Demonit ovat teidänkin läheisyydessänne!

ararat

Kaikki ovat varmasti huomanneet, että tuulettimesta tuleva ilmavirta on epätasaista. Se johtuu siitä, että demonit hyppivät ilmavirrassa halutessaan tuottaa viilennystä kaipaavalle riesaa.

Demonit ovat kotitalouksissa yleisempiä kuin arvaattekaan. Hyvä ystäväni, pastori Markku, on häätänyt monista kodeista demoneita hittoon ja vapauttanut näin ihmiset piinalta. Varokaa demoneita!

31

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

Miksiköhän ateistit eivät joudu demonien valtaamiksi (tyyliin: manaaja) luulisi että juuri ateistit olisivat täysin suojattomia moisille hyökkäyksille.

• ararat

Nimenomaan ateistit ovat demoneitten pahiten riivaamia juuri siksi, että ovat niin kovin suojattomia niiden hyökkäyksille. Otanpa Markkuun yhteyttä, jotta hän rukoilisi ateisteille suuren suojakilven.

• no religion

varoa demonirottia (democrats=demon(c)rats)?

lainattu peelojen käsikirjasta tms.

• ararat

Hyvin varoitettu! Kaikkein pahimpia ovat peelot ja hihhulit. Jumala meitä sellaisilta varjelkoon!

• The_end

myös varoa vampyyreja,noitia,hobitteja ja saunatonttuja.

• ararat

"Muistakaa myös varoa ampyyreja,noitia,hobitteja ja saunatonttuja."
        Etenkin näitä on varottava.

• Höhlät!
        ararat kirjoitti:

"Muistakaa myös varoa ampyyreja,noitia,hobitteja ja saunatonttuja."
        Etenkin näitä on varottava.

Miten nyt saunatontut tulisivat kerrostalon ilmanvaihtoaukoista, hyvänen aika! Ajatelkaa nyt järkevästi! Miten saunatonttu sinne pääsisi tai edes haluaisi päästä. Meidän saunatonttumme on ainakin turvallisesti kotosaunassa lauteiden alla.

• ararat
        Höhlät! kirjoitti:

Miten nyt saunatontut tulisivat kerrostalon ilmanvaihtoaukoista, hyvänen aika! Ajatelkaa nyt järkevästi! Miten saunatonttu sinne pääsisi tai edes haluaisi päästä. Meidän saunatonttumme on ainakin turvallisesti kotosaunassa lauteiden alla.

Tontut nyt vain ovat niin tonttuja, etteivät ne aina tiedä, mistä ja mihin ne ovat itseään tunkemassa. Saunatontut ne ovat varsinaisia piruja, koska juovat isännän saunakaljat salaa. Sitä sitten isännät seuraavana päivänä ihmettelevät, mihin heidän kaljansa katosivat, vaikka ei edes kummoista huppelia päässyt syntymään.

• missä mää asusin sitten

pidä se pastori kaukana meidän tönöstä. mää en haluu joutua häädön alle

• ararat

"ei mua saa häätää
        missä mää asusin sitten
        pidä se pastori kaukana meidän tönöstä. mää en haluu joutua häädön alle"

Pastori Markku on sellainen ihmeidentekijä, ettei hänen mahdiltaan saata yksikään demoni varjeltua. Kyllä jokainen kmuitenkin lopulta paikkansa löytää. Kuten ateistitkin helvetistä.

• helvetistä nääs
        ararat kirjoitti:

"ei mua saa häätää
        missä mää asusin sitten
        pidä se pastori kaukana meidän tönöstä. mää en haluu joutua häädön alle"

Pastori Markku on sellainen ihmeidentekijä, ettei hänen mahdiltaan saata yksikään demoni varjeltua. Kyllä jokainen kmuitenkin lopulta paikkansa löytää. Kuten ateistitkin helvetistä.

viimestään sillon ku taivaalla lukee.
        "u.s. military-polaris-world peace"

• ararat
        helvetistä nääs kirjoitti:

viimestään sillon ku taivaalla lukee.
        "u.s. military-polaris-world peace"

Kyllä, sillä he ovat Herran asialla. Heidän pomminsakin tihkuvat lähimmäisrakkautta!

• sähkömies

Tai sitten tuulettimesi on epätasaisen sähkövirran piinaama tai vehkeesi epäkunnossa. Muista, että on myös olemassa ilmakuoppia. Kunhan ei vaan liian vaarallisia sulle. Vaihda juomavesi.

• ararat

"Tai sitten tuulettimesi on epätasaisen sähkövirran piinaama tai vehkeesi epäkunnossa."
        Tuulettimeni on superhyperultrakähee uutuus, jossa on automaattinen sähkövirran tasain. Siinä on lisäksi kierroslukumittari, joka osoittaa, että käynti on vakaata. Vain ilman virtauksessa on muutoksia, mikä kertoo demoneitten tanssista. Saattaa hyvin olla, että demonit tanssivat hyttysten tapaan ilmavirrassa. Se on niiden parittelulentoa ja ne perkeleet sikiävät sillä kuria.

"Muista, että on myös olemassa ilmakuoppia."
        Tuulettimeni seisoo ihan vakaasti, joten sitä ei ole ilmakuopat pahemmin haitanneet. Sinullako on sellainen leijuva malli?

"Kunhan ei vaan liian vaarallisia sulle."
        Ei ole. Kyllä Jeesus valvoo.

"Vaihda juomavesi."
        Juon vain viiniä, sillä katso, Jeesuskin muutti veden mieluummin viiniksi.

