Muslimimies saa mennä ei-musliminaisen kanssa avioliittoon; jossa ei-musliminainen " palaa " islamiin....
Musliminainen ei saa mennä ei- muslimimiehen kanssa avioliittoon...
Erossa lapset jäävät aina muslimmiehelle.
Lapsista tulee automaattisesti muslimien mukaan muslimeja...
Muslimiehelle ero on helppo nakki; vrt lue koraania..
Islam on "todella " humaania ja tasa-arvoista..
Tasa-arvosta sukupuolten välillä a la islam
12
562
Vastaukset
- Demokraattinen maa?
Ovatko nämä ohjeet käytäntöä myös Suomessa?
Mielestäni yksikään argumenteistasi ei sovi Suomen lainsäädäntöön. Kyllä kai maassa-maan-tavalla ulotetaan koskemaan myös naisia, jotka kuuluvat islamilaiseen yhteisöön!
Toisessa ketjussa puhutaan avioliitosta, joka solmitaan vain uskonnon puitteissa eikä sitä virallisteta Suomen lain mukaisesti. Lakiemme mukaan tuntuu siis siltä, että kaikki muslimit Suomessa elävät synnissä ja avoliitoissa ja joka lapsi on au-lapsi.
Outoa todella.- jake_waits
"Tiedän kuule bambiseni paljon naisia jotka ovat tälläisessä moniavioliitossa, ihan suomalaisiakin siskoja."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000009791567
"kyllä heitä on
moniavioisia pariskuntia asuu Suomessa"
-Kirjoittanut: Musliminainen 4.8.2005 klo 16.52
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000009813280
pitäisit huolta omista vaimoistasi ja lapsistasi. ja anna muiden huolehtia omistaan. olet joku fundamentalisti??
- wwwnational
Sielä ei tiettävästi ole sotatilaa, vain puhdas Islam ja koraanikulttuuri. Jospa menisitte sinne, oliko hyvä ehdotus?
- -karvapää-
wwwnational kirjoitti:
Sielä ei tiettävästi ole sotatilaa, vain puhdas Islam ja koraanikulttuuri. Jospa menisitte sinne, oliko hyvä ehdotus?
te?
- Musliminainen
jaksatte jauhaa tätä samaa.. ja mitä itse olen nähnyt erotilanteita, lapset ovat AINA, POIKKEUKSETTA jääneet äideilleen.. mutta pariskunnat ovatkin pääsääntöisesti olleet harjoittavia muslimeja, josko sillä vaikutusta asiaan.
Kirjan Kansan naisella ei ole mitään velvollisuutta palata islamiin mentyään muslimin kanssa naimisiin..
Mitä tulee lapsien "muslimiuteen".. niin kaikki lapset syntyvät "fitrassa", puhtaan uskon tilassa, synnittöminä.... siksi me myös sanomme palaavamme islamiin... ja juuri islamiin palannut on synnitön kuin vastasyntynyt lapsi.
Tämä palsta se vasta onkin varsinainen oikean tiedon lähde.. samaa toistetaan päivästä toiseen.. ja mitään ei opita, vaikka muslimit kertoisivatkin miten elävät elämäänsä. "Juu, ei se niin mene. Minä olen lukenut Koraanista pari jaetta ja sinä olet kyllä nyt ymmärtänyt väärin..."- Outsider
Vai lapset jäävät äidilleen....
*naurua*
oletko taas pumpulilinnassa.
Luehan kuraaniasi ja hädthejä...ja hieman todellisuutta "islamilaisista " maista...
PS se turkkilainen ( muslimimies ) joka puukotti "vaimonsa" hänellä oli toinen " vaimo".
Siinä islamia taas Suomessa ihan in real life. - arabityttö
Outsider kirjoitti:
Vai lapset jäävät äidilleen....
*naurua*
oletko taas pumpulilinnassa.
Luehan kuraaniasi ja hädthejä...ja hieman todellisuutta "islamilaisista " maista...
PS se turkkilainen ( muslimimies ) joka puukotti "vaimonsa" hänellä oli toinen " vaimo".
Siinä islamia taas Suomessa ihan in real life.sanonut sinulle errä se puukko-turkkilainen olisi uskovainen ihminen vaikka turkkilainen onkin?
- jake_waits
Et ole pystynyt vastaamaan tähän.
Lakkaa jäkättämästä ja pysy asiassa.
Voiko mielestäsi muslimi mennä naimisiin kristityn naisen kanssa maassa, jossa ei ole voimassa sharia (kuten Suomi), tehdä lapset ko. maassa ja jäädä sinne asumaan? Vastaustyylisi tietäen et todennäköisesti pysty vastaamaan tähän kysymykseen.
Tällaisessa tilanteessahan mahdollisen avioeron sattuessa on vaarana, että suomalainen oikeus määrää lapset äidille ja että lapsista kasvaakin mahdollisesti ei-muslimeja - epäuskovaisia.
http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&Q R=2527&dgn=4
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000009853771 - jake_waits
arabityttö kirjoitti:
sanonut sinulle errä se puukko-turkkilainen olisi uskovainen ihminen vaikka turkkilainen onkin?
Tappaminen kunnian vuoksi kuuluu islamiin kuten seuraava islamin perimätieto todistaa.
"Sokealla miehellä oli orja-äiti, jolla oli tapana solvata Profeettaa(rauha_hänen_ylleen) ja kritisoida häntä. Mies kielsi naista, mutta tämä ei lopettanut. Mies nuhteli häntä, mutta tämä ei luopunut tavastaan. Yhtenä yönä nainen aloitti Profeetan(rauha_hänen_ylleen) panettelun ja solvasi tätä. Jolloin mies otti tikarin, laittoi sen raskaan olevan naisen vatsalle, painoi sitä, ja tappoi hänet. Lapsi joka tuli äidin jalkojen välistä oli likaantunut verestä, joka oli siellä. Kun aamu tuli, Profeetta(rauha_hänen_ylleen) sai ilmoituksen tapauksesta.
Hän kokosi ihmiset ja sanoi: Minä vannotan Allahin kautta tätä miestä, joka on tehnyt tämän teon ja minä vannotan häntä minun oikeudellani häneen, että hänen pitäisi nousta ylös. Hyppien ihmisten niskojen päällä ja täristen mies nousi ylös.
Hän istui Profeetan(rauha_hänen_ylleen) eteen ja sanoi: Allahin Apostoli! Minä olen hänen herransa; hänellä oli tapana solvata sinua ja kritisoida sinua. Minä kielsin häntä, muta hän ei lopettanut, ja minä nuhtelin häntä, mutta hän ei luopunut tavastaan. Minulla on häneltä kaksi poikaa kuin helmiä, ja hän oli minun seuranani. Viime yönä hän alkoi solvata ja kritisoida sinua. Joten otin tikarin, laitoin sen hänen vatsalleen ja painoin sitä, kunnes tapoin hänet.
Sen jälkeen Profeetta(rauha_hänen_ylleen) sanoi: Oi todistakaa, mitään kostotoimenpidettä hänen verestään ei ole maksettava."
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/abudawud/038.sat.html#038.4348
- Karim
----Muslimimies saa mennä ei-musliminaisen kanssa avioliittoon; jossa ei-musliminainen " palaa " islamiin.... ---
Naiset ovat IHAN VARMASTI yleisesti katsoen helpommin taivuteltavissa siihen suuntaan mihin mies haluaa, tutkimusten mukaan 50% nais-nudisteista on nudisteja vain koska heidän miehensäkin ovat. Naiset ovat siis halukkaampia myötäilemään ja miellyttämään miehiään. Lisäksi naiset ovat enemmän uskonnollisia kuin miehet tutkimusten mukaan, jolloin naisen saaminen Islamiin on helpompaa.
---Musliminainen ei saa mennä ei- muslimimiehen kanssa avioliittoon... ---
Äskeinen pätee käänteisesti, lisäksi monina aikoina ja monissa (kuten E-Amerikan "macho-") kulttuureissa vieläkin mies voi fyysisesti vahvempana painostaa naista hyvin helposti vaihtamaan uskontoa. Siis tällä suojellaan naista, mutta naisen oma valintahan se lopulta on, että tekeekö syntiä, koska ei kukaan pysty kuitenkaan elämään täysin Koraania vastaan rikkomatta.
---Erossa lapset jäävät aina muslimmiehelle.
Lapsista tulee automaattisesti muslimien mukaan muslimeja... ---
Jos vaihtoehtona on profeetan palvonta tai juutalaisuus, niin PIDÄTKÖ MEITÄ IHAN IDIOOTTEINA????
---Muslimiehelle ero on helppo nakki; vrt lue koraania.. ---
Ei sen helpompaa kuin naisellekaan, mutta naisen ottaessa eron siinä on muutama kuukausi varo-aikaa ennen uutta avioitumista että tietää kenen mahdollinen lapsi on. Nykyisin se pystytään tutkimaan jo testeilläkin.
(vastaus edelliseen kysymykseesi:)
EI EROTTELUA MIEHEEN/NAISEEN avioliitosta pettämisessä, Islamin mukaan molempien pitäisi saada sama rangaistus. Eli molemmille pettämisestä 100 iskua ruoskaa, tämä rangaistus Koraanissa annettiin kivittämään käskevien profeetan hadithien jälkeen, jolloin ne kumoutuivat.
Ja "tilapäiset avioliitot" taitavat olla lähinnä shiiojen opillisia juttuja. Tietenkään mikäänhän niitä ei sikäli kiellä (oma asiahan on miten pitkään on naimisissa ennen kuin eroaa, mikä on iso synti kaikille), mutta niihinkin PITÄÄ saada (aikaisemmilta) vaimolta lupa, muuten kyseessä on aviossa pettäminen. Ja siis tälläiset tilapäiset avioliitot (kuten avioerokin) ovat myös naisille mahdollisia, kunhan ei ole ennestään naimisissa.
(tämä edelliseen avaukseesi vastaus kävi hyvin tähänkin)- islamin TEORIAA
a la Karim.
Käytännön kanssa tuolla ei tietenkään ole mitää tekemistä.
Mutta islamhan ei ole uskonto vaan muslimimiesten keino hallita naisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592562- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713