Biljardipöytä

peke

Niin kun tuolla www.trampoliini.com ssa myydään tuota n.400 e pöytää niin onko kellää siitä mielipiteitä? voiko olla hyvä pöytä?

24

42317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sd33

      No, menee kai tuo jos ei paljon vaadi. Kokohan ei tässäkään tapauksessa ratkaise, tuo vaikuttaa vähän alimittaiselta seittenjalkaiselta. Mutta pelaahan ne saarivaltakunnassa kuusjalkasellakin turnauksia.
      Mutta en kyllä tuota ostais. 12-millistä ämdeeäffää...omani on kolmekymppistä. Ja itse tehty.

      • KKL

        Onko sulla kuvia siitä sun tekemästä pöydästä? Paljonko tuli maksamaan? Kauanko meni aikaa tekemiseen?


      • sd33
        KKL kirjoitti:

        Onko sulla kuvia siitä sun tekemästä pöydästä? Paljonko tuli maksamaan? Kauanko meni aikaa tekemiseen?

        On kuveja. Laita spostia.


      • KKL

      • MeikäManne.
        sd33 kirjoitti:

        On kuveja. Laita spostia.

        Saitko jostain täydelliset teko-ohjeet? Jos sait, niin mistä?
        Kiitoksia.


      • bilispöytään
        MeikäManne. kirjoitti:

        Saitko jostain täydelliset teko-ohjeet? Jos sait, niin mistä?
        Kiitoksia.

        http://www.bestbilliard.com/resources/buildtable.cfm

        Kivilevy(t) esim. www.suomenbiljardimyynti.fi :stä
        Tiedä sitten kannattaako rakennella, röökiä palaa ja lopputulos on varmaan ??? Valmiitakin saa jo parilla tonnilla.


    • biliskalle

      Kaverini osti tollaisen bilispöydän tuolta trampoliini kaupasta. Heti ekaksi puuttu kasausohjeet ja kaikki kiinnitysruuvit. Heti viikon jälkeen alko ns. puuosat "halkeilla" eli siinä on lastulevyn päällä puujäljitelmä teippi joka alkaa kipristellä ja pelistä tulee aika ruma.

      No itse tilasin teippivilleltä 375€ maksavan biliksen ja sen runko on kestävää muovia ja voin sanoa, että laadullisesti niitä ei voi edes verrata. Kyllä se teippivillen pöytä on niin paljon parempi ja ne on kuulemma Englantilaisen BCE:n tekemiä ja heiltä löytyy ammattipöytiäkin.

      Täällä www.teippiville.net

      • Veca84

        Moro,

        Kävin netissä vertailemassa em. kesksuteluissa mainittuja biljardeja:
        " www.trampoliini.com ja villenkello.fi"

        Näyttäisi siltä, että "biliskalle" taitaa olla villenkellon miehiä...Katsoppa ensiksi speksejä: Villenkellon biljardin paino n. 40kg kun tuo Acon Finlandin peli on yli 80 kg ! katso lisäksi muutkin speksit niin huomaat kummassa pitäisi olla laatua! Sen lisäksi siitä saa maksaa enemmän.


      • kaikkihyvin
        Veca84 kirjoitti:

        Moro,

        Kävin netissä vertailemassa em. kesksuteluissa mainittuja biljardeja:
        " www.trampoliini.com ja villenkello.fi"

        Näyttäisi siltä, että "biliskalle" taitaa olla villenkellon miehiä...Katsoppa ensiksi speksejä: Villenkellon biljardin paino n. 40kg kun tuo Acon Finlandin peli on yli 80 kg ! katso lisäksi muutkin speksit niin huomaat kummassa pitäisi olla laatua! Sen lisäksi siitä saa maksaa enemmän.

        Ostin ton villen kellon biliksen ja se on muovirunkoinen. Eipä silti ole ollut moittimista ja merkki oli BCA englantilainen firma.


      • iloinen oon
        kaikkihyvin kirjoitti:

        Ostin ton villen kellon biliksen ja se on muovirunkoinen. Eipä silti ole ollut moittimista ja merkki oli BCA englantilainen firma.

        Kokeilkaapa ottaa yhteys tuonne villenkelloon ja kysellä tarkempia speksejä. Ette varmasti saa yhteyttä ja kaiken lisäksi vastaajakin on täynnä. Mikä on luotettavaa ja hyvää asiakaspalvelua. Villen kellon pöydät on tosiaan vielä kalliimpia. Kyllä tuo trampoliinikauppa on huomattavasti luotettavampi ja niihin saa puhelimel yhteyden. Miettikää keneltä ostatte.