• PekkaPakana

Missä selaimessa olisi vähiten demoneita? Mulla on ainakin riivattu explorer taas vauhdissa. Voisitko kysyä vaikka markku-papilta neuvoa asiaan?

• ararat

"Missä selaimessa olisi vähiten demoneita?"
        Veikkaan, että selaamattomassa.

"Mulla on ainakin riivattu explorer taas vauhdissa. Voisitko kysyä vaikka markku-papilta neuvoa asiaan?"
        Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Rukoilemme Markun kanssa ilosanomaa sinullekin.

• rukoilemista
        ararat kirjoitti:

"Mulla on ainakin riivattu explorer taas vauhdissa. Voisitko kysyä vaikka markku-papilta neuvoa asiaan?"
        Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Rukoilemme Markun kanssa ilosanomaa sinullekin.

explorerin kaa on kokeiltu jo kuule kaikkia konsteja rukoilemisesta syntien tunnustamiseen.
        Ei muuten onnistunu.

pakko vaihtaa firefoxiin.

• ararat
        rukoilemista kirjoitti:

explorerin kaa on kokeiltu jo kuule kaikkia konsteja rukoilemisesta syntien tunnustamiseen.
        Ei muuten onnistunu.

pakko vaihtaa firefoxiin.

"pakko vaihtaa firefoxiin"
        Ei pöllömpi idea. Jeesus pelastaa kaikki firefoxin käyttäjät.

• The_end
        ararat kirjoitti:

"pakko vaihtaa firefoxiin"
        Ei pöllömpi idea. Jeesus pelastaa kaikki firefoxin käyttäjät.

Mullakin on firefox, kyllä vierähti kivi sydämeltä kun sain tietää tulevani pelastetuksi :D

• PekkaPakana
        ararat kirjoitti:

Kyllä se rukous toimii! Taas toimii explorer paremmin kuin koskaan. Ja valituissa paloissakin sanottiin että rukous toimii, joten kyllä se nyt näyttäisi toimivan.

• JSS

siis koetti todistaa Jumalan olemassaoloa rautalaivan pinnalla pysymisellä... Feikki!

• ararat

"Sama henkilö siis koetti todistaa Jumalan olemassaoloa rautalaivan pinnalla pysymisellä..."
        En vaan todistin niin! Muut vain yrittivät venkoilla vastaan ja muka "tietää" asiat paremmin. Todistin paitsi Jumalan myös teidän tietämättömyytenne olevan olemassa.

"Feikki!"
        Nimittelet itseäsi!

• tositarina!

Kun avasin koneen, huomasin että sen tuulettimen olivat vallanneet hirmuiset harmaat demonit jotka olivat naamioituneet pölykasaumiksi! Onneksi minulla oli paineistettua (siunattua) ilmaa, jolla manasin nuo epäluomat koneestani, ja taas oli prosessori turvassa ylikuumenemiselta! Halleluja!

• mua ei hyväksytä missään.

aluks tuo yks häätää mua kotoa ja nyt mut puhalletaan tietokoneen tuulettimista.

• ararat

Tietokoneen puhdistus on puoli ruokaa. Pitäisi vissiin tehdä sama juttu. Nurkat vilisevät villakoiria ja minä kun olen allerginen koiralle. Jopa hotdogista tulee ripuli.

• ararat
        mua ei hyväksytä missään. kirjoitti:

aluks tuo yks häätää mua kotoa ja nyt mut puhalletaan tietokoneen tuulettimista.

Kyllä sä aina keksit uuden paikan. Anna palaa vaan!

• Hei.

Jokin aika sitten koneeni kaatui. Epäilin heti, että
      Saatana on vallannut koneeni. Siksi luin Araratin viestejä, ja tartuin tuumasta toimeen.

Ensiksi hommasin pyhää vettä. Viskoin sitä näyttöön ja keskusyksikköön, ja luin samalla jakeita Raamatusta. Saatana oli paha vastustaja. Kun käynnistin koneen, kummallista savua alkoi nousta k.yksiköstä.

Sammutin koneeni uudestaan, ja käärin hihat. Kellahdin polvilleni, ja itkin syntisyyttäni ja rakastin jumalaa koko sydämestäni. Itkin kaksi päivää. Sitten piti lopettaa, kun sairastuin kyyneltietulehdukseen.

Oltuani kolme vikkoa sairaalassa palasin. Käynnistin koneen, ja se toimi hyvin. Jotku ateistipakanat (sisko, äiti, veli) väittivät, että HE olivat palkanneet korjaajan. Mutta minä tiesin, että MINÄ olin tuskallani ajanut demonit pois.

Rukoilu auttaa.

• PekkaPakana

Ilmeisesti kone oli siis toiminut savulla koska se ei enää toiminut savun poistuttua siitä.

• Nassen
        PekkaPakana kirjoitti:

Ilmeisesti kone oli siis toiminut savulla koska se ei enää toiminut savun poistuttua siitä.

jolla kone oli toiminut oli varmaankin ns. Pyhä Henki.

• ararat

Tuskasi on epäilemättä ollut nimenomainen syy ajamaan perkeleen hittoon koneestasi. Jos olisit saanut koneesi kuntoon tuosta noin vain, se olisi ollut merkki siitä, että piru olisi jäänyt koneeseesi piiloon ja olisi myöhemmin sopivan tilaisuuden tullen hypännyt esiin kahta kauheampana riivaajana. Koneesi olisi sen jälkeen ollut kenties virusten kantakapakka.

Olet menetellyt oikein!

• ararat
        Nassen kirjoitti:

jolla kone oli toiminut oli varmaankin ns. Pyhä Henki.

Ikinä ei voi tietää, mistä lävestä Pyhä Henki hönkäilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe