Mitäs kuuluu??? Kyselee vain ikävissään:o)))
Iltaa...Te kaikki IHANAT:o))))
18
828
Vastaukset
hyvää kuuluu....:)) entäs sinulle....?:)))
- quistis
Ei kun aikuisen oikeesti..Olen väsynyt ja onnellinen tyttäreni puolesta..Päivä oli hänen ja onnistunut sellainen..Mä muuten sain kans ruusuja yhtä paljon,kuin hänkin??
quistis kirjoitti:
Ei kun aikuisen oikeesti..Olen väsynyt ja onnellinen tyttäreni puolesta..Päivä oli hänen ja onnistunut sellainen..Mä muuten sain kans ruusuja yhtä paljon,kuin hänkin??
sulla ollu ihanat juhlat... ikimuistoiset.... nyt muistat sit vähän levätä....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sulla ollu ihanat juhlat... ikimuistoiset.... nyt muistat sit vähän levätä....:)))))
hik..juu lepää ja rentoutuu;o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sulle tuli....:))))
ja kippis sen kunniaksi;o)) Viel viikko lomaa:o)))
quistis kirjoitti:
ja kippis sen kunniaksi;o)) Viel viikko lomaa:o)))
pien loma tiedos... ihanaa.. jäi kesis vähän lyhkäseks....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pien loma tiedos... ihanaa.. jäi kesis vähän lyhkäseks....:))
Mul kyllä ollu kaikkien aikojen oudoin loma:o(
quistis kirjoitti:
Mul kyllä ollu kaikkien aikojen oudoin loma:o(
paljon tapahtua...... loman aikana....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
paljon tapahtua...... loman aikana....
ja toisaalta taas ei mitään mitä mä haluisin:o)
quistis kirjoitti:
ja toisaalta taas ei mitään mitä mä haluisin:o)
mahoton.... joskus tapahtuu ja sattuu....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mahoton.... joskus tapahtuu ja sattuu....
Mut nyt vähän Quu päisään:o))))
quistis kirjoitti:
Mut nyt vähän Quu päisään:o))))
hyi sinnuu;))) miun pitää mennä... typyllä äidin kaipuu pahat unet vaivaa...... heips ja öitä jos en takas pääse...:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
hyi sinnuu;))) miun pitää mennä... typyllä äidin kaipuu pahat unet vaivaa...... heips ja öitä jos en takas pääse...:)))
mut olisin kyl varmasti paljastanu sulle kaikki salat...Vai olisinkohan;o))
quistis kirjoitti:
mut olisin kyl varmasti paljastanu sulle kaikki salat...Vai olisinkohan;o))
ihan kaikkia...;))) öitä Q... kivoja sellaisia....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ihan kaikkia...;))) öitä Q... kivoja sellaisia....:)))
mä vain narrasin...Mut olen mä hiukan viihteellä;)
Hyvää yötä Sinulle BB:o)))))
- yksitypy evk
mitäs tänne. Ei mitään erikoista ole tapahtunut :=))
Mutta nyt typy on istunut kyllä liikaa täällä huuhaalla tänään, joten nyt poistun. Jatka sinä jutustelua vuorostaan :=)))))- quistis
maissa:o))))) Viel hommia kesken:o)))
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522328- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501379Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad511057- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25786Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647