      • Hyvä bilis
        iloinen oon kirjoitti:

        Kokeilkaapa ottaa yhteys tuonne villenkelloon ja kysellä tarkempia speksejä. Ette varmasti saa yhteyttä ja kaiken lisäksi vastaajakin on täynnä. Mikä on luotettavaa ja hyvää asiakaspalvelua. Villen kellon pöydät on tosiaan vielä kalliimpia. Kyllä tuo trampoliinikauppa on huomattavasti luotettavampi ja niihin saa puhelimel yhteyden. Miettikää keneltä ostatte.

        Itse tilasin tuolta Villen Kellosta ja pöytä tuli nopeasti kotiin asti.

        Sinne ei tosiaan saa oikein yhteyttä puhelimella, mutta ainakin meilit vastaukset tuli aina tosi nopeasti.


      • Nettikauppa
        iloinen oon kirjoitti:

        Kokeilkaapa ottaa yhteys tuonne villenkelloon ja kysellä tarkempia speksejä. Ette varmasti saa yhteyttä ja kaiken lisäksi vastaajakin on täynnä. Mikä on luotettavaa ja hyvää asiakaspalvelua. Villen kellon pöydät on tosiaan vielä kalliimpia. Kyllä tuo trampoliinikauppa on huomattavasti luotettavampi ja niihin saa puhelimel yhteyden. Miettikää keneltä ostatte.

        Miksi nettikaupat myyvät tuotteita netissä?

        -hinnat edullisempia
        -voi tilata 24h vuorokaudessa
        -jne....

        Olen itse töissä nettikaupassa ja tiedät miten rasittavia jotku ihmiset voivat olla, kyselevät ja kyselevät.

        Eikö ne tajua, että ostaa jostakin muualta kuin nettikaupasta jos ei miellytä.

        Nettikauppa on fiksuja varten, he ottavat selvää netissä mitä ovat tilaamassa eivätkä ruikuta, että en saa yhteyttä kun haluaisin kysyä onko se biljardipöytä kestävä tai että voiko sitä pelata kaverin kanssa. Suurin osa kysymyksistä on juuri noin tyhmiä.

        Vidu tollasia jätkiä.


      • terti
        Nettikauppa kirjoitti:

        Miksi nettikaupat myyvät tuotteita netissä?

        -hinnat edullisempia
        -voi tilata 24h vuorokaudessa
        -jne....

        Olen itse töissä nettikaupassa ja tiedät miten rasittavia jotku ihmiset voivat olla, kyselevät ja kyselevät.

        Eikö ne tajua, että ostaa jostakin muualta kuin nettikaupasta jos ei miellytä.

        Nettikauppa on fiksuja varten, he ottavat selvää netissä mitä ovat tilaamassa eivätkä ruikuta, että en saa yhteyttä kun haluaisin kysyä onko se biljardipöytä kestävä tai että voiko sitä pelata kaverin kanssa. Suurin osa kysymyksistä on juuri noin tyhmiä.

        Vidu tollasia jätkiä.

        onko kokemuksia näistä kyseisitä pöydistä lisää? Taitais tässä vuosien kuluessa noi hinnastot ainakin vaihtuneet, mutta samat kaksi myyjää ovat säilyneet.
        Kokemuksia? Netistä katsottuna noi trampoliinin pöydät vaikuttavat paljon jykevimmiltä.


      • on huijarifirma
        kaikkihyvin kirjoitti:

        Ostin ton villen kellon biliksen ja se on muovirunkoinen. Eipä silti ole ollut moittimista ja merkki oli BCA englantilainen firma.

        minulle lähetetty tuote oli ilmeisesti jälleenmyyty asiakaspalautus.
        ruuvit väännelty pyöreiksi ja muutenkin kelvottomassa kunnossa.
        kyseessä ei ollut biljardipöytä.

        ei vastaa ville puhelimeen, tekstareihin eikä s-posteihin.

        -kiertäkää kaukaa !


      • terokiiveri
        on huijarifirma kirjoitti:

        minulle lähetetty tuote oli ilmeisesti jälleenmyyty asiakaspalautus.
        ruuvit väännelty pyöreiksi ja muutenkin kelvottomassa kunnossa.
        kyseessä ei ollut biljardipöytä.

        ei vastaa ville puhelimeen, tekstareihin eikä s-posteihin.

        -kiertäkää kaukaa !

        Itse olen ainakin saanut aina mitä olen tilannut Villeltä ja laatukamaa.

        Ostettiin juuri firmalle sieltä 300 kiikaria ja nekin se toimitti 2 viikossa kun kukaan muu Suomessa ei edes vastannut kun lähetettiin tarjouskyselyjä.

        En ymmärrä miksi joku voi sanoa, että firma on huijari kun Suomessa on tiukka laki joka suojelee ostajaa. Näyttää Ville olevan myynyt tuotteita netissä sentään jo seitsemän vuotta.


      • Kuningaskuluttaja
        terokiiveri kirjoitti:

        Itse olen ainakin saanut aina mitä olen tilannut Villeltä ja laatukamaa.

        Ostettiin juuri firmalle sieltä 300 kiikaria ja nekin se toimitti 2 viikossa kun kukaan muu Suomessa ei edes vastannut kun lähetettiin tarjouskyselyjä.

        En ymmärrä miksi joku voi sanoa, että firma on huijari kun Suomessa on tiukka laki joka suojelee ostajaa. Näyttää Ville olevan myynyt tuotteita netissä sentään jo seitsemän vuotta.

        http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=36423

        oheisen linkin foorumissa pohditaan pienen kuluttajan nimimerkillä "Hankaluuksia Villen Kanssa ?" samaa asiaa.

        .. eli kannattaa siis ostaa vain isoja 300kpl kiikarieriä tästä firmasta niin siihen saa sitten mukaan myös palvelun. Unohda pikkuostokset!


      • jarih
        Nettikauppa kirjoitti:

        Miksi nettikaupat myyvät tuotteita netissä?

        -hinnat edullisempia
        -voi tilata 24h vuorokaudessa
        -jne....

        Olen itse töissä nettikaupassa ja tiedät miten rasittavia jotku ihmiset voivat olla, kyselevät ja kyselevät.

        Eikö ne tajua, että ostaa jostakin muualta kuin nettikaupasta jos ei miellytä.

        Nettikauppa on fiksuja varten, he ottavat selvää netissä mitä ovat tilaamassa eivätkä ruikuta, että en saa yhteyttä kun haluaisin kysyä onko se biljardipöytä kestävä tai että voiko sitä pelata kaverin kanssa. Suurin osa kysymyksistä on juuri noin tyhmiä.

        Vidu tollasia jätkiä.

        Aivan, nettikaupassa on etunsa, mutta jos toteutus on tehty siten, että asiakkaat eivät saa tarvittavaa tietoa sen kautta ja haluavat lisää tietoa, niin ei se vika ole asiakkaissa vaan kaupan toteutuksessa!

        Jotkut yritykset ovat osanneet toteuttaa nettikauppansa asiakkaan näkökulmat huomioiden, eivätkä yrittäkkään mennä siitä läpi missä aita on matalin. Nettikaupankin tulee olla asiakaspalvelukokonaisuus, toimiva sellainen.

        Huonosti toteutetut nettikaupat kierrän kaukaa, ruikuttajakaupoissa en asioi.


      • tyytyväinen11
        Kuningaskuluttaja kirjoitti:

        http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=36423

        oheisen linkin foorumissa pohditaan pienen kuluttajan nimimerkillä "Hankaluuksia Villen Kanssa ?" samaa asiaa.

        .. eli kannattaa siis ostaa vain isoja 300kpl kiikarieriä tästä firmasta niin siihen saa sitten mukaan myös palvelun. Unohda pikkuostokset!

        Näyttää toi Villen myynti olevan aika suurta kun näin monilla foorumeilla on asiaa heistä.
        Osa vastaan, osa kannattaa, tosiasia on, että ne joilla on valittamista yleensä vaan kirjoittavat kokemuksistaan.

        Osa kirjoittajista on varmasti kilpaileviayrityksiä, koska olen kuullut, että ville on uhka kaikille foto-,valokuvaus-,metsästysliikkeille.


        Itse olen ainakin aina saanut yhteyden heihin ja tavarat ovat tulleet nopeasti.

        Onneksi jokainen saa vielä päättää mistä tuotteensa ostaa :)


      • ..niin..
        tyytyväinen11 kirjoitti:

        Näyttää toi Villen myynti olevan aika suurta kun näin monilla foorumeilla on asiaa heistä.
        Osa vastaan, osa kannattaa, tosiasia on, että ne joilla on valittamista yleensä vaan kirjoittavat kokemuksistaan.

        Osa kirjoittajista on varmasti kilpaileviayrityksiä, koska olen kuullut, että ville on uhka kaikille foto-,valokuvaus-,metsästysliikkeille.


        Itse olen ainakin aina saanut yhteyden heihin ja tavarat ovat tulleet nopeasti.

        Onneksi jokainen saa vielä päättää mistä tuotteensa ostaa :)

        Eli kaikki kaupalliset tahot:

        Hyvällä palvelulla saatte asiakkaat palaamaan ja tämmöisille keskustelupalstojen foorumeille tuskin sitten päädytte.

        Olittepa sitten suuri tai pieni niin se negatiivinen Kello kuuluu aina kauas, postiivinen menee sitten puskaradiossa.


    • biljardipöytäjouluksi

      Hommasin jouluksi pojalleni biljardipöytää ja netitse kun kyselin tuolta trampoliinipaikasta en ikinä saanut vastausta. Peliville vastasi tunnin päästä ja ilmoitti mitä on varastossa ja sen perusteella itse tilasin Pelivilleltä. Kaverini hankki kanssa heti kun kerroin mitä hankin lahjaksi niin hän soitti ja sai vastauksen kumpaakin yritykseen, mutta tilasi Pelivillestä kun siellä hän sai sellaisen n.180cm pitkän biljardipöydän 240€.


      Täältä siis itse tilasin ja olen tyytyväinen palvelun nopeuteen http://www.biljardipoyta.fi/shop/kauppa6/

      • Vili88

        Tuo villenkellon kommentointi kyllä haisee aika pahalta - voisin lyödä vetoa, että kirjoittaja on firman omia miehiä...

        240 eurolla saa 43 kiloa painavan "ohutjalkaisen pelipöydän, ja pituus on 180cm) - voi vain kuvitella kuinka tukeva pöytä on kyseessä. Käykääpä katsomassa tuota pöytää...

        Sitten valinta on tehty sen perusteella kun "puhelimeen" ei muka trampoliinifirmassa vastata.

        Eli lopettakaa tälläinen mainostus netissä hyvät pelivillen miehet: haiseehan tuo lävitse: ostetaan sen vuoksi 240 euron hoikkakuntoinen pöytä kun toisessa puljussa ei muka vastata puhelimeen . Kokeilkaapa soittaa villenkelloon miten siellä vastataan. Puhelinsoitto on muutettu maksulliseksi, olen vuosien temppuilun jälkeen todennut että juuri tuossa firmassa ei todellakaan vastata puheluun (3 vuoden kokemuksella).


      • ekabiljardi
        Vili88 kirjoitti:

        Tuo villenkellon kommentointi kyllä haisee aika pahalta - voisin lyödä vetoa, että kirjoittaja on firman omia miehiä...

        240 eurolla saa 43 kiloa painavan "ohutjalkaisen pelipöydän, ja pituus on 180cm) - voi vain kuvitella kuinka tukeva pöytä on kyseessä. Käykääpä katsomassa tuota pöytää...

        Sitten valinta on tehty sen perusteella kun "puhelimeen" ei muka trampoliinifirmassa vastata.

        Eli lopettakaa tälläinen mainostus netissä hyvät pelivillen miehet: haiseehan tuo lävitse: ostetaan sen vuoksi 240 euron hoikkakuntoinen pöytä kun toisessa puljussa ei muka vastata puhelimeen . Kokeilkaapa soittaa villenkelloon miten siellä vastataan. Puhelinsoitto on muutettu maksulliseksi, olen vuosien temppuilun jälkeen todennut että juuri tuossa firmassa ei todellakaan vastata puheluun (3 vuoden kokemuksella).

        Itse ainakin sain yhteyden hyvin kuin soitin tuonne Pelivilleen.

        Palvelu oli tosi asiallista ja tuotteeseen tutustuin Turussa kun heillä oli siellä liike, jossa se kysymäni biljardipöytä oli esillä.


      • vihainenasiakas
        ekabiljardi kirjoitti:

        Itse ainakin sain yhteyden hyvin kuin soitin tuonne Pelivilleen.

        Palvelu oli tosi asiallista ja tuotteeseen tutustuin Turussa kun heillä oli siellä liike, jossa se kysymäni biljardipöytä oli esillä.

        Paska firma en suosittele!


    • Jukka Pekka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe