Onkos Rasistijoukkio jo löydetty?

undead

Ja minkäköhänlaiset tuomiot on tulossa?

Pahoinpitelijöitä kun oli noin 10-15 niin tämähän nostaa Kajaanilaisten kantaväestön rikollisuutta aika paljon?

Kajaani Suomen Bagdad!

19

5070

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormas

kaikki kyllä tietää ketä ne on mutta saa nähdä riittääkö paikallisella väestöllä tai edes poliisilla motivaatiota näiden nakkikioskinatsien kiinniottamiseksi.

Vai otetaanko mallia 90-luvun Joensuusta, jossa kaupungin nuorisotiloja vuokrattiin skinipelleille, joiden johtohahmoja sattuivat olemaan kaupunginjohtajan ja poliisipäällikön pojat.

• Tommi Tommi

jos kerran kaikki tietää niin laittakaahan nimet esille.

• Haile
        Tommi Tommi kirjoitti:

Pari kertaa Mohammed, muutama Mahmud ja yksi Muhamad. Kyllä ne kaikki sieltä löytyy.

• Länsi-Suomalainen
        Tommi Tommi kirjoitti:

Kajaanilaiset alkuasukas kansaa. Oikea häpepilkku suomalaisille! Hävettää oikein teidän puolesta olla suomalainen.

• se siitä
        Länsi-Suomalainen kirjoitti:

Kajaanilaiset alkuasukas kansaa. Oikea häpepilkku suomalaisille! Hävettää oikein teidän puolesta olla suomalainen.

Länsi-suomalainen ota Somalin kanssallisuus niin pääset oikeaseen leiriin kun kerta hävettää olla Suomalainen.

• Länsi-Suomalainen kirjoitti:

Pohjois-suomessa ihmiset ovat varsin usein rasisteja, joten siinä mielessä tämä Kajaanilaisten rasistisuus ei ole mikään yllätys vaan enemmänkin ihan selvä juttu.

• antinatsi
        DarkFear kirjoitti:

Pohjois-suomessa ihmiset ovat varsin usein rasisteja, joten siinä mielessä tämä Kajaanilaisten rasistisuus ei ole mikään yllätys vaan enemmänkin ihan selvä juttu.

ei pohjoisessa ja yleensä suomessa edes tiedetä mitä rasismi oikeasti pahimmillaan on. Käys kuule poika tutustumassa vaikkapa ranskalaiseen tai belgialaiseen rasisimiin. Huomaat pian, että suomessa ollaan vielä aikalailla harjoitteluvaiheessa. Eikä me taideta edes päästä siihen mihin edellämainitut maat ovat jo päässeet, meillä kun ei ole noita siirtomaita, joissa olisi voitu kunnolla harjoitella. Mutta meillä sensijaan on varsin mallikkaasti harjoitettu rotukiihkoilua, josta sinäkin täysin typerine ja keskenkasvuisine mielipiteinesi olet malliesimerkki. Viittaan useaan kirjoitelmaasi näillä palstoilla. Kasva ja koe poikarukka, ehkäpä jonakin päivänä avaat silmäsi.

• tytyty
        DarkFear kirjoitti:

Nuori mies ja niin viisas olevinaan kyllä Lahti pesee koko pohjois-suomen rikoksillaan.

• Kajaaniin

Erkki Kanervaa vastaava poliisi, joka uskaltaa kyseenalaistaa poliisinkin toimet.

• toinen samanmoinen
        Länsi-Suomalainen kirjoitti:

Että oikeen kaikkia ihmisiä, jotka sattuvat jossain kunnassa asumaan?:) Ymmärtäisin jos rasisteja....mutta sekin niin häilyvä käsite. On ihmisiä jotka ovat rasisteja, mutta pitävät sen omana tietonaan eivätkä pyri osoittamaan sitä mitenkään. Sitten on niitä, jotka menevät tekemään noita tyhmiä tekojaan. Jälkimmäisessä sitä hävettävää on.

• tutkia kuka on syyllinen mi...

Vaan entä sitten jos paljastuukin, että tapauksen kenties aloittikin nämä mamu-pitseroitsijat ja kenties tapahtuma ei mennytkään ihan niin kuin nämä mamut lehdessä kertoilivat.

