Ollaan menossa Baska Vodaan elokuun lopussa "aktiiviselle" sukellus/snorklailulomalle. Onko tietoa millaiset rannat Baska Vodassa? Onko kaloja/ koralleja? Tiedän että pikkukivisiä rantoja on... Missä kannattaisi ehdottomasti käydä snorklailemassa?
Aikomuksena tehdä pari laivareissua ainakin.
kroatiaan sukeltamaan ja
3
1820
Vastaukset
- Zeppomiäs
Baska on ihan paska
- Asiallisia tälläkertaa...
Matkalle lähdemme pian joten olisi kiva saada joltain vinkkejä, kiitos!
- Donna
Hei,olin heinäkuussa Brelassa sukeltamassa,aquanautsien kautta,sijaitsee hotelli Solinen yht.rantakadulla.Matkaa baska vodasta 1.5-2km upeaa rantatietä pitkin n.15-20 min.Maisemat todella upeat.Sukellukset todella syviä,n.25-35m,koralliakin esiintyy ja merimatoja-vuokkoja,meritähtiä-makkaroita,isoja mustekaloja,kalaparvia ym.Paljon tietenkin merisiilejä.Ei tietenkään mikään punainen meri.Vesi todella kirkasta,mutta yllättävän viileää, syvällä n.15 ast.paleli 5mmm märkkärilläkin.Sukelluskohteet 10-30min säteellä,kiva pieni sukelluspaatti,kansainväl.porukkaa,mukana joskus myös snorklaajia.Sukellushinnat melko edulliset.HYvää matkaa.Donna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009