kysely sinkuille

markkina-arvosta

Sukupuoli?
Ikä?

Olen:
a. töissä
b. opiskelija
c. työtön

Yleiskatsaus asuntoosi:
a. sotkuista
b. siistiä
c. aina tiptop

Siivoatko:
a. silloin kun on pakko
b. kerran viikossa
c. pidän kodin aina yleissiistinä
d. kerran kuukaudessa

Urheilu:
a. päivittäistä
b. säännöllistä
c. arkiliikuntaa
d. ei kiinnosta

Rahatilanne:
a. jää säästöön
b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin
c. joudun kituuttamaan/lainaamaan kavereilta

Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli
b. kerran viikossa
c. kerran kuukaudessa
d. absolutisti

Omia kommentteja:

**********************************
Eli jos oma rivisi olisi c,a,a,d,c,a et ehkä ole kovin haluttua seuraa.

33

2132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Von der Bitch

      Töissä, semisotkuista, kerran parissa viikossa, päivittäistä, riittää seuraavaan tiliin, kerran viikossa.

      • mies30

        mulla on just toi sun "painajaisrivi". En ehkä ole haluttua seuraa mut teen just mitä itse haluan enkä sitä kenenkää muun mielipiteen takia muuta.

        Hyvä näin :))


    • Sinkkumies84

      b, c, c, a, a, b. Taitaa osua mulle

    • kyselijä itse

      a, b, b, b, a, b.

    • tyttönainen75

      1. b (tosin nyt kesäaikaan a)
      2. a
      3. b
      4. c tai d
      5. b tai c, riippuen kuukaudesta
      6. b

    • "semihaluttava"

      N25:
      töissä (opinnot loppusuoralla), sotkuista/siistiä, siivoan kun pakko eli melkeinpä päivittäin (koirat tuo roskaa), urheilu säännöllistä arkiliikuntaa (ex-urheilija, kroppa kunnossa), välillä jää rahaa säästöö välillä kituutellaa, juon kun tekee mieli eli harvoin..

    • jeannette

      nainen 21

      Olen:
      a. töissä
      b. opiskelija

      Siivoatko:
      a. silloin kun on pakko

      urheilu
      b. säännöllistä

      rahatilanne
      b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin

      Alkoholin käyttö:
      a. aina kun tekee mieli
      b. kerran viikossa MUTTA ei tää tarkoita perskännejä vaan tyyliin pari lasia viiniä tms.. kunnon kännissä on ehkä kerran parissa kuussa. tai siis silleen hiukan enemmän, en oo kuiteskaan oo sammunu koskaan.

    • Lunatic

      Olen:
      a ja b, eli töissäkäyvä opiskelija

      Asunto b eli aika siisti

      Siivoan c, yleissiisti

      Urheilen/liikun b, säännöllisesti

      Rahatilanne: vaihtelee, riippuu töistä. Joskus jää säästöön ja välillä kituutan.

      Alkoholi a, jos tarkoitti kännejä niin c.

      • Lunatic

        Siis eihän se markkina-arvo ole näistä kiinni, vai mitä? Tiettyjen perusjuttujen pitää tietysti olla kunnossa, että olisi haluttua seuraa, mutta kyllähän nuokin kriteerit vaihtelee naisten ja miesten välillä. Esim. reipas alkoholinkäyttö ja karmean sotkuinen asunto annetaan yleensä paremmin anteeksi miehelle, kun taas huono taloudellinen/ammatillinen tilanne naiselle. Mutta mitäs näitä itsestäänselvyykiä täällä jauhamaan.


      • kyselijä itse
        Lunatic kirjoitti:

        Siis eihän se markkina-arvo ole näistä kiinni, vai mitä? Tiettyjen perusjuttujen pitää tietysti olla kunnossa, että olisi haluttua seuraa, mutta kyllähän nuokin kriteerit vaihtelee naisten ja miesten välillä. Esim. reipas alkoholinkäyttö ja karmean sotkuinen asunto annetaan yleensä paremmin anteeksi miehelle, kun taas huono taloudellinen/ammatillinen tilanne naiselle. Mutta mitäs näitä itsestäänselvyykiä täällä jauhamaan.

        Enempi tämä kai kertoo sen kuinka haluttu on "paperilla".


