Yksi kappale oli tallennettuna koneelleni. Etsin yhden toisen artistin kappaletta (kumpaakaan en muista enkä ole varma onko se koneellani, muttei mikään kummoinen biisi) koneeltani kunnes silmiini osui ensiksi mainittu kappale. Oliko se tökstöksnöö vai kuka joka linkittää välillä sen kappaleita? Bändi meinasi päästä jo unohtumaan. Pitäisi jaksaa selata bändin lukuiset kappaleet läpi. Tuorein kappale on mieleeni: https://www.youtube.com/watch?v=NOeOKI0HHOk .
Melodia ja laulu ovat toimivia, vaikka video ja varmaan musiikkikin on luotu tekoälyllä. Osataanko nykyään enää tehdä hienoa musiikkia ilman tekoälyä 🤔? Taitolaji, todellakin. Melodiassa on jotenkin mukana itänaapurimainen soundi. Liikaa p*rnoa videossa silti minun mielestäni. Musiikkia voi onneksi kuunnella ilman että sitä tarvitsee katsella sillä edellisen maininnan lisäksi en jaksa katsella tekoälyä. Staattiset kuvat vielä menevät mutteivät videot niinkään. - 🍄.
Melodia ja laulu ovat toimivia, vaikka video ja varmaan musiikkikin on luotu tekoälyllä. Osataanko nykyään enää tehdä hienoa musiikkia ilman tekoälyä 🤔? Taitolaji, todellakin. Melodiassa on jotenkin mukana itänaapurimainen soundi. Liikaa p*rnoa videossa silti minun mielestäni. Musiikkia voi onneksi kuunnella ilman että sitä tarvitsee katsella sillä edellisen maininnan lisäksi en jaksa katsella tekoälyä. Staattiset kuvat vielä menevät mutteivät videot niinkään. - 🍄.
Vastaukset 5
Vanhimmat
En minäkään videoita kattele, kuuntelen vaan musat.
Mulla on soittolistalla aika monta Galen kappaketta.
https://youtube.com/playlist?list=PLaZhE7f-9zFg&si=XMyk_N0_WfSpdf9X
Kiitän sinua siitä että sain tietää bändistä sinun ansiostasi 🙂. Kappaleissa mieslaulajan ääni kuulostaa Floridalta johon on sekoittunut ripaus Pitbullia. Yksittäisiä kappaleita jaksan kuunnella silloin tällöin. Genre on jotenkin niin ylienerginen että sitä sopii kuunnella parhaiten joko nousuhumalassa tai liikuntaa harrastaessa. Tempo on kunnossa toisin kuin monissa kappaleissa se on yleisesti ottaen liian hidas. - 🍄.
Oleppa hyvä. Eihän ne kaikki ole edes hyviä, mutta erilaisia.
Katsoin huvikseni läpi. En sanoisi tuota p*rnoksi, mutten välittäisi katsoa myöskään toiseen kertaan. Yleensä en jaksa edes kuunnella näin luokattomalla kuvaformaatilla tehtyä musaa.