kevyesti tai kovasti kaasua painettessa nakuttaa, mutta loppuu.ilm. nakutuksen anturi todeaa vian.Imu puoli on paine- ja lämpötunnistimella ja tietysti kaasuläpän asentotunnistimella hoidettu.Käsikirjojen mukaa tämä ns. siirtymävaihe:ruiskun ajotusta muutetaan riippuen kaasuläpän ja paineen vaihtelun arvoista. Suuttimen aukioloaika on lyhyempi 1.5 ms (norm. 1.5-2.0 ms)ja suihkutus ei ole tuolloin synkroonista koneen sykliin nähden. Missä vika?Muuten auto toimii ok, eli ilm.muut anturit(kampiakselin-nokka-akselin yms.ok)Vain tuossa kiihtytyksessä vika. Onko jollain tietoa tai sattunu vastaavaa? Auto Citikka Saxo 1.4 TUJ 3 kone vm. 2001. Sagem 2000 ohj. syst.
nakuttaa
4
581
Vastaukset
siirtyminen 98 oktaaniseen?
Tämä nyt ei kylläkään ollut vastaus kysymykseesi, mutta saattaisi antaa vinkkiä syystä.- ilkee
sain yhen ehdotuksen merkkikorjaamosta(vankka kokemus), on ollut xantiassa vastaava.Puola rikki(tässä ei perinteinen, vaan tulppien päällä makaava "tanko"jossa puolan osat, oliko vielä, että kahdella tulpalla yhteiset, eli kipinä on aina kahdessä sylinterissä yhtäaikaa(toinen kipinä on"puhdistuskipinä"). Vielä on imupuolen painetunnistin mahd. viallinen.Puola n.150 e ,anturi n60e
- ilekee
ilkee kirjoitti:
sain yhen ehdotuksen merkkikorjaamosta(vankka kokemus), on ollut xantiassa vastaava.Puola rikki(tässä ei perinteinen, vaan tulppien päällä makaava "tanko"jossa puolan osat, oliko vielä, että kahdella tulpalla yhteiset, eli kipinä on aina kahdessä sylinterissä yhtäaikaa(toinen kipinä on"puhdistuskipinä"). Vielä on imupuolen painetunnistin mahd. viallinen.Puola n.150 e ,anturi n60e
puolasysteemin muuntajan ensiopiirin kanssa rinnan oleva konkka oli rikki. Ilmeisesti sekoitti muuntajan(puolan ), että sytytystapahtumia tuli väärään aikaan. Ilmeisestyi kytkentä putsaa puolan jäännösmagnetismista ja -virrasta. Ainakin eka ajelussa veto kiihtytyksessä ok ja ei nakutusta, katellaan.
- ilikee
ilekee kirjoitti:
puolasysteemin muuntajan ensiopiirin kanssa rinnan oleva konkka oli rikki. Ilmeisesti sekoitti muuntajan(puolan ), että sytytystapahtumia tuli väärään aikaan. Ilmeisestyi kytkentä putsaa puolan jäännösmagnetismista ja -virrasta. Ainakin eka ajelussa veto kiihtytyksessä ok ja ei nakutusta, katellaan.
kyllä merkkikorjaamo oli oikeassa kun epäili puolavikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213