Jos kellään on kokemusta lappeenrantalaisen Silversportin kasaamista Rossano-pyöristä( erityisesti maastopyörät ja hybridit), niin tänne vaan kertomaan omia ajatuksia mitä mieleen tulee. Onko laatu sitä mitä luvataan? Millaisia ovat verrattuna vastaavanhintaisiin muunmerkkisiin?
Rossano-kokemuksia?
7
1837
Vastaukset
- Simo
Netti sivuilla kannattaa käydä tiedustelemassa.
- nasukasa
...Rossano hybridin.Täytyy kyllä sanoa että laatuisa on aivan jokaista pikkujuttua myöten.
Laatuisa oli tosin hintakin :) :) - Rossano Hybridi
Tosin vakiona tulevat halpapolkimet joutuivat vaihtoon
liikkeessä kahdesti, kunnes investoin kunnollisiin
Shimanon lukkopolkimiin. Keväällä ostetulla pyörällä
nyt kasassa noin 2000 km, jarrupaloja pitäisi kohta
uusia ja joitain paikkoja öljytä, mutta valittamisen
aihetta ei ole. Kovin tuntuu olevan kehuttu fillari hinta-laatusuhteeltaan fillaripiireissä.
Käy katsomassa sivut http://rocsport1.hel.fi.magenta.net/vb/forumdisplay.php?f=55
ja hae Rossanoa.- Jorppe
Hintaansa nähden laadukas peli. Rungot on hyviä ja vanteet ammattitaitoisesti kasattu ja hyvistä palikoista.
Kaikki muuhan on pääasiassa valmiita palikoita, jotka pultataan kiinni. Mutta aika hyvin tuntuvat kasauksen tekevän.- Late
Hyvin ovat kastatut, ja ennen kaikkea tykkään Rossanossa siitä, että kaikki palikat on suunnilleen tasalaatuisia. Eivät harrasta sitä suuresta osasta muita merkkejä tuttua kusetusta laittaa muutamat näkyvimmät osat laatukampetta, ja loput täyttä sontaa.
- Jake the snake
Late kirjoitti:
Hyvin ovat kastatut, ja ennen kaikkea tykkään Rossanossa siitä, että kaikki palikat on suunnilleen tasalaatuisia. Eivät harrasta sitä suuresta osasta muita merkkejä tuttua kusetusta laittaa muutamat näkyvimmät osat laatukampetta, ja loput täyttä sontaa.
Hyvä ja laadukas, mutta itse en pitänyt CCiden ajotunntumasta, ja siksi Rossano jäi kauppaa. Etsiskellessäni "sopivan hintaista" Rossanoa, totesin, ettei niissä ole juurikaan tinkimistvaraa. Ainakaan silversport ei suostunut tulemaan hinnassa vastaan laisinkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483