välillä asiaakin.

herra yksilön vapaus

tuolla vasemmistoliiton palstalla totesi nimimerkki, olisiko ollut "kohta ex-vasuri", että suomessa työtönkin voi saada karenssin?

kyllähän minä tiedän, että kun, ei vaan jos jäät työttömäksi, joudut muutaman päivän sinnittelemään ennenkuin valtio tulee vastaan mutta kun olet siitä karenssista selvinnyt ja nautit korvauksista, miten silloin enää voi saada karenssin? oletko kieltäytynyt tarjotuista töistä tai koulutuspaikoista vai mistä...?

ei tästäkään mitään hyötyä yhteiskunnalle ole mutta sivistäkää nyt tietämätöntä. ehkäpä joku päättävistä tahoista lukaisee vastauksenne ja saa tietoonsa Teidän käsityksenne asiasta.

ja miksikö en kysynyt tätä asiaa vasemmistoliiton palstalta kun sen sieltä luinkin? voisin vastata, että "arvostan kommunistien mielipidettä enemmän kuin vasemmistoliittolaisten". mutta koska kaikki tiedämme sen olevan valetta, tyydyn toteamaan, että vasemmistoliiton palstalle on tunkeutunut niin monta "perus"suomalaista, että keskustelu siellä on vaikeaa. pyydät mielipidettä johonkin asiaan niin vastaukseksi kuuluu kaksi kertaa "Timo on paras".

mutta Te, perssuomalaiset eivät vielä ole uskaltaneet tulla häiriköimään teitä joten toimikaa te valistajinani. en minä ala työttömiä ala haukkumaan. yritän vaan sitä valtavaa mustaa aukkoa sivistyksessäni hieman paikata.

10

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaus
    • Senttaaja
      • erikoisia

        karenssituomioita, 50 kilsaa siivu, eikä kulkuvälinettä...


      • herra yksilön vapaus
        erikoisia kirjoitti:

        karenssituomioita, 50 kilsaa siivu, eikä kulkuvälinettä...

        olin minäkin laman aikoihin vähän toista vuotta työttömänä ja usko pois, että samat tuomiot oli käytössä silloinkin. mutta eiköhän samat asiat päde joka maassa, missä työtön on oikeutettu työttömyystukeen?


    • Nostan hattua..."herra yksil..". Entisen psykologin sanoja lainaten:" Olet kehityskykyinen".

      vom

      • herra yksilön vapaus

        itse aiheeseen eli kuinka työtön voi saada työttömänä karenssin, sinulta ei löytynyt mielipidettä?

        ei se mitään. ollaanhan tässä kuitenkin kehityskelpoisia. muttei silti aivopestävissä.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        itse aiheeseen eli kuinka työtön voi saada työttömänä karenssin, sinulta ei löytynyt mielipidettä?

        ei se mitään. ollaanhan tässä kuitenkin kehityskelpoisia. muttei silti aivopestävissä.

        "...mutt´ei silti aivopestävissä...". Keiden antamista tiedoista olet mielipiteesi kasannut?
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        "...mutt´ei silti aivopestävissä...". Keiden antamista tiedoista olet mielipiteesi kasannut?
        vom

        riippuen aina vähän tilanteesta. minä kuitenkin olen yrittänyt aina välillä lukea aku ankkaakin ettei maailmankuva muutu liian yksipuoliseksi.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        riippuen aina vähän tilanteesta. minä kuitenkin olen yrittänyt aina välillä lukea aku ankkaakin ettei maailmankuva muutu liian yksipuoliseksi.

        "Huumorin kukka, se on kaunein kukka!"
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        "Huumorin kukka, se on kaunein kukka!"
        vom

        lapsien pahin kauhistus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe