Sukupuoli?
Ikä?
Olen:
a. töissä
b. opiskelija
c. työtön
Yleiskatsaus asuntoosi:
a. sotkuista
b. siistiä
c. aina tiptop
Siivoatko:
a. silloin kun on pakko
b. kerran viikossa
c. pidän kodin aina yleissiistinä
d. kerran kuukaudessa
Urheilu:
a. päivittäistä
b. säännöllistä
c. arkiliikuntaa
d. ei kiinnosta
Rahatilanne:
a. jää säästöön
b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin
c. joudun kituuttamaan/lainaamaan kavereilta
Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli
b. kerran viikossa
c. kerran kuukaudessa
d. absolutisti
Omia kommentteja:
**********************************
Eli jos oma rivisi olisi c,a,a,d,c,a et ehkä ole kovin haluttua seuraa.
kysely sinkuille
33
2132
Vastaukset
- Von der Bitch
Töissä, semisotkuista, kerran parissa viikossa, päivittäistä, riittää seuraavaan tiliin, kerran viikossa.
- mies30
mulla on just toi sun "painajaisrivi". En ehkä ole haluttua seuraa mut teen just mitä itse haluan enkä sitä kenenkää muun mielipiteen takia muuta.
Hyvä näin :))
- Sinkkumies84
b, c, c, a, a, b. Taitaa osua mulle
- kyselijä itse
a, b, b, b, a, b.
- tyttönainen75
1. b (tosin nyt kesäaikaan a)
2. a
3. b
4. c tai d
5. b tai c, riippuen kuukaudesta
6. b - "semihaluttava"
N25:
töissä (opinnot loppusuoralla), sotkuista/siistiä, siivoan kun pakko eli melkeinpä päivittäin (koirat tuo roskaa), urheilu säännöllistä arkiliikuntaa (ex-urheilija, kroppa kunnossa), välillä jää rahaa säästöö välillä kituutellaa, juon kun tekee mieli eli harvoin.. - jeannette
nainen 21
Olen:
a. töissä
b. opiskelija
Siivoatko:
a. silloin kun on pakko
urheilu
b. säännöllistä
rahatilanne
b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin
Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli
b. kerran viikossa MUTTA ei tää tarkoita perskännejä vaan tyyliin pari lasia viiniä tms.. kunnon kännissä on ehkä kerran parissa kuussa. tai siis silleen hiukan enemmän, en oo kuiteskaan oo sammunu koskaan. - Lunatic
Olen:
a ja b, eli töissäkäyvä opiskelija
Asunto b eli aika siisti
Siivoan c, yleissiisti
Urheilen/liikun b, säännöllisesti
Rahatilanne: vaihtelee, riippuu töistä. Joskus jää säästöön ja välillä kituutan.
Alkoholi a, jos tarkoitti kännejä niin c.- Lunatic
Siis eihän se markkina-arvo ole näistä kiinni, vai mitä? Tiettyjen perusjuttujen pitää tietysti olla kunnossa, että olisi haluttua seuraa, mutta kyllähän nuokin kriteerit vaihtelee naisten ja miesten välillä. Esim. reipas alkoholinkäyttö ja karmean sotkuinen asunto annetaan yleensä paremmin anteeksi miehelle, kun taas huono taloudellinen/ammatillinen tilanne naiselle. Mutta mitäs näitä itsestäänselvyykiä täällä jauhamaan.
- kyselijä itse
Lunatic kirjoitti:
Siis eihän se markkina-arvo ole näistä kiinni, vai mitä? Tiettyjen perusjuttujen pitää tietysti olla kunnossa, että olisi haluttua seuraa, mutta kyllähän nuokin kriteerit vaihtelee naisten ja miesten välillä. Esim. reipas alkoholinkäyttö ja karmean sotkuinen asunto annetaan yleensä paremmin anteeksi miehelle, kun taas huono taloudellinen/ammatillinen tilanne naiselle. Mutta mitäs näitä itsestäänselvyykiä täällä jauhamaan.
