Siis aivan vaaleimmasta väristä kyse, itse olen pitänyt n kk väliä. Hiukset tosin näyttävät niin kuolleilta, että ajattelin voisiko syy olla liian usein värjäys. Blondaushan kuluttaa hiusta tunnetusti eniten.
Kuinka usein voi blondata hiuksia?
4
1044
Vastaukset
- Hansku83
Ite en värjäisi enää koko päätä jos latvoissa haluttu väri. Viime kertoina oon värjännyt vain juurikasvun vaikka meneehän siinä väriä hukkaan ellei joku kaveri käytä löppuja värejä. Muutama vuosi sitten värjäsin koko kuontalon joka kerta ja latvat kärsi. Laikkuutin lyhyeksi ja samaa värjäysvirhettä en enää tee. Jonkun hiukset kestänee enemmän kuin jonkun toisen
- pipsa
Etkai laita sitä väriä koko päähän?
Blondaa vain juuret!- style^
Välillä laitan koko väriaineen ja välillä pelkät juuret. Kuinka usein juurivärjäys sitten? kk välein?
- Hansku83
style^ kirjoitti:
Välillä laitan koko väriaineen ja välillä pelkät juuret. Kuinka usein juurivärjäys sitten? kk välein?
Sehän riippuu miten itse haluaa tehdä. Joku antaa juuren kasvaa enemmän ja joku vähemmän. Ei kait siihen oo oikeeta vastausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199