Tällainen nainen on rapumiehen makuun
ymmärtäväinen
myötätuntoinen
sitoutuva
perhekeskeinen
kiltti
rauhallinen
hyväkäytöksinen
lojaali
uskollinen
hellä
vahva
ymmärtäväinen
myötätuntoinen
sitoutuva
perhekeskeinen
kiltti
rauhallinen
hyväkäytöksinen
lojaali
uskollinen
hellä
vahva
Vastaukset 9
Vanhimmat
Joo. Olen rapu ja tuossa on kyllä hyviä ominaisuuksia mitä soisi naisella olla
Rapumies on keskivertomiestä paljon herkempi ja kosketuksissa tunteidensa kanssa. He saattavat viehättää syvällisillä pohdinnoillaan ja runoilullaan, mutta myös olla luotaantyöntäviä kovaa maailmantuskaa kokiessaan. Koska miesten herkkyys on usein edelleen tabu, voi rapumies kokea helposti häpeää omasta tunteellisuudestaan ja ajatella olevansa liian erilainen kuin muut. Tämä voi johtaa alakuloisuuteen ja vastoinkäymisiin.
Parisuhteessa rapumies on äärimmäisen romanttinen, ja rakastaa viettää mahdollisimman paljon aikaa rakkaansa kanssa. Joku voi pitää tätä liian takertuvaisena, mutta oikeiden merkkien kanssa, tämä voi olla täydellinen match, kuten esimerkiksi toisen ravun tai härän?
Joo tuonkin minä alle kirjoitan kyllä
Itse rapuna en koe romanttiseksi itseäni. Mutta huomioin toista. Ymmärrän romantiikkaa ja olen tunteellinen.
Ap. Lista on varmaan kaikkien miesten makuun, ei pelkästään meidän rapujen. Ja totean että ap:n listaus on minimi mitä vaadin naiselta.
Juu ei tuossa listassa mitään vikaa löytynyt, vaan vaikuttaa aikalailla sellaiselta yleispätevältä muutenkin
Minä 😳
Mutta en voi nyt vaihtaa rapuun
Olen rapu ja lista on erittäin hyvä. 👍
Ravut on perhekeskeisiä ja sitoutuneita helliä rakastajia. Näin aina sanotaan koopeissa ja pitää paikkansa.
Herkkiä myös menemään kuoreensa, kun vetää porot nokkaan. 😅
Olen melkein kaikkea, mutten mitään täydellisesti. Ajattelin tehdä aloituksen miehulista :)
No eipä kyllä kokemukseni mukaan ole.