla, kuten myös että jossain kehossa sielun on oltava kyetäkseen toimimaan. Mieluinen tai ei.

Äänestä

Joo ei kyllä kovinkaan jännää saa näistä mun säkkien raahailuista, vaikka saattaa epäilyttävältä näyttääkin 😄
    On siihen tullut jo tekniikka vuosien mittaan. Oikein raskas säkki kulkeutuu säkkiä reittä vasten linkaten, roska-astioille päästyä täytyy ottaa säkistä kunnon ote ja sellaisella tempaisutekniikalla pynnätä säkki roska-astian päälle, josta sen saa sitten viritettyä aukosta alas. Kerran oli niin raskas, että kun olin tempaissut säkin ylös niin alkoi hetkellisesti pyörryttää 😄

Kunpa voisikin vain kärrätä jonnekin pihan perälle.. samalla saisi siileille suojaa 😊

Aletheias

Harmi kun ollaan niin peltomaisemissa ettei tässä siilit viihdy. Olis kyllä loppusyksystä niille hyvin suojamateriaalia tuolla takapihan perällä, kun kärrään sinne tällaisen puustoisen tontin melkein kaikki lehdetkin.

Kyllä kuulostaa olevan tempaisutekniikka reittä vasten kunnossa. Taas syntyy mielikuvia, joista palstan botti ei tykkää ;) Aletheiaksen lihaksikas reisi, tempaisu ja säkkien tyhjennys :))

-keinovaginamies-

Äänestä

Tykkään rajuilmoista. Lapsena kodissa oli peltikatto ja ihanaa se rankka rummutus kattoon. Tuli rauhallinen tunne että oon täällä katon alla turvassa. Tänää vapaata ja kävin sadevarusteissa ulkoo nii petyin ku ulos astuin niin sade loppui, mitä vattua😠. Olen pyykännyt ja imuroin sängyt ja sijauspatjat ja vaihdoin talvipeitot ja tyynyt. Suihkuverhotkin on kesä ja talvi versiot. Laitoin tunnelmavalot ja poltettavat kynttilät. Kyllä nyt kelpaa😄.🤷‍♀️

1Äänestä
  • Aloittaja

Mä olen myös aina rakastanut ukkosia ja myrskyjä. Oikeen herännyt eloon silloin ja mennyt ulos katselemaan. Penskana istuin taloyhtiön pihassa rengaskeinussa, kun alkoi ukkostaa ja sataa. Äiti tuli partsille karjumaan, sisään sieltä äkkiä kohta paukkuu!

Menin vähän viivytellen aina.. 😅
    Äitini on aina pelännyt ukonilmaa, yhäkin. Minä taas herään yhä eloon ukonilmalla.

Äänestä

tuolllainen sxosiaalizsuuz pokfu-.pslissäni Sisi-ninminwn tyttö wikö hUAKA nimi.. pelin kavweina..

Äänestä

kun jaksaa keksittyä kuin keksi tai keksiviikko...minun joku taxo niin pro V pelissä oiggaa mutta kun pelaan huviksi koska aika hzauxskzz

Äänestä

Haluaisin päästä metsään, käydä sienessä ja palstalla. Elämä tuntuu vaan tuntuu menneen liuan vaikeaksi: on myrsy ja punkin vaanii varvikossa, funeau on kadonnut ja nasvihamielinen r¥strolli riehuu palstalla, hallitus on järkyttävämpi kuin mikään edellinen ja vallan turmelema pahemmin kuin mikään edellinen.

1Äänestä

Jippii perjantai! Ihan sama paistaako vai ei.
Laita sadevaatteet päälle!

Äänestä
  • Aloittaja

En varmana laita työjarruja.

Äänestä

Ihan kiva kun välillä jaksaa sataakin. Voi pestä muutaman koneellisen pyykkiä hötkyilemättä mihinkään.

Nyt illalla olin kuskina, ja aamulla sama jatkuu.

Voisi käydä sallilla, huomenna tai ylihuomenna. On jo viiden päivän tauko, laiskistuu näin pimeällä vuodenajalla.
Reissua pukkaa parin päivän kuluttua, otetaan siis hetki nyt lungisti.

AV

1Äänestä
  • Aloittaja

Onhan sade luonnollekin tervetullutta, välillä vaan ottaa hetken aivoon, kun oli suunnitellut ulkotöitä ja sitten sataa kun aisaa.

Lomareisua?

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Onhan sade luonnollekin tervetullutta, välillä vaan ottaa hetken aivoon, kun oli suunnitellut ulkotöitä ja sitten sataa kun aisaa.

Lomareisua?

Sataisi nyt reilusti ja nostaisi vesistöjen pinnat ennen talveä, sähkö halpenisi.
    Juu. Pienimuotoinen sellainen.

AV

1Äänestä

milloin ihmiset älyy et oikeasti olet mies?