      • Lunatic
        kyselijä itse kirjoitti:

        Enempi tämä kai kertoo sen kuinka haluttu on "paperilla".

        Kuinkahan paljon tuo "paperilla" ja tosielämässä poikkeaa sitten toisistaan. Jotenkin tuntuu, että voi poiketa paljonkin. Jos eräskin hemmo, jonka takia mielenrauhani oli kovasti kateissa, olisi esitelty minulle paperilla, en olisi vaivautunut lainkaan. Toisaalta taas jostain deittinetistä olen bongannut paperilla tosi lupaavia tyyppejä, joiden kanssa ei olisi voinut kuvitellakaan. En siis hirveästi enää arvostele ketään paperilla, mutta onhan nämä kyllä galluppina ihan hauskoja.


      • kyselijä itse
        Lunatic kirjoitti:

        Kuinkahan paljon tuo "paperilla" ja tosielämässä poikkeaa sitten toisistaan. Jotenkin tuntuu, että voi poiketa paljonkin. Jos eräskin hemmo, jonka takia mielenrauhani oli kovasti kateissa, olisi esitelty minulle paperilla, en olisi vaivautunut lainkaan. Toisaalta taas jostain deittinetistä olen bongannut paperilla tosi lupaavia tyyppejä, joiden kanssa ei olisi voinut kuvitellakaan. En siis hirveästi enää arvostele ketään paperilla, mutta onhan nämä kyllä galluppina ihan hauskoja.

        Jos seurustelet ihmisen kanssa joka "paperilla" ei kiinnosta yhtään esim. juo liikaa niin juuri se asia on se joka aiheuttaa suurimmat ongelmat teidän kesken.


    • kyselyt on aina yhtä hauskoja.
      Sukupuoli? "mies"
      Ikä? 26v

      Olen:
      a. töissä

      Yleiskatsaus asuntoosi:
      a. sotkuista on lievä ilmaisu

      Siivoatko:
      d. kerran kuukaudessa jos edes silloin

      Urheilu:
      d. ei kiinnosta

      Rahatilanne:
      c. joudun kituuttamaan/lainaamaan kavereilta/ja vinguttaan tiliä miinukselle.

      Alkoholin käyttö:
      a. aina kun tekee mieli eli 2-3 x viikossa.

    • Nainen 34v

      Olen nainen ja 34v.
      Olen töissä ja opiskelen työn ohella
      Asuntoni on suht siisti aina, siivoan silloin kun tarvitsee, yleissiisteys on aina.
      Urheilen epäsäännöllisesti, arkiliikuntaa ja muutakin yleensä useita kertoja viikossa mutta hieman mielen mukaan.
      Rahaa jää säästöön, joskus käytän säästöjä kun haluan matkustaa tai ostaa jotain isompaa.
      Alkoholia käytän aina kun tekee mieli, joskus kerran viikossa, joskus menee muutama kuukausi etten ota yhtään. Kerran tai kaksi kuukaudessa on ehkä keskiarvo, määränä pari lasia viiniä.

    • Liina

      Nainen
      21v

      B opiskelija
      C siistiä
      C pidän kodin aina yleissiistinä
      B säännöllistä
      B riittää juuri ja juuri... (eipä tuosta opintotuesta juuri säästöön jää arkielämän kulujen jälkeen)
      C tosin pari kertaa kuukaudessa

    • doppi

      Sukupuoli? Mies
      Ikä? 27

      Olen:
      c. työtön

      Yleiskatsaus asuntoosi:
      b. siistiä

      Siivoatko:
      c. pidän kodin aina yleissiistinä

      Urheilu:
      b. säännöllistä

      Rahatilanne:
      a. jää säästöön

      Alkoholin käyttö:
      b. kerran viikossa

    • Hyrre76

      Sukupuoli? Nainen
      Ikä? 28

      Olen:
      a. töissä

      Yleiskatsaus asuntoosi:
      b. siistiä

      Siivoatko:
      c. pidän kodin aina yleissiistinä - tarkoittaa lähinnä sitä, ettei ole roinia sun muita pitkin. Imurointi sit kerran viikkoon.

