anteksipyyntö.....niille joita eilen loukkasin......:o(( Olen niin pahoillani...ANTEEKSI:o(
Tervehdys Ihanat...ja ISO .....
18
584
Vastaukset
mitäs sä nyt anteek pyytelet...?:)))))... mut saat anteeks mitä se sit olikin...:)))
- quistis
kiitos vain:o)) En kuitenkaan asiasta varma...ollenkan:o(
quistis kirjoitti:
kiitos vain:o)) En kuitenkaan asiasta varma...ollenkan:o(
saat anteeks koska siitä olen varma että sie tuskin ketään loukkaisit....;))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
saat anteeks koska siitä olen varma että sie tuskin ketään loukkaisit....;))
Sä et ollu illalla huuhaalla!!
quistis kirjoitti:
Sä et ollu illalla huuhaalla!!
mut yöl kävin... en kyllä ole noita lukenut... no mitä nyt on käynnyt....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mut yöl kävin... en kyllä ole noita lukenut... no mitä nyt on käynnyt....
mä kadun kovin ja jotain mitä mä itse en oikein ymmärrä....Tai mut ymmärretään väärin...:o(
quistis kirjoitti:
mä kadun kovin ja jotain mitä mä itse en oikein ymmärrä....Tai mut ymmärretään väärin...:o(
älä nyt murehdi....Et sä varmaan mitään niin pahaa ole sanonut....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
älä nyt murehdi....Et sä varmaan mitään niin pahaa ole sanonut....
tavalla...Siis epäloogisesti...Mut minulle hyvin ominaisella tavalla..Olen vain halunnu selvittää asioita..Saada vihdoinkin asiani kuntoon...kaikkialla:o) Ei muuta!
quistis kirjoitti:
tavalla...Siis epäloogisesti...Mut minulle hyvin ominaisella tavalla..Olen vain halunnu selvittää asioita..Saada vihdoinkin asiani kuntoon...kaikkialla:o) Ei muuta!
joskus sanoo asioita että ne ymmärretään väärin. kävin vähän lukemas en jaksanut kaikkia...
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
joskus sanoo asioita että ne ymmärretään väärin. kävin vähän lukemas en jaksanut kaikkia...
Tiedäm ....Yöunet meni....:o(
quistis kirjoitti:
Tiedäm ....Yöunet meni....:o(
no kyl tää juttu selvii.... uso vaan..... nyt hymyile... ja halaus:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
no kyl tää juttu selvii.... uso vaan..... nyt hymyile... ja halaus:)))))
Sua myös:o)) Kiitos BB niin kovin:o)
quistis kirjoitti:
Sua myös:o)) Kiitos BB niin kovin:o)
kiittelemistä:)))) toivottavasti sulle tuli yhtään parempi olo.... mie en tykkää ku ihmisillä on huono olla.....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kiittelemistä:)))) toivottavasti sulle tuli yhtään parempi olo.... mie en tykkää ku ihmisillä on huono olla.....
ja siksi niin surullinen..Itsestäni en niin piittaa!!
quistis kirjoitti:
ja siksi niin surullinen..Itsestäni en niin piittaa!!
sanoa ystäväiseni....Tarvii myös itseään ajatella silloin on voimaa ajatella muita.... :)) sinä myös välität itsestäsi.... tämän brune oppinut.... ja nyt mulla riittää voimia muita ajatella tukea auttaa.....:)))))))))SINÄKIN OLET TÄRKEÄ...........:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sanoa ystäväiseni....Tarvii myös itseään ajatella silloin on voimaa ajatella muita.... :)) sinä myös välität itsestäsi.... tämän brune oppinut.... ja nyt mulla riittää voimia muita ajatella tukea auttaa.....:)))))))))SINÄKIN OLET TÄRKEÄ...........:))
Joo niin olenkin tosii tärkeä:o)) Kiitos BB Sä oikeasti olet ihana:o))
- Doe-01
Ethän sinä ole täällä ketään loukannut.Suru pois puserosta ja hymyä huuleen;))) http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=21
- quistis
Riittääkö.....Kuule kyl mä loukkasin...Ja siks tosi paha olla:o( Tahtoisin vain selvittää...! Ai niin kiitos Sinulle:o)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632