Enempi tämä kai kertoo sen kuinka haluttu on "paperilla".
- Lunatic
kyselijä itse kirjoitti:
Enempi tämä kai kertoo sen kuinka haluttu on "paperilla".
Kuinkahan paljon tuo "paperilla" ja tosielämässä poikkeaa sitten toisistaan. Jotenkin tuntuu, että voi poiketa paljonkin. Jos eräskin hemmo, jonka takia mielenrauhani oli kovasti kateissa, olisi esitelty minulle paperilla, en olisi vaivautunut lainkaan. Toisaalta taas jostain deittinetistä olen bongannut paperilla tosi lupaavia tyyppejä, joiden kanssa ei olisi voinut kuvitellakaan. En siis hirveästi enää arvostele ketään paperilla, mutta onhan nämä kyllä galluppina ihan hauskoja.
- kyselijä itse
Lunatic kirjoitti:
Kuinkahan paljon tuo "paperilla" ja tosielämässä poikkeaa sitten toisistaan. Jotenkin tuntuu, että voi poiketa paljonkin. Jos eräskin hemmo, jonka takia mielenrauhani oli kovasti kateissa, olisi esitelty minulle paperilla, en olisi vaivautunut lainkaan. Toisaalta taas jostain deittinetistä olen bongannut paperilla tosi lupaavia tyyppejä, joiden kanssa ei olisi voinut kuvitellakaan. En siis hirveästi enää arvostele ketään paperilla, mutta onhan nämä kyllä galluppina ihan hauskoja.
Jos seurustelet ihmisen kanssa joka "paperilla" ei kiinnosta yhtään esim. juo liikaa niin juuri se asia on se joka aiheuttaa suurimmat ongelmat teidän kesken.
kyselyt on aina yhtä hauskoja.
Sukupuoli? "mies"
Ikä? 26v
Olen:
a. töissä
Yleiskatsaus asuntoosi:
a. sotkuista on lievä ilmaisu
Siivoatko:
d. kerran kuukaudessa jos edes silloin
Urheilu:
d. ei kiinnosta
Rahatilanne:
c. joudun kituuttamaan/lainaamaan kavereilta/ja vinguttaan tiliä miinukselle.
Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli eli 2-3 x viikossa.- Nainen 34v
Olen nainen ja 34v.
Olen töissä ja opiskelen työn ohella
Asuntoni on suht siisti aina, siivoan silloin kun tarvitsee, yleissiisteys on aina.
Urheilen epäsäännöllisesti, arkiliikuntaa ja muutakin yleensä useita kertoja viikossa mutta hieman mielen mukaan.
Rahaa jää säästöön, joskus käytän säästöjä kun haluan matkustaa tai ostaa jotain isompaa.
Alkoholia käytän aina kun tekee mieli, joskus kerran viikossa, joskus menee muutama kuukausi etten ota yhtään. Kerran tai kaksi kuukaudessa on ehkä keskiarvo, määränä pari lasia viiniä. - Liina
Nainen
21v
B opiskelija
C siistiä
C pidän kodin aina yleissiistinä
B säännöllistä
B riittää juuri ja juuri... (eipä tuosta opintotuesta juuri säästöön jää arkielämän kulujen jälkeen)
C tosin pari kertaa kuukaudessa - doppi
Sukupuoli? Mies
Ikä? 27
Olen:
c. työtön
Yleiskatsaus asuntoosi:
b. siistiä
Siivoatko:
c. pidän kodin aina yleissiistinä
Urheilu:
b. säännöllistä
Rahatilanne:
a. jää säästöön
Alkoholin käyttö:
b. kerran viikossa - Hyrre76
Sukupuoli? Nainen
Ikä? 28
Olen:
a. töissä
Yleiskatsaus asuntoosi:
b. siistiä
Siivoatko:
c. pidän kodin aina yleissiistinä - tarkoittaa lähinnä sitä, ettei ole roinia sun muita pitkin. Imurointi sit kerran viikkoon.
