Etsin autolleni tosiostajaa. Merkin tuntijoita löytyy niin vähän, yleensä autoani luullaan Alfaksi, vaikka tämän palstan lukijathan tietävät sen olevan rakennettu Fiatin komponenteista. Vuosimallia -89 on autokatsastuksen antaman todistuksen mukaan rekisterissä 138 kpl.
Mistä löytyy Lancia Prisma faneja
3
480
Vastaukset
- Kaitsu
Onko autosi 1.6 vai 2.0? Entä kilometrit, pellit, tms... ja tietenkin se hintapyyntö... Olen etsinyt hyvää ja halpaa Prismaa/Dedraa jo pidemmän aikaa!
- vm. -89
Moottori on 1,3 litrainen, muistaakseni 79hv. Ei tuo nyt ihan mopo ole ja bensankulutus on 6-9 l/100km. Auto on ihan just katsastettu ja saa ajaa peräti 2002 helmikuulle asti. Ajokilometrejä on tullut 192000 km, joista viimeisen kahden vuoden aikana vaan 2000 km, kun auto on ollut kakkosautona aika vähällä käytöllä. Muutama ruostepilkku on ilmestynyt lähinnä oviin, mutta nuo saisi kyllä paikkamaalauksella kondikseen. Umpion lasi on halki, mutta ei ole toistaiseksi vaikuttanut katsastuksessa, samoin toinen etuiskari, joka hieman kolisee. Talvirenkaat on testivoittajat ja uutta vastaavassa kunnossa, kesärenkailla ajaa ainakin yhden kesän. Lohkolämmitin on. Hintapyyntönä olen pitänyt 5800 mk, auto on ollut minulla 5 v ja nyt jäänyt tarpeetomaksi, koska ostin perheen kasvun vuoksi isomman. Tulee turhan kalliksi pitää kahta autoa, kun toisella on noin vähän käyttöä.
- ajellut
Veljellä oli tollanen kans 1300 koneella. Ihan hyvä peli, kone on kestävää tekoa. jotain pieniä sähkövikoja oli murheena,kerrankin lyhyet valot sammuivat kesken ajon,onneksi osasin vaihtaa pitkille.
Prismoja saa kyllä tosi edullisesti ja se on aika aliarvostettu. joten varsinkin jos viitsii autosta pitää huolta,sillä ajelee halvalla varmasti pitkäänkin.Fiatin osat sopii koneeseen,laatikkoon ja alustaan,joten ei ne kalliitakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721