      Urheilu:
      a. päivittäistä

      Rahatilanne:
      a. jää säästöön

      Alkoholin käyttö:
      a. aina kun tekee mieli eli todella harvoin. Suunnilleen kerran kahdessa kuukaudessa tulee käytyä viihteellä tai harvemmin. Ja silloinkin pysyn lähinnä sidukka-linjalla.

      Oiskohan yks syy sinkkuuteen juuri tuo, että nysvään lenkkipoluilla, enkä ravintolassa =D

    • Mies
      28v

      1.b/a
      2.a
      3. a
      4. a
      5. a
      6. d
      7. c
      Tästä puuttuu vielä mm. pukeutuminen

      Pukeutuminen:
      a.kunhan jotkut peruskuteet, ei hirveesti väliä mitä on
      b.trendien mukaan
      c.mietin tarkkaan mitä ylleni laitan

      Vastaukseni on c

    • tekijän

      äläkkyysosamaarä ei vaikuta korkealta kun hän määrittää ihmiselle " markkina-arvon " Tai sitten hän ei ole vielä täysi-ikäinen.

    • Yks sinkkumies

      a,b,b,b,a, alkoholia käytän huomattavasti harvemmin kuin kerran kuussa.
      Mutta entä sitten se "markkina-arvo"?
      Kukahan sen mahtaa määrittää ja tässä minun tapauksessani ennenkaikkea miksi?

    • Sukupuoli?
      - Mies
      Ikä?
      - 24v

      Olen:
      a. töissä
      b. opiskelija

      (kesätöissä ja myöhemmin tod. näk. työharjoittelussa joulukuun loppuun asti)

      Yleiskatsaus asuntoosi:
      a. sotkuista

      (viihdymme täällä hoas-luukussa kämppiksen kanssa ihan ok. Oma kämppä tulisi ehkä pidettyä vähän siivommassa kunnossa sitten joskus kun se on hankittu)

      Siivoatko:
      a. silloin kun on pakko

      (kts yllä)

      Urheilu:
      d. ei kiinnosta

      Rahatilanne:
      a. jää säästöön
      b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin

      (riippuu ihan siitä paljonko tulee törsäiltyä. Sanotaan että "normaalit" menot eivät hätäpäivää aiheuta)

      Alkoholin käyttö:
      a. aina kun tekee mieli
      c. kerran kuukaudessa

      (dokaan kun mieli tekee, eli aika harvoin)

      Olipa kehittävää.

    • pohjanmaa

      Elikkä oma rivi olis:
      - mies
      - 23
      A. töissä
      B. ei ainakaan mikään retaja
      C/B. ainakin kolmen viikon välein tulee siivottua paremmin
      D. Fyysinen työ, siellä tulee "urheiltua" tarpeeksi
      A. Ei ny ihan persaukisenakaan tarvi kulkea.
      B. perjantaisin tulee otettua vähän rentouttavia mutta ei mitään kalsarikännejä.

    • asuu yksin

      Tässäpä vastauksia.

      Sukupuoli? nainen

      olen? töissä

      Yleiskatsaus asuntoosi? siistiä

      Siivoatko? pidän kodin aina yleissiistinä. Toisinaan siivoan silloin,kun on pakko,koska en erityisemmin pidä siivoamisesta. Nykyään siivous tahtoo jäädä viikonloppuihin,koska työpäivän jälkeen olen niin väsynyt,että tulee tehtyä vain kaikki välttämättömät hommat.

      Urheilu? enimmäkseen arkiliikuntaa,mutta välillä kuntoliikuntaa.

      Rahatilanne? yleensä jää säästöön,mutta toisinaan täytyy elää kidutuksessa,tai pyytää vanhemmilta rahaa. Säästöjä käytän silloin,jos menen matkoille,tai pitää ostaa jotain tarpeellista.

      Alkoholin käyttö? periaatteessa en käytä alkoholia,mutta joskus saatan ottaa vähän viiniä esim. ruuan kanssa,tai jonkun juhlan kunniaksi.

      Omia kommentteja? olen luotettava,aurinkoinen,auttavainen,sosiaalinen,reipas,ahkera...siinä ehkä tärkeimmät. Yritän elää mahdollisimman normaalia elämää. Kokeilen mm. yksin asumista ja töissä käyntiä. Tähän asti kaikki on sujunut hyvin.

    • zacharias

      M20 b,b,b,b,a,a,
      alkoholia menee kuitenkin suhteellisen harvoin mutta silloin sitäkin enemmän

    • Kyo-kun

      Sukupuoli?
      - Mies

      Ikä?
      - 24 v.

      Olen:
      b. opiskelija

      Yleiskatsaus asuntoosi:
      a. sotkuista

      Siivoatko:
      a. silloin kun on pakko

      Urheilu:
      d. ei kiinnosta

      Rahatilanne:
      b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin


      Alkoholin käyttö:
      a. aina kun tekee mieli (eli n. 1-4 kertaa kuussa)

      Omia kommentteja:
      - Elän tasan niinkuin haluan, kun en kerta kiinnosta ketään. Onpahan edes jotain iloa elämässä.

    • ihastunutN

      Nainen
      32
      a
      a
      b
      b
      a/b
      c/d

      Rahatilanteesta seuraavaa: Säästössä on aina rahaa, mutta on myös kuukausia, jolloin tilipussi menee kokonaan "kädestä suuhun"
      Alkoholista seuraavaa: Otan alkoholia 2-4 krt vuodessa 2plo siideriä tai pari lasillista punaviiniä. En luokittelisi itseäni absolutistiksi kuitenkaan, mutta sopivaa vaihtoehtoa ei ollut.
      Missä oli tupakkavaihtoehto? 0 savuketta 32,5 vuoteen....

    • karvinen

      - M32, töissä, sisäsiisti ja savuton kotikolli
      - asunto: b/c tilanteen mukaan, joskus jää vähemmälle
      - siivous: b/c
      - urheilu: a/b/c tilanteen mukaan kuntokeskus Gotleticossa eli kotona tai ulkona, saleilla en käy :)
      - rahatilanne: a, joskus b
      - alkoholi: c/d, kohtuudella silloin, kun tekee mieli

    • kyselyyn

      nainen 27v
      a
      b
      c
      a
      b
      c

    • mun_vastaukset

      Sukupuoli: mies
      Ikä: 21

      Olen: töissä/opiskelija

      Yleiskatsaus asuntoon: Sotkuista

      Siivoan, kun on pakko

      Urheilu: arkiliikunta,syksyllä /talvella säännöllistä, kesällä vähemmän säännöllistä.

      Rahaa jää säästöön

      Olen absolutisti.

    • tinttuliini

      caadcd mulle taitaisi tulla, mutta ainoastaan tuo alkoholin käyttö kuuluisi omaan arvolistaani. Ei sillä rahalla tai edes siisteydellä minulle ole "markkina-arvoa". Minä arvostan ihmisessä ihan eri asioita..

      Kysymyslista kuuluisi jotenkin seuraavasti...
      Valehteletko?
      Petätkö?
      Lyötkö?
      Pidätkö lapsista, eläimistä?
      Puolustatko pienempiä?
      Juotko itsesi pöydän alle?
      Hermostutko helposti?
      Oletko huumorintajuinen?
      Oletko luotettava?
      Oletko oikeudenmukainen?

      Niinpä, onneksi meitä on monia..

      • karvinen

        ... seuraava rivi: E, E, E, K (ei vielä lemmikkejä, lapsia jos joskus siunaantuu), K, E, E, K (riippuen huumorista), K, K.


    • kyselijä

      Vastaajista:
      miehiä ja naisia oli suurinpiirtein yhtä monta
      iät 20-34
      töissä oli suurin osa
      siistimpänä asunnon pitivät naiset
      naiset harrastavat enempi liikuntaa
      säästöön jää rahaa enempi miehillä
      alkoholia käytetään saman verran

      Tulokset eivät ole tarkkoja, koska eivät olleet vastauksetkaan.
      Yhteenveto: kysely oli suhteellisen hyödytön.

    • SinkkuJussi

      Sukupuoli: Mies
      Ikä: 25

      Olen:
      a. töissä & b. opiskelija

      Yleiskatsaus asuntoosi:
      a. sotkuista

      Siivoatko:
      c. pidän kodin aina yleissiistinä

      Urheilu:
      b. säännöllistä

      Rahatilanne:
      a. jää säästöön

      Alkoholin käyttö:
      b. kerran viikossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe