Rossano-kokemuksia?

pyörän hankkija

Jos kellään on kokemusta lappeenrantalaisen Silversportin kasaamista Rossano-pyöristä( erityisesti maastopyörät ja hybridit), niin tänne vaan kertomaan omia ajatuksia mitä mieleen tulee. Onko laatu sitä mitä luvataan? Millaisia ovat verrattuna vastaavanhintaisiin muunmerkkisiin?

7

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simo

Netti sivuilla kannattaa käydä tiedustelemassa.

• nasukasa

...Rossano hybridin.Täytyy kyllä sanoa että laatuisa on aivan jokaista pikkujuttua myöten.
      Laatuisa oli tosin hintakin :) :)

• Rossano Hybridi

Tosin vakiona tulevat halpapolkimet joutuivat vaihtoon
      liikkeessä kahdesti, kunnes investoin kunnollisiin
      Shimanon lukkopolkimiin. Keväällä ostetulla pyörällä
      nyt kasassa noin 2000 km, jarrupaloja pitäisi kohta
      uusia ja joitain paikkoja öljytä, mutta valittamisen
      aihetta ei ole.

• Jorppe

Hintaansa nähden laadukas peli. Rungot on hyviä ja vanteet ammattitaitoisesti kasattu ja hyvistä palikoista.

Kaikki muuhan on pääasiassa valmiita palikoita, jotka pultataan kiinni. Mutta aika hyvin tuntuvat kasauksen tekevän.

• Late

Hyvin ovat kastatut, ja ennen kaikkea tykkään Rossanossa siitä, että kaikki palikat on suunnilleen tasalaatuisia. Eivät harrasta sitä suuresta osasta muita merkkejä tuttua kusetusta laittaa muutamat näkyvimmät osat laatukampetta, ja loput täyttä sontaa.

• Jake the snake
        Late kirjoitti:

Hyvin ovat kastatut, ja ennen kaikkea tykkään Rossanossa siitä, että kaikki palikat on suunnilleen tasalaatuisia. Eivät harrasta sitä suuresta osasta muita merkkejä tuttua kusetusta laittaa muutamat näkyvimmät osat laatukampetta, ja loput täyttä sontaa.

Hyvä ja laadukas, mutta itse en pitänyt CCiden ajotunntumasta, ja siksi Rossano jäi kauppaa. Etsiskellessäni "sopivan hintaista" Rossanoa, totesin, ettei niissä ole juurikaan tinkimistvaraa. Ainakaan silversport ei suostunut tulemaan hinnassa vastaan laisinkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe