Ollaan menossa Baska Vodaan elokuun lopussa "aktiiviselle" sukellus/snorklailulomalle. Onko tietoa millaiset rannat Baska Vodassa? Onko kaloja/ koralleja? Tiedän että pikkukivisiä rantoja on... Missä kannattaisi ehdottomasti käydä snorklailemassa?
Aikomuksena tehdä pari laivareissua ainakin.
kroatiaan sukeltamaan ja
3
1871
Vastaukset 3
- Zeppomiäs
Baska on ihan paska
- Asiallisia tälläkertaa...
Matkalle lähdemme pian joten olisi kiva saada joltain vinkkejä, kiitos!
- Donna
Hei,olin heinäkuussa Brelassa sukeltamassa,aquanautsien kautta,sijaitsee hotelli Solinen yht.rantakadulla.Matkaa baska vodasta 1.5-2km upeaa rantatietä pitkin n.15-20 min.Maisemat todella upeat.Sukellukset todella syviä,n.25-35m,koralliakin esiintyy ja merimatoja-vuokkoja,meritähtiä-makkaroita,isoja mustekaloja,kalaparvia ym.Paljon tietenkin merisiilejä.Ei tietenkään mikään punainen meri.Vesi todella kirkasta,mutta yllättävän viileää, syvällä n.15 ast.paleli 5mmm märkkärilläkin.Sukelluskohteet 10-30min säteellä,kiva pieni sukelluspaatti,kansainväl.porukkaa,mukana joskus myös snorklaajia.Sukellushinnat melko edulliset.HYvää matkaa.Donna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483