Illakoitteko sitten siitä, että pitsa-mamut saavat tuomiot pahoinpitelyn aloittamisesta ja väärästä lausunnosta poliisille.
      Ja olisiko takana rasismia suomalaisia nuoria kohtaan.
      Ja mitä aiheutusi silloin pista-mamujen uskottavuudelle rehellisinä yrittäjinä jos he tässä tapauksessa osoittautuvat sujuviksi valehtelijoiksi.
      Moniko enää ostaisi heiltä enää silloin pitsoja ?

• sallittua

Mahtoiko n.15 hengen nuorisojoukko olla sattumalta keppien kera ostamassa pizzaa?

• minä vaan
        sallittua kirjoitti:

Mahtoiko n.15 hengen nuorisojoukko olla sattumalta keppien kera ostamassa pizzaa?

Ei siellä kukaan edes ole sisäällä käynyt. Pihalla noi näyttivät taistelevan kulkiessani ohi. Ja seuraavana päivänä piseria oli auki ihan normaalisti ilman mitään hajoamisen merkkejä...ihmettelen vain...

• varmalta taholta tai sitten ei
        sallittua kirjoitti:

Vai uskotko sokeasti sen mitä lehtiin oli kirjoitettu ?

Eiköhän totuus tule aikanaan esille ja mitkä puntarit lienevät silloin olleen vastapuolella.

Epäkohta on myös siinä, että jos 15 hengen nuorisojoukko olisi hyökännyt lehdissä kuvailusti pitseriaan, niin olisivatkohan he antaneet mamujen soitella poliisille.
        Ei varmasti.

Joten järjenkäyttö on sallittua sinullekkin.

• en rasisti
        minä vaan kirjoitti:

Ei siellä kukaan edes ole sisäällä käynyt. Pihalla noi näyttivät taistelevan kulkiessani ohi. Ja seuraavana päivänä piseria oli auki ihan normaalisti ilman mitään hajoamisen merkkejä...ihmettelen vain...

Seuraavana päivänä oli paikka ollut korjattuna ja paikata kunnossa asiakkaita varten,niin se sama hakkausporukka oli tullut takas ikkunan taa irvistelemään ja olivat taas soittaneet poliisin,mutta ei ollut poliisi tullut.Näin olen kuullut

• pekka
        en rasisti kirjoitti:

Seuraavana päivänä oli paikka ollut korjattuna ja paikata kunnossa asiakkaita varten,niin se sama hakkausporukka oli tullut takas ikkunan taa irvistelemään ja olivat taas soittaneet poliisin,mutta ei ollut poliisi tullut.Näin olen kuullut

Niin tosi asiahan tässä on vain se että kaikki tieto mitä täälläkin palstalla pääasiassa on perustuu kaikki kyseisten pizzeria-yrittäjien kertomuksiin, joista Kainuun Sanomissa oli napsittu palasia. Toki puoluueettomien silminnäkijöiden kertomuksiin itse luottaisin eniten. Vahavasti epäilen kyllä tuota sunnuntain juttua ku varmaa on vain että ilmoitus poliisin päivystykseen on tehty. Helpolta tunnostas nakata vähän lisää vettä valmiiks kastelluille mutta silti kuumille kiville. On nimittäin ollu pizzalla kävijöitä ko. paikassa tapahtuneen jälkeen ja ihan hyvä niin. Itse kajaanilaisena ainaskin olen tietoinen siitä että kränä on kovastikin molemmin puoleista mutta itse olen ainakin saanut pizzalla erittäin iloisen ja mukavan kohtelun.

• Fakta on...

SEITTEMÄN! Lukekaa tossa aikasemmin oleva juttu "lukekaa kaikki tämä" . Ja tuomioista en tiiä...eihän nuita ole etes saatu kiinni.

• totuus esille

Etkö ole viellä oppinut miten lehdet valetelee myyntiä lisäkseen,ja pöljä Suomalainen ostaa ja uskoo kaiken.Tuolaiset lukijat luulee että kaikki on totta mitä lukee.Lukekaa vain niistä salarakkaista (ennen sanottin huo..)ja olkaa niin viisaita.

• haha

vitun hurukyrpä..vitut tuu mitää ku eivät tappelua alottaneet....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      95
      1541
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      47
      1043
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      15
      906
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      848
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      82
      768
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      93
      746
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      737
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      728
    9. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      14
      703
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      697
    11. 68
      682
    12. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      674
    13. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      59
      672
    14. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      651
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      595
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      46
      579
    17. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      576
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      130
      565
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      535
    20. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      149
      534
    Aihe