Urheilu:
a. päivittäistä
Rahatilanne:
a. jää säästöön
Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli eli todella harvoin. Suunnilleen kerran kahdessa kuukaudessa tulee käytyä viihteellä tai harvemmin. Ja silloinkin pysyn lähinnä sidukka-linjalla.
Oiskohan yks syy sinkkuuteen juuri tuo, että nysvään lenkkipoluilla, enkä ravintolassa =D Mies
28v
1.b/a
2.a
3. a
4. a
5. a
6. d
7. c
Tästä puuttuu vielä mm. pukeutuminen
Pukeutuminen:
a.kunhan jotkut peruskuteet, ei hirveesti väliä mitä on
b.trendien mukaan
c.mietin tarkkaan mitä ylleni laitan
Vastaukseni on c- tekijän
äläkkyysosamaarä ei vaikuta korkealta kun hän määrittää ihmiselle " markkina-arvon " Tai sitten hän ei ole vielä täysi-ikäinen.
- Yks sinkkumies
a,b,b,b,a, alkoholia käytän huomattavasti harvemmin kuin kerran kuussa.
Mutta entä sitten se "markkina-arvo"?
Kukahan sen mahtaa määrittää ja tässä minun tapauksessani ennenkaikkea miksi? Sukupuoli?
- Mies
Ikä?
- 24v
Olen:
a. töissä
b. opiskelija
(kesätöissä ja myöhemmin tod. näk. työharjoittelussa joulukuun loppuun asti)
Yleiskatsaus asuntoosi:
a. sotkuista
(viihdymme täällä hoas-luukussa kämppiksen kanssa ihan ok. Oma kämppä tulisi ehkä pidettyä vähän siivommassa kunnossa sitten joskus kun se on hankittu)
Siivoatko:
a. silloin kun on pakko
(kts yllä)
Urheilu:
d. ei kiinnosta
Rahatilanne:
a. jää säästöön
b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin
(riippuu ihan siitä paljonko tulee törsäiltyä. Sanotaan että "normaalit" menot eivät hätäpäivää aiheuta)
Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli
c. kerran kuukaudessa
(dokaan kun mieli tekee, eli aika harvoin)
Olipa kehittävää.- pohjanmaa
Elikkä oma rivi olis:
- mies
- 23
A. töissä
B. ei ainakaan mikään retaja
C/B. ainakin kolmen viikon välein tulee siivottua paremmin
D. Fyysinen työ, siellä tulee "urheiltua" tarpeeksi
A. Ei ny ihan persaukisenakaan tarvi kulkea.
B. perjantaisin tulee otettua vähän rentouttavia mutta ei mitään kalsarikännejä. - asuu yksin
Tässäpä vastauksia.
Sukupuoli? nainen
olen? töissä
Yleiskatsaus asuntoosi? siistiä
Siivoatko? pidän kodin aina yleissiistinä. Toisinaan siivoan silloin,kun on pakko,koska en erityisemmin pidä siivoamisesta. Nykyään siivous tahtoo jäädä viikonloppuihin,koska työpäivän jälkeen olen niin väsynyt,että tulee tehtyä vain kaikki välttämättömät hommat.
Urheilu? enimmäkseen arkiliikuntaa,mutta välillä kuntoliikuntaa.
Rahatilanne? yleensä jää säästöön,mutta toisinaan täytyy elää kidutuksessa,tai pyytää vanhemmilta rahaa. Säästöjä käytän silloin,jos menen matkoille,tai pitää ostaa jotain tarpeellista.
Alkoholin käyttö? periaatteessa en käytä alkoholia,mutta joskus saatan ottaa vähän viiniä esim. ruuan kanssa,tai jonkun juhlan kunniaksi.
Omia kommentteja? olen luotettava,aurinkoinen,auttavainen,sosiaalinen,reipas,ahkera...siinä ehkä tärkeimmät. Yritän elää mahdollisimman normaalia elämää. Kokeilen mm. yksin asumista ja töissä käyntiä. Tähän asti kaikki on sujunut hyvin. - zacharias
M20 b,b,b,b,a,a,
alkoholia menee kuitenkin suhteellisen harvoin mutta silloin sitäkin enemmän - Kyo-kun
Sukupuoli?
- Mies
Ikä?
- 24 v.
Olen:
b. opiskelija
Yleiskatsaus asuntoosi:
a. sotkuista
Siivoatko:
a. silloin kun on pakko
Urheilu:
d. ei kiinnosta
Rahatilanne:
b. riittää juuri ja juuri seuraavaan tiliin
Alkoholin käyttö:
a. aina kun tekee mieli (eli n. 1-4 kertaa kuussa)
Omia kommentteja:
- Elän tasan niinkuin haluan, kun en kerta kiinnosta ketään. Onpahan edes jotain iloa elämässä. - ihastunutN
Nainen
32
a
a
b
b
a/b
c/d
Rahatilanteesta seuraavaa: Säästössä on aina rahaa, mutta on myös kuukausia, jolloin tilipussi menee kokonaan "kädestä suuhun"
Alkoholista seuraavaa: Otan alkoholia 2-4 krt vuodessa 2plo siideriä tai pari lasillista punaviiniä. En luokittelisi itseäni absolutistiksi kuitenkaan, mutta sopivaa vaihtoehtoa ei ollut.
Missä oli tupakkavaihtoehto? 0 savuketta 32,5 vuoteen.... - karvinen
- M32, töissä, sisäsiisti ja savuton kotikolli
- asunto: b/c tilanteen mukaan, joskus jää vähemmälle
- siivous: b/c
- urheilu: a/b/c tilanteen mukaan kuntokeskus Gotleticossa eli kotona tai ulkona, saleilla en käy :)
- rahatilanne: a, joskus b
- alkoholi: c/d, kohtuudella silloin, kun tekee mieli - kyselyyn
nainen 27v
a
b
c
a
b
c - mun_vastaukset
Sukupuoli: mies
Ikä: 21
Olen: töissä/opiskelija
Yleiskatsaus asuntoon: Sotkuista
Siivoan, kun on pakko
Urheilu: arkiliikunta,syksyllä /talvella säännöllistä, kesällä vähemmän säännöllistä.
Rahaa jää säästöön
Olen absolutisti. - tinttuliini
caadcd mulle taitaisi tulla, mutta ainoastaan tuo alkoholin käyttö kuuluisi omaan arvolistaani. Ei sillä rahalla tai edes siisteydellä minulle ole "markkina-arvoa". Minä arvostan ihmisessä ihan eri asioita..
Kysymyslista kuuluisi jotenkin seuraavasti...
Valehteletko?
Petätkö?
Lyötkö?
Pidätkö lapsista, eläimistä?
Puolustatko pienempiä?
Juotko itsesi pöydän alle?
Hermostutko helposti?
Oletko huumorintajuinen?
Oletko luotettava?
Oletko oikeudenmukainen?
Niinpä, onneksi meitä on monia..- karvinen
... seuraava rivi: E, E, E, K (ei vielä lemmikkejä, lapsia jos joskus siunaantuu), K, E, E, K (riippuen huumorista), K, K.
- kyselijä
Vastaajista:
miehiä ja naisia oli suurinpiirtein yhtä monta
iät 20-34
töissä oli suurin osa
siistimpänä asunnon pitivät naiset
naiset harrastavat enempi liikuntaa
säästöön jää rahaa enempi miehillä
alkoholia käytetään saman verran
Tulokset eivät ole tarkkoja, koska eivät olleet vastauksetkaan.
Yhteenveto: kysely oli suhteellisen hyödytön. - SinkkuJussi
Sukupuoli: Mies
Ikä: 25
Olen:
a. töissä & b. opiskelija
Yleiskatsaus asuntoosi:
a. sotkuista
Siivoatko:
c. pidän kodin aina yleissiistinä
Urheilu:
b. säännöllistä
Rahatilanne:
a. jää säästöön
Alkoholin käyttö:
b. kerran viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511