En tiedä miksi, mutta tulossa on. Harmittaa, kun jotkut joutuu miettimään riittääkö rahna makarooniin.
Kyllä perusturva pitäisi päivittää tähän päivään.
>Simiti<
Kyllä perusturva pitäisi päivittää tähän päivään.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 17
Vanhimmat
Työkyvyn ylläpitävää toimintaa kannattaa harrastaa esimerkiksi kävelemällä lähimpään ruokakauppaan. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka ne sairaseläkkeetkin jäisi maksamatta jos oikein valtion taloutta alkaa kivistelemään? Kannattaisi siis säilyttää jonkinlainen työkyky, voi muuten käydä huonosti? Työkyky voisi olla kalastamista, metsästämistä, sienestämistä, marjastamista?
Ei tuo sinun elämänasenne kovin itsenäiseltä nyt näytä? Heti kun loppuu se massin tulo, niin kuolet nälkään?
AV
Valtio ei maksa senttiäkään mun työkyvyttömyyseläkettä
Pitsan tilaaminen on ökyilyä.
- Sheena
Tuu käymään. Mulla on vielä pari palaa. 😇
>Simiti<
Mietin ittekkin äsken samaa. Kantsii olla käteistä AINA pahan päivän varalle. Nyt kun globalistit ovat tahallaan nostamassa KOKO elämisen hintaa niin se tarkoittaa yhtä kuin sitä että ne yrittää epäsuorasti mutta silti kirjaimellisesti t*p-paa meidät. Työttömät ensimmäisenä.
Tekoälyn siivittämänä massatyöttömyys tulee lisääntymään ja sitä mukaa massojen epäsuora t*p-paminen. Mä nään tän koko teatterin läpi mitä yhteiskunnaksi kutsutaan. Niiden toiminta on maailmanlaajuista joista yksikään ei oo "Aatua" parempi. Että tällaista tänään. -💊-.
On mulla silti penthouse vaikka asunkin vuokralla. Pitäisikö täällä alkaa tehtailemaan ounlifäänssiä 🤔? Kantsii kattoa tarkasti mitä tuotteita ostaa. Coop on hyvä 👌. Yks tietty tonnikalakin on mieleeni hinta-laatusuhteeltaan. -💊-.
Asuuko joku muka nykyään alemmissa kerroksissa?
Thyi noita wannabe penthouselaisia. Sano nyt vielä, ettei niillä ole läpitalohuoneisto.
>Simiti<
Ajattele jos kaikki kerrostalot ammottaisivat tyhjyyttään paitsi ylimmät kerrokset 😆. Siinä olisi kaupunkisuunnittelijoilla ihmettelemistä. Ylimmissä kerroksissa voisi olla läpinäkyvä katto. Entä jokaisessa kerroksessa? Näkisi aina katon ja lattian läpi. Tirkistelijöitä riittäisi 🧐📹📸📲. -💊-.
Meinaatko, että tekoälyn aiheuttaman massatyöttömyyden takana on joku katala suunnitelma? Ei ole, eikä tarvitse. Ihminen itse kiimoissaan ottaa aina uutta tekniikkaa käyttöön, että pääsee helpommalla säästäen aikaa ja rahaa. Näkeehän tämän jo tämän palstan massasieluista, jotka eivät yksinkertaisesti voi olla käyttämättä tätä uutta, hauskaa ja ”ihmeellistä” leikkikaluaan.
Miksi siis mm. yritysten toiminta olisi yhtään erilaista?
Uliseva persu taas huumepäissään poistelee
Ihmiset valittaa köyhyyttä ja tilaa ruokaa kotiinkuljetuksella. Viimeiset 20v olen tehnyt ruokani itse, myös eväät töihin, ja nyt on jo 500 000€ sijoitussalkku. Elämä on valintoja.
En ole kituuttanut ja on vähän enemmän. Elämä on valintoja täynnä.
>Simiti<
Ei Simi ole koskaan valittanut. Luultavasti ihan hyvä eläke, kun on töissäkin käynyt. Itse syön vaan terveellistä ruokaa, mutta ihan ok käyttää johonkin tuollaiseen 20e välillä.
Auto maksaa. Lapsi maksaa. Asuminen maksaa. Matkustelu maksaa. Sosiaalinen elämä maksaa.
Ei tuo mitään tarkoita. Tekoälykupla voi puhjeta ja pörssiromahdus vie kaiken.
Pilasin titsulin. En voinu vastustaa kiusausta, pää kun kääntelee sanoja ominpäin.
Sellaista sattuu.
Juuu, lammas hankain.