1Äänestä
  • Aloittaja

Nää, ei milloinkaan netissä. Edes kun olen alasti.

1Äänestä

Yritän viikonloppuna levätä, tehdä myös rästiin jääneitä kotihommia ja ehkä leipoa omenapiirakan.

Pitäisi se minunkin tehdä pikkuisen pihahommia, mutta en pirussakaan mene niitä sateeseen tekemään..

Meillä pitäisi olla lokakuun lopulla astutusviikonloppu Randen kanssa, ni pitäisi siivota tuo laatikko jonne olisi tarkoitus valkosipulit astuttaa ensi kesää varten.

Mun tämän kesän sato oli olematon. Se harmittaa. Mut aina ei voi onnistua.

1Äänestä
  • Aloittaja

Astutus, mitä astutatte? 😜

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

No maailman parasta valkosipulia tietenkin.

1Äänestä

• Aloittaja

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mjoo, taitaa olla hektistä hommaa valkosipuleiden kasvatus, liekö kannan jalostusmielessä toiminta käynnissä 😗

Äänestä

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No maailman parasta valkosipulia tietenkin.

Istutatte valkosipulia astuttamisen ohessa:)

AV

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Noniinpä tietennii. Mitenhän mä kuvittelin ihan omiani.... Vissiin tylsää. 😄

https://youtu.be/OuFgZ8bKrcE?is=n61dpKePj0K1wPNj

Juu.. emme harrasta astutusta keskenämme.. :)
    Onhan Rande kyllä rakas, mutta sellainen veljellinen rakas.

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. emme harrasta astutusta keskenämme.. :)
    Onhan Rande kyllä rakas, mutta sellainen veljellinen rakas.

Missähän se Alette viipyy tarinoineen..... 😅

Äänestä

• Ex-Lukka kirjoitti:

Mjoo, taitaa olla hektistä hommaa valkosipuleiden kasvatus, liekö kannan jalostusmielessä toiminta käynnissä 😗

Kas.. Rande on aikanaan siemeniduista tai jostain sellaisesta kasvattanut ensimmäiset kasvit, ja siitä sit seuraavana vuonna ensimmäiset valkosipulit...

Eli joo.. kai siinä jotakin jalostuksen poikasta on. Lajike on Siberian Red ja se ON maailman parasta valkosipulia.

Mä yritin ensin kasvatella pihallani porkkanoita.. erittäin huonolla menestyksellä. Yhtenä kesänä oli perunaa, sekin hiton huonolla menestyksellä ja sittemmin valkosipulia. Valitettavasti tämän kesän satoni mätäni.

Onnekseni Randen sato oli hyvä, niin saan siemensipulit häneltä.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Missähän se Alette viipyy tarinoineen..... 😅

Höö.. olisikos leipomassa sitä omppupiirakkaa. :)

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Höö.. olisikos leipomassa sitä omppupiirakkaa. :)

Eihän sitä nyt koko iltaa leivo. Taitaa olla ahmimassa sitä jo. 😀

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Eihän sitä nyt koko iltaa leivo. Taitaa olla ahmimassa sitä jo. 😀

Tai si vienyt sen omppupiirakan mukanaan poikansa harrastukseen varainkeruumielessä.

Toiset leipasevat aina vaan niitä samoja mokkapaloja..

1Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Tai si vienyt sen omppupiirakan mukanaan poikansa harrastukseen varainkeruumielessä.

Toiset leipasevat aina vaan niitä samoja mokkapaloja..

No sitten maltetaan. Äidin velvollisuudet ennen huvia. 👍

1Äänestä

Pihalla on vielä muuama kukkaruukku, ne pitäisi siivota varastoon odottamaan ensi kevättä. Muuten ei ole mitään suunnitelmia viikonlopulle.
Kotona siivosin ja luuttusin lattiat alkuviikosta, joten siitäkään ei tarvitse huolehtia.

Voin varata viikonlopun sille kaikkein tärkeimmälle: spontaanille olemiselle. Carpe diem! 👋😃

1Äänestä
  • Aloittaja

Olet reippailut itselles vapaan ja rentoutumiseen mahdollistavan viikonlopun tekemällä työt alta ajoissa pois. Oikee meininki. 😄👍

1Äänestä

Syysloma on ensi viikolla. Eli käytännössä alkoi jo tänään. Ellei sitten asu jossain periferiassa, missä kaikki on vähän takapajuista..

Äänestä
  • Aloittaja

No meillä vasta viikon päästä. Asumme siis periferiassa.

Äänestä

Palaudun reissusta. Oli hieno keikka ja olihan tuota populaa kuuntelemassa. Saksa oli yllättävän kallis paikka.
🕳️

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Tökstöksnöö kirjoitti:

Viikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän?

Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia.

Eikö nyt vois vaan olla aurinkoinen syssy kivoine ruskineen... 🫩🍁🍂🍃

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu