Kiitos

Pirre*

loman toivotuksista, ystävät..:)

Sinulle Angiina, minäkin olen pahoillani puolestasi...*halaus*...et todellakaan ole ansainnut ilkeyttä kirjoituksillasi,... mutta älä välitä, jatka vaan kirjoitusta itsenäsi...olet huippuhyvä tyyppi..:)
Joitain ihmistyyppejä ärsyttää kirjoituksissasi näkyvä viisaus ja niinkuin vainoissa kautta aikain on tehty, ensin yritetään tuhotaan älymystö..

Taivaanrannan maalarille samat sanat; laske ilkeydet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...L. jätä happamat huomautukset omaan arvoonsa...katteus se on joka niissäi kalakattaa..

Kukkaan ei saisi olla onnellinen..eikä oikkein immeinenkkää, ainakkaa sitä ei sais sannoo iänneen...

Eläkä lannistu moisista, aloita vaan aiheillasi, kuin mitään piruilua et olisi huomannutkaan...:))

Ja kyllä mie sen lapinpoijjan löyvvän vielä..:), mie paan vaikka sen Naton nyt assiille..

56

3278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pointsi

Lukemani mukaan ei niin Angiinaa kuin maalariakaan ole mitenkään erikoisesti loukattu. Jos heidän prinsessahipiä ei kärsi ollenkaan arvostelua vaikka molemmat esiintyvätkin kovin provosoivasti, on ongelma täysin heidän, jos jotain ongelmaa on edes olemassa.

• Pirre*

olla kateellinen kyseisille nikkeille (ihmisille) heidän verbaalisten ja älyllisten taitojensa takia - mie en ymmärrä sitä, eihän se ole keneltäkään pois ..eihän?
        Päinvastoin me kaikki olemme rikkaus *rikka* tässä rokassa - eletään ja annetaan toistenkin elää..jookosta..:)

• Pointsi
        Pirre* kirjoitti:

olla kateellinen kyseisille nikkeille (ihmisille) heidän verbaalisten ja älyllisten taitojensa takia - mie en ymmärrä sitä, eihän se ole keneltäkään pois ..eihän?
        Päinvastoin me kaikki olemme rikkaus *rikka* tässä rokassa - eletään ja annetaan toistenkin elää..jookosta..:)

Kerroinko olevani kateellinen? Miksi ihmeessä olisin? Palstakirjoittelussa vaan on oltava eväitä olla loukkaantumatta vaikka kaikki eivät tyyliä tai mielipiteitä omakseen tunnekaan.
        Miksi sinä olet tyhmä?

• Pirre* kirjoitti:

se ole sama miten täällä kirjoittaa,jokaiselle näyttää löytyvän se oma riivaajansa!
        joillakin ihmisillä tuntuu olevan pakonomainen tarve narista ja valittaa joka asiasta.
        meikäläinen ei nyt kirjoita mitenkään
        hienosti eikä fiksusti,joten kateellisuuteen
        ei ainakaan ole aihetta,mutta mollaajia kuitenkin riittää!!

• sinua

heissä niin kovasti ärsyttää?

• Pointsi
        sinua kirjoitti:

heissä niin kovasti ärsyttää?

Ovat mielestäni ihan ok. Kyse nyt ei vaan ollutkaan minun mielipitestäni heistä. Osaatko lukea ja ymmärrätkö lukemasi?

• Pirre*
        Pointsi kirjoitti:

Kerroinko olevani kateellinen? Miksi ihmeessä olisin? Palstakirjoittelussa vaan on oltava eväitä olla loukkaantumatta vaikka kaikki eivät tyyliä tai mielipiteitä omakseen tunnekaan.
        Miksi sinä olet tyhmä?

kyseisten nikkien kirjoittelussa loukkaa esim. sinua..?

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

se ole sama miten täällä kirjoittaa,jokaiselle näyttää löytyvän se oma riivaajansa!
        joillakin ihmisillä tuntuu olevan pakonomainen tarve narista ja valittaa joka asiasta.
        meikäläinen ei nyt kirjoita mitenkään
        hienosti eikä fiksusti,joten kateellisuuteen
        ei ainakaan ole aihetta,mutta mollaajia kuitenkin riittää!!

kinttaalla päivänpeilliin..:)

• Pointsi

• Pirre* kirjoitti:

kinttaalla päivänpeilliin..:)

se on tehtävä! :)
        monesti olen meinannut lopettaa kokonaan,
        mutta sitten olen pyörtänyt aikeeni.ollaan sitä tässä elämässä selvitty pahemmastakin..:)

• Pointsi
        mii-su kirjoitti:

se on tehtävä! :)
        monesti olen meinannut lopettaa kokonaan,
        mutta sitten olen pyörtänyt aikeeni.ollaan sitä tässä elämässä selvitty pahemmastakin..:)

että minua pahempaa ei olekaan, joten tuskin tästä nyt selviätte.
        Paitsi unenpuute taitaa olla pahempi. Ja siitä tunnutte kovin kärsivän, kun ajatuksenne ovat koko ajan täysin kartanolla..

Rentouttavaa viikonloppua ja muistakaa hengittää happea ja nukkua välillä :)

• Angiina

Haluan nyt tässä yhteydessä tehdä muutamia tarkennuksia. En ole palstalla ensisijaisesti esittelemässä mielipiteitäni. Roikun palstalla, koska kaipaan kontaktia toisiin ihmisiin. Olen siis suomeksi sanottuna yksinäinen.

Ajatuksenjuoksustani ja kirjoitustaidoistani olen kuluneitten kahdeksan vuoden aikan saanut aivan riittävästi sekä myönteistä että vähemmän myönteistä palautetta. Viimeistelen parhaillaan väitöskäsikirjoitusta, jonka toivon voivani jättää esitarkastukseen vielä tämän vuoden puolella. Tätä taustaa vasten on siis oikeutettua sanoa, että ajattelen ja kirjoitan työkseni. Se on kovaa duunia. Eikä minulla ole mitään illuusioita itsestäni suurena ajattelijana. Olen myös tottunut ottamaan vastaan ankaraakin kritiikkiä.

On kuitenkin eri asia kuulla, että joku argumenttini ei oikein kanna tai joku kappale tai luku on huonosti kirjoitettu; kuin että olen höyrähtänyt ja rasittava ämmä, jonka pitäsi vaihdevuosioireittensa vuoksi älytä mitä pikimmin kipittää päätteen ääreltä suihkuun. Minusta tai minun tyylistäni ei tarvitse pitää. Penään kuitenkin jonkinlaista reilua peliä. En itse arvostele muita kirjoittajia ja toivoisin, että minua kohdeltaisiin samalla tavalla.

• Uimamaisteri
        Angiina kirjoitti:

Haluan nyt tässä yhteydessä tehdä muutamia tarkennuksia. En ole palstalla ensisijaisesti esittelemässä mielipiteitäni. Roikun palstalla, koska kaipaan kontaktia toisiin ihmisiin. Olen siis suomeksi sanottuna yksinäinen.

Ajatuksenjuoksustani ja kirjoitustaidoistani olen kuluneitten kahdeksan vuoden aikan saanut aivan riittävästi sekä myönteistä että vähemmän myönteistä palautetta. Viimeistelen parhaillaan väitöskäsikirjoitusta, jonka toivon voivani jättää esitarkastukseen vielä tämän vuoden puolella. Tätä taustaa vasten on siis oikeutettua sanoa, että ajattelen ja kirjoitan työkseni. Se on kovaa duunia. Eikä minulla ole mitään illuusioita itsestäni suurena ajattelijana. Olen myös tottunut ottamaan vastaan ankaraakin kritiikkiä.

On kuitenkin eri asia kuulla, että joku argumenttini ei oikein kanna tai joku kappale tai luku on huonosti kirjoitettu; kuin että olen höyrähtänyt ja rasittava ämmä, jonka pitäsi vaihdevuosioireittensa vuoksi älytä mitä pikimmin kipittää päätteen ääreltä suihkuun. Minusta tai minun tyylistäni ei tarvitse pitää. Penään kuitenkin jonkinlaista reilua peliä. En itse arvostele muita kirjoittajia ja toivoisin, että minua kohdeltaisiin samalla tavalla.

Angina kun et lukenut Pirren kirjoitusta, missä hän arveli viisaudestasi johtuvan kateuden olevan syynä sinuun kohdistuneisiin ilkeilyihin!:)))
        Nyt kun menit vielä sanomaan että ensi vuoden puolella häämöttelee jo tohtorin hattukin, niin johan nuo kateelliset polttavat kääminsä lopullisesti:(
        Vaikka ymmärrettäväähän sekin on, että viisauttaan on vaikea salata, niinkuin tyhmyyttäänkin:)))

• TR.maalariN
        Uimamaisteri kirjoitti:

Angina kun et lukenut Pirren kirjoitusta, missä hän arveli viisaudestasi johtuvan kateuden olevan syynä sinuun kohdistuneisiin ilkeilyihin!:)))
        Nyt kun menit vielä sanomaan että ensi vuoden puolella häämöttelee jo tohtorin hattukin, niin johan nuo kateelliset polttavat kääminsä lopullisesti:(
        Vaikka ymmärrettäväähän sekin on, että viisauttaan on vaikea salata, niinkuin tyhmyyttäänkin:)))

miksi se, jos kirjoitetusta tekstistä näkyy se, että on jonkinlaista sisäistettyä, teoreettista tietopohjaa ja opintojen kautta omaksuttu tapa hahmottaa asioita ja kokonaisuuksia, jostain tietystä viitekehyksestä, niin suunnattomasti ärsyttää.

Aivan kuin se tarkoittaisi sitä, että jollain tavoin yrittää olla parempi kuin muut ja sen vuoksi olisi epäaito ajatuksissaan ja sanoissaan.
        Kuitenkin on kyse vain siitä, että täälläkin kirjoittaa siten kuin reaalielämässäänkin ajattelee.

Ei minua täällä ole koskaan vaivannut se, jos joku on ollut kanssani asioista eri mieltä. Mutta se, että sen vuoksi, miten ilmaisee itseään muuttuu kollektiiviseksi irvailun kohteeksi ja oudoksunta(?) sokeuttaa lukijat näkemästä tai kuulemasta itse asiaa, on rasittavaa ja turhauttavaa.

Onneksi tällä keskustelupalstalla on vielä mahdollisuus itse punnita se, onko saavutettu ilo vuorovaikutuksesta ja asioiden yhteisestä pohtimisesta suurempi, kuin omaan persoonallisuuteen kohdistuvasta irvailusta johtuva harmi...

...sitä ajattelee, että minä olen minä ja jos omanlaisenani en 'kelpaa' yhdeksi kirjoittajaksi tälle palstalle, vaan herätän kommenteillani enemmän ärtymystä kuin iloa, voin vaietakin, tai etsiä keskustelukumppaneita muilta palstoilta, kunnes löydän porukan, johon omana itsenäni, voin sujahtaa.

Sen väärttiä, että täällä alkaisin tapella, ei edes tämä porukka ole;))

• natkutat
        Pointsi kirjoitti:

Ovat mielestäni ihan ok. Kyse nyt ei vaan ollutkaan minun mielipitestäni heistä. Osaatko lukea ja ymmärrätkö lukemasi?

täällä kuin olisi tikku perseessä? Ole hetki rehellinen edes itsellesi.

• Skeptikko
        TR.maalariN kirjoitti:

miksi se, jos kirjoitetusta tekstistä näkyy se, että on jonkinlaista sisäistettyä, teoreettista tietopohjaa ja opintojen kautta omaksuttu tapa hahmottaa asioita ja kokonaisuuksia, jostain tietystä viitekehyksestä, niin suunnattomasti ärsyttää.

Aivan kuin se tarkoittaisi sitä, että jollain tavoin yrittää olla parempi kuin muut ja sen vuoksi olisi epäaito ajatuksissaan ja sanoissaan.
        Kuitenkin on kyse vain siitä, että täälläkin kirjoittaa siten kuin reaalielämässäänkin ajattelee.

Ei minua täällä ole koskaan vaivannut se, jos joku on ollut kanssani asioista eri mieltä. Mutta se, että sen vuoksi, miten ilmaisee itseään muuttuu kollektiiviseksi irvailun kohteeksi ja oudoksunta(?) sokeuttaa lukijat näkemästä tai kuulemasta itse asiaa, on rasittavaa ja turhauttavaa.

Onneksi tällä keskustelupalstalla on vielä mahdollisuus itse punnita se, onko saavutettu ilo vuorovaikutuksesta ja asioiden yhteisestä pohtimisesta suurempi, kuin omaan persoonallisuuteen kohdistuvasta irvailusta johtuva harmi...

...sitä ajattelee, että minä olen minä ja jos omanlaisenani en 'kelpaa' yhdeksi kirjoittajaksi tälle palstalle, vaan herätän kommenteillani enemmän ärtymystä kuin iloa, voin vaietakin, tai etsiä keskustelukumppaneita muilta palstoilta, kunnes löydän porukan, johon omana itsenäni, voin sujahtaa.

asiaan ottaisin kantaa, vaikka yleensä tyydyn vain näitä lukemaan.

Tuo kollektiivisen irvailun kohteena oleminen tuntuu varmaan hyvin aidolta, kun saa osakseen epäasiallista kohtelua. Etkä ole näköjään ainoa, joka viime aikoina on saman tunteen täällä kokenut - kollektiivisena tai henkilökohtaisena.

Itse asiassa uskoisin myös, että tuo riemukas kyökkisykolookin vastaanottokin sai alkunsa tällaisesta tuntemuksesta.

Olen kuitenkin vakuuttunut, että murskaava enemmistö tämän palstan lukijoista on omalta osaltaan hyvin pahoillaan keneen tahansa kohdistuvasta ala-arvoisesta kommentoinnista.

No, itsestään selvyyksiä nämä tietysti, mutta ihan tueksi vaan.

• TR.maalariN
        Skeptikko kirjoitti:

asiaan ottaisin kantaa, vaikka yleensä tyydyn vain näitä lukemaan.

Tuo kollektiivisen irvailun kohteena oleminen tuntuu varmaan hyvin aidolta, kun saa osakseen epäasiallista kohtelua. Etkä ole näköjään ainoa, joka viime aikoina on saman tunteen täällä kokenut - kollektiivisena tai henkilökohtaisena.

Itse asiassa uskoisin myös, että tuo riemukas kyökkisykolookin vastaanottokin sai alkunsa tällaisesta tuntemuksesta.

Olen kuitenkin vakuuttunut, että murskaava enemmistö tämän palstan lukijoista on omalta osaltaan hyvin pahoillaan keneen tahansa kohdistuvasta ala-arvoisesta kommentoinnista.

No, itsestään selvyyksiä nämä tietysti, mutta ihan tueksi vaan.

olen minäkin, useampaan otteeseen, saanut osakseni.... oikeastaan se naurattaa, kun takana on aika pitkä kliininen kokemus em alalta;))

Niin.. ja toinen, täällä kovin useasti viljelty kommentti on: ** no tuonhan voi lukea mistä tahansa kirjasta**

... uskallanpa väittää, että täällä ei ole koskaan kirjoitettu yhtään ainutta lausetta, jota emme voisi jostain kirjasta lukea;))

Ajattelu, johon joku aiemmin koettu tai oppina omaksuttu ei olisi vaikuttanut, lienee sangen harvinaista. *nauraa*

• Pirre*

suuressa tyhmyydessänikään ymmärrä mitä sinä tarkoitat kun sanot "vaikka molemmat esiintyvätkin kovin provosoivasti"...miksiköhän minä en huomaa heidän kirjoituksistaan mitään provoa..??
        Eivätkä he koskaan mene henkilökohtaisuuksiin..siis he eivät sano että olet ihan perseestä, kun et ole samaa mieltä kanssani tai kun olit jostain asiasta tuota mieltä....vai voitko väittää muka?

Ymmärrätkö mitä yritän sanoa, Angiina sanoi osuvasti, että tämä kohtelu on epäreilua häntä kohtaan ja niin se on minustakin... ja TVRmaalaria kohtaan myös, asia olisi toinen jos he suhtautuisivat jotenkin alentuvasti meihin, mutta mielestäni he ottavat kaikki huomioon yhtä asiallisesti....

Minusta kun tuntuu että olet ehkä pikkuisen alemmuuden tuntoinen silloin, kun hyökkäät henkilöä vastaan, ainakin jonka tiedät olevan ns. lukeneempi..tai edustavan ns. älymystöä..eikö vaan asia ole näin?

• Skeptikko
        TR.maalariN kirjoitti:

olen minäkin, useampaan otteeseen, saanut osakseni.... oikeastaan se naurattaa, kun takana on aika pitkä kliininen kokemus em alalta;))

Niin.. ja toinen, täällä kovin useasti viljelty kommentti on: ** no tuonhan voi lukea mistä tahansa kirjasta**

... uskallanpa väittää, että täällä ei ole koskaan kirjoitettu yhtään ainutta lausetta, jota emme voisi jostain kirjasta lukea;))

Ajattelu, johon joku aiemmin koettu tai oppina omaksuttu ei olisi vaikuttanut, lienee sangen harvinaista. *nauraa*

tulee ensimmäisenä mieleen Einstein, joka voisi viimeksi olla keksinyt jotain uutta ja mullistavaa ihan ite. Yleensähän se vaan käy niin, että aika (tiede, tekniikka) kypsyy jollekin asialle ja sitä sitten kehitetään monessa eri paikassa saman aikaisesti.

Joskus on tosiaankin tullut petytyksi, kun on mielestään keksinyt esimerkiksi jonkin oivan sloganin ja yhtäkkiä se putkahtaakin jossain yhteydessä vastaan muiden keksimänä :(

• Justiina
        Skeptikko kirjoitti:

tulee ensimmäisenä mieleen Einstein, joka voisi viimeksi olla keksinyt jotain uutta ja mullistavaa ihan ite. Yleensähän se vaan käy niin, että aika (tiede, tekniikka) kypsyy jollekin asialle ja sitä sitten kehitetään monessa eri paikassa saman aikaisesti.

Joskus on tosiaankin tullut petytyksi, kun on mielestään keksinyt esimerkiksi jonkin oivan sloganin ja yhtäkkiä se putkahtaakin jossain yhteydessä vastaan muiden keksimänä :(

sinä nyt menitkään sanomaan!:)

• niippä
        Skeptikko kirjoitti:

Yleensäkään suurmiesten tai -naisten omaa ansiota saavutukset harvoin ovat.
        Esimerkiksi tää eka naisperesidenttimme Haloska: aika oli kypsä naispresidentille ja Tarja oli siinä hollilla. Jos TH olisi elänyt tämän päivän aivoin ja ajatuksin 60-luvulla, tuskinpa häntä olisi nostettu valtaistuimelle.
        Tien naispresidenttiydelle ovat tasoittaneet muut kuin ite Rouva Resitentti.

• köyhäläinen
        Angiina kirjoitti:

Onko sinulla paljo rahhoo? Että tietöö kuinka syvvää tarvihtoo kumartoo

• kumarrat
        köyhäläinen kirjoitti:

Onko sinulla paljo rahhoo? Että tietöö kuinka syvvää tarvihtoo kumartoo

etkä ihmistä?

• Yhden kanssa
        TR.maalariN kirjoitti:

olin aikoinaan aviossakin. Kun itse oli jättänyt koulunsa kesken eikä ymmärtänyt mistään mitään oli kamalan katkera ja vihainen kaikille hiukankin lukeneille ihmisille. Koskaan ei voinut korjata mitään hänen lausumaansa ilman että sai silmilleen hirveän haukkumisryöpyn siitä miten sitä nyt ollaan niin olevinaan ja kaiken tietävinään. Täynnä häpeää siitä ettei itse osannut edes yrittää. Samalta vaikuttavat nuo katkerat välihuutajatkin.

• lettutieteen vihtori
        Angiina kirjoitti:

Olet tarmokas ja aikaansaava!
        Toivottavasti et jätä palstaa sittenkään kun olet väitellyt!
        Kerrothan jossain myöhemmässä vaiheessa mistä aiheesta teit väitöskirjasi ja kuka oli vastaväittäjä jne.
        Ei voi sanoa muuta kuin, että tuohon ei joka tyttö pystykään. Kiinassa asuvana, perheellisenä ja edustusrouvan velvollisuuksia hoitavana olet tehnyt väitöskirjaa, joka on jo noin pitkällä.
        Vielä kerran onnea!

• Yhden kanssa kirjoitti:

olin aikoinaan aviossakin. Kun itse oli jättänyt koulunsa kesken eikä ymmärtänyt mistään mitään oli kamalan katkera ja vihainen kaikille hiukankin lukeneille ihmisille. Koskaan ei voinut korjata mitään hänen lausumaansa ilman että sai silmilleen hirveän haukkumisryöpyn siitä miten sitä nyt ollaan niin olevinaan ja kaiken tietävinään. Täynnä häpeää siitä ettei itse osannut edes yrittää. Samalta vaikuttavat nuo katkerat välihuutajatkin.

lähellä asian ydintä.
        Huono itsetunto on varmaankin se voima,joka saa näin toimimaan.
        Tuskin se silti on mitään kateutta tai edes tarkoitushakuista kiusantekoa,vaan uskoisin sen olevan vain heille se ainoa tiedossa oleva malli,millä tulevat huomatuiksi.

Tilanne on kyllä vaikea ja asiantilan korjaaminen ns.mahdoton tehtävä,mutta ainoa toimiva malli taitaa kuitenkin olla,että"hyväksytään" heidät "asiaankuuluvana"haittana sille,että on avoin foorumi,jossa kuitenkin saamme tuoda asioista mielipiteemme esiin.

Tilanne on vähän samanlainen,kuin esim ollessamme liikenteessä muiden liikkujien joukossa.Siellä tulee esiin tilanteita,että yhteiset pelisäännöt eivät ole syystä tai toisesta kaikille samoin iskostuneet ja tulee läheltäpititilanteita joskus yhteentörmäystäkään emme voi vältää,mutta täällä meidän turvana on nimimerkki,joka antaa suojan yhteentörmäyksissä ja suojaa sisintämme,kun vain muistamme,että emme ole täällä palstalla kasvokkain.
        On aivan erilainen tilanne,jos asiattoman ja loukkaavan mielipiteen esittää paras kaverisi,tai jos esittäjä on ventovieras henkilö,joka ei tunne taustaasi,saati anonyymi joka esittää asiattoman mielipiteen toiselle anonyymille.
        Muistakaa hyvät palstalaiset,että tämä ei todellakaan ole "elämää suurempaa",vaan yksi pieni virtuaaliareena,johon ei kannata itseään sitoa vaan pitää se erillään live-elämästä

jk.Eiköhän käytännössä ole niin,että asiatonta palautetta antanut henkilö saa sen suurimman "halveksunnan"ja tuomion lähes kaikilta muilta palstalaisilta ja siksi ei meidän kannata olla omasta puolesta pahoillamme vaan ennemmin hänen,joka ei ole muuta keinoa löytänyt tavoittaa huomiota joukossamme.

• lannenhunttari

voe vaekka puttiini narkastya,ja tulla takkaasi
      eika lahekkaa ennaa poies.pittaa silta ainakkii
      lupa kyssyy ensinna moiseen hommaan.l-h..
      arvoitus,mika maa on rahmallaan ja mihin suuntaan??

• "enkut" ja suunta "villilänsi".

• lannenhunttari
        emw34 kirjoitti:

"enkut" ja suunta "villilänsi".

sinnepaenkaan,tarkistappas ny vahan su historijan
        tiatojas.ettei se mua vuan loytyis palajon lahempaa,
        vaekka siitta kot portilta ihan?.

• lannenhunttari kirjoitti:

sinnepaenkaan,tarkistappas ny vahan su historijan
        tiatojas.ettei se mua vuan loytyis palajon lahempaa,
        vaekka siitta kot portilta ihan?.

kotiporttia ja molemmat etelään päin.

Sen voin kyllä varovasti sanoa,että tien toisella puolella asuu kyllä oikea "vasuri",mutta hänen nykyisestä rähmälläolostaan en tiedä.

Minun "helppo"oli johdanto Irakin sodan aloittajana ja amerikan hännystelijänä tunnettu työväenpuolueen nokka ja Englanin pääministeri, joka oli vähintään yhtä innokas Irakkiin hyökkääjä,kuin maailman poliisi,USA.
        Nyt ovat molemmat valtiot vaikean probleman edessä,miten päästä irtautumaan sodasta kasvojaan menettämättä.
        Espanjalle riitti yksi suuri terroriteko joukkojen vetämiseen väärin perustein aloitetun sodan "avustajan"roolista.
        Eli oikeassa kyllä olin niiden tietojen pohjalta mitä eurooppalainen uutisointi on tuonut julki.
        Ja sivilit saavat maksaa hengellään ja terveydellään sodan lunnaat,joten ei kateeksi käy.

Itse olen rähmälläni vaimoni suuntaan,mutta en pelosta vaan rakkaudesta häntä kohtaan.

• lannenhunttari
        emw34 kirjoitti:

kotiporttia ja molemmat etelään päin.

Sen voin kyllä varovasti sanoa,että tien toisella puolella asuu kyllä oikea "vasuri",mutta hänen nykyisestä rähmälläolostaan en tiedä.

Minun "helppo"oli johdanto Irakin sodan aloittajana ja amerikan hännystelijänä tunnettu työväenpuolueen nokka ja Englanin pääministeri, joka oli vähintään yhtä innokas Irakkiin hyökkääjä,kuin maailman poliisi,USA.
        Nyt ovat molemmat valtiot vaikean probleman edessä,miten päästä irtautumaan sodasta kasvojaan menettämättä.
        Espanjalle riitti yksi suuri terroriteko joukkojen vetämiseen väärin perustein aloitetun sodan "avustajan"roolista.
        Eli oikeassa kyllä olin niiden tietojen pohjalta mitä eurooppalainen uutisointi on tuonut julki.
        Ja sivilit saavat maksaa hengellään ja terveydellään sodan lunnaat,joten ei kateeksi käy.

Itse olen rähmälläni vaimoni suuntaan,mutta en pelosta vaan rakkaudesta häntä kohtaan.

maailmanpoliisiksi usan tilalle,uskon etta sellaista
        tarvitaan?olisiko olosi rauhallisempi jos usa n.
        tilalla olisi neukut,tai kiina?
        mina olen elanyt usa n. 'nuapurissa'30 vuatta,eika ole tarvinnut viela pelata.kylla pienia skismoja on vuosien saatossa ollut,mutta toimeen on tultu.
        vaikka en kaikkia usa n, toimia hyvaksykkaan irakissa,onko parempi heidan lahtea,ja jattaa maa
        kaaokseen ja sisallissotaan? siina vasta siviilien paita alkaisi putoilemaan ja paljon.oikea vastaus ei
        varmaan ole helppo loytaa.

• tuntuu tulevan
        lannenhunttari kirjoitti:

maailmanpoliisiksi usan tilalle,uskon etta sellaista
        tarvitaan?olisiko olosi rauhallisempi jos usa n.
        tilalla olisi neukut,tai kiina?
        mina olen elanyt usa n. 'nuapurissa'30 vuatta,eika ole tarvinnut viela pelata.kylla pienia skismoja on vuosien saatossa ollut,mutta toimeen on tultu.
        vaikka en kaikkia usa n, toimia hyvaksykkaan irakissa,onko parempi heidan lahtea,ja jattaa maa
        kaaokseen ja sisallissotaan? siina vasta siviilien paita alkaisi putoilemaan ja paljon.oikea vastaus ei
        varmaan ole helppo loytaa.

juuri siitä että jotkut yksittäiset valtiot pyrkivät kontrolloimaan toisten tekemisiä "hyvinä" tai "pahoina". Jos maailmanpoliisia yleensä tarvitaan olkoon se YK:n alainen organisaatio.

• tuntuu tulevan kirjoitti:

juuri siitä että jotkut yksittäiset valtiot pyrkivät kontrolloimaan toisten tekemisiä "hyvinä" tai "pahoina". Jos maailmanpoliisia yleensä tarvitaan olkoon se YK:n alainen organisaatio.

sanat suustani.

lannenhunttarin perspektiivi on juuri sellainen,kuin USA,n median uutisointi antaa "tietoja"ymmärtää heidän politiikkansa..
        Kyllä maailmanpoliisi ei milloinkaan saa olla joku valtio ja kenelläkään ei ole oikeutta miehittää maata(maita) ja pommittaa siviilien asuttamia kaupunkeja maantasalle ja vielä erheellisin perustein niinkuin Irakin kohdalla sodan aloittamisessa tehtiin.
        Amerikkalasten maailmalle esittämä motiivi oli Irakin joukkotuhoaseet,vaikka heidän oma tiedustelupalvelu koko ajan tiesi,että mitään joukkotuhoaseita ei siellä "voinut"olla.

Syynä ennemmin oli lähi-idän öljyntuotannon hallinta Amerikan "hyvinvoinnin" ylläpitämiseksi.

En myöskään ole entisen Neuvostoliiton tai nykyisen Venäjän mallien kannattaja vaan pohjoimaiden harjoittama politiikka on lähinnä omaa "vakaumusta".Diplomatian keinoin ja sopimuksista kiinnipitäen yritetään olla jäsenenä muiden valtioiden joukossa ja edes yritetään pitää huolta niin omista,kuin muista vähäosaisista.

ps.ihme kyllä,en ole koskaan edes itänaapurista tuntenut sellaista konkreettista uhkaa,että olisin siitä saanut jotain ajattelemisen aihetta ryhtyä "varustautumaan"heitä vastaan.
        Minulle he kelpaavat naapuriksi,mutta isännäsi en kyllä heitä huolisi,niinkuin en mitään muutakaan vierasta valtaa.

• emw34 kirjoitti:

sanat suustani.

lannenhunttarin perspektiivi on juuri sellainen,kuin USA,n median uutisointi antaa "tietoja"ymmärtää heidän politiikkansa..
        Kyllä maailmanpoliisi ei milloinkaan saa olla joku valtio ja kenelläkään ei ole oikeutta miehittää maata(maita) ja pommittaa siviilien asuttamia kaupunkeja maantasalle ja vielä erheellisin perustein niinkuin Irakin kohdalla sodan aloittamisessa tehtiin.
        Amerikkalasten maailmalle esittämä motiivi oli Irakin joukkotuhoaseet,vaikka heidän oma tiedustelupalvelu koko ajan tiesi,että mitään joukkotuhoaseita ei siellä "voinut"olla.

Syynä ennemmin oli lähi-idän öljyntuotannon hallinta Amerikan "hyvinvoinnin" ylläpitämiseksi.

En myöskään ole entisen Neuvostoliiton tai nykyisen Venäjän mallien kannattaja vaan pohjoimaiden harjoittama politiikka on lähinnä omaa "vakaumusta".Diplomatian keinoin ja sopimuksista kiinnipitäen yritetään olla jäsenenä muiden valtioiden joukossa ja edes yritetään pitää huolta niin omista,kuin muista vähäosaisista.

ps.ihme kyllä,en ole koskaan edes itänaapurista tuntenut sellaista konkreettista uhkaa,että olisin siitä saanut jotain ajattelemisen aihetta ryhtyä "varustautumaan"heitä vastaan.
        Minulle he kelpaavat naapuriksi,mutta isännäsi en kyllä heitä huolisi,niinkuin en mitään muutakaan vierasta valtaa.

Terveiset Pirrelle, Savo-Karjalaisnaiselle.
        Luulin. että hän aina pelleilee.

Tässä Irak-miehityksessä olen kanssasi emw34, samoilla linjoilla.

Tästä meneillään olevasta "demokratian" viemisestä puhutaan
        vielä v.2105 virhe strategiana, veikkaan.

Samanlaista mielipuolta olen myös Suomi-Venäjäsuhteesta.
        On hyvä, että kauppa lisääntyy, mutta minusta jo 100.000 heikäläisväestö
        olisi liikaa.

• lannenhunttari
        emw34 kirjoitti:

sanat suustani.

lannenhunttarin perspektiivi on juuri sellainen,kuin USA,n median uutisointi antaa "tietoja"ymmärtää heidän politiikkansa.. heko-heko..
        olen naiden vuosien aikana useasti huomannut,miten siella suomessa isojen tapahtumien jalkeen ollaan jonkun aikaa'uutispimennossa'.vaikka asiat tiedetaan
        taalla 'lannella' aiemmin. esim. tsunamista suomessa
        sanottiin--kaikki hyvin aluksi.taalla katastrofin laajuus oli jo tiedossa.miksi--onko se 'isoveli' joka valvoo tiedon jakamista siella??

• ymmärtämisessä

lannenhunttarin perspektiivi on juuri sellainen,kuin USA,n median uutisointi antaa "tietoja"ymmärtää heidän politiikkansa.. heko-heko..
        olen naiden vuosien aikana useasti huomannut,miten siella suomessa isojen tapahtumien jalkeen ollaan jonkun aikaa'uutispimennossa'.vaikka asiat tiedetaan
        taalla 'lannella' aiemmin. esim. tsunamista suomessa
        sanottiin--kaikki hyvin aluksi.taalla katastrofin laajuus oli jo tiedossa.miksi--onko se 'isoveli' joka valvoo tiedon jakamista siella??

täällä oli vika koska kukaan täällä kaukana järistyksistä ei tajunnut sen vaarallisuutta. Kuuntelin ensi uutiset täällä siitä ja sanoin kaverille miten täällä voidaan tuoda uutisiin joku voivottelemaan sitä että matkatoimisto joutuu nyt perumaan muutaman matkan kun ihmisiä kuolee joukottain. Omat rahat rakkaimmat.

Tiedätkö että tämä ihmisoikeuspoliisi on jonkun Iranin kanssa lähes ainoa maailman maa missä lapsille voidaan antaa kuolemantuomio? Sivistyneen maailman pitäisi välittömästi alkaa pommituslennot Washingtoniin ihmisoikeuksia rikkovan juntan saamiseksi oikeuden eteen.

• lannenhunttari
        ymmärtämisessä kirjoitti:

täällä oli vika koska kukaan täällä kaukana järistyksistä ei tajunnut sen vaarallisuutta. Kuuntelin ensi uutiset täällä siitä ja sanoin kaverille miten täällä voidaan tuoda uutisiin joku voivottelemaan sitä että matkatoimisto joutuu nyt perumaan muutaman matkan kun ihmisiä kuolee joukottain. Omat rahat rakkaimmat.

Tiedätkö että tämä ihmisoikeuspoliisi on jonkun Iranin kanssa lähes ainoa maailman maa missä lapsille voidaan antaa kuolemantuomio? Sivistyneen maailman pitäisi välittömästi alkaa pommituslennot Washingtoniin ihmisoikeuksia rikkovan juntan saamiseksi oikeuden eteen.

jos 13 v huumehoyryssa lahtaa perheesi ja viela naapurinkin perheen,niin pitaisiko olla hivenen vain paansilitysta ja ehka sympatiaa?onhan se 'lapsi' kodista ,jossa hanesta ei valitetty-- niinko?
        jos pystyt 'miehen teon' tekemaan,mielestani sinun pitaisi pystya ottamaan myos miehen vastuu tekemisestasi...olenko vaarassa?

• ihmisoikeutesi

jos 13 v huumehoyryssa lahtaa perheesi ja viela naapurinkin perheen,niin pitaisiko olla hivenen vain paansilitysta ja ehka sympatiaa?onhan se 'lapsi' kodista ,jossa hanesta ei valitetty-- niinko?
        jos pystyt 'miehen teon' tekemaan,mielestani sinun pitaisi pystya ottamaan myos miehen vastuu tekemisestasi...olenko vaarassa?

jos oikeus pysyä elossa ei kuulu niihin? Oikeus varastaa ja murhata toisten öljyn saadakseen?

Jokainen sivistysmaa on poistanut kuolemanrangaistuksen. Lähes jokainen sivistymätön maa osaa olla tuomitsematta lapsia kuolemaan. Paitsi tuo apinoiden demokratia.

• lannenhunttari
        ihmisoikeutesi kirjoitti:

jos oikeus pysyä elossa ei kuulu niihin? Oikeus varastaa ja murhata toisten öljyn saadakseen?

Jokainen sivistysmaa on poistanut kuolemanrangaistuksen. Lähes jokainen sivistymätön maa osaa olla tuomitsematta lapsia kuolemaan. Paitsi tuo apinoiden demokratia.

olla myos uhreilla mielestani-- eika pelkastaan vain
        murhaajilla..jalleen panet tuon [lapsia] sinne..
        vaitatko usa ta sivistymattomaksi maaksi??
        oletko elanyt siella? maailman huippu yliopistot loytyy-- arvaa mista?katsanto kantasi on klyklooppimaisen yksisilmaista..avarrahan kantaasi.

• ...
        ihmisoikeutesi kirjoitti:

//]]

• mutta vain natsi

olla myos uhreilla mielestani-- eika pelkastaan vain
        murhaajilla..jalleen panet tuon [lapsia] sinne..
        vaitatko usa ta sivistymattomaksi maaksi??
        oletko elanyt siella? maailman huippu yliopistot loytyy-- arvaa mista?katsanto kantasi on klyklooppimaisen yksisilmaista..avarrahan kantaasi.

haluaa tappaa muita. Älä ole apina, ajattele kuin ihminen. USA on sivistymätön maa, siellä ei tunneta kuin raha ja väkivalta. Rahalla ne haalivat opettajansa sinne yliopistoihinsakin, ympäri maailmaa, täältäkin.

Jos osaisit lukea, voisit tarkistaa YK:n ihmisoikeuksien julistuksesta mitä ne oikein ovat ja sen joka haluaa esiintyä toisille niiden ainoana puolustajana pitää niitä ensin itse noudattaa.

• kun maailman fiksuin
        ... kirjoitti:

//]]

joutui hakemaan jonkun kaverin tietsikkaa käyttämään....

• Ramperi

Jos se on niitä oikeita louhi lappalaisia,sen
      saat esille kun laitat viestiin joka toisen
      sanan kirroomalla,tai varmuuden vuoksi vaikka
      vähän enemmänkin,siitä ne tykkää kun hullu
      polokasta,ei voi vastustaa kutsua;)))

• Pirre*

pittää tehä..:))

Kun ei vuan ois säikkyyy sorttia...:(

• Ramperi
        Pirre* kirjoitti:

pittää tehä..:))

Kun ei vuan ois säikkyyy sorttia...:(

jos olet säikyttäny,ei muu hyvi kun matelu.
        Kirjota nätti ja asiallinen anteekspyyntö,se
        tepsii;)))

• Pirre*

nyt kävelemään, terve, olokeehan immeiseksi...:)

• mekatron

lähti!

Sielä on kohta Lappalainen ihmeissään....

• Kakku
        mekatron kirjoitti:

lähti!

Sielä on kohta Lappalainen ihmeissään....

Tampereelta? Mikäs tää lappalais-juttu oikeen on? Olen ihan pihalla palstan tapahtumista.

• mekatron
        Kakku kirjoitti:

Tampereelta? Mikäs tää lappalais-juttu oikeen on? Olen ihan pihalla palstan tapahtumista.

Lappalais-juttuhan on vanhaa perua Pirren ja Lappalaisen sanailuista, kyllä me kaikki on heitä jännittyneenä seurattu....

Ja nyt, luultavasti, Pirre olisi menossa hillaan Lappiin ja tarvitsisi kunnon oppaan, oikein pikiöljyisen alkuasukkaan (älä suutu, Lappalainen),
        ja siellähän hän on.
        Kunhan vain löytyisi..

On tainnu omilla hillareissuillaan eksyä itä-naapurin puolelle ja makaa nyt tyrmässä ja odottelee lunnaiden maksajia.

Tämä nyt oli osiltaan mielikuvituksenkin tuotetta, mutta osin varmaan tottakin.

Tällaisen selityksen antaisin tälle tarinalle, Pirre on lomalla ja me saadaan täällä kirjoitella mielin määrin hänenkin piikkiinsä.

PS. Olitpa ovelasti laittanut tuonne rekisteröinti-osastolle, tuhma temppu :(( .
        Mukavaa kesän jatkoa kuitenkin sinulle!

• lannenhunttari

ja se on hirveen saikky.sille ei saa puhua rumia [kiroilusta puhumattakaan],muuten se haipyy kun ilmavaiva saharaan.
        htt pi//www.boreme.com/boreme/media-movies/m rare export s.mov
        pannaas ny kattoen saako pirre sen kii?

• Kakku
        mekatron kirjoitti:

Lappalais-juttuhan on vanhaa perua Pirren ja Lappalaisen sanailuista, kyllä me kaikki on heitä jännittyneenä seurattu....

Ja nyt, luultavasti, Pirre olisi menossa hillaan Lappiin ja tarvitsisi kunnon oppaan, oikein pikiöljyisen alkuasukkaan (älä suutu, Lappalainen),
        ja siellähän hän on.
        Kunhan vain löytyisi..

On tainnu omilla hillareissuillaan eksyä itä-naapurin puolelle ja makaa nyt tyrmässä ja odottelee lunnaiden maksajia.

Tällaisen selityksen antaisin tälle tarinalle, Pirre on lomalla ja me saadaan täällä kirjoitella mielin määrin hänenkin piikkiinsä.

PS. Olitpa ovelasti laittanut tuonne rekisteröinti-osastolle, tuhma temppu :(( .

Vai sellainen lappalaisjuttu. :0)
        Kiitos, hyvää kesän jatkoa sinullekin. Tuntuu kuitenkin tällä hetkellä siltä että kesä on auttamattomasti ohitse. Tuulee kovasti ja vettä tulee kuin Esterin alapäästä. Ihan on keli kuin syksyllä ikään. :(((
        Mikäs siinä rekisteröintiosastossani niin tuhmaa oli? ;)

• Lappalainen c",)
        mekatron kirjoitti:

ja siellähän hän on.
        Kunhan vain löytyisi..

Ja mulle kukhaan mithään puhunu! Poroissa ollu enkole joutanu nettiäkhään sekkaahmaan.

Mie häyn pittää silmät auki, ko se aiko viimeksi sitoa sängynjalkhaan, jos kiini saapii. Ja mitä kaikkia muita perversioita silloli. Mie tietenkhään, pieni mies, roovaa tuomosta hurjistunutta naisenpuolta.

Olekko muuten mekatrooni käyny kotinurkila tämän kesämaan aikana?

• mekatron
        Lappalainen c",) kirjoitti:

Ja mulle kukhaan mithään puhunu! Poroissa ollu enkole joutanu nettiäkhään sekkaahmaan.

Mie häyn pittää silmät auki, ko se aiko viimeksi sitoa sängynjalkhaan, jos kiini saapii. Ja mitä kaikkia muita perversioita silloli. Mie tietenkhään, pieni mies, roovaa tuomosta hurjistunutta naisenpuolta.

Olekko muuten mekatrooni käyny kotinurkila tämän kesämaan aikana?

monhheen vuotheen.
        Ko vanhemmat kuoli, koti myythiin, ei oikein tee mielikhään sinne enhään.

Täälä tuon pihan kans askartelen, ja loma on niin lyhyt.
        Kyllä täälä lannan maassaki jollaki laila viihtyy, ko on iso tontti, on avaruutta jonki verran.

Onhan se Pirre tulossa, etkö ole niitä Naton suihkareita sielä nähny?
        Sinua net hakkee...
        Eikä ole näkösuojaakhaan ko net toukat söi lehet puista.

Hillatki on vissiin jo koottu, vietnamin pojat viimestellee jänkät.
        Kyllä lähtee marja liikheele, net on näppäriä käsisthään.....

Käyppä useamminki täälä, mukava praatata kotiperän asioista.

• Pirre*

reissut on tehty ja Lappi oli yhtä lumoava kuin ennenkin, ei siitä pääse mihinkään...

Lappalaisen hyväkäs oli kiireinen niihin lakkoisa kanssa, vai liekö pölkännä minnuu...:)

• mekatron

lappalainen tieny sinun tulosta ko oli poroissaan.

Ikävä tuola näytti olevan.

Tervetuloa takasi!!

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

lappalainen tieny sinun tulosta ko oli poroissaan.

Ikävä tuola näytti olevan.

Tervetuloa takasi!!

vaan pitäsköhän nyt mennä jo nukkumaan....vaikka kuin olisi lomalla..ötyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe