Selkeä arvio ja kertaus tapahtuneesta. Köyhyys lisääntyy, oletko valmis?
http://www.kaleva.fi/html/JTpage499513.html
Sund köyhyydestä
7
474
Vastaukset
- asioidenhoito
siirretään käsiteltäviksi aina vaan tulevaisuuteen,ja se tulevaisiis siirtyy aina vaan tuonnemaksi,on kyllä huomattu.
- tonto
Joskus viistoista vuotta takaperin tehtiin pohjolan Japania ja nyt Amerikkaa. Jengit tappelee ja ruokapakettia jaellaan käyhille.
Ei tuossa Kalevan jutussa paljon omaa ollut, pelkkää tilaston selailua. Tosin Hän unohti
köyhien joukosta pelkän kansaneläkkeen varassa elävät. Lainaan tekstistä erään kohdan, johon
haluan puuttua. "Murheellista ja kyynistä ennustetta tukee tieto siitä, että köyhät äänes-
tävät todella laiskasti.Poliittinen liike, joka ottaa köyhyyden vastustamisen teemakseen, ottaa samalla riskin kannatuksen hupenemisesta". Mies, joka joskus oli Vas.liiton poulue-
sihteeri, kirjoittaa moista? Vaalista toiseenhan köyhät ovat olleet laiskoja menemään uur-
nille, se ei ole mikään uutinen. Kuvittelin R.Sund´in ymmärtävän jotain psykologiasta. Jos
köyhä on pessimisti tulevaisuutensa suhteen, Häntä ei nähtävästi kovinkaan paljon kiinnosta
mitkään vaalit. Tuossa tilanteessa paljon haukuttu populismi saattaisi aktivoida uurnille!
Mitä köyhyyden vastustamiseen tulee, niin nimenomaan Vas.liiton pitäisi mielestäni olla SE
puolue, joka edes puhuu siitä!!
vom- Teksti tukee Soinia
Kun vasemmistoliitolla ei ole omaa eikä populistista ehdokasta pressanvaaleissa, niin Perussuomalaisten pressaehdokas on varmaan sellainen populisti, joka Ralf Sundillekin kelpaa.
- rasittavat alv ja tv-lupa
sosiaalidemokraattinen Suomi rasittaa eniten köyhiä. Sellaista tasa-arvoa se epädemokraattinen verotus teettää
- vaari
Perustettiin naapurin omakotitalon tilavaan kellariin kerhohuoneet. Voi katsoa kahta ohjelmaa toisiaan häiritsemättä, lisäksi talonväellä on kaksi telkkaria asuntopuolella. Lupamaksu jaetaan kolmeen osaan. Hyvä tienesti viidenkymmenen metrin kävelystä suuntaansa. Eikä tule katsottua kaikenlaista roskaa, vain ne ohjelmat mitkä tosiaan kiinnostaa. Tulee sitä sosiaalista kanssakäymistäkin. Pienituloisten on keksittävä keinot riistäjiä vastaan. Kapsahtaa lopulta niitten omaan nilkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550