Olikohan Jeesus parantanut tuon ihmisen.

Ensin hänellä oli KAIHI.
Toisella kerralla hänellä PIKI MUSTAT PIRUN SILMÄT ja MUSTA KISSAN RAATO PÄÄSSÄ.
Viimeksi mitä näin oli JALKA INVALIIDI jolla oli oikea jalka polvesta jäykistetty, koska oli varmaan hajottanut jo niin monta tekoniveltä, että lääkäri oli sanonut hänelle, että : Ei tipu uusia osia enään!
Tänään esitti minun omaa setääni, mutta NENÄ PISTI NIIN PAHASTI SILMÄÄN, että minä katsoin silmiä ja en sanonut, että : Sinullahan silmien värikin muuttunut vuosien varrella eikä vain nenä!
Oli vielä laihtunutkin ja ei ollut edes nuorenakaan noin SOLAKASSA kunnossa, mutta se LAKKI joka oli päässä niin sen minä olin nähnyt ennenkin.
Tuo on vielä semmonen LAKKI joka ei malliltaan vaan istu kaikkien päähän.

Se juttukin minkä kerto oli kyllä ihme juttu jos oli muka itte saanu jäädä sinne.
Siinä vaiheessa on varmaan toisetkin sanoneet, että : Ei tuollakaan ole papereita ja seki pääsi joten miksi meiltä kyselet papereita!
Hekin vaan ovat sellaisia, että jos yks saa niin hekin haluaa!

Vähän niin, kuin tämä kunnian loukkaus asia!
Kukaan EI HALUAKKAAN OLLA KUNNIALLINEN!
Jos asia olis toisinpäin eli minä kunniaton olisin kunniallinen niin kaikki toisetkin sanos, että : Kyllä mekin kunniallisiksi voidaan alkaa jos HOLOKIN ALKAA, koska hän on sentään ollutkin monessa hyvässä hommassa mukana!

Nyt olen tehnyt vain PASKA HOMMIA vaikka aina olen mielellään JAKANUT OMISTA HYVISTÄKIN HOMMISTA KAIKILLE, KOSKA MINULLE ON OPETETTU, ETTÄ TYÖT TEHDÄÄN KUNNOLLA. AINA ENSIN TYÖT JA JUHLITAAN SITTEN, KUN ON AIKAA, MUTTA KYLLÄ SE YKS ILTA RIITTÄÄ!

Eräät ovat viettäneet JUHLIA monta kymmentä vuotta ja alkavat tekemään töitä, kun täyttävät 55 vuotta. He jaksaa tehdä muutaman vuoden niin voivat jäädä TYÖELÄKKEELLE!
He ovat sentään TERÄS-MUMMOJA!
1<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sekin oli minusta kunnian loukkaus, kun minulta kysyttiin : TARVITKO ASUNTOA?
Vastasin, että : EN TARVI!

Tarkoitin, että : Minä kyllä maksan mielellään TOISTEN ASUMISIA JA ASUN OMIEN VANHEMPIENI LUONA ELI LUOVUN ILMAISTA ASUNTO EDUISTA!

Maksa mielellään 20% veroakin KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHASTA NIIN EI TARVI KENENKÄÄN TULLA SANOMAAN, ETTÄ EN OLE IKINÄ AUTTANUT KETÄÄN VAAN AIHEUTTANUT KAIKILLE PASKAA!

Minulle vielä väitettiin, että : EI SIITÄ OLE MITÄÄN HYÖTYÄ JOS YKSI LUOPUU ILMAISESTA ASUNTO EDUSTA!

Ei heidän asunnot ilmaisia meille ole jotka maksetaan veroja!

Raaseporissa vuokra oli noin 400euroa ja sain sen asumistukena.
En minä koskaan hakenut sossusta toimeentulotukea vaikka olisin saanut, koska olin Karjaalla kuntouttavassa työtoiminnassa ja siellä oli sossu.
Hain häneltä bussi-kortin ja maksusitoumuksen niin sai kuukauden ajella bussilla Raaseporin ja Lohjan alueella.
Tuo kuulu kuntouttavaan ja he joilla auto saivat 50 euroa bensa rahaa!
Kävin 3 kertaa viikossa ja laskin, että minä tienasin paremmin tuossa hommassa, kun kävin 3 päivänä yhteensä 18tuntia viikossa eli noin 72 tuntia kuukaudessa.
Sain yli 800 euroa päivärahaa, asunto oli 400, bussikortti oli 100euroa ja sain vielä valmiin ruuan johon kuulu jälkiruoka ja pulla-kahvit.
Ihmiset valitti vielä, että nämä on orjien hommia!

Tuo Karjaan vanha MARGARIINI TEHDAS JOSSA OLIN JA SAIN PESTÄ KAIKKI IKKUNAT MITÄ SIELTÄ LÖYSIN.
Minusta tuo oli hienosta päästä noin HISTORIALLISEEN RAKENNUKSEEN IVALOLAISENA KUNTOUTTAVAAN TYÖTOIMINTAAN JA VIELÄ PESTÄ NIITÄ VANHOJA ALKUPERÄISIÄ IKKUNOITA!

Margariini tehdas kulkee myös nimellä MEIJERI, koska se valitettavasti toimii samalla tavalla, kuin MEIJERI

Meijeritkin ovat FB KUNNIALLISTA PASKOJA!
Olin silloin FB:ssä, mutta en ottanut kuvia sieltä FB:hen.
He kyllä tiesivät, että minä olin siellä jotka olivat siinä lähellä.
Minun kaverit sanovat minulle, että : Se on Karjaan vanha margariini-tehdas jossa sinä käyt töissä.
Yhdenvertaisuuslain mukaan minäkin olen ollut KARJAAN MARGARIINI-TEHTAALLA TÖISSÄ!
Jalasjärven JUUSTOPORTTIKIN LIITTYY SENTÄÄN MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMAN SUVUN HISTORIAAN!

Minä tein muutaman kerran LEIPÄJUUSTOA ja tein uunijuustoa myös, kun minulla oli POHJANMAAN PROJEKTI MENOSSA JOHON LIITTYI OMAN ÄITINI ISÄN SUVUN KYÖKKI PERINTEET!
Voista aloin tekemään ns MARAGIINIÄ noin vuosi sitten, mutta en silloin vielä sentään TEHTAAN TUOTANTOA RYTKÄSSYT KÄYNTIIN!
Kyllä minä nyt voin jo sanoa, että MARGARIINI-TEHTAANI ON SÄÄNNÖLLISESTI KERRAN VIIKOSSA KÄYNNISSÄ, KOSKA KYLLÄHÄN KARJAAN VANHAN MARGARIINI-TEHTAAN TYÖNTEKIJÄN PITÄÄ SEN VERRAN VANHAA TYÖNANTAJAA KUNNIOITTAA, ETTÄ IVALOSSA AINAKIN KERRAN VIIKOSSA TEHTAILEE MARGARIINIÄ VAIKKA, KUINKA LOUKKAIS FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ensin hänellä oli KAIHI.
Toisella kerralla hänellä PIKI MUSTAT PIRUN SILMÄT ja MUSTA KISSAN RAATO PÄÄSSÄ.
Viimeksi mitä näin oli JALKA INVALIIDI jolla oli oikea jalka polvesta jäykistetty, koska oli varmaan hajottanut jo niin monta tekoniveltä, että lääkäri oli sanonut hänelle, että : Ei tipu uusia osia enään!
Tänään esitti minun omaa setääni, mutta NENÄ PISTI NIIN PAHASTI SILMÄÄN, että minä katsoin silmiä ja en sanonut, että : Sinullahan silmien värikin muuttunut vuosien varrella eikä vain nenä!
Oli vielä laihtunutkin ja ei ollut edes nuorenakaan noin SOLAKASSA kunnossa, mutta se LAKKI joka oli päässä niin sen minä olin nähnyt ennenkin.
Tuo on vielä semmonen LAKKI joka ei malliltaan vaan istu kaikkien päähän.

Se juttukin minkä kerto oli kyllä ihme juttu jos oli muka itte saanu jäädä sinne.
Siinä vaiheessa on varmaan toisetkin sanoneet, että : Ei tuollakaan ole papereita ja seki pääsi joten miksi meiltä kyselet papereita!
Hekin vaan ovat sellaisia, että jos yks saa niin hekin haluaa!

Vähän niin, kuin tämä kunnian loukkaus asia!
Kukaan EI HALUAKKAAN OLLA KUNNIALLINEN!
Jos asia olis toisinpäin eli minä kunniaton olisin kunniallinen niin kaikki toisetkin sanos, että : Kyllä mekin kunniallisiksi voidaan alkaa jos HOLOKIN ALKAA, koska hän on sentään ollutkin monessa hyvässä hommassa mukana!

Nyt olen tehnyt vain PASKA HOMMIA vaikka aina olen mielellään JAKANUT OMISTA HYVISTÄKIN HOMMISTA KAIKILLE, KOSKA MINULLE ON OPETETTU, ETTÄ TYÖT TEHDÄÄN KUNNOLLA. AINA ENSIN TYÖT JA JUHLITAAN SITTEN, KUN ON AIKAA, MUTTA KYLLÄ SE YKS ILTA RIITTÄÄ!

Eräät ovat viettäneet JUHLIA monta kymmentä vuotta ja alkavat tekemään töitä, kun täyttävät 55 vuotta. He jaksaa tehdä muutaman vuoden niin voivat jäädä TYÖELÄKKEELLE!
He ovat sentään TERÄS-MUMMOJA!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu