on nyt varmaan ylpeitä itsestään kun isolla joukolla pahoinpitelivät viattomia ihmisiä.raukat!
rasistit
6
495
Vastaukset
- kerro
Taasko ne rasistisomalit on käyneet pahoinpitelemässä suomalaisia?
- Minä ite
Juu kyllä on törkeetä kun pakolaisrasistit pahoin pitelee suomalaisia
- Osanottoni
Mistäs tällä kertaa puristaa ? Eikö ota eteen ? Miehen ikä profiilin mukaan 40 v, ja on kuin pikkulapsi. Taidat olla turkkilainen rasisti kun mollaat suomalaisia jatkuvasti ?
- Pitkätukkahippi
Karvapää pullistelee raukka taas niin miehekkäästi, niin miehekkäästi. Joko osastosihteeri huomasi sinut?
- Crom
kumpi on pahempaa - vetää isoja miehiä turpaan, vai isojen miesten suorittama pikkutytön joukkoraiskaus???
vetää turpaan niitä kyseisiä miehiä jotka ovat raiskanneet, eikä sekään ole muiden kuin virkavallan asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592562- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713